1. جستجو

شما می توانید از سه طریق زیر، ماشین آلات، قطعات، تجهیزات و مواد اولیه مورد نظر خود را در سامانه بی تو وال پیدا کنید.

  • جستجو در بالای صفحه که شامل محصول، تولیدکننده و یا خدمت می شود.
  • دسته بندی در سمت چپ سامانه B2Wall
    با ورود به هر بخش، زیرشاخه های صنعت مربوطه را مشاهده می کنید. همچنین می توانید با ورود به صفحه شخصی هر فروشنده (تولیدکننده) محصولات مرتبط را نیز مشاهده کنید.
  • دسته بندی جامع کالاها در قسمت بالا سمت راست
    این دسته بندی به صورت جامع است و تمامی زیر شاخه ها را می توانید با یک نگاه مشاهده کرده و کالای خود را از بین دسته بندی مورد نظر انتخاب کنید.

2. درخواست آزاد

هر آنچه را که از ماشین آلات، تجهیزات، قطعات و مواد اولیه نیاز دارید از درخواست قیمت محصول یا حتی سفارشی سازی محصولتان با پر کردن فرم زیر که هم در صفحه ی اصلی سایت و هم با انتخاب گزینه ""درخواست قیمت"که در قسمت منوی سایت است اقدام کرده تا بهترین ها به شما پاسخ دهند. همچنین شما به طور اختصاصی می توانید محصول خود را از طریق انواع جستجو در سامانه پیدا کرده و در قسمت پایین صفحه ی محصول درخواست خود را اعم از سفارشی سازی و یا درخواست قیمت انجام دهید. لازم به ذکر است که ابتدا "ثبت نام" نمایید تا بتوانید پاسخ های فروشندگان را در کارتابل خود مشاهده و پیگیری نمایید.

3. بررسی و انتخاب

از صفحات اختصاصی فروشندگان بازدید کنید و کاتالوگ الکترونیکی و سایر اطلاعات شرکت ها را بررسی نمایید. در این بخش نیز برای دیدن این اطلاعات ابتدا شما در سامانه B2Wall به آسانی ثبت نام نمایید تا به تمامی اطلاعات شرکت و خدمات سامانه دسترسی داشته باشید.

  • اطلاعات مربوط به شرکت:
    در این بخش شما می توانید اطلاعات و توضیحات شرکت تولید کننده محصول را مشاهده نمایید.
  • مجوزها، رزومه، استانداردها و ...:
    اعتبار هر شرکتی به مجوزها و گواهی نامه ها و افتخارات و ... است که که شما خریداران عزیز میتوانید با بررسی خود و صحت اطمینان از محصولات شرکت ها خریداری کنید.
  • تمامی محصولات فروشنده:
    همه ی محصولات فروشنده را می توانید به طور یکجا مشاهده کرده و هر کدام که نیاز داشتید را سفارش و یا درخواست قیمت دهید.
  • ارتباط با شرکت فروشنده:
    شما خریداران عزیز می توانید در همین بخش به فروشنده مورد نظرتان پیام دهید و نسبت به هر کدام از محصولات ، درخواست قیمت یا سفارشی سازی دهید.
  • نقشه محل فروشنده:
    شما به راحتی می توانید آدرس فروشنده را از روی نقشه مشاهده کنید.

4. ارتباط و خرید

پس از بررسی، انتخاب محصول و سفارش آن می توانید در کارتابل تخصصی B2Wall پیگیری های لازم و همچنین پیش فاکتور و یا فاکتور های خود را مدیریت کنید. و به آسانی خرید خود را انجام دهید. برای ارتباط آسان و مدیریت درست پیام های خود می توانید به آسانی" ثبت نام " کنید و درخواست خود را از طریق حساب کاربری خود در بخش مدیریت درخواست های من مدیریت نمایید.

1. ثبت نام

ابتدا شما از طریق گزینه " ثبت نام" اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و از طریق تاییدیه ی ایمیل و یا شماره تلفن (تلفن وارد شده در ثبت نام)، کد تاییدیه برایتان ارسال می شود و با تایید آن شما به راحتی وارد کارتابل تخصصی B2Wall می شوید. لازم به ذکر است ایمیل و تلفن وارد شده دارای اهمیت است زیرا تمامی استعلام ها و درخواست های خرید محصول به ایمیل و شماره تلفن وارد شده ارسال می گردد.

2. ثبت اطلاعات کسب و کار

ثبت اطلاعات کسب و کار و محصول

حال شما با پر کردن اطلاعات خواسته شده در کارتابل شخصی خود ، نمایه ای جامع، کامل و معتبر از شرکت خود و محصولاتتان را برای خریداران به عرضه می گذارید. هرچه اطلاعاتتان کامل تر باشد اعتبار شما در دید مخاطبان بیشتر است. اطلاعات درست، تضمین ارسال درخواست خرید بیشتر برای محصول شماست.

ثبت اطلاعات کسب و کار و محصول

کارتابل شما شامل میزکار، ویرایش حساب کاربری، درخواست های من، مدیریت پیام ها، درگاه پشتیبانی و مشاوره، و ارسال مقاله و خبر، مشخصات تامین کننده، مدیریت محصولات/خدمات، مدیریت سفارش های فروش و آنالیز بازدید ها است که هرکدام از موارد به شرح زیر است.

  • میزکار:

    در این قسمت شما اطلاعات مربوط به پیام ها، سفارش ها، فاکتورها و همچنین میزان اطلاعات تکمیل شده ی خود را در کارتابل مشاهده می کنید.

  • ویرایش حساب کاربری:

    این اطلاعات شامل : 1. اطلاعات فردی 2. تغییر کلمه عبور است.

    1. اطلاعات فردی :

      همان اطلاعاتی است که در ثبت نام وارد نموده اید. در نظر داشته باشید که این اطلاعات فرد رابط فروش شرکت شماست. (می تواند آن فرد، مدیر عامل باشد یا خود مدیر فروش شرکت شما. در هر صورت فردی است که کارتابل شرکت را مدیریت می کند).

    2. ویرایش رمز عبور:

      در صورت نیاز به ویرایش رمز به این بخش مراجعه نمایید.

  • مدیریت درخواست های خرید:

    در این قسمت اگر شما فروشنده (تولید کننده) گرامی به عنوان خریدار محصولی را از شرکت های دیگر در سامانه درخواست داده باشید می توانید در این بخش پاسخ های آن ها را پیگیری نمایید.

  • مدیریت پیام ها

    در این بخش شما می توانید پیام های ارسالی و دریافتی خود را مشاهده کنید. همچنین می توانید پیام های مهم را ستاره دار کنید فایل های ارسالی، تاریخ ارسال و دریافت پیام، شماره سفارش و متن پیام را نیز مشاهده کنید.

  • پشتیبانی و مشاوره بی تو وال:

    تیم پشتیبانی و مشاوره B2Wall همواره در کنار شما خواهند بود تا بتوانید محصولات / خدمات خود را به بهترین نحو در سامانه ماشین آلات، قطعات، تجهیزات و مواد اولیه B2Wall نمایش دهید. هر گونه سوال و مشاوره فنی در خصوص ثبت محصول / خدمت و یا طرح های عضویت و ... برایتان پیش آمد را با ما در میان بگذارید.

  • ارسال مقاله / خبر

    در این بخش شما می توانید مقاله ها و یا اخبار جالب و جذابی که مربوط به تخصص خودتان است را برای ما ارسال کنید تا ما آن را با ذکر نام شما در بخش بی تو وال بلاگ و یا بی تو وال نیوز قرار دهیم.

  •  خدمات تکمیلی:

    1. خدمات بازرگانی

    2. خدمات حمل و نقل

    3. توسعه صادرات

    4. مشاوره فنی و سرمایه گذاری

  • ارتقاء عضویت:

    شما فروشندگان گرامی پس از ثبت نام، تنها امکانات خریدار را دارید برای آنکه بتوانید از امکانات فروشنده استفاده کنید می بایست یکی از پکیج های عضویت را انتخاب کنید. در این صورت شما دسترسی به بخش های مربوط به فروشنده را خواهید داشت. پس از انتخاب پکیج مورد نظرتان، باید ابتدا که اطلاعات مربوط به شرکت و یا کارگاهتان را در بخش اطلاعات شرکت وارد می کنید.

    طرح های عضویت

    اطلاعات شرکت:

    این اطلاعات در صفحه ی شخصی شرکت شما که سامانه ی B2Wall در نظر گرفته است قرار می گیرد. اطلاعات درست، اعتبار شماست

    1. مشخصات:

      شامل : نام شرکت، نوع کسب و کار، شناسه ملی، مدیرعامل، کشور، استان، شهر، آدرس، وب سایت، ایمیل، تلفن، فکس، تلفن همراه، کدپستی، عرض جغرافیایی، طول جغرافیایی، نوع مالکیت، شماره مجوز، سازمان ثبت کننده، سال تاسیس و تعداد کارکنان می باشد.

    2. معرفی:

      شامل: معرفی، لوگو، تصاویر مربوط به شرکت، مزایای شرکت، کلمات کلیدی (رتبه بندی بهتر در جستجو) و گذاشتن لینک فیلم مربوط به شرکت است.

    3. مدارک:

      شامل: کاتالوگ، مجوزها، گواهی نامه ها، استانداردها، مستندات و رزومه شرکت است.

    4. شبکه های اجتماعی:

      شما می توانید لینک شبکه های اجتماعی فعال خودرا در این بخش قرار دهید تا مخاطبان و خریداران از فعالیت های شما اطلاع داشته باشند.

  • ثبت اطلاعات محصولات/ خدمات

    شما در این بخش می توانید اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات خود را وارد نمایید. این اطلاعات در بخش محصولات/ خدمات سایت نمایش داده خواهد شد. کاربران و خریداران، محصولات و اطلاعات وارد شده شما را مشاهده خواهند کرد. در نتیجه اطلاعات درست و کامل از محصولات خود را وارد نمایید تا مشتریان بالقوه به بالفعل تبدیل شوند.


    ثبت اطلاعات محصول و یا خدمت

    این اطلاعات شامل: محصولات من، ثبت محصول جدید، خدمات من، ثبت خدمت جدید است.

    1. محصولات من:

      شامل: محصولات وارد شده است که شما می توانید هر کدام از محصولات را ویرایش، حذف، نمایش و عدم نمایش کنید.

    2. افزودن محصول:

      همان طور که از نام آن مشخص است شما می توانید در این بخش محصولات خود را با تکمیل اطلاعات مورد نیاز اضافه کنید. این اطلاعات شامل: عنوان کالا، گروه کالا، معرفی محصول، کلمات کلیدی(برای رتبه بهتر در جستجوی محصولات)، حداقل تعداد سفارش، واحد، تصاویر، مشخصه‌های کالا (مشخصات فنی) و گذاشتن لینک فیلم مربوط به محصولتان است.

    3. خدمات من:

      خدماتی که شما در سامانه B2Wall ثبت کرده اید در این بخش قرار می گیرند که شما می توانید مانند محصول، خدمت های خود را ویرایش، حذف، نمایش و عدم نمایش کنید .

    4. ثبت خدمت جدید:

      در این بخش شما خدماتی که ارائه می دهید را اضافه کنید. اطلاعاتی که وارد می کنید شامل : عنوان، گروه خدمت، معرفی خدمت، کلمات کلیدی، حداقل تعداد سفارش، واحد، تصاویر، مشخصه های خدمت و گذاشتن لینک فیلم مربوط به ارائه خدمتتان است.

3. دریافت استعلام ها

این بخش شما سفارشات دریافت شده، پیش فاکتورها و فاکتور هایی است که شما برای خریدارتان صادر کرده اید.

  • سفارشات دریافت شده:
    شامل: نام خریدار،کالا، تعداد/مقدار، تاریخ ثبت، وضعیت و عملیات (خواندن پیگیری سفارش) است. که شما با خواندن پیام میتوانید به خریدار پاسخ داده و پیگیری را انجام دهید.
  • پیش فاکتورها:
    شامل: خریدار، شماره، مبلغ قابل پرداخت، تاریخ صدور، تاریخ انقضا، کد سفارش، عملیات (مشاهده پیش فاکتور)است.
  • فاکتورها:
    شامل: خریدار، شماره، مبلغ قابل پرداخت، تاریخ صدور، کد سفارش و عملیات (مشاهده فاکتور)است.

4. بفروشید

فروشندگان عزیز شما تا به اینجا با پر کردن اطلاعات خواسته شده توانسته اید با مشتریان خود به طور شفاف و جامع ارتباط برقرار کنید امید واریم سامانه B2Wall بتواند فروش لذت بخش تر، سریع تر و راحت تری را برای شما به عمل آورد سامانه خرید و فروش ماشین آلات، قطعات ، تجهیزات و مواد اولیه B2Wall همچنین خدمات دیگری نیز برای مشتریان خود قرار داده است از جمله: 1. آنالیز بازدید ها 2. خدمات تکمیلی 3. بی تو وال بلاگ 4. بی تو وال نیوز آنالیز بازدید ها: اطلاع داشتن از بازدید های هر محصول و آنالیز آن ها برای شما فروشندگان عزیز یک امتیاز منحصر به فرد است.

پاسخگویی شبانه روزی
تیم پشتیبانی ما آماده اند تا به سوالات شما پاسخ دهند
09135226106
مرکز پشتیبانی بی تو وال