انواع دستگاه نایلون خانگی و32 مدل از آن

[supsystic-slider id=1 position=”center”]

دستگاه تولید نایلون و نایلکس شرح دستگاه :

دستگاه نایلون خانگی:

1: دستگاه نایلون خانگی کارخانه دارای دو نوع دستگاه می باشد دستگاه تولید نایلون و دستگاه تولید نایلکس.

2: دستگاههای تولید نایلون بزرگتر هستند و دارای قسمت های برج و اکسیدور است که قسمت اکسیدور خود شامل قسمتهای قیف، سیلندر، قالب می باشد.

3: در این دستگاهها از دمیدن باد استفاده می شود و به آنها دستگاه های تزریق پلاستیک بادی می گویند البته دستگاه تولید نایلون را دستگاه 90ودستگاه تولید نایلکس را دستگاه60یا80نامگذاری کرده اند.

4: در کنار هر دستگاه یک تابلو برق نصب شده است که دارای قسمت هایی مانند ترموستات آمپر –ترموکوبل وفیوز است. هر دستگاه به یک دینام متصل است که ممکن است 11اسب بخار یا 50 اسب بخار باشد.

5: انرژی مصرفی هر دستگاه 5 کیلو وات است.حرارت توسط باندهای حرارتی سیلندر تنظیم می شود.حرارت این باندهای حرارتی نیز توسط ترموستات های روی تابلوی برق کنترل می شود.حرارتی که در انتهای دستگاه به مواد اولیه می رسد بیشتر است اما در انتهای دستگاه دمای بیشتری نشان داده می شود واین به علت فشار زیادی است که در انتهای سیلندر به مواد وارد می شود.

6: دستگاه نایلون خانگی خوراک مصرفی توسط دستگاهها بستگی به نوع دستگاهااز300Kgتا kg600  در 24 ساعت میباشد. 

7: تولید دستگاه نایلون خانگی بزرگتر،ضخیم تروخوراک آن بیشتراز دستگاه تولید نایلکس است.

8: دستگاه تولید نایلکس 80 ارتفاع دستگاه 4 متر وعرض آن 5/1 متر می باشد.

9: دستگاه تولید نایلکس 60

10: ارتفاع دستگاه 3متر وعرض آن 1 متر می باشد.

11: منظور از دستگاه 80 یا 60 بر اساس محصول دستگاه نامگذاری شده است و این نام ها متناسب با نایلکس تولیدی است. دستگاه نایلون خانگی نایلکس های تولید شده در دستگاه نایلکس 80 سایز بزرگتری نسبت به نایلون 60 دارد. 

    دستگاه عریض :

دستگاه نایلون خانگی:

بزرگترین دستگاه نایلون خانگی عریض نام دارد که تولید آن نایلون 4تا8 متر می باشد.دستگاه شامل برج و اکسیدور است.در قسمت اکسیدور دو سیلندر وجود داردزیرا دستگاه احتیاج به خوراک بسیار زیادی داردو برای تولید نایلون های 4تا6 متر از یک سیلندر استفاده می شود و سیلندر دیگر خاموش است.

ب1رای تولید نایلون 6تا8 متر از دو سیلندر استنفاده می شود.

ولتاژ برق مصرفی را توسط جعبه برق کنار دستگاه تنظیم می شود.

ارتفاع دستگاه حدود 6-5 متر و عرض آن 2 متر است.

   خوراک کارخانه :

دستگاه نایلون خانگی;

مواد مصرفی : پلی اتیلن سبک و سنگین است هر پتروشیمی گرید هایی برای محصولات خود دارد که برای تولید نایلون پلی اتیلن سبک با گرید….. یا…. استفاده می شود و برای تولید نایلکس از پلی اتیلن سبک وسنگین با هم استفاده می شود که دارای گریدهای …. یا ….. هستند.

پلی اتیلن با گرید ….. به عنوان ماده مادر استفاده می شود وتوسط پتروشیمی بندر امام تاًمین می شود وپلی اتیلن های ترکیبی کارخانه هم از پتروشیمی اراک تاًمین می شود هر کیسه پلی اتیلن حاوی kg  25 ماده می باشد.

دستگاه نایلون خانگی برای تولید نایلون و نایلکس های رنگی از یک نوع مواد رنگی استفاده می شود . میزان مواد رنگی که استفاده می شود با توجه به سلیقه است و به صورت تجربی بدست می آید. کیسه های kg 25 حاوی پلی اتیلن و مواد رنگی که به پلی اتیلن افزوده می شود. البته فرمول مواد اولیه موقع نصب توسط نصاب بصورت کتبی نوشته میشود وبصورت عملی آموزش داده میشود. 

شرح کار دستگاه تولید کننده نایلکس یا نایلون :

دستگاه نایلون خانگی:

پلی اتیلن سبک 0075 و سنگین 0035 را وارد قیف دستگاه می کنند مواد ابتدا به صورت دانه های سفید رنگ جامدی هستند که از درون قیف وارد سیلندر می شوند. دستگاه نایلون خانگی در درون سیلندر مواد حرارت می بینند و همانگونه که در شرح اکستروژن توضیح داده شد این مواد توسط ماردون به جلو رانده می شوند.

دستگاه دارای 3 زون حرارتی است ومواد در حین حرکت در ناحیه تغذیه فشردگی و اندازه گیری تغییرات لازم را می بیند و در انتهای سیلندر به صورت ماده مذاب همگن در می آید ووارد قالب اکسیدور می شود.هنگامی که مواد از قالب خارج می شوند مایع است عبد از خروج از قالب توسط وزش باد از خرطومهای اطراف آن خنک می شود و به صورت نیمه جامد ( آدامس ) است.

هر چه از دستگاه نایلون خانگی سرعت بر شدت وزش ابد بیشتر باشد عرض نایلکس بیشتر و هر چه سرعت کمتر باشد عرض نایلکس کمتر می شود . شدت وزش باد تعیین کننده ی عرض نایلکس است مواد در درون سیلندر حدود 220 درجه سانتیگراد حرارت می بیند.

موادی که از قالب جدا شده اند به صورت گلدان نایلکسی در می آید . گلدان نایلکسی وطرز بالا بردن نایلکس و اتصال آن با غلتک بالایی. نایلکس را توسط یک چوب بلند به غلتک بالایی می رسانند از روی غلتک بالایی عبور کرده و به غلتک پایینی می رسد.غلتک بالایی برج با دستور از غلتک پایینی کار می کند.

در واقع نایلکس یک مسیر مخروطی را طی می کند هر چه سرعت چرخش غلتک پایینی بیشتر باشد نایلکس نازکتر و هر چه سرعت کمتر باشد نایلکس ضخیم تر می شود. نایلکس بعد از گذشت از غلتک دوم بصورت توپهایی درمی آیند و به مرحله بعد یعنی دستگاه دوخت وبرش فرستاده می شود .

   کوره دوخت :

دستگاه نایلون خانگی:

بعد از آماده شدن نایلکس با طول های زیاد باید آن را به نایلکس های کوچک تبدیل کرد.برای این کار توپ نایلکس طویل را روی خرک دستگاه به نام کوره قرار می دهند سپس نایلکس وارد غلتک کشانده می شود در پایین یک چشم الکترونیکی قرار داردکه نایلکس از مقابل آن عبور می کند.

کار چشم الکترونیکی دستور دادن به غلتک کشنده برای کشیدن نایلکس می باشد و دستگاه عریض بعد وارد کوره دوخت اتوماتیک می شود. در این قسمت اگر نایلکس رکابی باشد دوسر آن باید دوخته شود واگر لبنی باشد تنها یک سر آن دوخته می شود.این کار توسط دو دستگاه مختلف انجام می شود وبعد از آن هم نایلکس قیچی می شود.

اگر نایلکس از نوع لبنی باشد دیگر کار آن به اتمام رسیده و باید بسته بندی شود و به بازار عرضه شود و اگر نایلکس از نوع رکابی باشد که دو سر آن دوخته شده باشد احتیاج بدسته زدن دارد.این کار توسط دستگاه دسته زنی انجام می شود.

     دستگاه دسته زنی یا پانچ :

دستگاه نایلون خانگی:

کار دسته زدن توسط دستگاه دسته زنی بصورت اتوماتیک یادستی انجام می شود .

مقداری نایلکس را روی هم قرار داده در محل مخصوص دستگاه قرار می دهند؛با فشار دسته بالایی باعث قطع شدن قسمت میانی نایلکس و ایجاد دسته می شود. حال نایلکس آماده برای بسته بندی و عرضه به بازار است.

البته بعد از پانچ کردن نایلون مقداری کمی ضایعات از جا دستها بجا میماند که این ضایعات را با دستگاهی  که کندور یا سنگین کن نامیده میشود میتوان به مواد کندوری تبدیل کرد وبه چرخه تولید باز گرداند. که به این صورت از پرتی مواد میتوان جلوگیری کرد.

دستگاه نایلون خانگی:

نایلون نوعی پلیمر صنعتی بر پایه پلی اتیلن سبک است که دارای ساختاری پلی آمیدی بوده و از پرکاربردترین الیاف مصنوعی در صنعت می باشد. نایلون را بدون شک می توان از مهم ترین فراورده های پلی اتیلنی دانست که بسیاری از محصولات پلاستیکی به وسیله آن ساخته و تولید می شوند. نایلون انواع مختلفی دارد که هر کدام در ابعاد و ضخامت های گوناگون و برای کاربردهای متنوعی تولید می گردند. فرآیندپذیری خوب، مقاومت فیزیکی و شیمیایی مناسب، انعطاف پذیری و شفافیت را می توان از جمله ویژگی های انواع نایلون دانست.

 دستگاه نایلون خانگی : نایلون های تولید شده در این مجموعه را می توان در دو گروه کلی نایلون عریض و نایلون بسته بندی قرار داد. نایلون عریض معمولا جهت امور کشاورزی و گلخانه مورد استفاده قرار گرفته و از عرض 20 سانتیمتر تا 10 متر قابل تولید می باشد. نایلون بسته بندی نیز از دیگر انواع محصولات نایلونی این مجموعه می باشد که جهت بسته بندی اقلام گوناگون به کار برده می شود.

از انواع نایلون بسته بندی می توان به نایلون بسته بندی خشکبار، حبوبات، علوفه و قطعات خودرو اشاره کرد. سایر فراورده های نایلونی ما عبارتند از: پلاستیک وکیوم، سفره یکبار مصرف، کیسه فریزر، دستکش یکبار مصرف، زیپ کیپ، نوار خطر و غیره. نایلون محافظ راننده نیز از محصولاتی است که اخیرا با توجه به شیوع بیماری کرونا اقدام به تولید آن کرده ایم.

دستگاه نایلون خانگی:

1: پلاستیک گلخانه از انواع دستگاه نایلون خانگی :

انواع دستگاه نایلون خانگی
دستگاه نایلون خانگی

1: پوششی پرکاربرد، مقرون به صرفه و قابل استفاده در انواع گلخانه ها

۲: ایجاد شرایطی ایده آل جهت رشد و بهره وری محصولات گلخانه ای

۳: قابلیت افزودن خواص ویژه UV، IR، Anti Fog، AB، EVA…

امروزه تولید گیاهان خارج از فصل به یکی از سود آورترین بخش های کشاورزی تبدیل شده است. این گیاهان، چه از نوع گل های زینتی و آپارتمانی چه از نوع سبزیجات و صیفی جات مصرفی، جهت رشد و بهره وری مطلوب نیاز به شرایط محیطی ویژه ای دارند. نور، دما، رطوبت مناسب و نیز مصونیت در برابر عوامل طبیعی خسارت زا همچون طوفان و یخبندان از جمله این شرایط هستند. 

بدیهی است جهت ایجاد چنین شرایط ایده آلی به یک پوشش حفاظتی مناسب برای گلخانه نیازمندیم که با توجه به نوع محصول و شرایط اقلیمی هر منطقه متفاوت خواهد بود. دستگاه نایلون خانگی در این میان پلاستیک یا نایلون گلخانه ای باصرفه ترین و سازگارترین پوشش با هر نوع محصول و شرایط آب و هوایی می باشند.

اگر هنوز در انتخاب بهترین نوع پلاستیک برای گلخانه خود دچار تردید هستید، از دستگاه نایلون خانگی مجموعه متخصص وزین پلاست به شما این اطمینان را می دهد که با بهره برداری از باکیفیت ترین مواد اولیه و تکنولوژی روز دنیا جهت تولید انواع پلاستیک های گلخانه ای شما مشتریان ارجمند را در تحقق این هدف یاری می کند.

دستگاه نایلون خانگی

چرا پوشش پلاستیکی؟

با استفاده از دستگاه نایلون خانگی:

تا قبل از سال ۱۹۵۰ فقط گلخانه های شیشه ای وجود داشت که به دلیل معایبی که داشت به تدریج جای خود را به گلخانه های نایلونی داد. از جمله معیایب پوشش های شیشه ای می توان به پرهزینه بودن آن اشاره کرد. دستگاه نایلون خانگی گلخانه های شیشه ای به اسکلت محکم تری جهت نگهداری شیشه ها نیاز دارند.

همچنین مصرف سوخت در این نوع گلخانه ها بسیار بالاست چرا که برای گرم نگه داشتن فضای داخلی گلخانه مقدار قابل توجهی سوخت مورد نیاز است. از دیگر معایب پوشش های شیشه ای می توان به شکنندگی و مقاومت کمتر در برابر عوامل طبیعی همچون برف و باران های شدید اشاره کرد.


دستگاه نایلون خانگی : امروزه نایلون های گلخانه ای پرطرفدارترین نوع پوشش برای گلخانه ها به حساب می آیند. این نایلون ها می توانند از جنس پلی اتیلن، پلی ‏استر، پلی کلرید وینیل (P.V.C) یا ‎پلی فلوئوریدوینیل (P.V.F) باشد که در این میان پلی اتیلن آمیخته شده به ماده مقاوم کننده در مقابل اشعه ماورای بنفش (UV) بیشترین میزان تولید را به خود اختصاص داده است چرا که باعث افزایش طول عمر نایلون تا حدود ۳ سال می شود.

نایلون های گلخانه ای را همچنین به دلیل عدم نیاز به اسکلت های سنگین جهت نگهداری و مصرف سوخت کمتر جهت گرم نگه داشتن گلخانه، ودستگاه نایلون خانگی باصرفه ترین نوع پوشش گلخانه ای به شمار می آورند.

دستگاه نایلون خانگی:

گلخانه ی شیشه ای
گلخانه شیشه ای (دستگاه نایلون خانگی)
گلخانه پلاستیکی (دستگاه نایلون خانگی)

مزیت استفاده از نایلون یو وی (UV) برای پوشش گلخانه :

دستگاه نایلون خانگی:

پس از دهه ۱۹۵۰ میلادی، ازدستگاه نایلون خانگی گلخانه های نایلونی به دلیل کاهش هزینه مصرف سوخت و آسیب پذیری کمتر در شرایط جوی نامناسب به تدریج جایگزین گلخانه های شیشه ای شدند. یکی از برتری هایی که پوشش های نایلونی نسبت به پوشش های شیشه ای دارند امکان افزودن مواد مقاوم کننده به آن هاست.

دستگاه نایلون خانگی مواد خاصیت های مختلفی از جمله مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش، مادون قرمز، باکتری های مضر و غیره را به نایلون گلخانه اضافه می کنند.دستگاه نایلون خانگی امروزه تقریبا تمام گلخانه های مدرن از نایلون دولایه UV دار گلخانه ای استفاده می کنند. فضای بین این دو لایه با بالشتکی هایی از هوای فشرده پر می شود. لایه بیرونی به دلیل برخورد مستقیم با نور خورشید و دفع پرتو UV از ضخامت بیشتری برخوردار بوده (حدود ۰.۱۵۲ میلی متر) و لایه درونی به علت برخورد کمتر با اشعه UV ضخامت کمتری (حدود ۰.۱۰۲ میلی متر) دارد.

دستگاه نایلون خانگی

دستگاه نایلون خانگی:

نایلون های گلخانه ای با خواص ویژه :

برحسب نیاز مشتریان می توان از دستگاه نایلون خانگی افزودنی هایی را جهت تنظیم دما (IR)، اشعه ماوراء بنفش (UV)، ضد شبنم (Anti Fog) و… به فیلم های تولیدی اضافه نمود.

دستگاه نایلون خانگی:

افزودنی ضد اشعه ماوراء بنفش (UV) :

اضافه کردن کردن این ماده افزودنی به پوشش های نایلونی گلخانه علاوه بر اینکه باعث حفاظت محصولات در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید می شود، عمر و دوام خود نایلون را نیز زیاد کرده به گونه ای که می توان زمان بیشتری (حدود ۳ سال) از آن استفاده نمود. بنابراین این کار هم کیفیت محصول را بالاتر می برد و هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

دستگاه نایلون خانگی:

افزودنی مادون قرمز (IR) :

از جمله مزایای افزودن مواد IR به نایلون های گلخانه ای، حفظ محصولات در برابر تشعشعات مضر خورشید در مواقعی است که نور آفتاب شدید و گرم باشد. از دیگر مزیت های آن می توان به حفظ گرما و تنظیم دمای گلخانه در شب اشاره کرد. اشعه خورشید در طول روز دمای هوای داخل گلخانه را بالا می برد.در طول شب گلخانه این گرما را از دست می دهد.فیلم های حرارتی خاص با استفاده از افزودنی (IR) قادر به جذب اشعه مادون قرمز است و از دست رفتن گرما در طول شب را کاهش می دهد. این فیلم را به نام پوشش های حرارتی نیز می شناسند.

برگ های آفتاب سوخته گیاه گوجه فرنگی
برگ های آفتاب سوخته گیاه گوجه فرنگی

دستگاه نایلون خانگی:

افزودنی ضد مه (Anti Fog) :

قطرات آبی که در اثر فتوسنتز گیاهان در سطح داخلی فیلم ها شکل می گیرد دارای چندین اثر منفی می باشد. اول این که باعث کاهش ۳۰% دریافت نور توسط گیاهان می گردد که موجب کاهش محصولات می شود. دوم این که چکیدن قطرات شبنم بر روی گیاه باعث افزایش احتمال بیماری های مختلف می شود. همچنین قطرات آب شبیه به ذره بین عملکرده و باعث سوختگی برگ ها می شوند. افزودن خاصیت ضد مه به نایلون عریض گلخانه ای موجب پیشگیری از چنین مواردی می شود.

دستگاه نایلون خانگی:

افزودنی ضد باکتری (AB) :

افزودن این ماده به پلاستیک مانع ورود پرتوهای لازم برای رشد باکتری های مضر به داخل گلخانه شده و به این ترتیب از رشد و تکثیر آ ن ها در محیط گلخانه پیشگیری می کند.

دستگاه نایلون خانگی:

افزودنی اتیل ونیل استات (EVA) :

با اضافه کردن این ماده به نایلون گلخانه می توان خاصیت کشسانی آن را به طرز چشمگیری افزایش داد. با کمک اتیل ونیل استات، نایلون که در روزهای گرم سال دچار انبساط شده است به راحتی به حالت اولیه خود بازگشته و شکل اصلی خود را حفظ می کند.

سوالاتی که میتوانیم درباره ی دستگاه نایلون خانگی مطرح کنیم ؟

1: رنگبندی پلاستیک گلخانه ای از انواع دستگاه نایلون خانگی چطور است؟ دستگاه نایلون خانگی هیچ محدودیتی در رنگبندی نایلون گلخانه ای وجود ندارد از همین رو می توانید در هر طیف رنگبندی که می خواهید سفارش دهید ؟ دستگاه نایلون خانگی برای رنگی کردن نایلون از افزودنی مستربچ استفاده می شود که به میزان کمی باعث افزایش قیمت خواهد شد . سفارش نایلون گلخانه ای به صورت رنگی تا حدودی می تواند از ضرر های نور خورشید کاهش دهد.

2: آیا با انبار کردن نایلون گلخانه ای در طول زمان باعث خرابی آن می شود؟ دستگاه نایلون خانگی به علت وجود مواد uv نمی توان پلاستیک های عریض را انبار کرد و توقع داشت طی گذشت زمان خراب نشود زیرا افزودنی uv دارای تاریخ مصرف است .تاریخ مصرف uv با توجه به میزانی است که به نایلون اضافه می کنید اما به طور معمول تا ۵ سال طول عمر دارد ، فرقی هم نمی کند از آن استفاده کنید یا آن را انبار کنید .

3: قیمت هر متر نایلون گلخانه عریض چقدر است؟ دستگاه نایلون خانگی قیمت هر متر نایلون گلخانه یک عدد مشخص نیست ، بلکه با توجه به ضخامت ، میزان افزودنی یو وی ( ۱ تا ۱۰ درصد ) ، عرض نایلون و میزان سفارش متغییر است . می‌توانید برای اطلاع از قیمت به قیمت نایلون مراجعه کنید.

4: طول عمر پلاستیک گلخانه چقدر است؟دستگاه نایلون خانگی یکی از سوالات متداول پلاستیک و نایلون گلخانه طول عمر آن است . وزین پلاست تولیدات خود را تا ۳ سال گارانتی می‌کند ، به طور معمول نایلون های عریض تا ۵ سال طول عمر دارند که موارد گوناگون باعث کاهش یا افزایش طول عمر محصول خواهد.

دستگاه نایلون خانگی:

جنس :
پلی اتیلن، پلی ‏استر، پلی کلرید وینیل(P.V.C)، پلی فلوئوریدوینیل(P.V.F)
رنگ :
شفاف
ضخامت :
تولید در انواع ضخامت ها
کاربرد :
پوشش گلخانه ای
سایر :
قابلیت اضافه کردن افزودنی های مختلف UV، IR، anti fog، AB، EVA…

دستگاه نایلون خانگی :

2: نایلون ضدعفونی خاک از انواع دستگاه نایلون خانگی :

نایلون ضدعفونی خاک (دستگاه نایلون خانگی)

دستگاه نایلون خانگی :

۱: تولید در انواع تک لایه و چند لایه

۲: تولید در طول و عرض دلخواه مشتری 

۳: امکان افزودن مواد آنتی یووی و ضد اشعه آفتاب جهت افزایش ماندگاری

معمولا خاک بستر گلخانه ها و زمین های کشاورزی آلوده به انواع قارچ ها، باکتری های مضر و بعضی آفات می باشد. لذا برای پیشگیری از خسارت زدن این عوامل به بذرها و نشاهای کشت شده نیاز به ضدعفونی بستر خاک می باشد. یکی از تجهیزات مورد نیاز جهت انجام این کار نایلون ضدعفونی خاک است.

دستگاه نایلون خانگی نایلون ضدعفونی کننده خاک چیست؟

یکی از چالش‌ های اصلی کشاورزان از دیرباز، کنترل آفات و علف ‌های هرز بوده است. به همین علت دستگاه نایلون خانگی نایلون ضدعفونی کننده خاک برای کشاورزان امروزه اهمیت بسیاری در این صنعت پیدا کرده است. نایلون ضدعفونی خاک در واقع نوعی نایلون کشاورزی است که جهت حفاظت از موجودات مفید و نابودسازی عوامل مضر موجود در خاک مورد استفاده قرار می‌ گیرد. به کار بردن این نایلون در مزارع و گلخانه ها به افزایش حاصلخیزی خاک و در نهایت تولید محصولاتی مرغوب و با کیفیت کمک می کند.

مزایای دستگاه نایلون خانگی استفاده از پلاستیک ضدعفونی کننده خاک :

1: عقیم ‌سازی خاک در برابر آفات، بیماری ‌ها، ویروس ‌ها و باکتری ‌های مضر

2: جلوگیری از رشد علف هرز

3: حفظ مواد معدنی، میکرو ارگانیسم ‌ها و موجودات مفید خاکزی

4:دپخش یکنواخت سموم و علف کش ها در خاک

5: بهبود عملکرد و افزایش بهره وری خاک

6: رشد بهتر محصولات و افزایش کمیت و کیفیت آن ‌ها

7: جلوگیری از ورود گازهای سمی و بخارات سموم به اتمسفر

8: استفااده از دستگاه نایلون خانگی به صرفه بودن برای ضدعفونی خاک در مقایسه با سایر روش‌ ها

انواع روش های ضدعفونی کردن خاک با دستگاه نایلون خانگی :

ضدعفونی کردن خاک به کمک انواع دستگاه نایلون خانگی به روش های مختلفی انجام می شود که در ادامه به تشریح آن ها می پردازیم.

دستگاه نایلون خانگی:

1: ضدعفونی کردن خاک به وسیله‌ اشعه خورشید از انواع دستگاه نایلون خانگی:

 برای این منظور بستر خاک را پس از پخش انواع کودهای حیوانی مورد نیاز شخم زده و پس از مخلوط شدن کامل خاک با کود آن را آبیاری غرقابی می نمایند. پس از فروکش کردن آب آبیاری، روی سطح زمین با ورقه های نایلون عریض پوشانده و لبه های نایلون به عمق ۲۰ سانتیمتر زیر خاک می برند به طوری که نایلون محکم نگهداری شده و در مقابل باد دوام داشته باشد.

این عمل در ماه های گرم تابستان و به مدت حداقل ۶ هفته انجام می شود. به این ترتیب دمای بالا و گازهای متصاعد شده‌ زیر پلاستیک باعث از بین رفتن بخش زیادی از قارچ ‌های خاکزی و نابودی بذور علف هرز می ‌شود و بستر مناسبی جهت کاشت فراهم خواهد شد.
2: ضدعفونی کردن خاک به وسیله‌ بخار آب: در عمل ضدعفونی توسط بخار آب، ابتدا سطح خاک را با پلاستیک پوشش داده و با استفاده از لوله‌ های پلی اتیلن مشبک بخار لازم را به داخل خاک تزریق می کنند. این کار تا جایی ادامه پیدا می کند که بخار آب در اثر میعان به صورت آب داغ در عمق ۵ تا ۲۰ سانتیمتری خاک نفوذ نماید

در این روش برای رسیدن دمای خاک به ۸۰ درجه نیاز به بخاردهی به مدت ۲ تا ۶ ساعت می ‌باشد. در این روش میکرو ارگانیزم‌ های مفید خاک کمتر از بین می ‌روند و روش پاک و سالمی می ‌باشد.
3: ضد عفونی کردن خاک به وسیله سموم: اگر چه این روش اخیرا ممنوع شده ولی در صورت شدت آلودگی با رعایت تمام احتیاط های لازم در برخی موارد هنوز انجام می شود.

برای ضدعفونی کردن خاک با سموم شیمیایی، نایلونی روی بستر مرطوب خاک پهن کرده و زیر آن به فواصل ده متر از یکدیگر بشقاب های پلاستیکی قرار داده می شود. سپس یک سر لوله منشعب از مخزن سیلندر گاز روی بشقاب ها نصب شده و سم پاشی انجام می شود. مدت ضد عفونی ۲۴ ساعت است و پس از آن می توان نایلون ها را جمع آوری کرد و پس از دو تا سه هفته از زمان ضدعفونی اقدام به کشت کرد.

سوالاتی که میتوانیم درباره ی دستگاه نایلون خانگی مطرح کنیم ؟؟

1: نایلون ضدعفونی خاک از انواع دستگاه نایلون خانگی بهتر است از نوع شفاف باشد یا مشکی؟دستگاه نایلون خانگی پلاستیک های بی رنگ و شفاف انتخاب بهتری نسبت به پلاستیک های سیاه هستند. پلاستیک سیاه به جای این که نور خورشید را به دام بیاندازد، مقداری از انرژی خورشید را خنثی می کند.


2: ضخامت پلاستیک ضدعفونی کننده خاک چه قدر باید باشد؟دستگاه نایلون خانگی پوشش پلی اتیلنی با ضخامت ۰۲۵/۰ میلیمتر بهترین ضخامت را برای گرم کردن خاک دارد، ولی نسبت به پلاستیک های ضخیم تر راحت تر پاره و سوراخ می شود و مقاومت کمتری در برابر باد شدید از خود نشان می دهد. بنابراین در مناطق باد خیز استفاده از پلاستیک هایی با ضخامت ۵/۱ تا ۲ میلی متر ترجیح داده می شود.


3: عمر این نایلون ها چه قدر است؟ دستگاه نایلون خانگی هر چند که طول عمر نایلون های ضدعفونی خاک به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما این پلاستیک ها حاوی مواد جاذب UV هستند که پوسیدگی آن ها را حداقل تا ۲۵ ماه به تاخیر می اندازد.


4: قیمت نایلون ضدعفونی کننده خاک چه قدر است؟دستگاه نایلون خانگی قیمت فیلم ضدعفونی ‌کننده خاک به دلیل نوسانات قیمت مواد اولیه دائما تغییر می ‌کند.

توضیحات تکمیلی دستگاه نایلون خانگی :

جنس:
بر پایه پلی اتیلن (PE)
رنگ:
شفاف، مشکی
ابعاد:
عرض ۱۰ سانتی متر تا ۱۲ متر
ضخامت:
۲۵ تا ۶۰۰ میکرون

دستگاه نایلون خانگی :

3:نایلون دسته رکابی از انواع دستگاه نایلون خانگی :

  • تولیدکننده انواع پلاستیک دسته رکابی نایلونی و نایلکسی
  • تولید بدون محدودیت در ابعاد، چاپ و سفارش سازی های خاص
  • دارای مقاومت و استحکام بسیار بالا جهت حمل اقلام سنگین وزن

دستگاه نایلون خانگی:

نایلون دسته رکابی از پر مصرف ترین انواع کیسه پلاستیکی و نوعی پلاستیک فروشگاه است که همه ما هر روزه برای خرید مواد غذایی و کالاهای گوناگون به آن نیاز داریم.

دستگاه نایلون خانگی پلاستیک دسته رکابی چیست؟

پلاستیک دسته رکابی یکی از پر مصرف ترین انواع پلاستیک دسته دار از دستگاه نایلون خانگی است که تقریبا در تمامی فروشگاه ها، هایپر مارکت ها، بازارها و مراکز خرید مورد استفاده قرار می گیرد. علت نام گذاری پلاستیک رکابی به این نام، شکل دسته های آن است که شبیه لباس های دارای بند رکابی می باشد. این محصول در دو جنس نایلون و نایلکس تولید می شود. فرق این دو در ظاهر این است که نایلون نرم، انعطاف پذیر، شفاف و براق، اما نایلون خشک و مات است.

مزایای نایلون دسته رکابی از انواع دستگاه نایلون خانگی:

  • یکی از اصلی‌ ترین مزیت‌ های این پلاستیک‌ ها، از انواع دستگاه نایلون خانگی دارا بودن دسته‌ هایی است که فشار زیادی را به حمل ‌کننده وارد نمی ‌کند و می توان آن را به راحتی حمل نمود.
  • پلاستیک دسته رکابی به علت نوع دسته دارای استقامت بسیار بالاتری نسبت به دیگر کیسه های پلاستیکی است و با استفاده از آن می ‌توان حجم زیادی از مواد سنگین را بدون این که کیسه پاره شود جا به ‌جا کرد.
  • این نایلون ها هزینه تولید پایینی دارند و برای خریدارانی که اکثرا آن ها را به صورت عمده و در حجم های بالا سفارش می دهند مقرون به صرفه هستند.
  • شما قادرید این نایلون ها را بسته به سلیقه و رنگ دلخواه خود سفارش دهید. پر فروش ترین رنگ نایلون رکابی رنگ شیشه ای و رنگ شیری است که در سوپر مارکت ها و برخی فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • نایلکس رکابی به صورت سوزنی و آجدار نیز تولید می شود که در قیمت آن تاثیر چندانی نمی گذارد اما جذابیت خوبی در شکل ظاهری آن ایجاد می کند.

سایزبندی نایلون دسته رکابی از انواع دستگاه نایلون خانگی :

علاوه بر تولید سایزهای رایج ، کیسه های دسته دار رکابی امکان تولید در سایزهای سفارشی را نیز دارند. با این حال ابعاد استاندارد این محصول به صورت زیر می باشد:

  • سایز ۳۵*۲۵ یا ۱ کیلویی
  • سایز ۴۰*۳۰ یا ۲ کیلویی
  • سایز ۴۷*۳۷ یا ۳ کیلویی
  • سایز ۵۵*۴۵ یا ۵ کیلویی
  • سایز ۶۵*۵۵ یا ۷ کیلویی
  • سایز ۷۵*۶۵ یا ۱۰ کیلویی

دستگاه نایلون خانگی چاپ نایلون رکابی :

دستگاه نایلون خانگی :بسیاری از فروشگاه ها برای بهتر دیده شدن و تبلیغات لوگو، شعار تبلیغاتی، آدرس فروشگاه و… را روی نایلون دسته رکابی چاپ می کنند. دستگاه نایلون خانگی چاپ نایلون اگر از کیفیت و دوام مناسب و کافی برخوردار باشد توسط مشتری نگهداری می گردد و دور انداخته نمی شود و مجدد به عنوان کیسه خرید مورد استفاده قرار می گیرد. با دست به دست چرخیدن نایلون ها پیام تبلیغاتی به راحتی منتقل شده و باعث جلب نظر مخاطب می گردد. امروزه با تغییر شیوه تبلیغات،دستگاه نایلون خانگی چاپ نایلون می تواند به راحتی در زمینه پیشرفت کسب و کار مؤثر و مفید باشد.

قیمت پلاستیک دسته رکابی کیلویی از انواع دستگاه نایلون خانگی:

قیمت پلاستیک دسته دار کیلویی از انواع دستگاه نایلون خانگی به چند عامل مهم بستگی دارد که هر کدام می توانند قیمت فروش و خرید عمده را تحت تاثیر قرار دهند. مواد اولیه مهم ترین عامل موثر در قیمت نایلون می باشد. هر چه قدر نوع ماده اولیه بهتر باشد کیفیت نایلون تولیدی نیز بالاتر و در نتیجه قیمت محصول بیشتر می شود. به علاوه، اگر حجم سفارش بالا باشد می تواند منجر به کاهش قیمت شود و از نظر باربری نیز به صرفه تر می باشد. 

سوالاتی که میتوان درباره ی دستگاه نایلون خانگی شرح کرد؟؟

  1. نایلون دسته رکابی از انواع دستگاه نایلون خانگی برای تحملی چه وزنی مناسب است؟ دستگاه نایلون خانگی این نایلون قابلیت تحمل وزن حداکثر ۲۵ کیلوگرم را دارد.
  2. حداقل و حداکثر ابعاد تولید این محصول در چه سایزهایی امکان پذیر است؟ دستگاه نایلون خانگی کوچک ترین سایز تولیدی نایلون دسته رکابی سایز ۲۵×۳۰ و بزرگ ترین سایز تولیدی ۸۵×۹۵ می باشد.
  3. گنجایش نایلون های رکابی چه میزان است؟ دستگاه نایلون خانگی این نوع نایلون ها به دلیل وجود کاست بغل می توانند ۷ تا ۹ سانتیمتر بیشتر از ابعاد اصلی خود باز شده و حجم بالاتری از کالا را در خود جای دهند.
  4. حداقل وزن برای سفارش چاپ نایلون رکابی چه قدر باید باشد؟ دستگاه نایلون خانگی حداقل وزن برای سفارش چاپ نایلون رکابی جهت چاپ ۱ رنگ و ۲ رنگ ۲۰۰ کیلوگرم و جهت چاپ ۳ رنگ تا ۸ رنگ ۳۰۰ کیلوگرم می باشد.

توضیحات تکمیلی دستگاه نایلون خانگی:

جنس :

بر پایه پلی اتیلن (PE)

رنگ:

شفاف، شیری، رنگی

ابعاد:

از سایز 35*25 تا سایز 75*65

ضخامت:

بر اساس سفارش مشتری

دستگاه نایلون خانگی:

4: نایلون قارچ از انواع دستگاه نایلون خانگی :

  • تولید انواع نایلون استرچ غذایی یا لمینت برای بسته بندی قارچ
  • تولید انواع کیسه قارچ فله 
  • امکان سفارشی سازی رنگ، ابعاد و ضخامت 

قارچ محصولی حساس و غیر مقاوم است که عمر کوتاهی داشته و پس از چیده شدن به سرعت کیفیت خود را از دست می دهد. اما یک بسته بندی مناسب و با کیفیت می تواند سبب به تعویق انداختن خرابی و فساد قارچ شود و کیفیت آن را برای مدت طولانی تری حفظ نماید. جهت بسته بندی قارچ می توان از روش های مختلف و زیادی استفاده کرد که در این میان استفاده از نایلون قارچ یکی از رایج ترین و بهترین روش ها جهت بسته بندی این محصول می باشد.

انواع نایلون بسته بندی قارچ از دستگاه نایلون خانگی :

نایلون ها از جمله دستگاه نایلون خانگی متریال های بهداشتی و پرکاربرد در امر بسته بندی مواد غذایی به حساب می آیند. یکی از موارد کاربرد نایلون ها بسته بندی قارچ است که در ادامه با انواع آن آشنا می شویم:

استرچ غذایی از دستگاه نایلون خانگی: در این روش قارچ ها به ظرف های یک بار مصرف انتقال داده شده و روی آن ها را با استرچ غذایی یا همان سلفون غذایی می پوشانند. این نوع پلاستیک بسته بندی در هر خانه ای یافت می شود و کاربرد آن هم ایجاد پوششی برای مواد غذایی تازه است که باید برای مدت زمان نسبتا کوتاهی تا مصرف شدن تازه بمانند. این پوشش پلاستیکی می تواند به صورت دستی و یا با کمک دستگاه های اتوماتیک روی ظروف کشیده شود و از قارچ در برابر تغییرات محیطی محافظت کند.

نایلون شیرینگ از دستگاه نایلون خانگی: از دیگر روش های خوب در زمینه بسته بندی قارچ استفاده از نایلون شرینگ می باشد. این نایلون نسبت به دما حساس است و در مقابل حرارت قابل انعطاف می باشد و خاصیت شکل پذیری دارد. این نایلون در اثر حرارت دیدن جمع شده و بدون ورود هوا کاملا دور ظرف قارچ را احاطه می کند. با شیرینگ کردن قارچ علاوه بر تخلیه هوای داخل ظرف، امکان تزریق گاز ازت به آن نیز وجود دارد. این روش موجب افزایش ماندگاری قارچ می شود و شکل ظاهری قارچ ها را به خوبی حفظ می کند.

نایلون خیاری از دستگاه نایلون خانگی: برای بسته بندی قارچ فله از کیسه های پلاستیکی مخصوصی استفاده می شود که در بازار به نام نایلون خیاری شناخته شده اند. این کیسه ها نسبت به نایلون های معمولی ضخیم تر بوده و ابعاد بزرگی دارند و در دو سایز ۵ کیلویی (۵۵*۴۵) و ۳ کیلویی (۴۷*۳۷) مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه نایلون خانگی

لزوم بسته بندی قارچ با نایلون از دستگاه نایلون خانگی:

یکی از مهم ترین اصول حفظ کیفیت قارچ، نوع و روش بسته بندی آن است. بسته بندی باید از انواع دستگاه نایلون خانگی به گونه ای صورت بگیرد که کیفیت قارچ از زمان تولید تا زمان ارسال به دست مشتری و مصرف به نحو مطلوبی حفظ شود. یک بسته بندی نامناسب و غیر اصولی باعث می شود که ارزش غذایی کالا از بین رفته و حتی دچار فساد شود. اما یک بسته بندی اصولی از قارچ ها در برابر عوامل خارجی محافظت کرده و احتمال تبادل هوا را به حداقل می رساند؛ چرا که همین تبادل هوا می تواند باعث فساد محصول شود.

دستگاه نایلون خانگی

برای بسته بندی قارچ،چه از دستگاه نایلون خانگی چه از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی استفاده کنید چه از کارتن بسته بندی قارچ، در هر صورت نیاز به یک پوشش پلاستیکی برای کاور کردن سطح ظرف خواهید داشت. در واقع نایلون قارچ مانند یک محافظ است که پس از قرار گیری روی محصول:

  • از نفوذ هوا و رطوبت به درون آن جلوگیری می کند.
  • مانع از نفوذ و ورود میکروب ها به آن می شود.
  • از محصول را در برابر تعریق محافظت می کند.
  • به آن ماندگاری بهتر و طولانی تری می دهد.
  • از سیاهی و پوسیدگی قارچ ها جلوگیری می کند.

سوالات متنوع از دستگاه نایلون خانگی؟؟

  1. متداول ترین نوع بسته بندی قارچ کدام است؟ دستگاه نایلون خانگی بسته بندی قارچ در ظروف یکبار مصرف پلاستیکی با روکش سلفونی پرکاربردترین نوع بسته بندی قارچ است.
  2. مزیت استفاده از نایلون قارچ چیست؟ دستگاه نایلون خانگی مهم ترین مزیت استفاده از نایلون برای بسته بندی قارچ نفوذ ناپذیری هوا و رطوبت است که موجب تازه نگاه داشتن قارچ می شود.
  3. بسته بندی قارچ با مواد نایلونی از نظر بهداشتی مشکلی ایجاد نمی کند؟دستگاه نایلون خانگی نایلون قارچ تنها باید از مواد اولیه فود گرید یا همان قابل تماس با مواد غذایی تولید شود و اگر غیر از این باشد بهداشتی نیست و در صورت تماس مستقیم پلاستیک با مواد خوراکی باعث ضرر برای سلامتی انسان می شود.
  4. آیا پوشاندن روی قارچ با نایلون باعث تعریق و لهیدگی قارچ نمی شود؟ دستگاه نایلون خانگی عرق کردن یا همان تعریق از داخل بسته بندی باعث ایجاد رطوبت و در آخر فاسد شدن مواد غذایی می شود. لذا کلیه پوشش های پلاستیکی مخصوص قارچ در مجموعه وزین پلاست با افزودن خاصیت ضد تعریق تولید می گردند.

توضیحات تکمیلی از دستگاه نایلون خانگی :

جنسبر پایه پلی اتیلن (PE)
رنگبر اساس سفارش مشتری
ضخامتتولید در انواع ضخامت ها
ابعادتولید در انواع ابعاد
دستگاه نایلون خانگی

5: کیسه زباله صنعتی از انواع دستگاه نایلون خانگی:

دستگاه نایلون خانگی
  • تولید کننده کیسه زباله صنعتی در تمام ابعاد با ضخامت سفارشی مورد نیاز شما
  • قابل تولید با به صورت فله ای و رولی
  • تولید انواع کیسه زباله با سایز خیلی بزرگ با مواد اولیه درجه ۱ تا ۳

زباله صنعتی به تمام زائدات ناشی از فعالیت های صنعتی گفته می شود که معمولا شامل فلزات، مواد پلاستیکی، مواد شیمیایی و… می باشد. امروزه گسترش جمعیت و توسعه صنایع گوناگون، میزان تولید زباله های صنعتی را افزایش داده است. اما به منظور دفع صحیح پسماندهای ناشی از فعالیت های مختلف صنعتی، محصولی فوق العاده کاربردی تحت عنوان کیسه زباله صنعتی تولید گردیده و در دسترس مصرف کنندگان قرار داده شده است.

دستگاه نایلون خانگی

کیسه زباله صنعتی از انواع دستگاه نایلون خانگی چیست؟

کیسه زباله صنعتی محصولی است از انواع دستگاه نایلون خانگی که در ابعاد خیلی بزرگ تولید می شود و از آن برای جمع آوری ضایعات، مواد دور ریز کارخانه ها، خطوط تولید و صنایع مختلف استفاده می شود. با توجه به کاربرد کیسه زباله های صنعتی این محصولات را با ضخامت بالا، دوخت مستحکم چند ردیفه و با بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تولید می کنند تا با تحمل بارهای سنگین و وزن زیاد زباله های صنعتی دچار پارگی و آسیب نشوند.

از همین رو برای افزایش مقاومت و استحکام و کشسانی بیشتر، این محصول را با استفاده از مواد پلی اتیلن سنگین یا همان نایلکس می سازند که نسبت به نایلون مستحکم تر می باشد. هر چند که این محصول با هدف خارج کردن زباله های ایجاد شده از کارخانجات تولید می گردد اما به طور کلی قابلیت استفاده در مراکز بیمارستانی، ادارات و سازمان ها، جمع آوری پسماندهای فاضلاب های شهری و روستایی و… را نیز دارد.

دستگاه نایلون خانگی

ویژگی های پلاستیک زباله صنعتی از دستگاه نایلون خانگی :

کیسه زباله هایی که برای کاربردهای صنعتی به کار می روند با کیسه زباله هایی که کاربرد خانگی دارند از لحاظ ابعاد، ضخامت و استحکام تفاوت هایی با یکدیگر دارند:

  • ابعاد: این کیسه ها در ابعاد بزرگ تولید شده و سایزهای ۱۶۰ در ۱۳۰ و ۱۲۰ در ۱۵۰ ابعاد معمول و پر سفارش در تولید آن هاست. البته خط تولید وزین پلاست هیچ محدودیتی در ابعاد تولید ندارد و از همین رو قادر به تولید انواع کیسه زباله صنعتی در ابعاد مورد نیاز شما می باشد.
  • ضخامت: همان طور که قبلا گفتیم، کیسه زباله صنعتی در صنایع و کارخانجات برای جمع آوری پسمانده و ضایعات مورد استفاده قرار می گیرد که در اکثر موارد دارای وزن های بالایی است. از همین رو اگر ضخامت کیسه زباله کم باشد باعث پارگی آن با کوچک ترین ضربه و فشار می شود.
  • استحکام: کیسه زباله های صنعتی در دو نوع سنگین و فوق سنگین تولید می شوند که مدل سنگین قادر به تحمل وزن بارخشک تا ۲۵ کیلوگرم و مدل فوق سنگین قادر به تحمل وزن بار خشک تا ۳۰ کیلوگرم هستند. این در حالی است که کیسه های زباله معمولی در بزرگ ترین سایز خود می توانند تا ۱۸ کیلوگرم بار را در خود جای دهند.
دستگاه نایلون خانگی
دستگاه نایلون خانگی

کیسه زباله صنعتی رولی از دستگاه نایلون خانگی:

برای جداسازی راحت، کیسه زباله های صنعتی را به صورت رولی و پرفراژ دار نیز تولید می کنند. با این روش استفاده و حمل و نقل این محصولات راحت تر خواهد شد و هم چنین باعث می شود که برخلاف کیسه زباله های فله ای فضای کمتری را اشغال کنند‌. در صورت درخواست مشتری امکان تولید کیسه زباله صنعتی به صورت رولی با ابعاد سفارشی امکان پذیر است.

کیسه زباله رولی

سوالات مختلفی که درباره ی دستگاه نایلون خانگی نظر میرسد؟؟

  1. کیفیت کیسه زباله صنعتی را چگونه می توان تشخیص داد؟ ضخامت و دوخت مستحکم از مهم ترین نکات در تولید کیسه زباله های صنعتی است که در هنگام خرید باید به آن ها توجه شود.
  2. آیا امکان تولید این محصول با مواد اولیه درجه دو و سه وجود دارد؟ کیسه زباله همان طور که از نامش مشخص است برای پسمانده یا همان زباله و ضایعات مورد استفاده قرار می گیرد. از همین رو استفاده از مواد اولیه درجه دو و سه ضایعاتی نه تنها هیچ مشکلی ندارد بلکه باعث کاهش هزینه های نهایی می شود.
  3. پلاستیک زباله صنعتی به صورت رنگی هم تولید می شود؟ هیچ محدودیتی در طیف رنگبندی وجود ندارد و می توانید در هر رنگبندی که نیاز دارید کیسه زباله صنعتی را سفارش دهید.
  4. این کیسه ها به صورت بند دار هم تولید می شوند؟ بله. به جهت سهولت در جابجایی و گره زدن، امکان افزودن بند به این کیسه ها وجود دارد.

توضیحات تکمیلی از دستگاه نایلون خانگی :

جنسبر پایه پلی اتیلن (PE)
رنگمشکی، رنگی
ابعاد160*130، 120*150 و…
ضخامتبر اساس سفارش مشتری
دستگاه نایلون خانگی

6:نایلکس شیری از دستگاه نایلون خانگی:

دستگاه نایلون خانگی
  • استفاده از با کیفیت ترین مستربچ ها با پوشش ۱۰۰ درصدی و کامل
  • دوخت و چاپ پذیری بسیار بالا
  • قیمت پایین، استحکام، کشسانی و دوام عالی در نمونه های نایلکس شیری

کیسه های دسته دار یکی از پر استفاده ترین محصولات پلاستیکی هستند که همه ما هر روزه به دلایل مختلف در حال استفاده از آن ها هستیم. این کیسه ها در رنگ بندی های متنوعی همانند آبی، زرد، قرمز، سبز، مشکی و… تولید و در بازار عرضه می شوند. یکی از مصرفی ترین انواع پلاستیک دسته دار، نایلکس شیری رنگ است که در هر فروشگاهی قابل مشاهده می باشد.

دستگاه نایلون خانگی

کاربرد نایلکس شیری از دستگاه نایلون خانگی:

تا چندین سال پیش کیسه های مشکی به دلیل معلوم نشدن محتویات داخل آن ها بسیار پر طرفدار بودند. اما از آن جایی که اغلب پلاستیک های مشکی از مواد ضایعاتی درجه دو و سه تولید می شدند، به تدریج محبوبیت خود را به خصوص در حمل مواد غذایی و خوراکی از دست دادند و کیسه های شیری رنگ جایگزین آن ها شدند.

پلاستیک شیری از جنس مواد اولیه درجه یک و مرغوب تولید شده و به همین دلیل با استفاده از آن می توانید انواع مواد غذایی را نیز بسته بندی و حمل کنید. این محصول در اغلب اصناف مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از دلایل پرمصرف بودن این محصول رنگ شیری آن است که باعث می شود جسم داخل کیسه قابل رویت یا همان پیدا نباشد. فروشندگان یا خریدارانی که می خواهند محصول داخل کیسه مشخص نشود بیشتر از نایلون و نایلکس شیری استفاده می کنند.

دستگاه نایلون خانگی

چاپ نایلکس شیری از دستگاه نایلون خانگی:

دستگاه نایلون خانگی نایلکس شیری هم به صورت ساده تولید می شود و هم به صورت چاپدار. نوع ساده آن اغلب در سوپر مارکت ها، میوه فروشی ها و مغازه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. اما فروشگاه های بزرگ مانند داروخانه ها، فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی، بوتیک ها و… معمولا این محصول را به شکل چاپدار سفارش می دهند. چاپ پلاستیک شیری هم می تواند با طرح های عمومی مثل طرح لبخند، گل، از خرید شما متشکریم و… باشد و هم مغازه داران و فروشندگان می توانند طرح چاپی مورد نظرشان را روی آن ایجاد کرده و به این طریق از این نوع کیسه  به عنوان نایلکس تبلیغاتی برای معرفی برندشان نیز استفاده کنند.

ابعاد تولیدی پلاستیک شیری دسته دار از دستگاه نایلون خانگی:

نایلکس شیری به طور متداول در چهار سایز عرضه می شود که توضیحات لازم و تعداد در کیلوگرم برای هر سایز

به صورت زیر است:

سایز ۳۰*۴۰ تعداد حدودا ۲۸۰ عدد در یک کیلوگرم

سایز ۳۷*۴۷ تعداد حدودا ۲۰۰ عدد در یک کیلوگرم

سایز ۴۵*۵۵ تعداد حدودا ۹۰ عدد در یک کیلو گرم

سایز ۵۵*۶۵ تعداد حدودا ۶۰ عدد در یک کیلو گرم

خرید نایلکس شیری درجه یک از دستگاه نایلون خانگی:

هنگام خرید نایلکس شیری دسته دار خوب است به این موارد توجه و توصیه شود:

  • کیفیت رنگ ریزی در نایلکس های شیری اهمیت بسیار زیادی دارد. در بعضی موارد به علت استفاده از مستربچ های رنگی نامرغوب و یا اضافه کردن مستربچ ها به مقدار کمتر از میزان مورد نیاز، محصول تولید شده کیفیت لازم را نداشته و محتوای داخل آن ها به راحتی قابل مشاهده است.
  • نکته دیگری که در خصوص این نایلکس ها از اهمیت بالایی برخوردار است، میزان شفافیت و سفیدی آن هاست. استفاده از مواد ضایعاتی و وجود ناخالصی در مواد اولیه باعث کدر شدن و دان زدن محصول نهایی می شود.
  • این کیسه ها می بایست دارای دوخت محکمی در انتهای خود باشند. گاها برخی از تولیدکنندگان برای افزایش سرعت دستگاه های دوخت خود اقدام به بالا بردن دور دستگاه می کنند که نتیجه آن سوختگی دوخت و غیر مقاوم بودن محصول است.
  • نایلکس هایی که در تولید آن ها از مواد اولیه نامرغوب و بی کیفیت استفاده می شود بوی نامطبوعی را از خود ساطع می کنند.
نایلون سفید دسته دار ساده
  1. نایلکس شیری عمده را چگونه سفارش بدهیم؟ شما عزیزان می توانید برای سفارش این محصول به صورت عمده و در کیسه های ۲۵ کیلویی وارد صفحه تماس با ما شده و به این صورت از کارشناسان مجموعه وزین پلاست مشاوره دریافت کنید.
  2. متداول ترین نوع نایلکس شیری کدام است؟ پلاستیک دسته دار شیری در انواع مختلف با طراحی های گوناگون وجود دارد اما در بیشتر موارد برای نایلکس شیری رنگ از مدل دسته رکابی استفاده می شود. در بازار نیز منظور از نایلکس شیری دسته دار همان نایلکس رکابی زمینه سفید (شیری رنگ) است.
  3. چگونه نایلکس شیری با کیفیت را از انواع درجه دو و سه تشخیص دهیم؟ در تولید نایلکس های درجه دو و سه از مواد ضایعاتی استفاده می شود که موجب تیرگی، دان زدن، کدر بودن و بوی تند و زننده محصول نهایی می شود.
  4. آیا امکان افزودن کاست به این نوع نایلکس ها وجود دارد؟ بله، این محصول قابل تولید به صورت ته کاست، بغل کاست و سه طرف کاست می باشد.

جنس :

بر پایه پلی اتیلن (PE)

رنگ:

شیری

ابعاد:

30*40، 37*47، 45*55، 55*65

ضخامت:

بر اساس سفارش مشتری

7:کیسه زباله رولی :

کیسه زباله ی رولی
  • مناسب برای مصارف خانگی و اداری و مراسمات رسمی
  • دارای تنوع رنگی فراون و سایزهای متنوع متناسب با نیاز مشتری
  • امکان چاپ مورد نظر خریدار بر روی کیسه

همه افراد در منزل، محل کار و… همیشه در حال تولید زباله هستند و برای حفظ بهداشت و رعایت تمیزی در محیط اطراف استفاده از کیسه زباله اجتناب ناپذیر است. استفاده از کیسه زباله به شما کمک می کند تا بتوانید به سادگی و بدون کمترین مشکل اطراف خود را از زباله ها پاک و تمیز کرده و در محیطی بهداشتی زندگی کنید. کیسه زباله رولی یکی از انواع کیسه زباله هاست که در تنوع گوناگونی از رنگ و سایز تولید و در بازار به فروش می رسد.

دستگاه نایلون خانگی

1: کیسه زباله رولی چه تفاوتی با کیسه زباله معمولی دارد؟

هر روز در دنیای اطراف ما کالاهایی که در حال تولید است به سمت آسان مصرف تر شدن پیش می رود. در خصوص محصولات پلی اتیلنی هم دقیقا همین موضوع صدق می کند. در نمونه های قدیمی، کیسه های برگه ای به صورت تا شده روی یکدیگر و داخل بسته بندی قرار می گرفتند.

برای استفاده از آن لازم بود کل محصول را از داخل بسته بندی خارج و یک برگه را جدا کرد. اما در کیسه های رولی برگه ها دور یک بوبین مقوایی رول می شوند و از یک سمت دارای پرفراژ می باشند. پرفراز در اصل همان نقطه برش است که باعث می شود بتوان هر برگ از کیسه را به آسانی از کل رول جدا کرد. در واقع آسان مصرف بودن کیسه زباله های رولی مهم ترین مزیت آن نسبت به انواع برگه ای می باشد.

کیسه زباله رولی رنگی :

کیسه زباله رولی معمولا در رنگ‌ های مختلف تولید می‌ شود که عموم مردم تصور دارند که رنگ ها تنها برای زیبایی است. اما باید بدانید که رنگ های مختلف کیسه زباله تصادفی نبوده و هر کدام کاربرد مخصوص به خودش را دارد:

کیسه زباله سیاه: رایج ‌ترین نوع از کیسه‌ های زباله است که برای بیشتر زباله ‌ها و مصارف خانگی و اداری قابل استفاده است.

کیسه زباله آبی: این رنگ برای انواع زباله های خشک و قابل بازیافت نظیر انواع کاغذ، بطری، کارتن و… استفاده می شود.

کیسه زباله زرد: این رنگ نشان دهنده زباله هایی مانند مواد عفونی، مواد سمی و یا حتی زباله های شیشه ای است که نیاز به احتیاط بیشتری جهت حمل آن ها وجود دارد.

کیسه زباله قرمز: در مراکز بهداشتی و درمانی جهت دفع زباله‌ های پزشکی از قبیل ضایعات انسانی، خون و مواردی از این دست به کار می رود.

کیسه زباله سبز: از این کیسه ها برای مواد تجزیه پذیر مانند زباله های میوه، سبزیجات و پسماند مواد غذایی استفاده می کنند.

ابعاد تولیدی کیسه زباله :

همان طور که می دانید کیسه زباله در مصارف مختلف از قبیل زباله های خانگی، شهرداری، اداری، بیمارستانی، صنعتی و هم چنین برای همایش ها، سمینارها، تالارها و… قابل استفاده است. لذا این محصول با توجه به نوع کاربری آن در ابعاد مختلفی تولید می شود که شما باید با توجه به مصرف خودتان بهترین سایز را انتخاب کنید.

متداول ترین ابعاد برای کیسه زباله ۷۰*۵۵، ۹۰*۷۰ و ۱۲۰*۸۰ است. البته لازم به ذکر است که خط تولید کیسه زباله وزین پلاست هیچ محدودیتی در سفارشات ندارد و در ابعاد و ضخامت مورد نیاز شما بدون محدودیت امکان تولید را دارد. ابعاد پر سفارش نایلون زباله رولی در این مجموعه، از پلاستیک زباله کوچک سایز ۶۰ در ۵۰ تا پلاستیک زباله بزرگ سایز ۱۵۰ در ۱۲۰ متغیر می باشد.

تولید کننده کیسه زباله رولی :

ویژگی ها:

  • استفاده از تکنولوژی دوخت ستاره ای در انتهای کیسه جهت بالا رفتن مقاومت و استحکام کیسه و جلوگیری از چکه کردن و نشتی
  • ضخامت بالا و دارا بودن دو لایه جهت حمل زباله‌ های برنده و آسیب رسان
  • دارای سایزبندی متنوع متناسب با نیاز مصرف کننده
  • استفاده از رنگ مصرفی درجه یک جهت ایجاد پوشش مناسب و معلوم نشدن زباله ها
  • پس ندادن رنگ به سطل زباله به دلیل استفاده از مواد رنگی مرغوب
  • امکان تولید به صورت معطر با استفاده از رایحه‌ های گل و میوه برای جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع
  • امکان تولید پلاستیک زباله رولی دسته دار یا بند دار جهت سهولت در گره زدن و حمل کردن

سوالات متداول دستگاه نایلون خانگی؟؟

  1. کدام سایز کیسه زباله بیشتر در مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد؟ سایزهای کوچک هم چون ۶۰*۵۰ و ۷۰*۵۵
  2. چگونه سایز کیسه زباله را انتخاب کنیم؟ ابعاد کیسه باید حدود ۱۵ تا ۲۰ سانت از سطل شما بلندتر باشد که بتواند لبه سطل را به خوبی بپوشاند.
  3. چرا بعضی کیسه زباله ها آب پس می دهند؟ به علت دوخت بی کیفیت. دوخت نایلون زباله بسیار اهمیت دارد تا در هنگام جابجایی زباله ها دچار نشتی و خروج شیرابه از داخل پلاستیک زباله به بیرون نشوند.
  4. در تولید پلاستیک زباله، مواد اولیه درجه ۱ چه تفاوتی با مواد اولیه درجه ۲ و ۳ دارد؟ از لحاظ کیفیت و مقاومت تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد اما نمونه های درجه ۲ و ۳ دارای ظاهر کدرتری است که با استفاده پایه رنگی تیره و مشکی قابل برطرف کردن است. همین طور ممکن است بوی نامطبوعی داشته باشد که با اضافه کردن اسانس وانیل به مواد اولیه این مورد قابل برطرف کردن است. در تولید کیسه زباله دلیلی برای استفاده از مواد درجه ۱ وجود ندارد و ما برای کاهش هزینه تولید به مشتریان استفاده از مواد درجه ۲ یا ۳ را پیشنهاد می کنیم و در نهایت این خود مشتری است که کیفیت مواد اولیه مورد استفاده را تعیین می کند.
جنسبر پایه پلی اتیلن (PE)
رنگتولید در رنگ دلخواه
ابعاداز سایز ۶۰ در ۵۰ تا سایز ۱۵۰ در ۱۲۰
ضخامتاز 40 میکرون تا 300 میکرون
جدول توضیحات تکمیلی

8 :نایلون میوه فروشی :

  • تولید شده از مواد اولیه مرغوب با تضمین کیفیت
  • استحکام بالا و کیفیت دوخت عالی با تحمل وزن تا 10 کیلوگرم
  • قابل تولید در انواع شفاف، شیری، رنگی، راه راه و…

میوه به عنوان یکی از پر مصرف ترین مواد غذایی شناخته شده است که چه برای فروش و چه حمل و نقل نیازمند بسته بندی مناسب است. نایلون های دسته دار یکی از رایج ترین انواع کیسه های خرید و بسته بندی هستند که به وفور در فروشگاه های میوه و تره بار مورد استفاده قرار می گیرند. این کیسه ها در حین خرید کردن به ما کمک می کنند که بتوانیم اجناس خریداری شده را داخل آن ها قرار دهیم و تا مقصد مورد نظر آن را به راحتی حمل کنیم.

پرمصرف ترین نایلون میوه فروشی:

همان طور که گفتیم، فروشگاه های میوه و تره بار برای بسته بندی اجناس و تحویل آن به مشتریان خود نیاز به یک پلاستیک دسته دار دارند که در بیشتر موارد از نوع دسته رکابی استفاده می کنند. اما نایلون رکابی دسته دار دارای چه قابلیت هایی است که آن را جهت حمل میوه مناسب کرده است؟

  • یکی از اصلی ‌ترین مزیت‌ های این پلاستیک‌، دارا بودن دسته ‌هایی است که حمل آن را راحت تر می کند.
  • این نوع نایلون ها به دلیل وجود کاست بغل می توانند حجم بالاتری از کالا را در خود جای دهند.
  • طراحی دسته ها در این نوع پلاستیک به گونه ای است که قابلیت تحمل وزن و حجم سنگین میوه را دارا می باشد و به راحتی پاره نمی شود.
  • پلاستیک های دسته رکابی قیمت بسیار مناسبی دارند و با این ویژگی برای میوه فروشی ها که قصد هزینه کردن زیاد را ندارند مناسب و به صرفه می باشند.
  • از دیگر مزایای استفاده از این نایلون ها، تولید آن در سایزهای مختلف است که برای اقلام متنوع قابل استفاده می باشد.
  • نایلون دسته رکابی رنگبندی متنوعی دارد و در نمونه های شفاف، شیری، مشکی، رنگی و چاپ دار تولید می شود که البته اغلب میوه فروشی ها از نمونه شفاف آن استفاده می کنند.

نایلون و نایلکس میوه:

افراد زیادی هستند که تفاوت نایلون و نایلکس را نمی ‌دانند و اسم این محصولات را به جای هم به کار می برند. اما نایلون و نایلکس در عین شباهت هایی که دارند، در واقع دو محصول با ویژگی های متمایز هستند. چنان چه قصد خرید نایلون و نایلکس جهت اصناف میوه و تره بار را دارید بهتر است تا با تفاوت این دو محصول آشنا شده و بر اساس نیاز خود اقدام به خرید نمایید:

نایلکس: جنس نایلکس خشک بوده که باعث می شود با دست زدن به آن صدای نسبتا زیادی تولید کند؛ همین طور شفافیت نایلون را نداشته و کمی مات تر است. نایلکس قدرت تحمل وزن های بالایی را داشته باشد و جهت حمل اقلام سنگین مناسب می باشد.

نایلون: جنس نایلون نرم و انعطاف پذیر بوده و دارای شفافیت و روشنایی است. با دست کشیدن روی نایلون نرمی آن به طور کامل احساس می شود و صدای چندانی هم تولید نخواهد کرد. نایلون نسبت به نایلکس توانایی تحمل وزن های پایین تری را داشته و جهت حمل اقلام سبک تر مناسب تر می باشد.

سایزبندی پلاستیک دسته دار میوه و تره بار:

انواع سایز نایلون و نایلکس رکابی حمل میوه و تره بار به این شرح می باشد:

سایز ۳۵*۲۵ یا ۱ کیلویی

سایز ۴۰*۳۰ یا ۲ کیلویی

سایز ۴۷*۳۷ یا ۳ کیلویی

سایز ۵۵*۴۵ یا ۵ کیلویی

سایز ۶۵*۵۵ یا ۷ کیلویی

سایز ۷۵*۶۵ یا ۱۰ کیلویی

خرید نایلون میوه با کیفیت:

حتما برای شما هم این اتفاق افتاده است که در هنگام حمل میوه و تره بار در کیسه های پلاستیکی برخی از آن ها ناگهان پاره شده اند. این موضوع به دلیل عدم کیفیت محصول می باشد. نایلون با کیفیت بسیار محکم و مقاوم است و در زمان حمل و نقل هیچ اتفاقی برای آن نمی افتد.

اما اگر کیفیت مواد به کار رفته در تولید محصول پایین باشد در نتیجه با وارد آمدن فشار کمی پاره می شود. هم چنین اگر دوخت انتهای کیسه به خوبی انجام نشده باشد با قرار دادن مقدار کمی محصول باز خواهد شد. لذا برای خرید نایلون میوه باید به دو مورد بسیار مهم یعنی مواد به کار رفته در تولید و هم چنین دوخت آن توجه زیادی داشته باشید.

سوالات مختلفی که به نظر میاد ؟؟

1: چرا نایلون دسته رکابی پرکاربردترین نوع نایلون در میوه فروشی هاست؟ این محصول به دلیل دارا بودن حجم زیاد و مقاومت بالا و هم چنین پایین ترین قیمت کیسه های پلاستیکی در بین میوه فروشی ها بیشترین مصرف را دارد.

2: در صنف های میوه و تره بار، نوع رنگی کیسه های نایلونی را توصیه می کنید یا نوع شفاف؟ این موضوع که چه رنگ پلاستیک در صنف میوه بهتر است بستگی به سلیقه خود سفارش دهنده دارد، ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که معمولا نایلون های مواد اول دارای رنگ شفاف بوده و نایلون های درجه پایین تر رنگی می باشند. به همین دلیل در بیشتر مراکز فروش و فروشگاه های میوه و تره بار از نوع شفاف استفاده می شود.

3: قیمت نایلون دسته دار میوه و تره بار چه قدر می باشد؟ قیمت این محصول بسته به سایز، کیفیت و ضخامت متفاوت است. از طرفی نوسانات بازار و هم چنین مواد اولیه باعث می شود که قیمت این محصول هم دچار تغییر شود. اما به طور کلی به دلیل وزن سبک و کیفیت خوبی که دارد می توان گفت که مقرون به صرفه می باشد.

4: آیا چاپ لوگو و نام فروشگاه بر روی این نایلون ها امکان پذیر است؟ نایلون و نایلکس به صورت چاپ دار هم قابل تولید می باشد اما برای بسته بندی میوه سفارش به این صورت توجیه اقتصادی ندارد و از همین رو در اکثر موارد به صورت شفاف ساده تولید می شود.

5: حداکثر ظرفیت نایلون های میوه فروشی چه قدر است؟ کیسه های نایلونی مخصوص حمل میوه در سایزهای مختلف و تحمل وزن های از یک کیلو تا ده کیلویی تولید می گردد که می توان متناسب با ظرفیت کیسه مواد درون آن قرار دهید.

جنس:

بر پایه پلی اتیلن (PE)

رنگ:

شفاف، رنگی

ابعاد:

از سایز 35*25 تا سایز 75*65

ضخامت:

بر اساس سفارش مشتری

9:نایلون آبیاری :

  • ابعاد از 2 اینچ تا 11 اینچ
  • تولید بصورت یووی دار و غیر یووی (UV سه درصد خالص برابر با 10 درصد UV در بازار)
  • تولید باکیفیت حتی برای چند بار مصرف

نایلون‌های آبیاری:

نایلون آبیاری یکی از محصولات پلاستیکی است که در بخش کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از جنس پلی اتیلن سبک یا پلی اتیلن سنگین می باشد و با استفاده از مواد اولیه پلاستیک بازیافتی تولید می شود. استفاده از نایلون آبیاری در روش آبیاری قطره ای باعث کاهش چشمگیر مصرف آب و انرژی و در نهایت کاهش هزینه ها می شود.

کاربرد پلاستیک آبیاری:

همان طور که گفته شد، کاربرد اصلی پلاستیک آبیاری در بخش کشاورزی می باشد. استفاده از این نوع نایلون، نقش مهمی در بهبود ساختمان خاک، بهبود ظرفیت و نگهداری رطوبت خاک، حفاظت خاک در برابر فرسایش، افزودن مواد مغذی و آلی به خاک و کنترل علف‌های هرز دارد. این محصول دارای کاربردهای جانبی نیز هست؛ به عنوان مثال، جهت سفت کاری بتن و یا عایق بندی سقف در بخش ساخت و ساز هم مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به نوع کاربرد این نوع پلاستیک، استفاده از مواد اولیه درجه یک برای ساخت آن توصیه نمی شود و می توان با تولید آن به وسیله مواد بازیافتی درجه دو و سه هزینه ها را به طرز قابل توجهی کاهش داد.

نایلون آبیاری قطره ای :

آبیاری قطره‌ای نوعی آبیاری موضعی می ‌باشد که در آن، آب با فشار کم از روزنه یا به وسیله‌ قطره چکان به ریشه گیاهان می ‌رسد. در این روش آب به آهستگی در پای گیاه ریخته می ‌شود که موجب صرفه جویی و افزایش بازدهی آبیاری می ‌گردد. همچنین با توجه به این که در این روش مساحت و عمق کمی از سطح خاک خیس می ‌شود، موجب کاهش میزان تبخیر آب نیز می ‌گردد.

یکی از تجهیزات مورد نیاز جهت این روش کشت، نایلون آبیاری قطره ای می باشد. روزنه های تعبیه شده در این نایلون باعث می شوند که دبی خروجی برای هر روزنه در فشار یک اتمسفر ۳ لیتر بر ساعت و در فشار ۱.۲ اتمسفر ۳.۲ لیتر بر ساعت باشد.

قیمت لوله نایلونی آبیاری:

لوله های نایلونی آبیاری بر حسب قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی قیمت گذاری می شوند؛  لذا، مشتریان عزیز می توانند از طریق تماس با این مجموعه از قیمت دقیق محصول مورد نظر مطلع شوند. قیمت نایلون آبیاری برای استفاده در مزارع کشاورزی معمولا بصورت کیلویی می باشد.

یک راه تشخیص نایلون آبیاری مرغوب برای استفاده در مزارع کشاورزی این است: مثلا اگر مواد اولیه ۰۳۰ یا ۰۲۰ در بازار پتروشیمی کیلویی ۴۵۰۰ تومان باشد، نایلون تولید شده با عرض ۹۰ سانتی متری برای آبیاری در مزارع کشاورزی با در نظر گرفتن هزینه های حمل و نقل، بارگیری و تخلیه مواد اولیه و هزینه های جاری شرکت مثل حقوق و بیمه و برق باید کیلویی ۵۰۰۰ تومان تا ۵۵۰۰ تومان باشد.

وقتی که قیمت نایلون به ازای هر کیلو از قیمت مواد اولیه پایین تر است مسلم است که نایلون تولید شده از مواد خالص نمی باشد. پس کشاورزان عزیز به این نکته توجه کنند که می توانند با پیدا کردن قیمت بروز محصولات پتروشیمی قیمت این محصول را داشته باشند و نسبت به خرید نایلون آبیاری برای استفاده در مزارع کشاورزی تولید شده با مواد اولیه خالص اطمینان بیشتری پیدا کنند.

جنس:

بر پایه پلی اتیلن(PE)

ابعاد:

از عرض 6 سانتیمتر تا 1 متر

رنگ:

شفاف، مشکی، رنگی در صورت سفارش مشتری

ضخامت:

15 تا 800 میکرون

10: نایلون کشاورزی:

  • امکان اضافه کردن افزودنی های ضد ماورای بنفش، ضد مه، ضد شبنم و… به درخواست مشتری
  • تولید در طول و عرض دلخواه مشتری به صورت یک یا چند لایه
  • تولید در رنگ های مختلف

نایلون کشاورزی نوعی نایلون عریض بر پایه پلی اتیلن است که در بخش کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع نایلون به صورت یک تا چند لایه با عرض ۱۰ سانتی متر تا ۱۲ متر و ضخامت ۲۵ میکرون تا ۶۰۰ میکرون قابل تولید است که این اعداد بسته به نیاز مشتری می توانند متغیر باشند. این محصول در انواع متفاوتی از نظر رنگ، تعداد لایه و ضخامت تولید می شود. انواع نایلون کشاورزی براساس درجه کیفی، سایز، کاربرد، ضخامت، طول و عرض دسته بندی می شوند.

کاربرد نایلون عریض در کشاورزی:

کشاورزان و باغ داران برای محافظت و نگهداری از محصولات خود در مقابل تغییرات آب و هوایی و جلوگیری از سرما و یخ زدگی محصول، از نایلون های عریض استفاده می کنند. علاوه بر این، این نوع نایلون ها به دلیل شفافیت می توانند نور خورشید با درصد بیشتری به گیاه منتقل کنند.

به این ترتیب محیطی مطلوب و ایده آل برای گیاه فراهم می شود تا بتواند در دمای مناسب و با دریافت حداکثری نور به رشد خود ادامه دهد. در چنین شرایطی می توان محصول کشاورزی مورد نظر را در بازده ۲ الی ۳ هفته زودتر از موعد برداشت، تولید و روانه بازار کرد. نتیجه آن که، با استفاده از این ترفند شما می توانید با عرضه محصولات خارج از فصل سود خوبی را عاید خود کنید. به این ترتیب استفاده از پلاستیک کشاورزی منجر به باروری هر چه بیشتر محصولات و سودآوری بیشتر برای کشاورز می گردد.

انواع نایلون کشاورزی :

نایلون کشاورزی یک نمونه خاص نیست و چند نوع دارد که شامل موارد زیر است:

  • نایلون گلخانه: نایلون گلخانه یکی از انواع نایلون های کشاورزی است که در پوشش سقف و دیواره های گلخانه کاربرد دارد.
  • نایلون مالچ: به هر چیزی که بر روی سطح خاک به عنوان پوشش قرار می گیرد مالچ گفته می شود. در کشاورزی مدرن، نایلون مالچ به فناوری اصلی در تولید سبزیجات و غیره تبدیل شده است.
  • نایلون سیلویی: نایلون سیلویی یا نایلون علوفه یکی از انواع نایلون های کشاورزی و یکی از راه های سریع و سودمند برای ذخیره سازی و حفاظت سیلاژ است.
  • نایلون ضدعفونی: از فیلم های ضدعفونی کننده خاک برای کاهش تابش نور مستقیم خورشید و یا محافظت از خاک در برابر آفات، بیماری ها و باکتری های مضر استفاده می شود.

تولید پلاستیک کشاورزی :

نکته قابل‌ توجه در تولید نایلون کشاورزی افزودنی ‌های خاص و منحصر به ‌فردی است که جهت ارتقای کیفیت و عملکرد آن به هر یک از لایه‌ ها می توان افزود. از جمله افزودنی هایی که برای این نایلون ها مورد استفاده قرار می گیرد می توان به افزودنی UV اشاره کرد که باعث افزایش طول عمر محصول و مقاومت آن در برابر نور خورشید می گردد.

به علاوه، می توان افزودنی هایی را جهت تنظیم دما (IR) و ضد شبنم (FOG) به نایلون اضافه کرد. به خاطر ارتباط مستقیم این نایلون ها با آفتاب، مواد شیمیایی، کودها و سم ها، این مواد را در زمان تولید به آن ها اضافه می نمایند تا سبب بالا رفتن مقاومت آن ها در برابر این گونه عوامل شوند. در نهایت بالا رفتن کیفیت باعث استقبال بیشتر، خرید، فروش، عرضه و تولید روز افزون این محصول می گردد.

قیمت نایلون کشاورزی کیلویی:

قیمت نایلون کشاورزی به عوامل گوناگونی بستگی دارد که شامل کیفیت مواد اولیه، متراژ مورد نیاز، وجود افزودنی، طرح و رنگ سفارشی می باشد. عوامل ذکر شده همگی می توانند در رقم نهایی نایلون سفارشی شما مهم، تاثیر گذار و تعیین کننده باشند.

سوالات متنوع ازدستگاه نایلون خانگی؟؟

  1. هر رول نایلون عریض چند کیلوگرم است؟ هر رول نایلون عریض ۱ متری حدود ۲۰ کیلوگرم وزن دارد.
  2. نایلون کشاورزی دو لایه بهتر است یا تک لایه؟ این که چه نوع نایلونی را خریداری کنیم بستگی به محصول کشت شده دارد. بعضی از محصولات به دلیل اعمال حساسیت بیشتر نیاز به استفاده از نایلون های دولایه دارند تا نور و گرما را دقیق تر تعدیل کنند.
  3. آیا امکان تولید پلاستیک کشاورزی در رنگبندی های متفاوت وجود دارد؟ بله، هیچ محدودیتی در تولید نایلون در رنگ بندی های مختلف وجود ندارد.
  4. چگونه بفهمیم از چه افزودنی با چه درصدی استفاده کنیم؟ نوع و میزان افزودنی ها باید با توجه به نوع گل یا گیاهی که کشت می کنید، شرایط آب و هوایی، خاک و… مشخص شود. برای تشخیص نوع افزودنی و میزان افزودنی بهتر است از یک مهندس کشاورزی کمک بگیرید.

جنس:

بر پایه پلی اتیلن (PE)

رنگ:

شفاف، مشکی، رنگی

ابعاد:

عرض ۱۰ سانتی متر تا ۱۲ متر

ضخامت:

۲۵ تا ۶۰۰ میکرون

11: پلاستیک تشک و بالش:

  • تولید شده از مواد اولیه مرغوب
  • دارای زیپ و دسته جهت استفاده راحت تر
  • امکان چاپ برند و لوگو با بهترین کیفیت

از انواع کالای خواب می توان تشک و بالش را نام برد که سهم بزرگی در خواب با کیفیت دارند. برای حفظ تمیزی و جلوگیری از کثیف شدن این لوازم می توان از کاور مخصوص استفاده کرد. این کاورها از پلاستیک ضخیم تهیه و دوخته شده است. طراحی آن ها به صورت یک ساک مسافرتی است و دارای دسته و زیپ می باشند.

کاور پلاستیکی تشک و بالش:

  • در ساخت این کاور از پارچه سوزنی و پلاستیک شفاف استفاده شده است. قسمت پارچه ای کمک می‌ کند بسته بندی انعطاف پذیری و قابلیت جا دادن بالش و تشک با سایز و حجم های مختلف را داشته باشد. این قسمت هم چنین به مشتری اجازه می دهد تا میزان نرمی و سفتی محصول را تا حدودی متوجه شود. در جلوی محصول نیز بخشی از دیواره با استفاده از پلاستیک شفاف پوشش داده شده تا بتوان محتویات داخل آن را بدون نیاز به باز کردن و تخلیه مشاهده و از موجودی درونش مطلع شد.
  • این کاور محافظ به ‌صورت یک ساک دستی یا کیف بزرگ طراحی شده است تا حمل و بسته بندی را راحت تر کند. در دو طرف محفظه دستگیره هایی قرار داده شده که قابلیت حمل و جابجایی آسان آن را فراهم می نماید. هم چنین درب کاور در قسمت بالای آن قرار داده شده که با استفاده از یک زیپ به آسانی باز و بسته می شود که می توان در صورت نیاز بدون نیاز به انجام هر کار اضافه دیگری آن را باز و مورد استفاده قرار داد. با این تفاصیل می توان نایلون تشک و بالش را محصولی کاربردی با امکان استفاده سریع و آسان در صورت نیاز دانست.
  • یکی از نکاتی که در تولید این کاور به آن دقت شده است داشتن قابلیت چاپ است که تولیدکننده ها بتوانند اسم، لوگو و اطلاعاتی که می ‌خواهند را به هر شکلی روی بسته بندی چاپ کنند.
  • یکی از مراحل مهم ساخت این محصول توجه ویژه به دوخت درزها و کیفیت دسته و زیپ بوده تا به اندازه کافی محکم باشند و تحمل حمل بالش و تشک های سنگین را داشته باشند و به راحتی پاره نشوند. لذا دوخت، دور دوزی و نصب زیپ و دسته این بسته بندی با دقت زیادی انجام شده است تا محصول را با کیفیت و لوکس نشان دهد. یک بسته بندی بی کیفیت به فروش و نگاه مشتری به محصول ضربه می ‌زند.

کاربردهای نایلون بسته بندی کالای خواب:

  • خانه‌ ها و آپارتمان ‌های جدید هر روز کوچک ‌تر می ‌شوند و همین باعث کم تر شدن تعداد و یا کوچک ‌تر شدن اندازه کمد ها شده که افراد را با کمبود فضا روبرو می‌ کند. استفاده از کاور زیپ دار رخت خواب یکی از راه‌ های مناسب برای نگهداری و نظم دادن به پتو، تشک، بالش و سایر لوازم خواب است که در کمد نگهداری می شوند.
  • اگر قرار است نقل مکان کنید بهتر است برای جا بجایی راحت و سریع رختخواب از کاورهای نایلونی برای حمل تشک استفاده کنید تا آسیب به تشک به حداقل میزان ممکن برسد.
  • کارخانه های تولیدکننده کالای خواب می توانند از این کاورها جهت بسته بندی محصولات خود استفاده کنند تا آن را سالم به دست مشتری برسانند.
  • نظافت و بهداشت رخت خواب یکی از مهم ترین اصولی است که باید در هتل ها رعایت شود. کاورهای پلاستیکی می توانند بهترین گزینه برای نگهداری بهداشتی کالای خواب در هتل ها باشند.
  • کیفیت بالای جنس و دوخت این کاورها باعث شده تا بتوان از آن ها به عنوان کیسه ای همه کاره جهت نگهداری لوازم گوناگون در منزل یا مسافرت استفاده کرد.

ویژگی های کاور طلقی تشک و بالش:

  • نظم دهی و جمع و جور کردن و بسته بندی سریع تشک و بالش
  • جلوگیری از نفوذ هر گونه گرد و غبار و آلودگی به داخل بسته بندی
  • مجهز به دستگیره در دو طرف محفظه جهت حمل و جابه جایی آسان
  • مجهز به درب زیپ دار جهت باز و بسته شدن آسان
  • قابلیت تا شدن و نگهداری در کم ترین فضای ممکن
  • قابلیت مشاهده محتویات داخل بسته بندی بدون نیاز به باز کردن و تخلیه محتویات آن

سوالاتی که میتوان مطرح کرد؟؟

  1. ابعاد پلاستیک تشک چه قدر است؟ ابعاد این محصول برای تشک یک نفره ۹۰*۲۰۰ و برای تشک دو نفره ۱۶۰*۲۰۰ می باشد.
  2. ابعاد پلاستیک بالش چه قدر است؟ طبق سایز استاندارد بالش یعنی ۷۰*۵۰ می باشد.
  3. آیا امکان تولید نایلون تشک و بالش بدون چاپ هم وجود دارد؟ بله، چاپ دار بودن یا نبودن طبق درخواست مشتری انجام می شود.
  4. این کاورها ضد آب هستند؟ بله کاملا ضد آب می باشند.

جنس:

بر پایه پلی اتیلن (PE)

رنگ:

شفاف

ضخامت:

تولید در انواع ضخامت ها

ابعاد:

تولید در انواع ابعاد

12:نایلون ساختمان :

  • قابل تولید بر اساس ضخامت و ابعاد مورد نیاز مشتری
  • مقاومت بالا در برابر آفتاب، باد و باران
  • کاهش قیمت نهایی با به کارگیری مواد درجه دو و سه

نایلون ساختمان یکی از انواع نایلون عریض است که در صنایع ساختمان سازی و عمرانی کاربردهای فراوانی دارد. شرکت وزین پلاست تولید کننده انواع نایلون های ساختمانی در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد که به صورت مستقیم و بدون واسطه آماده عرضه محصولات خود است.

کاربردهای نایلون عریض ساختمانی:

نایلون عریض دارای کاربردهای مختلفی در صنعت ساختمان می باشد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم:

  • کف سازی: یکی از انواع نایلون های ساختمانی نایلون فنداسیون یا همان پلاستیک پی ریزی می باشد که اکثرا به رنگ مشکی تولید می شود و در سطح فنداسیون ساختمان جهت جلوگیری از نشتی آب سیمان به داخل زمین در زمان بتن ریزی و قالب گیری بهتر فنداسیون ساختمان استفاده می ‌شود.
  • پوشش سقف: برای محافظت از سطح خارجی سقف از دو لایه نایلون برای پوشش دهی سقف استفاده می کنند و آن را به طور خاصی قرار می دهند که هوای درون خانه را خنک نگه دارد و از نفوذ رطوبت جلوگیری کند.
  • محافظت و ایمنی: استفاده از پلاستیک عریض پرتاب انواع سنگ و مصالح ساختمانی را مهار کرده و برای رعایت ایمنی ساختمان در طی فرآیند ساخت لازم است.
  • محافظت در برابر تغییرات آب و هوایی: مهندسین ساختمان سازی برای پیش برد سریع پروژه های ساختمانی خود در فصل زمستان و بهار که بارش ها زیاد است از این نایلون ها به عنوان یک پوشش محافظتی در ابعاد گسترده برای خیس نشدن مصالح و حفظ ایمنی کارگران استفاده می کنند. این نایلون ها هم چنین جهت جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید در روزهای گرم سال نیز مورد استفاده قرار می گیرند.
  • کاور ساختمان های نیمه کاره: استفاده از نایلون عریض ساختمان به‌ منظور محافظت از سازه های نیمه‌ کاره گزینه مناسبی است. یکی از دلایل این انتخاب، جلوگیری از خطر زنگ ‌زدگی و پوسیدگی تیرآهن و سایر قطعات فلزی و مصالح آهنی در برابر بارش باران و رطوبت هوا به خصوص در مناطق شرجی است.

ویژگی های نایلون ساختمان:

  • نایلون عریض ساختمانی به علت پنج لایه بودن مستحکم و مقاوم در برابر پارگی و خرابی زودرس است.
  • از لحاظ اقتصادی به صرفه و نسبت به کارایی و جنس محصول کم هزینه و مقرون به ‌صرفه می باشد.
  • به علت سبک بودن حمل و جابه جایی آن از مکانی به مکان دیگر آسان است.
  • مانند یک عایق تمام فضای درونی و بیرونی ساختمان را محافظت می کند و اجازه نفوذ گرما و سرما را به داخل نمی دهد.
  • در مقابل باد و طوفان بسیار قدرتمند عمل می کند و با توجه به ترکیباتی که در آن به کار رفته به باد اجازه نمی دهد که باعث حرکت و ارتعاش آن شود.
  • در مواجهه با باران به هیچ عنوان پوسیده و یا زخمی نخواهد شد و اگر باران به مقدار زیاد روی آن انبار شود آن را تحمل کرده و به صورت بخار دفع خواهد کرد و اجازه نفوذ به درون ساختمان را نخواهد داد.
  • در هنگام بارش برف مانند یک سطح روغنی عمل کرده و برف به درون آن نمی تواند نفوذ کند.
  • در برابر حرارت نیز به دلیل بافتی که دارد جمع نخواهند شد و بسیار مقاوم عمل خواهد کرد.
  • مقاومت نایلون عریض به حدی زیاد است که می توان از آن بارها و بارها با اطمینان خاطر استفاده کرد.

سوالات مختلفی که بنظر میرسد؟؟

  1. قیمت نایلون عریض ساختمانی چه قدر است؟ این پلاستیک ها گران نیستند چرا که به علت اهمیت نداشتن موارد بهداشتی برای نایلون ساختمانی می توانید برای کاهش هزینه ها به جای استفاده از مواد اولیه درجه ۱ از نمونه های درجه ۲ و ۳ که از مواد اولیه بازیافتی است استفاده کنید که باعث کاهش قیمت چشم گیری می شود.
  2. عرض آن ها چه قدر است؟ این نایلون ها از عرض ۱ تا ۲۰ متر با توجه به نیاز و سفارش مشتری تولید می ‌شوند.
  3. آیا این نایلون ها در قالب نایلون رنگی هم تولید می ‌شوند؟ بله، نایلون ‌های عریض صنعتی و ساختمانی در رنگ ‌های شفاف، مشکی، آبی، سبز، زرد و… موجود است.
  4. عرضه بسته بندی نایلون ساختمانی به چه صورت است؟ به‌ صورت رول و پیچیده شده در چندین لایه نایلون و گونی تحویل داده می ‌شود.

جنس:

بر پایه پلی اتیلن (PE)

رنگ:

شفاف، مشکی

ضخامت:

تولید در انواع ضخامت ها

ابعاد:

بنا به سفارش مشتری

13:نایلون صنعتی :

  • تولید شده از مواد اولیه مرغوب
  • تولید در ابعاد مورد نیاز مشتری
  • امکان چاپ برند و لوگو با بهترین کیفیت

رشد تولیدات کارخانه ها نیازمند بسته بندی باکیفیت و مقاوم برای حمل و نقل محصولات از کارخانه ها به دست مصرف کننده است چرا که سالم رسیدن کالاها به مقصد از اهمیت بالایی برخوردار است. با ظهور یک محصول جدید شیوه بسته بندی و حمل و نقل کالاها تغییر کرد و ظاهری جدید به خود گرفت؛ آن محصول نایلون بود. نایلون ‌ها قدرت مکانیکی خوبی دارند و به این علت در صنایع استفاده می ‌شوند. نایلون یک انقلاب در صنعت بسته بندی بود که به تدریج با گسترش دانش انواع مختلفی از آن ساخته شد.

کاربرد نایلون در صنعت :

نایلون دارای مصارف بسیاری در صنعت است که عمده این مصارف معطوف به بسته بندی محصولات است. کارخانه‌ های بسیاری برای بسته‌ بندی محصولات خود از نایلون های صنعتی استفاده می‌ کنند که از آن ها می توان تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی، قطعات کامپیوتری، لوازم خانگی، لوازم یدکی، شیشه و آینه، کاشی و سرامیک، چوب و مبلمان و… را نام برد.

امروزه استفاده از این نایلون ها در شغل های تولیدی به یکی از الزامات تبدیل شده است و برای اکثر تولید کننده ‌ها و فروشنده‌ ها بسیار مورد اهمیت است. به دلیل کاربرد بالای این محصول در صنایع گوناگون، انواع مختلف نایلون صنعتی تولید شده اند که صنعت گران و تولید کننده ها در همه حوزه ها بتوانند محصولات یا کالا‌های خود را راحت تر بسته بندی کنند و از آن‌ ها در برابر آسیب های جدی محافظت کنند.

انواع نایلون صنعتی:

نایلون صنعتی انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای ویژگی و خصوصیات متفاوتی می باشند:

نایلون عریض: یکی از انواع نایلون، نایلون عریض صنعتی نام دارد که بیشتر مصارف آن در صنعت کشاورزی و ساختمان سازی است. نایلون عریض کشاورزی به جهت کاور کردن گلخانه ها و دانه های کشاورزی استفاده می شود تا محصول به خوبی رشد کند. نایلون عریض ساختمانی نیز در ساخت و ساز به عنوان نایلون فنداسیون و هم چنین به جهت پوشش ساختمان های در حال ساخت و محافظت از مصالح ساختمانی بسیار رایج است.

نایلون استرچ پالت: یکی از بهترین انواع نایلون برای بسته بندی صنعتی نایلون استرچ پالت است. این نایلون شامل پوششی از پلاستیک است که به شکل فیلم و رول و با استفاده از دستگاه استرچ در اطراف محصول کشیده می ‌شود. با ورود نایلون استرچ به عرصه‌ بسته بندی صنعتی نگرانی‌ ها برای حفظ محصول تا مقصد کاهش چشم گیری داشت. این نایلون‌ ها نیازهای تولیدکننده از بسته بندی تا مراقبت از محصول را برآورده می ‌کند.

نایلون حرارتی: از دیگر نایلون های صنعتی می توان نایلون حرارتی یا همان نایلون شیرینگ را نام برد که در صنعت بسته بندی تحولی نوین به حساب می آید. این نایلون ها نسبت به تغییرات دمایی حساس و شکل پذیر بوده و با جذب شدن به دور محصولات مورد نظر شما موجب وکیوم کردن آن ها می شوند.

نایلون حباب دار: از نایلون حباب دار برای جلوگیری از آسیب دیدگی وسایل حساس در طول حمل و نقل استفاده می‌ شود و عملا نقش ضربه گیر را دارد.

فروش عمده نایلون صنعتی:

نایلون های صنعتی با توجه به نوع کاربردشان معمولا به صورت عمده توسط کارخانه ها و تولیدکننده ها خریداری می شوند. خرید به صورت خرده و تکی هم هزینه زیادی در بر دارد و هم این که ممکن است به خوبی نیاز آن ها را برآورده نکند. اما در خرید به صورت عمده می‌ توان با قیمتی مناسب حجم زیادی از این نایلون ها را برای استفاده طولانی مدت خریداری کرد. به همین دلیل است که پیشنهاد می‌ شود اگر کسب و کار شما جزو مواردی است که از پلاستیک های صنعتی زیاد در آن استفاده می‌ شود، خرید نایلون صنعتی عمده را امتحان کنید.

عمده ی نایلون های صنعتی

سوالاتی که میتوان به بنظر برسد؟؟

  1. نایلون های صنعتی به صورت رول هستند یا کیسه شده؟ انتخاب بر عهده مشتری است. شرکت وزین پلاست قادر به ارائه انواع نایلون های صنعتی به صورت رول و یا کیسه شده می باشد.
  2. مقاومت این نایلون ها در برابر نور خورشید تا چه میزان است؟ تمامی نایلون های نام برده شده امکان افزودن مواد آنتی یووی را دارند که باعث افزایش عمر و مقاومت آن ها در برابر نور خورشید می گردد.
  3. ابعاد تولیدی نایلون ها چه قدر است؟ سایزها و ابعاد تولیدی بنا به سفارش مشتری انتخاب می شوند.
  4. پلاستیک های صنعتی به جز بسته بندی کاربرد دیگری هم دارند؟ پوشش گلخانه ها، زمین های کشاورزی، ساختمان های نیمه کاره، ایجاد عایق صوتی و حرارتی و… از دیگر کاربردهای این نوع از پلاستیک هاست.

جنس:

بر پایه پلی اتیلن (PE)

رنگ:

بر اساس سفارش مشتری

ضخامت:

تولید در انواع ضخامت ها

ابعاد:

تولید در انواع ابعاد

14: نایلون بسته بندی لوازم خانگی :

  • تولید شده از مواد اولیه مرغوب
  • تولید در انواع حبابدار، استرچ، پشت چسب و…
  • امکان چاپ برند و لوگو با بهترین کیفیت

امروزه با بالا رفتن قیمت محصولات ارزش وسایل خانگی نیز بیش از پیش شده و محافظت از آن ها امری ضروری به حساب می آید. فرقی ندارد که قصد ارسال جهیزیه، اسباب کشی و یا ارسال بار را داشته باشید، در هر صورت امکان آسیب به وسایل در حین حمل و نقل وجود دارد. در این شرایط شما می توانید با یک بسته بندی مناسب و مطمئن لوازم منزل خود را به نحو احسن بسته بندی و خیال خود را از سالم ماندن آن ها راحت کنید. نایلون را می توان یکی از بهترین ملزومات بسته بندی لوازم خانگی دانست که در هنگام بسته بندی و حمل اثاثیه کاربرد زیادی دارد.

انواع نایلون بسته بندی لوازم خانگی:

نایلون ها انواع مختلفی دارند که هر یک در بسته بندی لوازم منزل نقش مشخصی را ایفا می کنند:

نایلون حبابدار: این نوع از نایلون را می توان پرکاربردترین نوع پلاستیک در بسته بندی اثاثیه دانست. وجود حباب های هوا باعث جلوگیری از ضربه دیدن شی داخل پلاستیک می شود. از نایلون حبابدار برای بسته بندی اقلام درشت و سنگین مانند یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، ماشین ظرف شویی، مبلمان، سرویس چینی و… تا کالاهای کوچک تر مانند لوستر، لوازم دکوری و… استفاده می شود.

نایلون حبابدار

نایلون استرچ: کشسانی این نوع از نایلون بسیار بالا است و به راحتی نیز پاره نمی ‌شود. به همین دلیل مصرف کننده می ‌تواند آن را با خیال راحت دور محصول مورد نظر خود بپیچد. ویژگی مهمی که استرچ ‌ها دارند این است که در مقابل نور خورشید مقاوم هستند. یعنی محصولی که با این نایلون ها بسته بندی می‌شود از آسیب نور خورشید در امان می ‌ماند. مبلمان، لوازم چوبی، تشک خوش خواب و… از اقلامی هستند که معمولا با نایلون استرچ بسته بندی می شوند.

نایلون ضخیم: این محصول نوعی نایلون چند لایه است که از ضخامت و مقاومت بیشتری نسبت به نایلون های معمولی برخوردار می باشد. نایلون بسته بندی فرش یک مثال آشنا از کاربرد این پلاستیک است. گاهی نایلون ضخیم را با کمک نبشی های مقوایی و یونولیتی در بسته بندی کالاهای سنگین و بزرگ مانند لباسشویی و یخچال استفاده می کنند.

نایلون پشت چسبدار: این پوشش به منظور محافظت از کالاهای حساس در برابر خط و خش استفاده می شود. نایلون پشت چسبدار همان طور که از نامش پیداست از یک طرف قابلیت چسبندگی دارد و به راحتی بر روی سطوح آسیب پذیر مانند درب فر و ماکروفر، پنل دیجیتال یخچال فریزر، درب کابینت و… نصب می گردد.

خرید نایلون بسته بندی لوازم خانگی:

همان طور که دیدید نایلون ها کمک بسیار زیادی در امر پک کردن وسایل می کنند و ضررهای احتمالی را به حداقل می رسانند. حتی پیش از قرار دادن لوازم خانگی در جعبه ها و کارتن ها، می بایست ابتدا آن ها را با کمک یک لفاف نایلونی عایق بندی کنید تا نگران وارد شدن صدمه به اسباب و اثاثیه منزل خود نباشید. پوشش های نایلونی هم توسط کارخانه های تولیدکننده لوازم خانگی و هم توسط افراد هنگام اسباب کشی و حمل و نقل کالا مورد استفاده قرار می گیرند و قابلیت تولید در ابعاد و اندازه های مختلف را دارند.

سوالات متفاوتی که به نظر میرسد ؟؟

  1. برای بسته بندی لوازم منزل در اسباب کشی چه نوع نایلونی را پیشنهاد می کنید؟ نایلون حبابدار که عایق بسیار مناسبی جهت محافظت از کالاهای شکستنی می باشد.
  2. آیا امکان چاپ این نایلون ها هم وجود دارد؟ چنان چه تولیدکننده لوازم خانگی هستید می توانید چاپ برند و لوگوی خود بر روی انواع نایلون بسته بندی را به ما بسپارید.
  3. برای بسته بندی کالاهای بزرگ کدام نایلون مناسب تر است؟ چنان چه کالای شما دارای شکل مکعبی با ابعاد بزرگ و وزن سنگین است می توانید به کمک کاور حبابدار سه بعدی به راحتی آن را بسته بندی کنید.
  4. به صرفه ترین نایلون جهت بسته بندی کالا کدام است؟ نایلون استرچ که هر متر آن تا شش متر کش می آید.

جنس:

بر پایه پلی اتیلن (PE)

رنگ:

بر اساس سفارش مشتری

ضخامت:

تولید در انواع ضخامت ها

ابعاد:

تولید در انواع ابعاد

15: لوله نایلونی آبیاری :

  • تولید در انواع یووی دار و بدون یووی بنا به درخواست مشتری
  • دارای 3% افزودنی یووی خالص در انواع یووی دار
  • تولید در ابعاد 2 تا 12 اینچ

امروزه آبیاری قطره ای به دلیل کمک به افزایش عملکرد محصول و کاهش چشمگیر مصرف آب یکی از روش ‌های پرطرفدار در بین کشاورزان محسوب می ‌شود. در اجرای سیستم آبیاری قطره ای، نوارهای پلی اتیلنی یا همان لوله های نایلونی آبیاری یکی از تجهیزات بسیار مهم هستند که به دلیل مزایای فراوان خود به تدریج جایگزین لوله های سخت و فلزی شده اند.

لوله نایلونی آبیاری چیست؟

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی روش های آبیاری دستخوش تغییراتی شد و تجهیزاتی هم چون لوله نایلونی آبیاری که به آن نوار آبیاری قطره ای یا نوار تیپ هم گفته می شود وارد بازار شدند. این لوله ها نوارهای پلیمری از جنس پلی اتیلن نرم هستند که در فواصل مشخص دارای محلی برای خروج قطره‌ ای آب می‌ باشند.

زمانی که آب از طریق پمپ به داخل آن ها پخش می شود آن را مستقیما به ریشه گیاه می رسانند و زمانی که آبیاری تمام می شود به شکل مسطح و به حالت اولیه خود باز می گردند. با استفاده از تیپ آبیاری قطره ای به جای جریان سنتی که توسط شلنگ یا آب پاش تولید می شود، قطرات آب به صورت مداوم و در طول زمان به ریشه گیاه می رسد و فرآیند آبرسانی به گیاه تا حد زیادی اصولی و استاندارد و هم چنین مقرون به صرفه می گردد.

دستگاه نایلون خانگی

انواع نوار آبیاری قطره ای

نوار آبیاری به دو صورت درزدار و پلاک‌ دار تولید و عرضه می ‌گردد:

نوار تیپ درز‌دار: در تولید این نوع نوار تیپ برای خروج آب از داخل نوار، مسیری زیگزاگ شکل روی سطح آن ایجاد می‌ شود که مانند زیپ است. این درزهای زیپ مانند باعث شکستن فشار آب شده تا قطرات از طریق آن ها خارج شده و به پای گیاه برسند. به این ترتیب با وجود این که همواره این زیپ‌ ها بسته هستند اما از منافذ میانی زیپ ‌ها آب خارج می ‌شود. در اصطلاح رایج بازار به این نوع از نوارهای تیپ، نوار تیپ درزدار یا بغل دوخت گفته می‌ شود.

نوار تیپ پلاک ‌دار: این نوع نوار تیپ دارای قطره‌ چکان می باشد. در نوار‌های پلاک ‌دار معمولا با فواصل معینی روی سطح نوار، روزنه‌ هایی ایجاد می ‌شود و پلاک ‌هایی روی آن ها قرار می ‌گیرد. به این ترتیب قطره ‌چکان در محل این پلاک‌ ها به نوار متصل می‌ شود و کار آبیاری انجام می ‌شود. فاصله بین پلاک ‌ها در این نوع نوارها، از ۱۰ تا ۳۰ سانتی‌ متر تنظیم می‌ شود که متناسب با سفارش مشتری و کاربری مد نظر او این فواصل قابل تغییر است.

مزایای استفاده از نایلون آبیاری:

  • آبی که درون لوله های نوار آبیاری جریان دارد تنها از طریق منفذهای ریز به صورت قطره ای خارج شده و وارد زمین می شود که این آب نسبت به آبی که با حجم بالا وارد زمین می شود قابل مقایسه نیست و می تواند صرفه جویی زیادی را به وجود آورد.
  • نوار تیپ با آبیاری متمرکز گیاهان موجب نزدیک شدن آب به ریشه گیاه شده و از این طریق با کمترین هدر رفت، آب به ریشه گیاه رسیده و آن را سیراب می کند.
  • با آب رسانی دقیق به ریشه گیاه، آب در بالای خاک جمع نمی شود و به این ترتیب رشد علف های هرز و آفات کاهش می یابد.
  • از نوار آبیاری می توان علاوه بر آبدهی، برای رساندن کود و سموم شیمیایی به ریشه گیاهان استفاده کرد که بدین ترتیب هزینه سمپاشی نیز از بین می رود.
  • با به کارگیری نایلون آبیاری می توان خود را از هزینه های زیادی که باید به عنوان دستمزد به نیروی انسانی پرداخت شود بی نیاز نمود.
  • لوله های نایلونی آبیاری قابل تعبیه در اکثر زمین‌ ها و جالیزهای دارای پستی و بلندی می باشند و امکان استفاده از آن ها بدون نیاز به هزینه کردن جهت تسطیح زمین وجود دارد.

نایلون آبیاری یووی دار:

همان طور که مطلع هستید نایلون آبیاری برای انتقال آب به زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد و از همین رو در تمام ساعات شبانه روز در برابر عوامل محیطی همانند نور خورشید قرار دارد. به همین دلیل با استفاده از افزودنی های گوناگون می توان طول عمر آن را افزایش داد تا در برابر نور مستقیم خورشید مقاومت بیشتری داشته باشد. افزودنی uv باعث می شود تا طول عمر نایلون به میزان قابل توجه ای افزایش پیدا کند.

معمولا چنین ادعا می شود که نایلون های آبیاری یووی دار موجود در بازار دارای ۱۰% افزودنی یووی می باشند که البته این مقدار با ناخالصی هایی همراه است. این ناخالصی ها باعث افت کیفیت محصول شده و باعث می شود تا انتظار مصرف کننده از کیفیت جنس برآورده نشود. این مهم باعث شد تا ما در مجموعه وزین پلاست به جای توجه به کمیت، افزایش کیفیت را در اولویت قرار داده و اقدام به تولید نوار آبیاری با یووی ۳% خالص نماییم. محصولات ما عاری از هرگونه مواد ناخالص هستند و به همین علت نسبت به رقبای ۱۰ درصدی خود در بازار دارای مقاومت و طول عمر بالاتری می باشند.

سوالات متداول از دستگاه نایلون خانگی؟؟

  1. چرا باید از لوله نایلونی آبیاری استفاده کنیم؟ تولید نایلون آبیاری به منظور بهینه کردن سیستم‌ های نوین کشاورزی انجام می ‌شود که به کشاورزان و باغبانان کمک می‌ کند تا محصولات خود را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت تولید و به فروش برسانند.
  2. از لوله های نایلونی برای کشت چه محصولاتی می توان استفاده کرد؟ از این لوله ها برای آبیاری قطره ای کشت های ردیفی و فصلی مانند گوجه فرنگی، فلفل، سیب زمینی، توت فرنگی، پیاز، آفتابگردان، خربزه، هندوانه، چغندر، ذرت و محصولات جالیزی دیگر استفاده می شود.
  3. چگونه بفهمم چقدر نوار لازم دارم؟ عامل اصلی که بر روی میزان نوار آبیاری تیپ تاثیرگذار است نوع محصول مورد کشت است چرا که فاصله بین ردیف‌ های کشت در هر محصول متفاوت است. برای مثال در کشت ذرت توصیه می شود که فاصله ردیف ها را برابر ۷۵ سانتی متر تعبیه کنید. در این صورت در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع شما به ۱۳۳۰۰ متر نوار نیاز خواهید داشت که تقریبا معادل ۱۳ رول ۱۰۰۰ متری می باشد.
  4. آیا نایلون های آبیاری یکبار مصرف هستند؟ اگر چه این محصول با عنوان یکبار مصرف در بازار به فروش می رسد اما در صورت مطلوب بودن کیفیت تولید تا چندین بار قابل استفاده است.

جنس:

بر پایه پلی اتیلن (PE)

رنگ:

بر اساس سفارش مشتری

ضخامت:

تولید در انواع ضخامت ها

ابعاد:

عرض 2 تا 12 اینچ، طول 1000 متر

16: کیسه پلاستیکی برنج :

  • دوخت عالی جهت تحمل وزن بالای برنج
  • امکان افرودن پنجره جهت مشاهده محتویات داخل بسته بندی
  • امکان چاپ برند و لوگو با بهترین کیفیت

برنج از وعده‌ های اصلی غذایی ایرانیان محسوب می ‌شود و بسته ‌بندی آن نیز نیازمند توجه به نکاتی می ‌باشد. با توجه به این که این ماده خوراکی اغلب در حجم زیاد و برای مصارف بلند مدت خریداری می ‌شود به یک کیسه نیاز دارد که سلامت آن را در طول مدت انبار کردن حفظ کند. کیسه پلاستیکی برنج را می توان انتخابی ایده ‌آل برای بسته بندی این محصول پر مصرف دانست.

نایلون بسته بندی برنج:

با توجه به اهمیت برنج در سبد غذایی، بسته بندی آن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. معمولا شهرهای تولیدکننده برنج بسیار مرطوب بوده و تنها کافی است به دلیل کیفیت کم کیسه برنج کمی برنج ‌ها در معرض رطوبت قرار گیرند تا کیفیت آن ها بسیار کم شود یا از بین برود. اما کیسه نایلونی بسته بندی برنج با کیفیت بالا باعث عدم نفوذ هوا و رطوبت به برنج شده و این باعث حفظ ماندگاری و مرغوبیت محصول می شود.

می ‌توان با این نوع بسته بندی برنج را از آفات و رطوبت دور نگه داشت. کیسه نایلون برنج علاوه بر محافظت از برنج در برابر عوامل خارجی، بسیار سبک و بادوام است و به همین دلیل جابجایی برنج را راحت ‌تر و امن ‌تر می‌کند. به علاوه این کیسه قیمت ارزانی دارد و استفاده از آن با توجه به مزیت‌ های فوق ‌العاده‌اش بسیار به ‌صرفه است.

مزایای کیسه نایلونی نسبت به کیسه پارچه ای:

  • یکی از مزایای استفاده از نایلون در بسته بندی برنج بهداشتی بودن آن است. پوشش ایجاد شده توسط نایلون یک پوشش یک پارچه و بدون منفذ است که امکان ورود میکروب به داخل برنج را نمی دهد، اما فواصل بین تار و پود پارچه می تواند محل مناسبی برای ورود میکروب و آلودگی به داخل کیسه باشد.
  • برنج یک محصول حساس به رطوبت است. بارها و بارها دیده شده که کیسه های پارچه ای و نخی برنج خیلی راحت خیس شده و محصول داخل آن به دلیل نفوذ نم پوسیده و خراب شده و یا این که باعث حشره زدگی برنج شده است. این در حالی است که بسته بندی نایلونی برنج کاملا ضد آب بوده و مانع ورود رطوبت به داخل می باشد.
  • ویژگی دیگر بسته بندی نایلونی برنج امکان پنجره دار کردن آن است. این به آن معنی که یک قسمت از کیسه برنج شفاف و بدون چاپ باقی می ماند تا به مشتری امکان مشاهده محتویات داخل بسته بندی را بدهد تا از کیفیت جنس اطمینان حاصل کند. کیسه های پارچه ای فاقد این ویژگی می باشند که باعث می شود افراد سودجو داخل گونی نخی را با برنج فله و شکسته و غیر قابل مصرف پر کرده و با یک نام استعاری به فروش برسانند.

کیسه نایلونی زیپ دار برنج:

کیسه های زیپ دار یکی از انواع بسته بندی های برنج هستند که به دلیل مزایای زیادی که دارند بسیار پر طرفدار می باشند. برنج هایی که در این کیسه ها بسته بندی می شوند نیاز به تهیه سطل جداگانه جهت نگهداری ندارند. می توان هر بار به مقدار لازم از داخل آن ها برنج برداشت و با بستن زیپ دوباره آن را بدون نگرانی از نفوذ رطوبت کیپ کرد. این کیسه ها به راحتی داخل کابینت یا کمد نگهداری می شوند و حمل و نقل آن ها در مسافرت، پیک نیک و… بسیار آسان است.

تولید کیسه پلاستیکی برنج:

نکته مهمی که در تولید کیسه های نایلونی برنج وجود دارد این است که نایلون های استفاده شده به دلیل تماس مستقیم با ماده غذایی نباید از مواد بازیافتی تهیه شوند. یک نایلون برنج با کیفیت شفاف است، به راحتی پاره نمی شود، بسیار منعطف می باشد و در برابر دما نیز از خود مقاومت نشان می دهد. لذا بهتر است این محصول از کارخانه ها و مراکز تولید نایلون معتبر سفارش داده شود تا خیالتان از بابت کیفیت کار راحت باشد.

نکته مهم دیگر در تولید نایلون بسته بندی برنج، کیفیت چاپ آن است. در طراحی بسته ‌بندی برنج می ‌توان به دو صورت تمام چاپ و چاپ با پنجره‌ شفاف استفاده کرد. در بسته ‌بندی تمام چاپ تمام روی نایلون دارای تصویر چاپ شده ‌است به طوری که محتوای داخل آن قابل تشخیص نیست. ولی در بسته‌ بندی چاپ دار با پنجره شفاف، محتوای داخل محصول از قسمت بدون چاپ قابل دیدن است.

سوالات متداول؟؟

  1. گنجایش کیسه های نایلونی برنج چه قدر است؟ این کیسه ها معمولا در وزن های ۱ تا ۱۰ کیلوگرم موجود هستند.
  2. برای بسته بندی یک کیلوگرم برنج چه ابعاد پاکتی مناسب است؟ پاکت سایز ۳۰*۲۰ می تواند تقریبا یک کیلوگرم برنج را در خود جای دهد.
  3. کیسه پنجره دار یا بدون پنجره؟ کدام برای برنج مناسب تر است؟ انتخاب بر عهده مشتری است، اما پیشنهاد ما به شما استفاده از نمونه پنجره دار به جهت مشخص شدن کیفیت جنس است.
  4. قیمت بسته بندی پلاستیکی برنج چه قدر است؟ با توجه به این که عوامل متعددی بر قیمت نهایی این محصول تاثیر گذار است، جهت دریافت قیمت دقیق باید با مجموعه وزین پلاست تماس حاصل نمایید.

توضیحات تکمیلی:

جنسبر پایه پلی اتیلن (PE)
رنگبر اساس سفارش مشتری
ضخامتتولید در انواع ضخامت ها
ابعادتولید در انواع ابعاد

17: پلاستیک ادویه جات :

  • تولید در تمام ابعاد و ضخامت ها
  • تولید با چاپ های مختلف با شفافیت عالی 
  • قابل ارائه به صورت زیپ دار، ساده، ساشه و…

ادویه جات و چاشنی ها یکی از پر مصرف ترین محصولات غذایی در دنیا هستند. تقریبا هیچ محصول غذایی بدون ادویه آماده نمی شود. با توجه به اهمیت این ماده، بسته بندی آن نقش مهمی در ارایه این محصول به مصرف کنندگان دارد. بسته بندی غذایی مناسب علاوه بر جذابیت بصری نقش مهمی در محافظت فیزیکی از محصول دارد و به حفظ طعم و بوی ادویه کمک می کند. پلاستیک ادویه جات را می توان یکی از ایده آل ترین انواع بسته بندی برای این محصول دانست که به ماندگاری بهتر و طولانی ‌تر آن کمک می کند.

انواع لفاف بسته بندی ادویه:

ادویه جات را می توان در انواع و اقسام لفاف های پلاستیکی بسته بندی کرد که عبارتند از:

سلفون بسته بندی ادویه: استفاده از پوشش‌ های پلاستیکی مانند سلفون برای نگهداری ادویه بسیار متداول و رایج است. با توجه به حالت روغنی و چرب ادویه، حتی اگر قرار باشد این ماده غذایی در پاکت های مقوایی بسته بندی شوند، ابتدا آن را داخل لفاف سلفونی می ریزند و سپس درون پاکت و جعبه مقوایی قرار می دهند. هزینه کم تمام شده و سرعت بسته بندی بالا مهم ترین دلیل انتخاب این متریال برای بسته بندی ادویه می باشد. سلفون هم چنین مانع بسیار خوبی در برابر عوامل مخرب مانند نور و رطوبت به داخل بسته بندی است. در ضمن چنان چه این ماده به شکل سلفون بسته بندی متالایز تولید شود قدرت حفاظتی آن چندین برابر خواهد شد.

نایلون زیپ دار ادویه: نایلون زیپ دار در نگهداشت محصولات و جلوگیری از رطوبت زدگی و حفظ عطر و طعم آن ها و هم چنین ظاهر شکیل تر برای غرفه آرایی مطلوبیت بیشتری نسبت به انواع دیگر نایلون های بسته بندی دارد. کیسه های بسته بندی زیپ دار به دلیل نفوذ ناپذیری و داشتن زیپ در بالای آن ها مانع از خارج شدن عطر محصول می شود. این کیسه ها هم چنین موادی مانند ادویه جات را که در چند مرحله مورد استفاده قرار می گیرند به خوبی حفظ می نماید.

ساشه بسته بندی ادویه از دستگاه نایلون خانگی: ساشه نیز از بسته بندی های بسیار محبوب است که برای ادویه نیز می توان از آن استفاده کرد. این بسته بندی های کوچک معمولا به صورت یکبار مصرف استفاده می شوند و بیشترین استفاده از آن ها در رستوران ها، فست فودها، آشپزخانه ها، هتل ها و… است.

چاپ پلاستیک ادویه ازدستگاه نایلون خانگی:

به طور کلی پلاستیک بسته بندی ادویه جات به دو صورت ساده و چاپ دار تولید می شود. تولید پلاستیک ادویه ساده برای استفاده عموم بیشتر در مشاغلی مانند عطاری ها کاربرد دارد. اما تولید پلاستیک ادویه چاپ دار بیشتر برای تولیدی های عمده و صنعتی و کارخانه های تولید ادویه انجام می پذیرد. چاپ با کیفیت زیبایی بیشتری به طراحی بسته بندی ادویه شما می دهد و در ایجاد جذابیت بصری نقش مهمی دارد. در تمام بسته بندی های چاپ دار ادویه جات از OPP لمینت با CPP استفاده می شود که به دو صورت قابل تولید است: تمام چاپ و چاپ همراه با پنجره شفاف برای مشخص شدن مواد غذایی داخل آن.

مزایای بسته بندی پلاستیکی ادویه جات از دستگاه نایلون خانگی:

برای افزایش طول عمر ادویه جات لازم است میزان تماس هوا، گرما، نور و رطوبت با آن ها را به حداقل برسانید. در صورتی که در محیط رطوبت وجود داشته باشد وارد ظرف ادویه شده و سبب کلوخه ‌شدن آن می‌ شود. هم چنین ادویه‌ جاتی که در محیط‌ های بسیار گرم یا در مجاورت تابش مستقیم نور آفتاب قرار بگیرند سریع ‌تر عطر و طعم خود را از دست می ‌دهند و کهنه می ‌شوند.

بنابراین بسته بندی این ماده غذایی باید به گونه ای باشد که بتواند آن را از این عوامل محافظت کند. بسته بندی ادویه با لفاف های پلاستیکی در واقع بهترین و مطمئن ترین راه برای حفاظت از این عوامل مهم و حفظ خواص مفید ادویه جات مختلف است. بسته بندی پلاستیکی از ورود هوا به داخل محتویات جلوگیری کرده و در نهایت ادویه جات را از رطوبت و سایر عواملی که ممکن است باعث تخریب زود هنگام آن ها شود به دور نگه می دارد.

سوالات متداول از دستگاه نایلون خانگی؟؟

  1. بهترین بسته بندی برای ادویه جات چیست؟دستگاه نایلون خانگی لفاف های پلاستیکی چند لایه و لفاف بسته بندی متالایز که نفوذناپذیری بالایی در برابر رطوبت و نور دارند.
  2. مدت زمان نگهداری ادویه جات در لفاف های پلاستیکی چه قدر است؟ دستگاه نایلون خانگی در شرایط مطلوب می توان ادویه را به مدت دو سال با حفظ کیفیت در بسته بندی های پلاستیکی نگهداری کرد.
  3. مزیت بسته بندی پلاستیکی ادویه نسبت به سایر بسته بندی ها چیست؟دستگاه نایلون خانگی محافظت در برابر رطوبت و هوا که منجر به از دست رفتن رنگ، عطر و طعم آن می شود.
  4. برای خرید پلاستیک ادویه جات چه باید کرد؟دستگاه نایلون خانگی شما می توانید پلاستیک بسته بندی ادویه را با ضخامت و اندازه دل خواه از سایت وزین پلاست سفارش دهید.

توضیحات تکمیلی ازدستگاه نایلون خانگی :

جنسبر پایه پلی اتیلن (PE)
رنگبر اساس سفارش مشتری
ضخامتتولید در انواع ضخامت ها
ابعادتولید در انواع ابعاد
دستگاه نایلون خانگی

18: پلاستیک گچ و سیمان ازدستگاه نایلون خانگی :

دستگاه نایلون خانگی
  • تولید به صورت لمینت شده جهت افزایش مقاومت
  • دارای ضخامت مناسب جهت تحمل وزن بالای گچ و سیمان
  • امکان چاپ برند و لوگو با بهترین کیفیت

گچ و سیمان از مهم ترین مواد در مصارف ساختمانی هستند. با افزایش روز افزون ساخت و سازها تقاضا برای این محصولات نیز افزایش می یابد. یکی از الزامات مهم برای حفظ این مصالح ساختمانی پرکاربرد شرایط انبار کردن و نگهداری آن ها می باشد. امروزه کارخانه های تولید گچ و سیمان جهت بسته بندی و ارائه محصولات خود از پلاستیک گچ و سیمان یا همان کیسه های پلی اتیلن استفاده می کنند که به علت داشتن مقاومت زیاد و قیمت نسبتا ارزان مورد توجه این صنعت قرار گرفته است.

دستگاه نایلون خانگی

ویژگی های پلاستیک بسته بندی گچ و سیمان دستگاه نایلون خانگی:

دستگاه نایلون خانگی :گچ و سیمان نسبت به رطوبت و نفوذ آب بسیار حساس هستند و چنان چه در معرض این عوامل قرار بگیرند تبدیل به کلوخه می شوند. گاهی اوقات کلوخه ها به حدی سفت می شوند که نمی توان آن ها را با دست خرد کرد. همان طور که واضح است مصالح حاوی این کلوخه ها را نمی توان برای کارهای ساختمانی استفاده کرد. لذا گچ و سیمان باید در محیط خشک و فاقد رطوبت نگهداری شوند و کیسه های بسته بندی سیمان باید کاملا در برابر نفوذ مواد خارجی و رطوبت مقاوم و نفوذناپذیر باشند.

نکته دیگری که در خصوص کیسه های گچ و سیمان باید مورد توجه قرار گیرد قابل انعطاف بودن کیسه ها می باشد. این کیسه ها به صورت پیوسته تا زمان مصرف در معرض حمل و نقل و جابجایی قرار دارند. بارگیری از کارخانه به کامیون، تخلیه از کامیون به محل پروژه، حمل از محل تخلیه تا انبار، حمل از محل انبار تا محل مصرف همه حکایت از جابجایی فراوان کیسه های گچ و سیمان دارد.

دستگاه نایلون خانگی :به همین علت این کیسه ها باید بسیار مقاوم و انعطاف پذیر باشند تا در اثر این جابجایی ها پاره نشوند و ضایعات هدر رفتن سیمان در حمل و نقل را به حداقل برسانند. با توجه به شرایط ذکر شده، کارشناسان بازار و مهندسان عمران بهترین راه نگهداری و بسته بندی گچ و سیمان را استفاده از کیسه ها و پاکت های پلاستیکی می دانند که کیفیت بالایی دارند.

مزایای پلاستیک نسبت به دیگر بسته بندی ها از دستگاه نایلون خانگی:

تا چند سال گذشته از پاکت های کاغذی جهت بسته بندی و حمل و نقل گچ و سیمان استفاده می شد. بزرگ ترین مشکل این پاکت ها امکان نفوذ آب به درون آن ها بود که علاوه بر پارگی و خیس شدن، منجر به هیدراته و فاسد شدن سیمان درون آن ها نیز می شد. این پاکت ها هم چنین قدرت تحمل وزن پایین و قیمت تمام شده بالایی به دلیل استفاده از کاغذ در آن ها داشتند.

علاوه بر پاکت های کاغذی، در گذشته از کیسه های کنفی نیز برای جابجایی سیمان، گچ و شن استفاده می شد که آن ها نیز به تدریج منسوخ شدند. مهم ترین دلیل آن درشت بودن بافت گونی های کنفی، گران بودن آن نسبت به کیسه های پلاستیکی و سنگین بودن آن هاست. امروزه به جای کیسه های کنفی و کاغذی از انواع کیسه گونی های پلاستیکی ساده یا لمینت شده استفاده می کنند که کاملا مقاوم و ضد آب می باشند.

کیسه لمینت سیمان
دستگاه نایلون خانگی

چاپ کیسه مصالح ساختمانی ازدستگاه نایلون خانگی:

با زیاد شدن کارخانه های تولید مصالح ساختمانی، درج اطلاعات و مشخصات محصول بر روی کیسه های بسته بندی آن ها امری ضروری محسوب می شود. چاپ روی گونی و کیسه گچ و سیمان علاوه بر این که یک روش تبلیغی جهت شناساندن برند تولیدکننده می باشد، این امکان را فراهم می کند تا اطلاعات لازم از قبیل توصیه های ایمنی و توضیحات محصول را نیز روی بسته بندی چاپ نمود.

به همین منظور برای گونی مصالح ساختمانی بهتر است از کیسه هایی استفاده شود که چاپ بر روی آن ها امکان پذیر باشد. همان طور که می دانید، الیاف تشکیل دهنده پلاستیک گچ و سیمان ماده پلیمری به نام پلی اتیلن است که به دلیل پخش نشدن جوهر روی کیسه و ماندگاری آن روی الیاف باعث می شود تا عملیات چاپ روی گونی پلاستیکی به راحتی انجام شود.

سوالات متداول ازدستگاه نایلون خانگی؟؟

  1. گونی پلاستیکی لمینت شده از دستگاه نایلون خانگی چیست؟ دستگاه نایلون خانگی لمینت یک لایه پلاستیک فشرده است که برای ضد آب کردن و استحکام بیشتر گونی و کیسه به آن ها اضافه می شود.
  2. گنجایش هر کیسه ازدستگاه نایلون خانگی چه قدر است؟دستگاه نایلون خانگی  گچ و سیمان اغلب به صورت پاکت های ۵ تا ۲۵ کیلوگرمی عرضه می شوند.
  3. نفوذ رطوبت به کیسه های گچ و سیمان از دستگاه نایلون خانگی چه مشکلی ایجاد می کند؟ دستگاه نایلون خانگی باعث کلوخه و یا فاسد شدن آن ها می شود. فاسد شدن گچ و سیمان زمانی رخ می ‌دهد که این مواد خاصیت ‌های خود را از دست بدهند، مثلا در موقع مخلوط کردن با آب حجمشان زیاد نشود و یا سختی لازم را پیدا نکنند.
  4. انبار کردن و نگهداری گچ و سیمان های کیسه ای از دستگاه نایلون خانگی چگونه است؟ دستگاه نایلون خانگی در مناطق خشک می توانیم ۱۲ عدد پاکت گچ یا سیمان را روی هم بچینیم به شرط آن که ارتفاع آن بیش از ۱.۸ متر نشود. هم چنین کیسه ها باید با فاصله ۵ تا ۸ سانتی متر از یکدیگر، فاصله ۱۰ سانتی متر از کف زمین و قاصله ۲۰ سانتی متر از دیواره های انبار چیده شوند.

توضیحات تکمیلی ازدستگاه نایلون خانگی :

جنسبر پایه پلی اتیلن (PE)
رنگبر اساس سفارش مشتری
ضخامتتولید در انواع ضخامت ها
ابعادتولید در انواع ابعاد
دستگاه نایلون خانگی

19: پلاستیک محافظ گل و گیاه :

دستگاه نایلون خانگی:

  • قابل تولید بر اساس ضخامت و ابعاد مورد نیاز مشتری
  • دارای مقاومت بالا در برابر باد، باران و برف
  • دارای ضخامت مناسب جهت حفظ دما
احتمال سرمازدگی گیاهان یکی از اتفاقات شایع در فصل سرما به دلیل کاهش ناگهانی دمای هوا است.

پوشاندن گل و گیاه با پلاستیک از انواع دستگاه نایلون خانگی:

پوشش های گوناگونی برای جلوگیری از سرما و یخ زدگی گیاه وجود دارد که استفاده از پوشش پلاستیکی یکی از متداول ترین آن هاست. برای پوشاندن گیاهان، فضا‌های کوچک اطراف گلدان را خوب ببندید و روی آن‌ را با پلاستیک بپوشانید. البته منظور از پوشاندن چسباندن پوشش به گیاه نیست، بلکه به معنای ایجاد یک سپر محافظتی در برابر سرماست. برای گیاهان بزرگ ‌تر مثل درختچه ‌ها بهتر است دو کار انجام دهید؛ تنه را جدا و تاج (قسمت شاخ و برگ) را نیز جدا کاور کنید. مزایای استفاده از این روش پوشاندن گل و گیاه با پلاستیک عبارتند از:

  • حفاظت گل و گیاه در برابر سرما و بادهای سرد
  • حفظ گرما و رطوبت برای رشد گل‌ و‌ گیاه در فصول سرد
  • جلوگیری از یخ زدگی برگ ها و میوه ها خصوصا به دلیل شبنم صبحگاهی
  • ایجاد دمای مطلوب با جلوگیری از نفوذ هوای سرد در لابلای گیاهان و درختان
  • جلوگیری از ریزش برگ ها و میوه ها در اثر هجوم ناگهانی توده هوای سرد
پوشاندن گلدان با پلاستیک

نکات کشیدن پلاستیک روی گیاه :

دستگاه نایلون خانگی:

  • برای کاور کردن گیاهان بهتر است ابتدا یک چهارچوب درست ‌کنید تا سطح تماس بین پوشش و شاخ و برگ به حداقل برسد و پلاستیک به شاخه و برگ گیاه آسیبی نرساند.
  • پوشش ‌ها را قبل از تاریک شدن هوا روی گیاهان قرار دهید و طی روز اگر هوا خوب بود آن‌ را بردارید تا گیاهان از نور و هوا برخوردار شوند. این کار هم باعث جذب بهتر نور خورشید توسط گیاه می شود و هم گیاه اندکی گرما را برای شب ذخیره می کند.
  • برای ایجاد جریان هوا و جلوگیری از جمع شدن رطوبت تعداد کمی سوراخ کوچک روی پلاستیک ایجاد کنید تا امکان جابجایی هوا وجود داشته باشد.
  • اطمینان حاصل کنید که پلاستیک به اندازه کافی بزرگ است که بتواند کل گیاه و خاک اطراف تنه گیاه را هم بپوشاند تا حرارت خاک ذخیره شود.
دستگاه نایلون خانگی

ساخت گلخانه پلاستیکی کوچک:

دستگاه نایلون خانگی:

بسیاری از گیاهان ساقه های ترد و نازک دارند به شکلی که نمی ‌توان آن ها را به شکل اختصاصی کاور کرد. ساخت گلخانه های موقت یک ایده ساده برای نگهداری از این گیاهان در برابر سرما است. کافی است در فضای اطراف باغچه با استفاده از چند تکه چوب و یا آهن پایه هایی برای ساختن گلخانه هایی موقتی دایر کنیم. می ‌توانید از دیوارها و نرده های بالکن هم جهت ایجاد یک چارچوب ساده استفاده کنیم. برای پوشاندن چارچوب کافیست از نایلون گلخانه یانایلون عریض استفاده کرده و خیلی راحت فضای موقتی شبیه به گلخانه ای واقعی را دایر و از گیاهانتان درتمام فصل های سرد سال مراقبت کنیم.

خرید پلاستیک نگهداری گل و گیاه:

این نایلون ها معمولا در عرض های ۱ تا ۲۰ متر و طول ۵۰ متر به صورت شفاف یا رنگی تولید می شوند.

دستگاه نایلون خانگی

سوالات متداول از انواع دستگاه نایلون خانگی ؟؟

  1. ضخامت نایلون نگهداری گیاه از انواع دستگاه نایلون خانگی چه قدر باید باشد؟ ضخامت پوشش با مدت زمان مورد استفاده رابطه مستقیم دارد. هر چه این زمان طولانی ‌تر باشد بهتر است از مواد مقاوم ‌تر استفاده کرد و بالعکس.
  2. آیا جمع شدن شبنم زیر پلاستیک برای گیاه از انواع دستگاه نایلون خانگی ضرری ندارد؟ بهتر است هر روز رطوبتی که در زیر پلاستکی جمع می‌شود را تخلیه کنید تا گیاه دچار افت دما نشود.
  3. چه رنگ پلاستیکی جهت کاور کردن گل و گیاه از انواع دستگاه نایلون خانگی مناسب تر است؟ رنگ شفاف نسبت به مشکی و سایر رنگ ها اولویت دارد.
  4. گیاهان پر شاخه و برگ را چگونه کاور کنیم از انواع دستگاه نایلون خانگی که آسیبی نبینند؟ اگر گیاه شما شاخ و بال زیادی دارد برای جلوگیری از آسیب دیدگی شاخه ها را به هم ببندید بعد نایلون را روی آن قرار دهید.

توضیحات تکمیلی دستگاه نایلون خانگی :

جنسبر پایه پلی اتیلن (PE)
رنگشفاف
ضخامت100 الی 600 میکرون
ابعادعرض 1 تا 10 متر

20:پلاستیک عطاری :

  • تولید شده از مواد اولیه درجه یک
  • قابل ارائه در سایزبندی مختلف بر اساس نیاز مشتری
  • دارای دوخت پذیری بالا جهت پرس با دستگاه دوخت دستی

بسیاری از عطاری ها برای عرضه محصولات فله خود اعم از ادویه جات، بذری جات، گیاهان دارویی و… نیاز به پلاستیک بسته بندی دارند. شرکت وزین پلاست تولیدکننده پلاستیک بسته بندی در ابعاد کوچک از عرض ۵ تا ۵۰ سانتی متر جهت استفاده در عطاری ها و فروشگاه های عرضه کننده محصولات فله ای می باشد.

انواع پلاستیک بسته بندی در عطاری ها:

بیش از نود درصد از بسته بندی هایی که در فروشگاه های مواد غذایی مشاهده می کنید از جنس سلفون OPP، BOPP و یا CPP هستند. سلفون نه تنها قابل استفاده برای بسته بندی مواد غذایی صنعتی است، بلکه به جهت بسته بندی محصولات فله نیز به کار می رود. بنابراین این نوع پلاستیک بسیار مناسب عطاری هاست، چرا که مقدار زیادی از محصولات موجود در عطاری ها به صورت فله و کیلویی عرضه می شوند. لفاف های سلفونی در عطاری ها اغلب به دو شکل موجود است:

سلفون پاکتی: جهت ارائه محصول به میزان دل خواه به مشتری از سلفون پاکتی استفاده می شود. برای دوخت زدن پاکت بسته بندی سلفونی و بستن درب آن می توان از دستگاه دوخت استفاده کرد. فروشگاه ها با استفاده از این محصول هم به بهداشت محصولات خود کمک می کنند و هم نیازی به تجهیزات فله فروشی و نیروی اضافه برای این مدل فروش نخواهند داشت.

بسته بندی ادویه در سلفون پاکتی

سلفون ضخیم: از سلفون ضخیم برای مواردی که باید وزن های سنگینی را تحمل کنند استفاده می شود، مانند گونی های پلاستیکی بزرگ ادویه جات. احتمالا شما نیز تاکنون در انواع فروشگاه های مواد غذایی از قبیل سوپر مارکت ها، خوار و بار فروشی ها و به خصوص عطاری ها، کیسه های پلاستیکی بزرگ حاوی ادویه جات و مواد مختلف را مشاهده کرده و از آن ها مقداری ادویه باز خریداری کرده اید. این کیسه ها از نمونه های سلفون ضخیم برای بسته بندی می باشند که به علت وزن زیاد محصولات فله مورد استفاده قرار می گیرند.

سلفون ضخیم بسته بندی ادویه

مزایای بسته بندی مواد فله ای با پلاستیک:

انتخاب یک بسته بندی با جنس مناسب باعث می شود محصولات فله ای دوام بیشتری داشته باشد و تا زمانی که به دست مصرف کننده می رسد تازه بماند. علت این که پلاستیک به وفور در بسته بندی چنین موادی مورد استفاده قرار می گیرد این است که دارای قابلیت بازدارنگی نسبت به عبور رطوبت به داخل بسته، دارای مقاومت سوراخ شدگی بالا و هم چنین دارای خاصیت دوخت پذیری عالی بدون هر گونه روزنه بوده و به خوبی از محصولات فله در برابر هوا محافظت می کند.

نایلون خیاری

خرید سلفون بسته بندی عطاری:

هنگام خرید سلفون مخصوص بسته بندی به موارد زیر باید دقت کرد:

  • اندازه و سایز: اندازه و سایز سلفون باید مطابق با نیاز ما باشد تا به راحتی بتوان از آن استفاده کرد.
  • نداشتن بو: سلفون هر چه قدر بوی کمتری داشته باشد می تواند نشانه از جنس بهتر آن باشد.
  • رنگ شفاف: سلفون باید شفاف بوده و بعد از مدتی رنگ آن زرد یا عوض نشود.
  • ظاهر براق: یکی از نشانه های مرغوبیت سلفون ظاهر براق آن است و سلفون مات و کدر نشانه عدم مرغوبیت کالا می باشد.

سوالات متداول ازدستگاه نایلون خانگی؟؟

  1. ارزان قیمت ترین نوع بسته بندی برای محصولات فله ای چیست؟ دستگاه نایلون خانگی سلفون های پاکتی جهت بسته بندی مواد فله بسیار مقرون به صرفه می باشند.
  2. آیا می توان از سلفون مات هم در عطاری ها استفاده کرد؟ دستگاه نایلون خانگی بهتر است از نوع براق استفاده شود. سلفون براق محتویات داخلش را بسیار واضح و با کیفیت تر نشان می دهد و باعث می شود محصول به چشم مشتری بیاید.
  3. آیا مواد پودر عطاری به سلفون پاکتی نمی چسبند و حیف و میل نمی شوند؟دستگاه نایلون خانگی این سلفون‌ ها جرقه ‌گیری شده هستند و مواد پودری به درون آن نمی ‌چسبد و تا آخرین ذره‌ قابل برداشت می ‌باشد.

جنس:

بر پایه پلی اتیلن (PE)

رنگ:

شفاف

ضخامت:

تولید در انواع ضخامت ها

ابعاد:

بر اساس سفارش مشتری

21: پلاستیک بسته بندی پودر:

  • دارای کیفیت دوخت عالی 
  • تولید به شکل پاکت، کیسه، زیپ کیپ، ساشه و…
  • چاپ طرح های دل خواه مشتری با بالاترین کیفیت ممکن

پلاستیک بسته بندی پودر یکی از ایده آل ترین متریال ها جهت بسته بندی و نگهداری انواع مواد پودری خوراکی و غیر خوراکی می باشد. لفاف های نایلونی چند لایه بهترین محافظ تازگی و کیفیت انواع پودرها بوده و امروزه از پر طرفدارترین بسته بندی ها محسوب می شوند. این نایلون ها از ورود هوا به داخل محتویات شدیدا جلوگیری کرده و در نهایت مواد را از رطوبت و سایر عواملی که ممکن است باعث تخریب زود هنگام آن ها شود به دور نگه می دارند.

لفاف بسته بندی مواد پودری

خصوصیات بسته بندی مواد پودری:

  • نفوذ ناپذیری نسبت به رطوبت و اکسیژن: اکسیژن دشمن مواد پودری است، زیرا این مواد در اثر تماس با آن سریعا دچار اکسیداسیون شده و کیفیت خود را از دست می دهند. لذا پودرها نیازمند بسته بندی هستند که مانع نفوذ اکسیژن و رطوبت به درون آن شده و تازگی آن ها را حفظ کند.
  • قابلیت چاپ: بسته بندی فرآورده های پودری همانند بسته بندی سایر محصولات باید بتواند مشتری را به سمت خود جذب کند. حتی اگر بسته بندی بتواند کیفیت محصول را به مطلوب ترین شکل حفظ کند، تا زمانی که از لحاظ ظاهری مصرف کننده جذب آن نشود شانسی برای فروش ندارد. بنابراین یک بسته بندی خوب باید قابلیت چاپ و نگهداری جوهر را داشته باشد.
  • قابلیت دوخت: چنان چه ماده مورد استفاده قابلیت دوخت حرارتی را در حد مطلوب نداشته باشد، این عامل نقش مثبت دو فاکتور فوق را بی اثر می نماید.

انواع پلاستیک بسته بندی پودر:

حال که با فاکتورهای مهم در بسته بندی مواد پودری آشنا شدیم می توانیم لفاف های پلاستیکی را به عنوان بهترین ماده جهت بسته بندی محصولات پودری معرفی نماییم. این لفاف ها در اشکال و انواع مختلفی تولید می شوند که عبارتند از:

پاکت بسته بندی: پاکت ‌بسته بندی دوخت دار و کاست دار جزء یکی از پرمصرف ‌ترین نوع بسته ‌بندی در صنعت پودرهای فوری به شمار می ‌روند.

بسته بندی فلفل قرمز

نایلون زیپدار: بسته بندی نایلونی زیپدار یا همان زیپ کیپ را می توان به صورت ساده برای استفاده عموم در مشاغلی مانند عطاری ها استفاده کرد و یا آن ها را به شکل چاپ دار برای تولیدی های عمده و صنعتی به کار برد.

بسته بندی ادویه در زیپ کیپ

ساشه: ساشه کیسه کوچک یک بار مصرفی است که جهت بسته بندی موادی مانند پودر شربت، پودر قهوه، نسکافه، هات چاکلت و… مورد استفاده قرار می گیرد.

لفاف بسته بندی پودرهای خوراکی:

بسته بندی پودرهای خوراکی به معنی بسته بندی مواد غذایی شامل ادویه جات، پودر قهوه، پودر کاکائو، پودر کیک، پودر ژله، آرد، نمک، شیر خشک، پودرهای فوری و… می باشد. پودرهای خوراکی محصولاتی بسیار حساس بوده که کیفیت آن ها تحت تاثیر نفوذ اکسیژن و رطوبت به سرعت دست خوش تغییر و از دست دادن رنگ، عطر و طعم این مواد می شود.

بنابراین نوع ماده ای که در بسته بندی آن ها به کار می رود از اهمیت ویژه ای برخوردار است به گونه ای که باید نفوذ ناپذیری نسبت به رطوبت و اکسیژن داشته باشد. بسته بندی این مواد با لفاف های پلاستیکی در واقع بهترین و مطمئن ترین راه برای حفاظت از این عوامل مهم و خواص مختلف آن هاست. اهمیت این مرحله شاید حتی به اندازه مراحلی مانند تولید این محصولات در مزرعه نیز باشد، زیرا می بایستی محصول تولیدی را به خوبی و در شرایط بسیار ایده آل محافظت کرد تا با حفظ کیفیت به دست مصرف کننده نهایی برسد.

لفاف بسته بندی پودرهای غیر خوراکی ازدستگاه نایلون خانگی:

پودرهای غیر خوراکی اعم از پودرهای شوینده، رنگ های پودری، کودها و سایر پودرهای شیمیایی، به شدت از شرایط محیطی خود تاثیر می پذیرند و خواص خود را از دست می دهند. به عنوان مثال این مواد بسیار مستعد جذب رطوبت محیط می باشند که منجر به کلوخه شدن و ایجاد چسبندگی در آن ها می گردد.  بنابراین بسته ‌بندی آن ها باید به گونه‌ ای باشد که خواص ترکیبات شیمیایی آن ها را در برابر عوامل خارجی حفظ کند. این امر بستگی به مقاومت پلاستیک بسته ‌بندی آن در مقابل نور، گرما و رطوبت دارد. پلاستیک چند لایه پلی‌ اتیلنی و لمینتی بهترین متریالی است که می توان جهت بسته‌ بندی پودرهای غیر خوراکی به کار برد.

پودر لباسشویی کیلویی در بسته بندی پلاستیکی
پودر های غیر خوراکی دستگاه نایلون خانگی

سوالات متداول ازدستگاه نایلون خانگی؟؟

  1. بهترین بسته بندی برای مواد پودری از دستگاه نایلون خانگی چیست؟ لفاف های پلاستیکی چند لایه لمینت شده با توجه به مزایایی که دارند بهترین پوشش جهت بسته بندی انواع پودرها می باشند.
  2. مزیت بسته بندی پلاستیکی نسبت به سایر بسته بندی ها از دستگاه نایلون خانگی چیست؟ محافظت کامل از مواد پودری در برابر رطوبت و اکسیژن که منجر به کلوخه شدن و چسبنده شدن آن ها می شود.
  3. آیا پودرهای دارویی را هم می توان در این لفاف ها نگهداری از دستگاه نایلون خانگی کرد؟ بله، نگهداری داروهای پودری شیمیایی و گیاهی و هم چنین پودر مکمل های ورزشی و رژیمی در این نوع بسته بندی امکان پذیر می باشد.

جنس:

بر پایه پلی اتیلن (PE)

رنگ:

بر اساس سفارش مشتری

ضخامت:

تولید در انواع ضخامت ها

ابعاد:

بر اساس سفارش مشتری

22: سلفون قاشق چنگال ازدستگاه نایلون خانگی :

  • تولید در انواع شفاف، متالایز و صدفی با بهترین مواد اولیه
  • قابل تولید بدون محدودیت در ابعاد و ضخامت با توجه به نیاز مشتری
  • طراحی و چاپ با ضمانت مشخص شدن ریزترین جزئیات

چندین سال است که مصرف ظروف یکبار مصرف رونق بیشتری یافته و تولیدکنندگان این محصول تلاش می کنند تا آن ها را با رعایت نکات بهداشتی تولید کنند. یکی از مهم ترین مسائل در تولید ظروف یکبار مصرف، توجه به بسته بندی آن هاست.

بسته بندی پلاستیکی قاشق و چنگال از دستگاه نایلون خانگی:

از آن جایی که قاشق و چنگال نوعی از محصولات بهداشتی به شمار می روند، بسته بندی صحیح و اصولی آنان از اهمیت بالایی برخوردار است. برای پک کردن قاشق و چنگال می توانید از مواد اولیه نایلونی، سلفونی، کاغذی و… استفاده کنید. اما در اکثر موارد برای بسته بندی قاشق و چنگال از نمونه های تک لایه نایلونی یا سلفونی استفاده می شود که نسبت به دیگر نمونه ها دارای قیمت بسیار مناسب تری است.

سلفون بسته بندی قاشق و چنگال یک پوشش شفاف و مستحکم است که به منظور بسته بندی قاشق و چنگال یکبار مصرف و غیر یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرد. این پوشش با ایجاد یک محیط ایزوله از نفوذ آلودگی های محیطی و تماس دست با قاشق و چنگال جلوگیری می کند. به طور حتم شما نیز بسته بندی سلفونی قاشق و چنگال را در رستوران ها، هتل ها، مجالس و مهمانی ها و هم چنین غذای مخصوص هواپیماها و قطارها دیده اید.

بسته بندی قاشق و چنگال

سلفون بسته بندی قاشق و چنگال ازدستگاه نایلون خانگی:

سلفونی که جهت بسته بندی قاشق و چنگال مورد استفاده قرار می گیرد اغلب از نوع CPP است که یکی از محصولات تولید شده با مواد اولیه پلی پروپیلن است. از ویژگی های فیلم CPP می توان به براقیت و وضوح بسیار بالا، استحکام زیاد، ماشین کاری بسیار خوب در خط تولید، مقاومت بالا در برابر روغن و چربی، مقاوم در برابر سوراخ شدن و داشتن خاصیت استاتیک کم اشاره کرد.

این ورقه سلفونی در اکثر موارد به صورت لمینت شده با دیگر ورقه های سلفونی همانند BOPP و OPP مورد استفاده قرار گرفته و کمتر پیش می آید که به صورت تک لایه استفاده شود. با لمینت ورقه های CPP روی دیگر لایه های سلفونی برخی ویژگی ها به فیلم سلفون نهایی تولید شده افزوده می شود که افزایش مقاومت و استحکام، افزایش دوخت پذیری و چاپ پذیری بهتر به علت افزایش ضخامت از جمله این ویژگی هاست.

انواع سلفون قاشق چنگال از دستگاه نایلون خانگی:

سلفون های بسته بندی قاشق چنگال در اکثر موارد به صورت شفاف تولید می شوند مگر آن که بنا به درخواست مشتری تولید به غیر از شفاف انجام شود. برای مثال، می توان قاشق و چنگال را با لفاف های صدفی نیز پک کرد. سلفون صدفی در اصل همان سلفون شفاف است که با اضافه کردنی افزودنی به مواد اولیه به رنگ شیری یا صدفی تولید می شود. از دیگر پوشش های مورد استفاده در پکیجینگ قاشق چنگال می توان به لفاف های متالایز اشاره کرد. سلفون متالایز به شکل آلومینیومی و براق وجود دارد و می تواند در تمامی رنگ ها به خصوص نقره ای و طلایی تولید شود.

چاپ سلفون قاشق چنگال ازدستگاه نایلون خانگی :

امروزه برخی برندهای معتبر برای بسته بندی محصولات خود از یک پوشش اختصاصی استفاده می کنند. برای مثال، برخی رستوران های مجلل از طرح و لوگوی انحصاری برای بسته بندی قاشق و چنگال استفاده می کنند. این ویژگی به بازاریابی بهتر برند و هم چنین ایجاد جلوه ای متمایز و فاخر کمک شایانی می کند. از این رو می توان برند تجاری خود را برای بازاریابی موثر بر روی نایلون بسته بندی قاشق و چنگال درج نمود.

پلاستیک طرح دار قاشق چنگال

سوالات متداول از دستگاه نایلون خانگی؟؟

  1. ارزان ترین بسته بندی بسته بندی قاشق چنگال از دستگاه نایلون خانگی کدام است؟ دستگاه نایلون خانگی سلفون شفاف نسبت به دیگر نمونه ها دارای قیمت بسیار مناسب تری است. بسته بندی های لمینت شده با متالایز دارای قیمت بالایی است از همین رو کمتر برای قاشق و چنگال های یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. آیا کاورهای سلفونی فقط در بسته بندی قاشق چنگال یکبار مصرف از دستگاه نایلون خانگی کاربرد دارند؟دستگاه نایلون خانگی خیر، کاورهای سلفونی برای بسته بندی قاشق چنگال های یکبار مصرف و فلزی مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. آیا می توان در پک های قاشق چنگال یکبار مصرف محصولات دیگری از دستگاه نایلون خانگی هم قرار داد؟ دستگاه نایلون خانگی بله، درون این بسته بندی می توان یک عدد قاشق، یک عدد چنگال، نمک، خلال دندان، دستمال کاغذی قرار داد که با توجه به نیازهای مشتری این بسته قابل تغییر می باشد.
  4. آیا امکان چاپ روی سلفون قاشق چنگال از دستگاه نایلون خانگی وجود دارد؟ دستگاه نایلون خانگی بله، برای جذب مشتریان بیشتر معمولا روی سلفون قاشق و چنگال با روش های مختلف و با ۱ تا ۸ رنگ فول اچ دی چاپ اختصاصی انجام می شود‌.

جنس:

بر پایه پلی اتیلن (PP)

رنگ:

شفاف، شیری، متالایز

ضخامت:

تولید در انواع ضخامت ها

ابعاد:

عرض 6تا 50 سانتی متر

23: نایلون صیفی جات ازدستگاه نایلون خانگی :

  • قابلیت تولید با انواع افزودنی ها (EVA ,AB ,Anti Fog ,IR ,UV و …)
  • موجود در رنگ های شفاف، مشکی و سفید متناسب با شرایط محیط
  • امکان تولید در متراژ مورد نیاز مشتری

امروزه وسایل و تجهیزات کشاورزی جزء لاینفک امور کشاورزی و کشت و کار محسوب می شود. نایلون صیفی جات نیز از جمله همین تجهیزات است که در کشت و پرورش انواع صیفی جات مورد استفاده قرار می گیرد.

نایلون صیفی جات ازدستگاه نایلون خانگی چیست؟

دستگاه نایلون خانگی از نایلون صیفی جات یک پوشش پلاستیکی است که با هدف محافظت و ارتقاء کیفیت خاک بر سطح خاک گسترده می‌ شود. این نایلون نوعی نایلون کشاورزی شفاف و ضخیم است که از آن بیشتر برای کاشت صیفی جات استفاده می گردد. شفاف بودنش برای این است که نور به گیاهان درونش رسیده و باعث رشد بهتر آن ها گردد و ضخیم بودنش برای این است که بتواند دمای درون خود را حفظ کرده تا گیاهان شرایط مورد نظر برای رشد کردن و محصول دادن را به دست بیاورند.

نایلون صیفی جات را بر پایه پلی اتیلن تولید می کنند و گاهی برای آن که کیفیت آن از اینی که هست بالاتر برود مواد دیگری (مانند ماده ضد اشعه ماورای بنفش خورشید) را نیز به آن می افزایند. هر کدام از این مواد خاصیتی را به نایلون می افزاید تا شرایط و بستر مناسب تری را برای رشد گیاهان درون آن به وجود بیاید.

کاربرد نایلون کشت صیفی جات از انواع دستگاه نایلون خانگی :

خشکی و کم آبی از مهم ترین محدودیت های تولید محصولات زراعی هستند که در بیشتر موارد منجر به کاهش بازده و زیان های اقتصادی می گردند. کاشت زیر پلاستیک روشی است که عموما برای مقابله با تنش های خشکی انجام می شود. با توجه به خشکسالی های پی در پی که در کشور وجود دارد برای استفاده بهینه از آب کشاورزی در هنگام کاشت محصول روی آن نایلون کشیده می شود تا گرما و باد باعث خشک شدن زمین نشود و همیشه خاکی که محصول در آن کاشته شده مرطوب بماند که این باعث رشد گیاه و بهبود کارایی تولید در صیفی جات می شود.

این روش با حفظ و ذخیره رطوبت خاک، استفاده حداکثر از آب را به خصوص در زراعت محصولات ردیفی امکان پذیر می سازد. در نتیجه می توان آب بیشتری را برای کاشت اراضی بایر ذخیره نمود و یا این که با آب کمتر از همان سطح اولیه محصول برداشت کرد. بنابراین با توجه به منابع کم آبی، کشت محصولات جالیزی به شیوه زیر پلاستیکی روشی است که می تواند در مناطقی که با مشکل کم آبی مواجه هستند به تولید محصولات بیشتر کمک کند.

دستگاه نایلون خانگی
نایلون صیفی جات از انواع دستگاه نایلون خانگی

مزایای استفاده از نایلون صیفی جات:

  • از تبخیر بی ‌رویه آب جلوگیری کرده و مصرف آب را به حداقل می رساند.
  • جلوی رشد علف‌ های هرز و مصرف آب و مواد مغذی خاک توسط آن ها را می ‌گیرد.
  • گرمای حاصل از تابش آفتاب را جذب و باعث گرم ماندن زمین و مهیا کردن خاک برای پرورش جوانه‌ های تازه کاشته شده گیاهان می شود.
  • از خاک در مقابل فرسایش جلوگیری می نماید و شرایط بهتری را برای رشد و گسترش ریشه‌ ها فراهم می آورد.
  • باعث ایزوله شدن محیط کشت گیاهان حساس شده و از عوامل آلوده کننده محیطی و نفوذ حشرات موذی جلوگیری می کند.
  • به پیش رسی محصولات کشاورزی و افرایش سود کشاورزان کمک می کند.
  • مانع تماس میوه ها با سطح خاک و افزایش کیفیت و بازار پسندی محصول نهایی می ‌شود.

انواع نایلون مخصوص صیفی جات از دستگاه نایلون خانگی :

نایلون صیفی جات شفاف از انواع دستگاه نایلون خانگی : نور مستقیما از آن عبور می ‌کند و خاکی که در زیر این نایلون وجود دارد کاملا گرم شده است. در نتیجه هاگ‌ های علف‌ های هرز و باکتری ‌های زنده در بستر خاک را می ‌کشد.

نایلون صیفی جات شفاف

نایلون صیفی جات سیاه از انواع دستگاه نایلون خانگی: خاک را به طور موثری گرم کرده و به ویژه برای گونه های گرمادوست مانند فلفل، ذرت و گوجه فرنگی استفاده می شود.

نایلون صیفی جات سیاه

نایلون صیفی جات سفید از انواع دستگاه نایلون خانگی: نور را منعکس می‌ کند و به طور قابل توجهی بستر خنک ‌تری نسبت به سایر رنگ ‌ها فراهم می‌ کند. این کار می ‌تواند از آسیب ناشی از گرما به محصولات در مناطقی با آب و هوای خیلی گرم جلوگیری کند.

نایلون صیفی جات سفید

سوالات متداول از دستگاه نایلون خانگی؟؟

  1. چرا باید از نایلون برای کاشت صیفی جات استفاده کنیم؟ به طور کلی هدف از استفاده از نایلون در کاشت صیفی جات، محافظت از خاک و افزایش کیفیت محصول تولید شده است.
  2. بهترین زمان جهت کشت زیر پلاستیک چه موقع است؟ باید زمان کشت را طوری تنظیم کنید که خروج گیاهچه و رشد اولیه و استقرار آن به گرمای فصل برخورد نکند. بهترین زمان کشت در این روش در اوایل فروردین بوده تا خروج گیاهچه بعد از گذشت از سرما در اوایل اردیبهشت ماه باشد.
  3. نایلون صیفی جات جهت پرورش چه محصولاتی استفاده می شود؟ نایلون صیفی جات برای کشت و پرورش انواع صیفی جات و محصولات جالیزی از جمله گوجه، کلم، کاهو، خربزه و… مورد استفاده قرار می گیرد.
  4. قیمت نایلون صیفی جات چه قدر است؟ قیمت این محصول به عوامل گوناگونی بستگی دارد که شامل کیفیت مواد اولیه، متراژ مورد نیاز، وجود افزودنی، طرح و رنگ سفارشی می باشد. عوامل ذکر شده همگی می توانند در رقم نهایی نایلون سفارشی شما مهم، تاثیرگذار و تعیین کننده باشند.

توضیحات تکمیلی از نایلون صیفی جات از انواع دستگاه نایلون خانگی:

جنسبر پایه پلی‌ اتیلن (PE)
رنگشفاف، سیاه، سفید
ضخامت20 تا 50 میکرون
ابعادعرض 100 و 150سانتیمتر

24: نایلون عریض از انواع دستگاه نایلون خانگی:

  • قابل تولید بر اساس ضخامت و ابعاد مورد نیاز مشتری
  • امکان تولید در انواع شفاف، مشکی و سایر رنگ ها
  • امکان کاهش قیمت نهایی با به کارگیری مواد درجه دو

یکی از عمده ترین تولیدات صنایع پلاستیک سازی نایلون است که در ابعاد و اندازه های مختلف برای مصارف گوناگون تولید می شود.

فاکتورهای تعیین قیمت نایلون از دستگاه نایلون خانگی:

نایلون های عریض بر حسب واحد اندازه گیری کیلوگرم وزن شده و به صورت رولی به فروش می رسند. یک رول نایلون عریض به طور میانگین ۳۰ کیلوگرم وزن دارد. اما علاوه بر وزن نایلون، عوامل دیگری نیز در قیمت گذاری آن نقش دارند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

  • ضخامت: نایلون های عریض را معمولا به صورت پیش فرض با ضخامت ۰/۲ میلیمتر تولید می کنند. با این حال امکان تولید آن بر حسب نیاز و درخواست مشتری نیز وجود دارد. اما باید این نکته را مد نظر قرار داد که افزایش ضخامت نایلون با افزایش قیمت آن رابطه مستقیم دارد.
  • تعداد لایه ها: نایلون های عریض را می توان به صورت تک لایه، دو لایه و چند لایه تولید نمود. هرچه تعداد لایه ها بیشتر باشد، ضخامت نایلون و قیمت آن بیشتر خواهد بود.
  • ابعاد: عرض نایلون ها می تواند بین ۱ تا ۸ متر متغیر باشد. امکان افزایش عرض بر حسب سفارش مشتری و کاربرد آن نیز امکان پذیر است. طبعا نایلون های بزرگتر قیمت بیشتری خواهند داشت.
  • کیفیت مواد اولیه: هرچه از مواد اولیه باکیفیت تری برای ساخت نایلون استفاده شود نایلون شفاف تر و مرغوب تر خواهد بود. به منظور کاهش هزینه می توان از مواد بازیافتی درجه دو یا سه استفاده نمود که نایلون تولید شده با این مواد شفافیت کمتری نیز خواهد داشت.
فیلم نایلون شفاف

مصارف نایلون های عریض از دستگاه نایلون خانگی:

هرچند نایلون های عریض عموما برای مصارف کشاورزی و گلخانه ای و مالچ مورد استفاده قرار می گیرند، اما می توان از آن ها برای مصارف دیگر نیز بهره برد. در کشاورزی استفاده از نایلون عریض شفاف موجب انتقال نور به داخل محیط کشت شده و به رشد گیاهان کمک می کند. از این نوع نایلون همچنین می توان برای مسقف کردن مزرعه های پرورش قارچ بهره برد.

همچنین برای پوشش سقف گلخانه ها نیز از نایلون های عریض استفاده می کنند که البته از نوع UV دار آن می باشد. از این نوع نایلون ها در صنایع عمرانی و ساختمان سازی هم استفاده می شود. پلاستیک های عریض در حوزه ساخت و ساز، نایلون فوندانسیون نیز نامیده می شوند. استحکام و مقاومت بالای آن ها در برابر پارگی و خراشیدگی باعث شده تا بتوان این نوع پلاستیک را برای جلوگیری از نشت سیمان و آب هنگام ساخت بنا استفاده کرد.

 پلاستیک عریض گلخانه ای

غنی سازی پلاستیک های عریض با مواد افزودنی از انواع دستگاه نایلون خانگی:

  • افزودنی UV یا ضد ماورای بنفش: این ماده باعث افزایش مقاومت نایلون در برابر تابش پرتو فرابنفش خورشید شده که در نتیجه طول عمر و ماندگاری آن افزایش می یابد.
  • افزودنی IR یا جذب کننده مادون قرمز: گلخانه در طول روز به دلیل تابش آفتاب گرم بوده و در شب دچار افت دما می شود. این افزودنی به تنظیم دمای گلخانه در شب کمک می کند.
  • افزودنی Anti Static یا ضد الکتریسیته ساکن: با اضافه کردن این افزودنی به نایلون، گرد و غبار کمتری روی محصولات کشاورزی تجمع پیدا می کند.
  • افزودنی Anti Fog یا ضد مه: این ماده از تعریق گلخانه که منجر به کاهش دریافت نور خورشید توسط گیاهان و سوختگی برگ ها می شود پیشگیری می کند.
 نایلون عریض کشاورزی uv دار مشکی

نایلون های عریض عموما در دو رنگ شفاف و مشکی تولید می شوند. با این حال، مجموعه وزین پلاست با تولید نایلون در رنگ دلخواه مشتری در ابعاد و ضخامت های مختلف در خدمت مشتریان گرامی می باشد. همچنین امکان تولید این نایلون با چاپ دلخواه مشتری در مجموعه وزین پلاست فراهم می باشد.

نایلون عریض صنعتی

سوالات متداول از انواع دستگاه نایلون خانگی؟؟

  • هر کیلو نایلون عریض از انواع دستگاه نایلون خانگی چند متر است؟ دستگاه نایلون خانگی هر ۵ متر مربع نایلون عریض برابر با یک کیلو گرم می باشد ، البته ضخامت و نمونه های دو لایه و سه لایه تاثیر مستقیمی در وزن نهایی دارد اما به طور کلی هر یک کیلو قادر به پوشش ۵ متر مربع خواهد بود.
  • قیمت هر متر نایلون عریض از انواع دستگاه نایلون خانگی چقدر است؟  دستگاه نایلون خانگی قیمت هر متر نایلون عریض یک عدد مشخص نیست ، بلکه با توجه به ضخامت ، میزان افزودنی یو وی ( ۱ تا ۱۰ درصد ) ، عرض نایلون و میزان سفارش متغییر است . می‌توانید برای اطلاع از قیمت به قیمت نایلون مراجعه کنید.
  • طول عمر نایلون عریض از انواع دستگاه نایلون خانگی چقدر است؟دستگاه نایلون خانگی یکی از سوالات متداول نایلون عریض طول عمر آن است . وزین پلاست تولیدات خود را تا ۳ سال گارانتی می‌کند ، به طور معمول نایلون های عریض تا ۵ سال طول عمر دارند که موارد گوناگون باعث کاهش یا افزایش طول عمر محصول خواهد شد .

توضیحات تکمیلی ازدستگاه نایلون خانگی:

جنسبر پایه پلی اتیلن(PE)
رنگشفاف، مشکی، رنگی
ضخامتبنا به سفارش مشتری
کاربردکشاورزی، گلخانه، پرورش قارچ،دامپروری، ساختمان سازی…

25: کیسه نهال از انواع دستگاه نایلون خانگی:

  • تولید در انواع یووی دار و بدون یووی 
  • تولید در ضخامت، رنگ و ابعاد متنوع بنا به درخواست مشتری
  • دارای قابلیت چاپ لوگو و نام نهالستان یا گلخانه

هر فعالیت کشاورزی و گلخانه داری و به طور کلی کشت و زرع، به تجهیزات اولیه ای نیاز دارد. یکی از تجهیزات و ابزار اولیه برای کشاورزی، کیسه کاشت نهال برای شروع کار می باشد که همه کشاورزان و گلخانه داران به آن نیاز پیدا می کنند.

کیسه نهال چیست؟

کیسه نهال یک کیسه پلاستیکی است که از آن به جای گلدان جهت کاشت موقت انواع بذر، قلمه، نشاء و نهال استفاده می شود. این کیسه پلاستیکی در واقع یک محیط کشت اولیه ارزان قیمت بوده و سبب می شود تا نهال قبل از وارد شدن به زمین تا رسیدن به مرحله استفاده و بهره وری در آن رشد کند.

استفاده از کیسه کشت نهال چه لزومی دارد؟‌

اهمیت استفاده از نایلون نهال هنگامی مشخص می شود که کشاورز و یا گلخانه دار قصد تولید انبوه گیاه را داشته باشد که در این صورت پی می برد این محصول چه قدر از نظر مالی به صرفه و اقتصادی است. یکی از راهکارهای کاهش هزینه برای کاشت نهال، کاستن ریز هزینه هایی مانند محیط کشت اولیه ارزان می باشد. این محصول محیط کشت اولیه ارزان و در عین حال با کیفیتی برای نهال ایجاد می کند که در تقلیل هزینه های کشاورزی موثر است.

کیسه نایلونی نهال سفید

مزایای کاشت نهال در کیسه نایلونی از انواع دستگاه نایلون خانگی:

  • یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از این محصول ارزان قیمت بودن آن است که از لحاظ اقتصادی با صرفه می باشد.
  • از دیگر مزایای این محصول صرفه جویی در مصرف آب و هم چنین مصرف کود می باشد که موجب تقلیل خرج و هزینه های نگهداری گیاه می شود.
  • با گرم و مطلوب نگاه داشتن خاک و ایجاد یک محیط کشت ایده آل این امکان را می دهد که در کمترین زمان و با کمترین هزینه به بیشترین بازده از محصول خود برسیم.
  • به سبب داشتن خاصیت ضد UV ماندگاری بالاتری نسبت به سطل های بازیافتی دارد.
  • بارگیری و حمل و نقل بی دردسر و آسانی دارد و جای زیادی را اشغال نمی کند.
پلاستیک کاشت نهال

ویژگی های کیسه نهال با کیفیت از انواع دستگاه نایلون خانگی:

کیفیت این کیسه ها به دلیل این که برای نگهداری نهال مورد استفاده قرار می گیرند و معمولا در فضای باز زیر آفتاب و یا در معرض باران هستند از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از خصوصیت های این نایلون ها خاصیت کشسانی آن ها است.

نایلون نهال کاری باید به قدری کشسان باشد که تحمل وزن خاک خیس را داشته و به راحتی در اثر افزایش وزن پاره نشود. هم چنین این کیسه ها باید از ضخامت مناسبی برخوردار بوده تا با شرایط آب و هوایی مختلف سازگار باشند؛ مثلا در آفتاب شدید دچار سوختگی، ترک و پارگی نشوند. به علاوه، داخل آن باید به تعداد کافی سوراخ وجود داشته باشد تا آب اضافی به راحتی خارج شده و ریشه گیاه دچار پوسیدگی نشود.

گلدان نایلونی سیاه دستگاه نایلون خانگی

سایزبندی کیسه کشت نایلونی نهال:

میان نهال ها و گیاهان تفاوت های زیادی وجود دارد و هر نهال بستر مناسب به خود را نیاز دارد. رایج ترین این سایزها عبارتند از:

  • ارتفاع ۱۴ سانت قطر دهانه ۱۲ سانت
  • ارتفاع ۱۷ سانت قطر دهانه ۱۳ سانت
  • ارتفاع ۲۰ سانت قطر دهانه ۱۵ سانت
  • ارتفاع ۳۰ سانت قطر دهانه ۱۵ سانت
  • ارتفاع ۳۰ سانت قطر دهانه ۲۰ سانت
  • ارتفاع ۳۵ سانت قطر دهانه ۳۰ سانت
  • ارتفاع ۴۰ سانت قطر دهانه ۳۵ سانت
  • ارتفاع ۵۰ سانت قطر دهانه ۴۰ سانت

سوالات متفاوتی درباره ی کیسه ی نهال چیست؟؟

  1. آیا همه کیسه های نهال یووی دار از انواع دستگاه نایلون خانگی هستند؟ خیر، این کیسه ها دارای دو نوع یووی دار و بدون یووی می باشند. کیسه بدون یووی مقاومت کمتری در برابر اشعه های مضر آفتاب داشته و طبیعتا قیمت ارزان تری نیز دارد. اما نوع یووی دار حداقل عمر مفید ۱ تا ۲ سال بیشتر دارد و قیمت آن نیز بیشتر است.
  2. کیسه نهال یووی دار را توصیه می کنید یا بدون یووی؟ معمولا برای کسانی که قصد استفاده از این کیسه ها را در مدت زمان یک الی دو سال دارند، کیسه درجه دو بدون یووی توصیه می شود که از نظر اقتصادی بسیار به صرفه می باشد. در غیر این صورت نوع یووی دار را توصیه می کنیم.
  3. این کیسه ها از انواع دستگاه نایلون خانگی چه قدر عمر می کنند؟ معمولا ۳ تا ۵ سال طول عمر مفید دارند.
  4. حداقل وزن جهت سفارش پلاستیک کاشت نهال از انواع دستگاه نایلون خانگی چه میزان است؟ معمولا نایلون پلاستیکی نهال در حداقل فروش ۵۰ کیلو ثبت درخواست می شود.

توضیحات تکمیلی از انواع دستگاه نایلون خانگی:

جنسبر پایه پلی اتیلن (PE)
رنگمشکی، شفاف و رنگی
ضخامت20 تا 40 میکرون
ابعادقطر دهانه از 12 تا 40 سانتیمتر

26: پلاستیک وکیوم :

  • امکان تولید به صورت شفاف، متالایز، پشت متالایز
  • تولید در انواع خانگی و صنعتی
  • دارای قابلیت چاپ و لیبل زدن
  • استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک با تضمین کیفیت

وکیوم یا خلاء به محیطی گفته می شود که عاری از هرگونه ماده ای بوده و هوای داخل آن به وسیله مکش به طور کامل تخلیه شده باشد. هنگامی که محصولی را وکیوم می کنیم به این معناست که به کمک دستگاهی هوای داخل بسته بندی را کاملا خارج می کنیم. این کار باعث می شود تا محتویات درون پلاستیک وکیوم از نفوذ میکروب ها، رطوبت و گرد و غبار محفوظ بماند و در ایده آل ترین شکل ممکن نگهداری شود. نایلون وکیوم بسته بندی برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

نایلون وکیوم مواد غذایی از انواع دستگاه نایلون خانگی:

پلاستیک وکیوم سوسیس و کالباس یکی از انواع کیسه های وکیوم مواد غذایی است که همه ما با آن آشنا هستیم. اما به غیر از بسته بندی سوسیس و کالباس، نایلون وکیوم کاربردهای دیگری نیز در صنعت بسته بندی مواد غذایی دارد و جهت بسته بندی مواد غذایی که زود فاسد می شود به کار می رود. این مواد می توانند شامل انواع محصولات پروتئینی شامل گوشت و مرغ و ماهی، انواع میوه ها و سبزیجات، زیتون، خیارشور، پنیر، خشکبار، نان، خرما و غیره باشند.

بسته بندی این محصولات با استفاده از نایلون وکیوم مواد غذایی باعث افزایش مدت ماندگاری و حفظ طراوت و تازگی محصول تا زمان مصرف می شود. علت این امر آن است که در اثر وکیوم کردن اکسیژن محیط از بین رفته و شرایط خلاء ایجاد می شود. در چنین شرایطی میکروب ها و باکتری هایی که موجب فساد مواد غذایی می گردند و برای زنده ماندن نیاز به اکسیژن دارند، قادر به فعالیت نبوده و به این ترتیب از فساد ماده غذایی جلوگیری می شود.

سبزیجات وکیوم شده

پلاستیک وکیوم حرارتی:

نایلون وکیوم حرارتی یا همان نایلون شیرینگ در اثر گرما و حرارت جمع شده و شکل و فرم محصول مورد نظر را به خود می گیرد. پس از حرارت دیدن و وکیوم شدن، محصول مورد نظر دارای ظاهری شکیل و براق خواهد بود. وکیوم حرارتی برای بسته بندی پک هایی مانند پک آب معدنی و همچنین برای بسته بندی های تکی مورد استفاده قرار می گیرد. با شیرینگ کردن یک کالا در حقیقت از ورود گرد و خاک و هوا به آن جلوگیری می شود.

وکیوم بسته آب معدنی

پلاستیک وکیوم لباس و رختخواب:

یکی دیگر از موارد کاربرد پلاستیک مخصوص وکیوم، بسته بندی لباس، حوله و کالای خواب می باشد. بسته بندی این کالاها با استفاده از وکیوم بگ یا کیسه وکیوم آن ها را در برابر رطوبت، گرد وخاک، چرک مردگی، حشرات و میکروب ها محافظت کرده و برای افرادی که آلرژی یا حساسیت دارند بسیار مناسب می باشد.

به علاوه با وکیوم کردن این کالاها حجم آن ها به طرز چشمگیری (تا ۷۵%) کاهش می یابد و اگر بخواهیم آن ها را در چمدان یا کمد قرار دهیم به فضای خیلی کمتری نیاز خواهیم داشت. این محصول در پنج سایز کوچک، متوسط، بزرگ، خیلی بزرگ و بسیار بزرگ موجود می باشد که ابعاد آن ها به ترتیب عبارتند از: ۶۰*۵۰، ۸۰*۶۰، ۱۰۰*۷۰، ۱۰۰*۸۰ و ۱۳۰*۸۰. در تصویر زیر نمونه ای از بسته بندی را قبل و بعد از وکیوم کردن مشاهده می کنید.

کیسه وکیوم رختخواب

خرید نایلون وکیوم:

پلاستیک وکیوم از جنس پلی آمید بوده که به صورت سه لایه و با ضخامت ۹۰ الی ۱۳۰ میکرون به تولید می رسد. این محصول دارای قابلیت چاپ و لیبل زدن می باشد و امکان تولید به صورت شفاف، متالایز و یک رو شفاف یک رو متالایز را دارد. لازم به ذکر است در صورتی که قصد تبلیغ خود بر روی این نوع بسته بندی را دارید می توانید بر روی بسته بندی چاپ دلخواه خود را قرار دهید. جهت دریافت قیمت نایلون وکیوم و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

رول سلفون متالایز طلایی و نقره ای

سوالات متداول از انواع دستگاه نایلون خانگی:

  1. مدت زمان ماندگاری مواد غذایی بسته بندی شده توسط پلاستیک وکیوم از انواع دستگاه نایلون خانگی چقدر است؟ فرآورده های تازه کشاورزی و فرآورده های گوشتی تا ۱۸ روز و مواد غذایی خشک حتی بیشتر از ۱۲ ماه خارج از یخچال و در دمای اتاق قابل نگهداری در این کیسه ها می باشند. به طور کلی، بسته بندی وکیوم قادر است سه تا پنج برابر ماندگاری مواد غذایی را تمدید کند.
  2. روش استفاده از نایلون وکیوم حرارتی از انواع دستگاه نایلون خانگی چگونه است؟ وسیله مورد نظر را داخل نایلون قرار داده و قسمت باز نایلون را توسط چسب نواری ببندید، سپس با گرمای سشوار می توانید وسیله مورد نظر را وکیوم کنید. لازم به ذکر است که برای بسته بندی های صنعتی باید از دستگاه بسته بندی شیرینگ استفاده نمود.
  3. روش استفاده از کیسه وکیوم لباس و رختخواب از انواع دستگاه نایلون خانگی چگونه است ؟وکیوم بگ دارای یک قسمت زیپ مانند است که باز شده و لباس ها یا رخت خواب در آن جای می گیرد. این کیسه همچنین دارای یک محفظه مخصوص می باشد که جارو برقی به آن متصل شده و هوای داخل کیسه توسط جارو برقی کشیده می شود. پس از مکش هوای درون کیسه درب محفظه را بسته و از آن استفاده نمایید.
  4. آیا استفاده از وکیوم بگ به فرم و بافت پوشاک و… آسیبی نمی رساند؟ دستگاه نایلون خانگی : خیر. پس از خارج کردن محتویات وکیوم بگ از درون آن، این کالاها کاملا به شکل و حجم اولیه خود برمی گردند.

توضیحات تکمیلی از انواع دستگاه نایلون خانگی :

جنسپلی آمید سه لایه
رنگشفاف، متالایز
ضخامت90 تا 130 میکرون

27: سلفون بسته بندی گل:

  • تولید با مواد اولیه درجه یک و مرغوب
  • دارای شفافیت و براقیت بسیار بالا
  • تولید در ابعاد و ضخامت با توجه به نیاز مشتری

یکی از لوازمی که گل فروش ها با آن گل های تک شاخه یا دسته گل ها را بسته بندی می کنند، سلفون است.

جنس سلفون بسته بندی گل از انواع دستگاه نایلون خانگی:

بسیاری از صنایع کشت گل، گیاه و فروشگاه های گل فروشی برای بسته بندی گل ها از مواد اولیه سلفونی استفاده می کنند. سلفون انواع مختلفی دارد که پر مصرف ترین نوع آن برای بسته بندی گل، فیلم سلفون CPP در انواع رولی و ابعاد شده است. سلفون CPP یکی از فیلم‌ های شفاف ساخته شده از جنس پلی پروپیلن است که از لحاظ جنس و ساختار نوعی سلفون‌ ترس محسوب می ‌شود.

این نوع از سلفون بیشتر در بسته بندی مواد غذایی و کالاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و اغلب برای افزایش مقاومت، چاپ پذیری و دوخت پذیری روی ورقه های سلفونی دیگر لمینت می شود و خیلی کم پیش می آید که به صورت تک لایه استفاده شود‌. اما برای بسته بندی گل ها از فیلم CPP تک لایه استفاده می شود. هر چند که فیلم CPP تک لایه نازک و کم ضخامت است اما ضخامت آن با توجه به نیاز مشتری قابل سفارش سازی است. به طور مثال، می توان برای گل های گران قیمت و مجلسی از سلفون ضخیم تری استفاده کرد.

سلفون طرح دار دسته گل

بسته بندی گل با سلفون از انواع دستگاه نایلون خانگی چه مزایایی دارد؟

  • هزینه های تولید این سلفون به میزان زیادی کمتر است و همین مورد باعث می شود که این سلفون در میان تمامی سلفون های بسته بندی موجود در بازار ایران از قیمت پایین تری برخوردار باشد. همان طور که می دانید مقرون به صرفه بودن بسته بندی برای فروشندگان یک مزیت بسیار بالاست چرا که در قیمت نهایی مصرف کننده هم تاثیر گذار است. هر چه فروشنده هزینه بیشتری برای بسته بندی بپردازد، قیمت مصرف کننده برای یک محصول بالاتر می رود که در نتیجه آن قیمت و بازار رقابتی خود را از دست می دهد.
  • با توجه به تزئینی بودن گل و اهمیت بالای نمایش زیبایی آن، برای بسته بندی گل با پلاستیک یکی از مهم ترین موارد شفافیت بالا است. با شفافیت بالاتر گل بسته بندی شده جذابیت بیشتری خواهد داشت و تاثیر مستقیم روی فروش محصول دارد. سلفون از میزان بالایی از شفافیت برخوردار است و براقیت زیادی نیز دارد.
  • مقاومت بالای سلفون در برابر رطوبت و انواع لک و روغن و چربی ها نیز یک مزیت بسیار عالی است که به راحتی نمی توان آن را انکار کرد. این ویژگی باعث محافظت از گل داخل بسته بندی در برابر خیس یا کثیف شدن می گردد. این مزیت را نمی توان در سایر متریال های بسته بندی گل مانند کاغذهای رنگی و کاهی مشاهده کرد، چرا که به محض خیس یا چرب شدن پاره می شوند.
گل رز در پلاستیک صورتی

پاکت بسته بندی گل خشک از انواع دستگاه نایلون خانگی:

گل ‌های خشک شده یکی دیگر از مواردی هستند که نیاز به یک بسته بندی مناسب جهت حفظ زیبایی، عطر و رنگ خود دارند. با توجه به شرایط گل های خشک، استفاده از بسته بندی پلاستیکی برای آن ها گزینه مناسبی محسوب می شود. بسته بندی های سلفونی با شفافیت بالای خود به محصول ظاهری زیبا و شیک می دهد و هم چنین با جلوگیری از ورود رطوبت به داخل بسته بندی خواص گل های خشک را به خوبی حفظ می کنند. پاکت بسته بندی گل خشک با توجه به سفارش مشتری به شکل شفاف، پشت صدفی، پشت متالایز و پشت کرافت قابل تولید می باشد.

گلبرگ رز قرمز در بسته بندی پلاستیکی

سوالات متداول از انواع دستگاه نایلون خانگی؟؟

  1. امکان چاپ بر روی سلفون گل از انواع دستگاه نایلون خانگی وجود دارد؟ بله، اگر به فکر ایجاد یک برند برای فروش گل به صورت وسیع هستید یکی از بهترین موارد برای بازده بیشتر استفاده از چاپ روی سلفون است که باعث شناخته شدن برند شما می شود.
  2. آیا امکان تولید سلفون گل با رنگبندی اختصاصی از انواع دستگاه نایلون خانگی وجود دارد؟ سلفون CPP در اکثر موارد به شکل شفاف تولید می شود. با این حال شما با سفارش سلفون های رنگی می توانید جلوه ای منحصر به فرد در بسته بندی محصول خود ایجاد کرده و خود را از رقیبان متمایز کنید.
  3. قیمت سلفون های بسته بندی گل از انواع دستگاه نایلون خانگی چه قدر است؟ هزینه تولید سلفون بسته بندی گل به صورت مستقیم به مشخصات مورد نیاز شما و قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی بستگی دارد.

توضیحات تکمیلی درباره ی دستگاه نایلون خانگی :

جنسبر پایه پلی‌ اتیلن (PE)
رنگشفاف، رنگی
ضخامت15 تا 60 میکرون
ابعادتولید در انواع ابعاد

28: نایلون بسته بندی خشکباراز انواع دستگاه نایلون خانگی:

  • تولید در انواع شفاف، متالایز، پشت صدفی، پنجره دار و…
  • تولید در ابعاد دلخواه و مورد نیاز مشتری
  • استفاده از مواد مرغوب و درجه یک با تضمین کیفیت

خشکبار شرایط نگهداری مخصوص به خود را داشته و عدم نگهداری آن در شرایط مناسب منجر به خراب شدن و از دست رفتن ارزش غذایی آن می گردد. شرایط نگهداری خشکبار باید به دور از نور، گرما و رطوبت باشد. این عوامل باعث فساد زودرس، تغییر عطر و طعم، کرم خوردگی و نم زدگی خشکبار می شود. با استفاده از یک بسته بندی مناسب می توان شرایط مناسبی را جهت نگهداری این دانه های ارزشمند فراهم کرد. به این منظور می توان از نایلون بسته بندی خشکبار استفاده نمود.

نایلون شفاف بسته بندی خشکبار

نایلون زیپ دار خشکباراز انواع دستگاه نایلون خانگی :

خشکبار جزو موادی است که محتویات داخل بسته بندی آن معمولا در یک وعده مورد استفاده قرار نمی گیرد. در این صورت با باز کردن درب بسته بندی، هوا و رطوبت به درون آن وارد شده و به باقیمانده محتویات آسیب می رساند. برای جلوگیری از بروز این مشکل بهترین راه حل استفاده از نایلون زیپ دار است.

این بسته بندی ها طوری طراحی شده اند که قابلیت استفاده چندین باره را داشته و پس از هر بار مصرف می توان آن ها را به شکل اولیه خود برگرداند. به این ترتیب محتویات داخل بسته از نم زدگی در امان و به مدت طولانی تری قابل استفاده خواهند بود. استفاده از نایلون های زیپ دار همچنین گزینه مناسبی جهت نگهداری خشکباری است که به صورت فله خریداری شده اند.

پاکت زیپ دار پشت متالایز پسته

تولید پاکت بسته بندی خشکباراز انواع دستگاه نایلون خانگی:

در تولید پاکت بسته بندی خشکبار استفاده از مواد اولیه مرغوب بسیار مهم است. از دیگر موارد مهمی که می توان در تولید این محصول ذکر کرد، شفافیت جنس، کیفیت دوخت و استحکام بالاست. از نمونه پاکت هایی که برای خشکبار تولید می شوند می توان به انواع پاکت ایستاده و پاکت کاست دار اشاره کرد. این پاکت ها بنا به سلیقه و درخواست مشتری به صورت شفاف، متالایز، پشت صدفی و پشت متالایز ارائه می شوند.

پاکت سفید پنجره دار تخمه

چاپ نایلون خشکباراز انواع دستگاه نایلون خانگی:

چشمگیر بودن بسته بندی آجیل و خشکبار مهم ترین عامل جذب مشتری در فروشگاه است. بسته بندی این مواد را می توان با استفاده از نایلون و سلفون که دارای چاپ باکیفیت و طراحی زیبا و خلاقانه باشند انجام داد. همچنین جهت حفظ اصول بهداشتی و برای این که مواد چاپ در تماس مستقیم با ماده غذایی نباشد، چاپ نایلون خشکبار به صورت لمینت و دولایه انجام می پذیرد.

این به آن معنی است که لایه رویی که چاپ دار است روی لایه زیرین که بدون چاپ است قرار می گیرد. در چاپ این نوع پلاستیک، لایه زیرین که مستقیما با خشکبار تماس دارد از جنس CPP و شفاف بوده و به وسیله لایه ای رنگی و چاپ شده از سلفون OPP پوشانده می شود.

بسته بندی آجیل مخلوط مزمز

بسته بندی خشکبار صادراتی از انواع دستگاه نایلون خانگی:

آجیل و خشکبار ایران به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد از جمله محصولات صادراتی کشورمان می باشد. این محصول به بسیاری از نقاط جهان از جمله کشورهای اروپایی صادر می شود. به همین علت، بسته بندی خشکبار، حبوبات و میوه های خشک همواره یکی از مسائل و معضلات تولیدکنندگان و صادرکنندگان بوده است. کیفیت و چشم نوازی بسته بندی این ماده غذایی مهم ترین مولفه در جذب خریداران خارجی است.

بسته بندی خشکبار صادراتی باید به گونه ای باشد که با استاندارهای بین المللی تطابق داشته و بتواند با رقبای خود در بازارهای برون مرزی رقابت کند. این بسته بندی ها علاوه بر جذابیت ظاهری باید از دوخت باکیفیت و مناسبی نیز برخوردار باشند تا در مسافت های طولانی و شرایط بارگیری دچار نقص و آسیب نشوند.

بسته بندی پسته صادراتی با پاکت زیپ دار پنجره دار مشکی

قیمت پلاستیک خشکبار

باید دقت کرد که علاوه بر کیفیت بالا، این محصول از قیمت مناسب نیز برخوردار باشد. همواره خرید عمده این محصول از نظر قیمت بسیار به صرفه تر است و با قیمت های مناسبی به فروش می رسد. نایلون خشکبار عمده در اندازه های مختلفی در کشورمان تولید می شود و بنا به استفاده باید با کیفیت ترین و مناسب ترین قیمت این محصول را خریداری کرد.

لازم به ذکر است که نایلون خشکبار صادراتی عمدتا دارای قیمتی گران تر از نایلون خشکبار داخلی است و کیفیت بسیار بالاتری نیز دارد و توجه به کیفیت این محصول در هنگام خرید از نکات مهمی است که باید به آن توجه کنیم. به طور کلی، قیمت روز این نایلون با توجه به ابعاد و سایز، کیفیت طراحی و چاپ، نوع کارایی و دیگر عوامل تعیین می گردد.

بسته بندی میوه خشک با نایلون شفاف

سوالات متداول از انواع دستگاه نایلون خانگی؟؟

  1. نایلون برای بسته بندی از انواع دستگاه نایلون خانگی چه نوع خشکباری مناسب است؟ نایلون مناسب بسته بندی همه نوع خشکبار می باشد و به کمک آن می توان انواع مختلف آجیل و تنقلات خشک را بسته بندی و با حفظ کیفیت نگهداری کرد. 
  2. هزینه بسته بندی خشکبار با نایلون از انواع دستگاه نایلون خانگی چه قدر است؟ نایلون در واقع مقرون به صرفه ترین نوع بسته بندی برای خشکبار است که در صورت خرید عمده قیمت آن به مراتب کاهش می یابد. با توجه به نوسان قیمت مواد اولیه ارائه قیمت دقیقی برای این محصول امکان پذیر نمی باشد. لذا، شما مشتریان ارجمند می توانید جهت دریافت قیمت دقیق با مجموعه وزین پلاست تماس حاصل فرمایید.
  3. بهترین روش بسته بندی و نگهداری خشکبار فله از انواعه دستگاه نایلون خانگی در منزل چیست؟ خشکبار فله از موادی هستند که معمولا در یک وعده مصرف نمی شوند. به همین دلیل استفاده از نایلون زیپ کیپ که قابلیت استفاده مجدد را دارد مناسب ترین نوع بسته بندی این مواد می باشد.
  4. نایلون بسته بندی خشکبار در چه انواعی موجود است؟ با توجه به سفارش مشتری می توان پاکت خشکبار را به صورت شفاف، متالایز، پشت متالایز، پشت صدفی، پنجره دار، چاپ دار، بدون چاپ و در انواع ضخامت ها و ابعاد تولید نمود.

توضیحات تکمیلی از انواع دستگاه نایلون خانگی:

جنسبر پایه پلی اتیلن(PE)
ابعادتولید در ابعاد دلخواه
رنگشفاف، متالایز

29: سلفون چسب دار ازانواع دستگاه نایلون خانگی:

  • قابل تولید در انواع تمام شفاف، پشت صدفی و لبه صدفی
  • قابلیت چاپ در طرح دلخواه مشتری
  • تولید ابعاد بر اساس نیاز مشتری

توضیحات درباره ی سلفون چسب دار از انواع دستگاه نایلون خانگی:

سلفون چسبدار از انواع دستگاه نایلون خانگی عضوی مهم و پرکاربرد از خانواده سلفون هاست که به دلیل داشتن ویژگی هایی یک بسته بندی مناسب و ایده آل از محبوبیت خاصی در میان صنایع مختلف برخوردار است. از جمله این ویژگی ها می توان به محافظت محصول در برابر گرد و غبار، رطوبت، گرما و سایر عوامل محیطی اشاره کرد. به علاوه به سبب شفافیت و براقیت جلوه خاصی به محتویات درون خود داده و بر چشمگیری و جلب نظر مشتری می افزاید.

 در واقع سلفون لب چسب دار نوعی بسته بندی بهداشتی و شکیل برای محصول فراهم کرده و نمایانگر حسن سلیقه تولیدکننده در انتخاب بسته بندی کالای خود می باشد. 

سلفون لب چسب دار ، سلفون لب چسب دار تهران ، قیمت سلفون لب چسب دار ، تولید سلفون لب چسب دار ، فروش سلفون لب چسب دار ، تولید کننده سلفون لب چسب دار ، پلاستیک لب چسب دار ، پلاستیک لب چسب ، تولید پلاستیک لب چسب , سلفون پشت چسبدار ، سلفون پشت صدفی ، سلفون پشت چسبدار درجه یک ، سلفون پشت نقره ای ، چاپ سلفون پشت چسبدار ، کیسه لب چسب دار ، فروش سلفون لب چسب دار ، کیسه شفاف لب چسبدار

سلفون لب چسب دار از انواع دستگاه نایلون خانگی دارای کاربردهای عمومی در انواع بسته بندی است و همه ما در فروشگاه های مختلف با آن برخورد کرده ایم. این محصول می تواند برای بسته بندی CD و DVD، کتاب و نوشت افزار، خشکبار و ادویه جات، پوشاک و منسوجات، انواع زیورآلات و غیره کاربرد داشته باشد.

سلفون لب چسب دار ، سلفون لب چسب دار تهران ، قیمت سلفون لب چسب دار ، تولید سلفون لب چسب دار ، فروش سلفون لب چسب دار ، تولید کننده سلفون لب چسب دار ، پلاستیک لب چسب دار ، پلاستیک لب چسب ، تولید پلاستیک لب چسب , سلفون پشت چسبدار ، سلفون پشت صدفی ، سلفون پشت چسبدار درجه یک ، سلفون پشت نقره ای ، چاپ سلفون پشت چسبدار ، کیسه لب چسب دار ، فروش سلفون لب چسب دار ، کیسه شفاف لب چسبدار

انواع سلفون چسبداراز انواع دستگاه نایلون خانگی:

سلفون لب چسب دار در انواع تمام شفاف، پشت صدفی و لبه صدفی تولید و روانه بازار می شود که در تصاویر زیر می توانید آن ها را مشاهده کنید.

سلفون لب چسب دار ، سلفون لب چسب دار تهران ، قیمت سلفون لب چسب دار ، تولید سلفون لب چسب دار ، فروش سلفون لب چسب دار ، تولید کننده سلفون لب چسب دار ، پلاستیک لب چسب دار ، پلاستیک لب چسب ، تولید پلاستیک لب چسب , سلفون پشت چسبدار ، سلفون پشت صدفی ، سلفون پشت چسبدار درجه یک ، سلفون پشت نقره ای ، چاپ سلفون پشت چسبدار ، کیسه لب چسب دار ، فروش سلفون لب چسب دار ، کیسه شفاف لب چسبدار
سلفون لب چسبی تمام شفاف
سلفون لب چسب دار ، سلفون لب چسب دار تهران ، قیمت سلفون لب چسب دار ، تولید سلفون لب چسب دار ، فروش سلفون لب چسب دار ، تولید کننده سلفون لب چسب دار ، پلاستیک لب چسب دار ، پلاستیک لب چسب ، تولید پلاستیک لب چسب , سلفون پشت چسبدار ، سلفون پشت صدفی ، سلفون پشت چسبدار درجه یک ، سلفون پشت نقره ای ، چاپ سلفون پشت چسبدار ، کیسه لب چسب دار ، فروش سلفون لب چسب دار ، کیسه شفاف لب چسبدار
سلفون لب چسبی پشت صدفی
سلفون لب چسب دار ، سلفون لب چسب دار تهران ، قیمت سلفون لب چسب دار ، تولید سلفون لب چسب دار ، فروش سلفون لب چسب دار ، تولید کننده سلفون لب چسب دار ، پلاستیک لب چسب دار ، پلاستیک لب چسب ، تولید پلاستیک لب چسب , سلفون پشت چسبدار ، سلفون پشت صدفی ، سلفون پشت چسبدار درجه یک ، سلفون پشت نقره ای ، چاپ سلفون پشت چسبدار ، کیسه لب چسب دار ، فروش سلفون لب چسب دار ، کیسه شفاف لب چسبدار
سلفون لبه صدفی

ویژگی های سلفون چسب دار باکیفیت از انواع دستگاه نایلون خانگی:

  • کیفیت چسب: چسب این نوع سلفون باید به گونه ای باشد که پس از چندبار باز و بسته شدن خاصیت چسبندگی خود را به طور کامل از دست ندهد. چسب اوکر یا چسب سلفون که محصولی صنعتی بر پایه آب است، خاصیت چسبندگی دوطرفه داشته و مخصوص چسباندن لبه های کیسه های پلاستیکی می باشد.
  • شفافیت: وضوح و براق بودن کاور پلاستیکی به مشتری این امکان را می دهد تا محتویات داخل بسته را به راحتی مشاهده کند. به علاوه، این ویژگی جذابیت ظاهری کالا را بالا برده و به مشتری حس خرید یک کالای لوکس و باکیفیت را القا می کند. البته می توان به منظور کاهش هزینه از مواد ضایعاتی و درجه دو نیز برای تولید سلفون های لب چسب دار استفاده نمود.
  • استحکام: هرچند که معمولا از این نوع سلفون برای بسته بندی کالاهای سنگین وزن استفاده نمی شود، اما در هر صورت باید از انعطاف و کشسانی مناسبی برخوردار بوده و به آسانی دچار ترک، سوراخ و پارگی نشود.

چاپ سلفون لب چسبداراز انواع دستگاه نایلون خانگی:

سلفون های لب چسب دار از جنس BOPP هستند که با نام ترس یا ترسبافون نیز شناخته می شود. این سلفون ها قابل تولید در سایزبندی مختلف بوده و معمولا با ضخامت ۳۰ و ۴۰ میکرون به تولید می شوند. سلفون های لب چسب دار همچنین امکان چاپ طرح های دلخواه مشتری را دارند که این کار با استفاده از دستگاه های پیشرفته چاپ تمام اتوماتیک در این مجموعه به انجام می رسد.

سلفون لب چسب دار ، سلفون لب چسب دار تهران ، قیمت سلفون لب چسب دار ، تولید سلفون لب چسب دار ، فروش سلفون لب چسب دار ، تولید کننده سلفون لب چسب دار ، پلاستیک لب چسب دار ، پلاستیک لب چسب ، تولید پلاستیک لب چسب , سلفون پشت چسبدار ، سلفون پشت صدفی ، سلفون پشت چسبدار درجه یک ، سلفون پشت نقره ای ، چاپ سلفون پشت چسبدار ، کیسه لب چسب دار ، فروش سلفون لب چسب دار ، کیسه شفاف لب چسبدار

توضیحات تکمیلی درباه ی سلفون چسبدار از انواع دستگاه نایلون خانگی:

جنسBOPP
رنگشفاف، پشت صدفی، لبه صدفی
کاربردبسته بندی
ضخامت30 و 40 میکرون

30: نایلون بسته بندی لوازم یدکی از انواع دستگاه نایلون خانگی:

  • تولید در 1 تا 8 رنگ با طراحی و چاپ اختصاصی
  • قابل تولید در ابعاد و ضخامت های گوناگون
  • امکان تولید به صورت شفاف و صدفی

همه کارخانه های تولیدی جهت بسته بندی و عرضه محصولات خود به بازار به انواع پلاستیک و نایلون احتیاج دارند. در این میان تولیدکنندگان لوازم یدکی و قطعات صنعتی خودرو و موتور سیکلت، بیش از پیش به نایلون های بسته بندی لوازم یدکی نیازمندند که علت آن گسترش روز افزون شمار وسایل نقلیه است.

بسته بندی لوازم یدکی | بسته بندی لوازم یدکی خودرو | نایلون بسته بندی لوازم یدکی | دستگاه بسته بندی لوازم یدکی | استخدام بسته بندی لوازم یدکی | طراحی بسته بندی لوازم یدکی | شرکت بسته بندی لوازم یدکی نایلون بسته بندی لوازم یدکی | نایلون بسته بندی قطعات خودرو | نایلون بسته بندی قطعات | بسته بندی قطعات خودرو در نایلون | بسته بندی لوازم یدکی | پلاستیک بسته بندی لوازم یدکی

پلاستیک های دسته دار از انواع دستگاه نایلون خانگی، وکیوم، لب چسب، لب برگردان، زیپ دار یا همان زیپ کیپ و… از انواع نایلون هایی هستند که می توانند جهت بسته بندی قطعات صنعتی مورد استفاده قرار بگیرند. این نایلون ها برای بسته بندی قطعات خودرو کوچک و بزرگ فلزی و پلاستیکی مانند پیچ ها و واشرها مناسب هستند که به روشهای مختلفی دربندی می شوند مثل: دوخت با منگنه، برچسب زدن و دوخت حرارتی. جنس این نایلون ها پلی اتیلن است و با توجه به ابعاد قطعه با عرضهای متفاوت موجود می باشند.

بسته بندی لوازم یدکی | بسته بندی لوازم یدکی خودرو | نایلون بسته بندی لوازم یدکی | دستگاه بسته بندی لوازم یدکی | استخدام بسته بندی لوازم یدکی | طراحی بسته بندی لوازم یدکی | شرکت بسته بندی لوازم یدکی نایلون بسته بندی لوازم یدکی | نایلون بسته بندی قطعات خودرو | نایلون بسته بندی قطعات | بسته بندی قطعات خودرو در نایلون | بسته بندی لوازم یدکی | پلاستیک بسته بندی لوازم یدکی

وزن سنگین قطعات و گاها تیزی لبه ها باعث شده که استحکام و مقاومت این پلاستیک ها از اهمیت بالایی برخوردار باشد. عملیات بسته بندی لوازم یدکی فرایندی حساس بوده و باید با مواد باکیفیت و دقت بالایی انجام شود؛ چرا که در صورت ناقص و مخدوش بودن بسته بندی به علت وجود پارگی یا سوراخ، احتمال مرجوع شدن کالا به کارخانه وجود دارد.

بسته بندی لوازم یدکی | بسته بندی لوازم یدکی خودرو | نایلون بسته بندی لوازم یدکی | دستگاه بسته بندی لوازم یدکی | استخدام بسته بندی لوازم یدکی | طراحی بسته بندی لوازم یدکی | شرکت بسته بندی لوازم یدکی نایلون بسته بندی لوازم یدکی | نایلون بسته بندی قطعات خودرو | نایلون بسته بندی قطعات | بسته بندی قطعات خودرو در نایلون | بسته بندی لوازم یدکی | پلاستیک بسته بندی لوازم یدکی

نایلون بسته بندی لوازم یدکی می تواند به صورت دو طرف شفاف، دو طرف صدفی، و یا یک رو شفاف یک رو صدفی تولید شود. کیفیت طراحی و چاپ در مورد این نوع بسته بندی اهمیت زیادی دارد چرا که علاوه بر ایجاد ظاهری شکیل و زیبا، معرف برند تولیدکننده نیز می باشد.

بسته بندی لوازم یدکی | بسته بندی لوازم یدکی خودرو | نایلون بسته بندی لوازم یدکی | دستگاه بسته بندی لوازم یدکی | استخدام بسته بندی لوازم یدکی | طراحی بسته بندی لوازم یدکی | شرکت بسته بندی لوازم یدکی نایلون بسته بندی لوازم یدکی | نایلون بسته بندی قطعات خودرو | نایلون بسته بندی قطعات | بسته بندی قطعات خودرو در نایلون | بسته بندی لوازم یدکی | پلاستیک بسته بندی لوازم یدکی

بسته بندی لوازم یدکی و قطعات صنعتی جزء بسته بندی های بهداشتی محسوب نشده و همانند بسته بندی مواد غذایی و خوراکی مستقیما با سلامت انسان سر و کار ندارد.

توضیحات تکمیلی : از انواع دستگاه نایلون خانگی:

جنسبر پایه پلی اتیلن (PE)
رنگ1 تا 8 رنگ
کاربردبسته بندی قطعات صنعتی و لوازم یدکی خودرو، موتور سیکلت و سایر وسایل نقلیه

31: نایلون بزرگ از انواع دستگاه نایلون خانگی:

  • امکان تولید از عرض 1 تا 18 متر بنا به درخواست مشتری
  • تولید با دستگاه ۳ و ۵ لایه با بهترین متریال
  • امکان تولید با افزودنی هایی مانند ANTI UV

در گذشته دستگاه های قدیمی نایلون هایی با عرض چهار سانتیمتر می زدند، اما امروزه دستگاه های به روز می توانند فیلم های نایلونی با عرض یک متر به بالا تا هر اندازه ای که مشتری تقاضا کند تولید نمایند. در صنعت پلاستیک نایلون هایی که با عرض بالای یک متر تولید می شوند را با نام نایلون بزرگ می شناسند. این نایلون ها همان طور که از نامشان پیداست، در ابعاد و اندازه بزرگ تولید شده و در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند.

فیلم نایلون

کاربرد نایلون بزرگ در صنایع مختلف از انواع دستگاه نایلون خانگی:

نایلون ‌های بزرگ از انواع دستگاه نایلون خانگی را می توان برای کاربردهای مشخصی مورد استفاده قرار داد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند. این نایلون ها به طور کلی به سه دسته اصلی یعنی نایلون کشاورزی، نایلون بسته بندی و نایلون ساختمانی تقسیم می‌ شوند.

نایلون کشاورزی از انواع دستگاه نایلون خانگی: یکی از پر مصرف ترین موارد برای نایلون سایز بزرگ استفاده های کشاورزی و گلخانه ای است. پلاستیک ‌های کشاورزی کاربردهای متنوعی دارند اما به طور کلی باعث ارتقاء کیفیت و افزایش بازدهی تولیدات کشاورزی می شوند. از نمونه کاربردهای نایلون بزرگ در کشاورزی می‌ توان به استفاده از آن به عنوان پوشش گلخانه، پوشش سقف محل پرورش قارچ، ضدعفونی خاک، ایجاد مالچ و… اشاره کرد.

نایلون کشاورزی

نایلون بسته بندی: امروزه صنایع زیادی وجود دارند که از نایلون های بزرگ با توجه به عرض بالا و البته ضخامت آن ها برای بسته بندی کالاهایی با ابعاد بزرگ استفاده می کنند. ابعاد بالای این نایلون ها باعث می شود تا بتوان با آن ها کل محصول را مورد پوشش قرار داده و بسته بندی نمود به گونه ای که برای جابجایی کاملا مناسب و ایده آل باشد.

نایلون استرچ پالت

نایلون ساختمانی: یکی دیگر از مصارف پلاستیک های بزرگ، در صنایع عمرانی و ساختمان سازی می باشد. نایلون ساختمانی برای پوشش ساختمان در هنگام ساخت و ساز و نایلون فنداسیون یا همان بتن ریزی، از جمله موارد کاربرد نایلون ها جهت عملیات اجرایی ساختمان هاست. در اکثر موارد برای سفارش این نوع پلاستیک از ضخامت بالا به همراه مواد اولیه درجه ۲ و ۳ استفاده می شود تا هزینه نهایی پایین تر شود.

نایلون ساختمانی

کیسه نایلونی بزرگ:

نایلون کیسه ای یکی از پر مصرف ترین محصولات در میان خانواده نایلون ها می باشد که تنها منحصر به کاربردهای صنعتی نیست و در زندگی روزمره نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول را می توان در کلیه سوپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، هایپر مارکت ها و مراکز خرید مشاهده کرد. کیسه های پلاستیکی در انواع مختلفی از جمله نایلون دسته رکابی، نایلون دسته موزی و نایلون دسته زنبیلی تولید می شوند که هر یک ابعاد متنوعی را شامل می شوند.

اما جهت انتقال اشیاء حجیم و سنگین، نایلون های کیسه ای در سایزهای بزرگ تولید می گردند که مقاومت کافی جهت انتقال بار تا ۱۵ کیلوگرم را دارا می باشند. نایلون های سایز بزرگ به دلیل حجم بالای خرید مشتریان فروشگاه در یک نوبت بسیار کاربردی و مورد استقبال قرار گرفته اند. این نایلون ها در اکثر مواقع همراه با چاپ برند، لوگو و مشخصات به صورت یک نایلون تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند.

کیسه نایلونی
رول نایلون

سوالات متداول از انواع دستگاه نایلون خانگی:

  1. نایلون های بزرگ از انواع دستگاه نایلون خانگی دارای چه ابعادی هستند؟ تولید این نایلون ها به طور معمول در عرض ۱ تا ۱۸ متر انجام می شود.
  2. این نایلون ها از انواع دستگاه نایلون خانگی چند لایه هستند؟ نایلون های بزرگ در انواع تک لا تا سه لا موجود بوده که هر چه تعداد لایه های نایلون بیشتر می شود، ضخامت آن نیز بیشتر خواهد شد و در نتیجه نایلونی را در اختیار دارید محکم و مقاوم تر است.
  3. نایلون بزرگ یووی دار ازانواع دستگاه نایلون خانگی چیست؟ افزودنی ANTI UV یا همان ضد اشعه ماورای بنفش باعث می شود تا با قرار گرفتن پلاستیک در معرض نور خورشید خاصیت ارتجاعی آن از بین نرود و طول عمر آن بیشتر شود.
  4. آیا این پلاستیک ها را می ‌توان انبار کرد؟ رول های نایلون تاریخ انقضاء دارند و مانند سایر مواد بعد از گذشت تاریخ انقضاء در صورتی که انبار کرده باشید خراب می ‌شوند.

توضیحات تکمیلی از انواع دستگاه نایلون خانگی:

جنسبر پایه پلی‌ اتیلن (PE)
رنگشفاف، رنگی
ضخامت100تا 600 میکرون
ابعادعرض 1 تا 18 متر

32: نایلون استخر:

  • تولید در رنگ های متنوع بر اساس نوع کاربرد
  • امکان سفارش در ابعاد مورد نیاز
  • دارای 6 سال ضمانت تعویض در صورت آفتاب سوختگی

در استخرهایی که فاقد عایق بندی هستند، آب به مرور زمان از کف و دیواره ها نشت کرده و در دراز مدت حجم قابل توجهی از آن هدر می رود. یکی از مناسب ترین راهکارها برای حل این مشکل استفاده از نایلون استخر می باشد که با توجه به ابعاد بزرگی که دارد نوعی نایلون عریض محسوب می شود. پلاستیک مورد استفاده در استخر در واقع همان ورق های ژئوممبران HDPE  بوده که غشاهای نفوذ ناپذیر پلیمری هستند. مواد تشکیل دهنده این غشاها عبارتند از ۹۷% پلی اتیلن، ۲.۵% کربن بلک و ۵/۰% سایر افزودنی ها که دارای ساختاری انعطاف پذیر و مقاومت کششی بالا می باشند.

نایلون کف استخر

کاربرد عایق پلاستیکی استخر:

همان طور که گفته شد، پلاستیک استخر به عنوان یک عایق آب بند در انواع استخرها مورد استفاده قرار می گیرد. از انواع مختلف استخرهایی که به وسیله نایلون عایق بندی می شوند می توان به استخر پرورش ماهی، استخر کشاورزی، استخر خانگی و استخر شنا اشاره کرد.

پلاستیک استخر

خرید نایلون استخری با کیفیت:

برای خرید نایلون استخری با کیفیت باید دو فاکتور مهم را مد نظر قرار داد:

ضخامت: ضخامت نایلون های استخری یکی از مهم ترین معیارهایی است که هنگام خرید آن باید مورد توجه قرار گیرد. با توجه به این که فشار وارد شده از طرف کف، دیواره ها و آب درون استخر فشار قابل توجهی است، باید از نایلون هایی با ضخامت بالا استفاده نمود. پلاستیک استخر معمولا در عرض های ۲ تا ۹ متر و ضخامت های ۷۵/۰ تا ۳ میلیمتر تولید می شوند که با توجه به سفارش مشتری قابل تغییر است. بدیهی است که هر چه عایق نایلونی ضخیم تر باشد، در برابر فشارهای وارده مقاوم تر بوده و احتمال پارگی، ترک خوردگی و آسیب دیدگی آن کمتر خواهد بود و به این ترتیب عمر طولانی تر و دوام بیشتری خواهد داشت.

مقاومت در برابر نور خورشید: با توجه به این که معمولا این پلاستیک ها به مدت طولانی در معرض نور مستقیم خورشید قرار دارند، باید از مقاومت کافی در برابر اشعه های مضر آفتاب باشند تا دچار افت کیفیت نشوند. این محصول هم چنین دارای ۶ سال ضمانت تعویض در صورت آفتاب سوختگی می باشد.

عایق بندی استخر با نایلون

رنگبندی نایلون استخر:

نایلون استخر دارای رنگبندی متنوعی می باشد که هر رنگ آن کاربرد خاصی را نشان می دهد. به عنوان مثال، معمولا رنگ مشکی برای استخرهای پرورش ماهی، رنگ آبی برای استخرهای شنا و رنگ های روشن تر برای استخرهای کشاورزی به کار می روند. با این حال نمی توان قانون خاصی را در این رابطه در نظر گرفت و شما می توانید از هر رنگی که دوست داشته باشید در موقعیت های مختلف استفاده کنید. تنها نکته ای که در رابطه با انواع رنگی این نوع نایلون حائز اهمیت است کیفیت رنگ پاشی آن می باشد که باید به صورت کامل و ۱۰۰% صورت بگیرد تا نمایان گر کیفیت محصول باشد.

نایلون استخر ماهی

مزایای عایق نایلونی استخر:

در گذشته از مواد و مصالح گوناگونی جهت کف بندی استخر استفاده می شد که هر یک معایب خود را داشتند. به طور مثال، عدم امکان آب بندی صد درصدی، زمان اجرای طولانی و هزینه های سنگین اجرا به خصوص در مورد بتن و سنگ سیمان را می توان از جمله این معایب دانست. با روی کار آمدن نایلون به عنوان متریالی جهت عایق بندی استخرها، امکان صرفه جویی در مصرف آب به بیشترین شکل ممکن فراهم گردید. به علاوه، اجرای سریع، نصب راحت، تعویض آسان، وزن کم، عمر بالا و قیمت ارزان تر نسبت به سایر مصالح عایق کاری موجب شد تا نایلون به عنوان جایگزین مناسبی برای سایر مواد و مصالح انتخاب شود.

نابلون استخری آبی
نایلون استخر مشکی

پوشش سقف استخر:

علاوه بر کف بندی، می توان از انواع نایلون ها جهت مسقف نمودن استخر نیز استفاده کرد. کاور نایلونی استخری را می توان از مناسب ترین، ارزان ترین و با کیفیت ترین پوشش ها برای سطح استخرها دانست که در اندازه ها و مدل های مختلفی تولید می شوند. روکش استخر با جلوگیری از ورود آلودگی ها و اجسام خارجی ابداع بسیار خوبی جهت تمیز نگه داشتن آن هاست. این نوع پوشش به منظور صرفه جویی در مصرف آب نیز بسیار کار آمد بوده و تبخیر آب را تا ۸۰ درصد کاهش می دهد. کاور استخر معمولا از جنس نایلون حباب دار می باشد که مقاومت بالایی در برابر اشعه خورشید دارد.

کاور استخر

سوالات متداول از انواع دستگاه نایلون خانگی:

  1. نایلون استخری از انواع دستگاه نایلون خانگی چیست؟ این نایلون برای پوشش کف استخرها استفاده می شود و مانع از نشت آب می شود تا در مصرف آب صرفه جویی شود. هم چنین می توان از آن جهت مسقف نمودن استخر نیز استفاده کرد.
  2. آیا نور خورشید باعث پوسیدگی نایلون کاور استخر از انواع دستگاه نایلون خانگی می شود؟ روکش های استخر حبابدار در برابر اشعه  UVبسیار مقاوم بوده و پایداری مناسبی در برابر اشعه نور خورشید و تغییرات آب و هوایی دارد .
  3. آیا نایلون استخری دارای گارانتی هم از انواع دستگاه نایلون خانگی می باشد؟ بله، ۶ سال ضمانت تعویض در صورت آفتاب سوختگی.
  4. کاور استخر تاثیری بر طول عمر تجهیزات استخر از انواع دستگاه نایلون خانگی دارد؟ بله، زمانی که روکش استخر را می کشیم باعث جلوگیری از کثیفی آب شده و در زمان استفاده از استخر این موضوع باعث کاهش زمان کار پمپ ها و فیلترها می شود.

توضیحات تکمیلی از انو اع دستگاه نایلون خانگی:

جنسبر پایه پلی‌اتیلن (PE)
رنگشفاف و رنگی
ضخامت75/0 تا 3 میلیمتر
ابعادعرض 2 تا 9 متر

نوشته های مشابه

‫20 دیدگاه ها

    1. پلی اتیلن سبک 0075 و سنگین 0035 را وارد قیف دستگاه می کنند مواد ابتدا به صورت دانه های سفید رنگ جامدی هستند که از درون قیف وارد سیلندر می شوند. دستگاه نایلون خانگی در درون سیلندر مواد حرارت می بینند و همانگونه که در شرح اکستروژن توضیح داده شد این مواد توسط ماردون به جلو رانده می شوندو….
      ادامه داخل سایت مقاله

    1. این پلاستیک ها گران نیستند چرا که به علت اهمیت نداشتن موارد بهداشتی برای نایلون ساختمانی می توانید برای کاهش هزینه ها به جای استفاده از مواد اولیه درجه ۱ از نمونه های درجه ۲ و ۳ که از مواد اولیه بازیافتی است استفاده کنید که باعث کاهش قیمت چشم گیری می شود.

    1. سلام بله ”
      نایلون دارای مصارف بسیاری در صنعت است که عمده این مصارف معطوف به بسته بندی محصولات است. کارخانه‌ های بسیاری برای بسته‌ بندی محصولات خود از نایلون های صنعتی استفاده می‌ کنند که از آن ها می توان تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی، قطعات کامپیوتری، لوازم خانگی، لوازم یدکی، شیشه و آینه، کاشی و سرامیک، چوب و مبلمان و… را نام برد.

    1. ا توجه به این که عوامل متعددی بر قیمت نهایی این محصول تاثیر گذار است، جهت دریافت قیمت دقیق باید با مجموعه وزین پلاست تماس حاصل نمایید.

    1. افزودنی ANTI UV یا همان ضد اشعه ماورای بنفش باعث می شود تا با قرار گرفتن پلاستیک در معرض نور خورشید خاصیت ارتجاعی آن از بین نرود و طول عمر آن بیشتر شود.

    1. نایلون مناسب بسته بندی همه نوع خشکبار می باشد و به کمک آن می توان انواع مختلف آجیل و تنقلات خشک را بسته بندی و با حفظ کیفیت نگهداری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *