اینورتر جوشکاری ماکیتا

[supsystic-slider id=1 position=”center”]

معرفی شرکت ماکیتا

اینورتر جوشکاری ماکیتا را می توان به عنوان تولیدات جدید شرکت ماکیتا نام برد.

ماکیتا در سال 1915 در شهر ناگویا در ژاپن با نام “Makita Denski Seisakusho” تأسیس شد، جایی که تجارت آن فروش و تعمیر وسایل روشنایی، موتور و ترانسفورماتور بود. پس از سال ها توسعه و آزمایش، ماکیتا در زمینه موتورهای الکتریکی تخصص داشت و از سال 1935 شروع به تولید و صادرات آنها به جهان کرد.

این شرکت در حال حاضر در تولید اینورتر جوشکاری نیز فعالیت دارد،این شرکت در ایران دارای نمایندگی رسمی است،محصولات این شرکت در کشور های زیادی به سبب قیمت مناسب و کیفیت خوبی که دارد مورد استقبال قرار گرفته است.

لوگو شرکت ماکیتا

اینورتر در مقابل جوشکار ترانسفورماتور: کدام یک برای نیازهای شما بهتر است؟

بیش از 100 سال است که از دستگاه های جوش الکتریکی استفاده می شود. مشابه هر فن آوری، امروزه ماشین های جوشکاری به طور قابل توجهی نسبت به دهه های قبل پیشرفت کرده اند.

با این حال، در مورد قابلیت اطمینان قدیمی نیز چیزی می توان گفت. بسیاری از متخصصان جوشکاری در مورد ماشین های جوشکاری ترانسفورماتور یا اینورتر یک انتخاب دارند.

با این حال، ترجیح شما باید به این بستگی داشته باشد که کدام یک برای کار در دست تطابق بهتری دارد. برای کمک به شما، ما تمام اطلاعات ضروری در مورد جوشکارها را برای شما جمع آوری کرده ایم تا بینش بهتری نسبت به نحوه کار آنها داشته باشید و در آخر، یکی را انتخاب کنید که برای شما مناسب تر است. در اینجا جزئیات دستگاه های جوش اینورتر و ترانسفورماتور آورده شده است.

بررسی اجمالی اینورتر جوشکاری

در این بخش به بررسی ویژگی اینورتر های جوشکاری از قبیل عملکرد آنها و ولتاژ خروجی و پایداری فعلی می پردازیم.

اینورتر جوشکاری چگونه کار می کند؟

دستگاه جوش اینورتر جریان متناوب را به خروجی ولتاژ قابل استفاده کمتر تبدیل می کند. به عنوان مثال، از منبع تغذیه 240 ولت AC تا خروجی برق 20 ولت DC. دستگاه های مبتنی بر اینورتر از چند قطعه الکترونیکی برای تبدیل برق استفاده می کنند.

برعکس، وسایل سنتی مبتنی بر ترانسفورماتور در درجه اول به یک ترانسفورماتور بزرگ برای کنترل ولتاژ متکی هستند. اینورتر با افزایش فرکانس منبع تغذیه اولیه از 50 هرتز به 20000 تا 100000 هرتز کار می کند.

این کار با استفاده از دکمه های الکترونیکی انجام می شود که به سرعت (حداکثر یک میلیونم ثانیه) روشن و خاموش می شوند. با استفاده از این روش برای کنترل منبع تغذیه قبل از ورود به ترانسفورماتور، می توان اندازه ترانسفورماتور را تا حد زیادی کاهش داد.

ویژگی های قابل توجه

بهره وری بهتر

با دستگاه جوش اینورتر، می توانید مشخصات مهره جوش را بر اساس ضخامت مورد نیاز خود تنظیم کنید. جوشکارهای اینورتر ظاهر جوش را بهبود می بخشند و در عین حال کیفیت جوش را حفظ می کنند.مکانیسم جوش اینورتر بسیار کارآمد است و حتی با عملکرد طولانی مدت سرد می ماند. معمولاً از حداقل فلز فیلتر استفاده می کنند. آنها به طور موثر گرمای ورودی را کاهش می دهند و بهره وری بالاتری را ارائه می دهند.

راندمان و صرفه جویی در مصرف انرژی

دستگاه‌های جوش اینورتر نه تنها از نظر انرژی کارآمد هستند، بلکه اتصال بدون تنش و بدون هزینه نیز دارند. این جوشکارهای اینورتر جایگزین مناسبی برای جوشکارهای معمولی برای تولید گرما و مصرف انرژی هستند.یک دستگاه جوش اینورتر در مقایسه با دستگاه های جوش معمولی دارای توان خروجی تا 93 درصد است. سطح تولید جوشکارهای معمولی 60 درصد است.

 اینورتر به طور قابل توجهی ترانسفورماتور و اندازه راکتور و وزن جوشکار را کاهش می دهد.تلفات قابل مقایسه توان (عمدتاً مصرف انرژی رسانا و تلفات هسته مغناطیسی) نیز به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

تاسیسات خنک کننده

این دستگاه‌های جوش اینورتر با طراحی درخشان دارای فن خنک‌کننده داخلی هستند. گرمای عملیاتی را کاهش می دهد و از تولید گرمای اضافی جلوگیری می کند. با کمک فن های خنک کننده، نه تنها دستگاه ها گرمای بیش از حد را متوقف می کنند، بلکه منجر به افزایش طول عمر دستگاه ها می شوند.

ولتاژ خروجی و پایداری فعلی

بسیاری از دستگاه‌های جوشکاری سنتی از جریان متناوب (AC) استفاده می‌کنند و بنابراین، این دستگاه‌ها جریان و توان خروجی پیوسته دریافت نمی‌کنند.

در چنین حالتی، قوس های این ماشین ها به چندین بار احتراق مجدد نیاز دارند، حدود 100 تا 120 بار در هر ثانیه. برخلاف ماشین های جوشکاری معمولی، جوشکار اینورتر زمان زیادی برای تولید گرما نمی برد.

این ماشین ها می توانند یک جریان جریان ثابت را حفظ کنند. ناپایداری ولتاژ و دما را متوقف می کند زیرا این ماشین ها ضد تداخل هستند. اساساً دستگاه های جوشکاری ضد تداخل هستند و احتمال تغییرات دما و نوسانات ولتاژ کمتری دارند.

از آنجایی که جهت جریان و ولتاژ به طور مکرر تغییر می کند، جوشکارهای اینورتر سنتی از برق متناوب استفاده می کنند. قوس را می توان تا 120 بار در ثانیه خاموش و روشن کرد. قوس ثابت نیست و به طور پیوسته می سوزد. منجر به گرم شدن طولانی مدت می شود. و استحکام آن باعث کاهش جوش می شود.

تکنیک های IGBT

این دستگاه‌های جوش اینورتر می‌توانند به سرعت با استفاده از هر دستگاه جریان دروازه‌ای برق را جمع‌آوری کنند. این به دلیل فناوری ترانزیستور دوقطبی گیت عایق شده آن امکان پذیر است. کلید جوش اینورتر نیز سریع عمل می کند و انرژی کمتری برای انجام عملیات نهایی مصرف می کند.

مدل های جمع و جور و سبک

به دلیل طراحی حداقلی آن، تقریباً در همه جا می توانید دستگاه جوش اینورتر را انجام دهید. در مقایسه با سایر دستگاه های جوش معمولی، این جوشکارها فشرده هستند. به لطف ساختار صرفه جویی در فضا، می توانید آنها را در هر فضای فشرده ای قرار دهید.

طراحی به اندازه کافی جمع و جور است به طوری که می توانید آن را در یک فضای محدود به طور کامل ذخیره کنید. وزن و اندازه ترانسفورماتور به طور قابل توجهی کاهش می یابد زیرا فرکانس دستگاه جوش اینورتر بسیار بیشتر از فرکانس در حال اجرا است.به طور مشابه، افزایش قابل توجهی در اندازه، وزن راکتور و فرکانس عملیاتی تا حد زیادی به حداقل می رسد.

نکات مثبت و منفی اینورتر های جوشکاری

مثبت

مصرف برق کم.

کنترل برتر قوس الکتریکی را فراهم کنید.

دارای فن خنک کننده برای محافظت از قطعات در برابر حرارت.

قابل حمل است

منفی

آنها در مقایسه با دستگاه های جوشکاری ترانسفورماتور معمولی دوام کمتری دارند.

هزینه های تعمیر گران تر نیز دارند.

بررسی اجمالی ترانسفورماتور های جوشکاری

در این بخش به بررسی ویژگی ترانسفورماتور های جوشکاری از قبیل عملکرد آنها و ولتاژ خروجی وخرابی و … می پردازیم.

ترانسفورماتور جوشکاری چگونه کار می کند؟

جوشکاری ترانسفورماتور یک گزینه جوشکاری معمولی است. این دستگاه‌های با کارایی بالا، نیروی کار این صنعت هستند و نیاز به برق دارند. آنها بیشتر برای کاربردهای صنعتی جوشکاری میله ای استفاده می شوند. آنها در اندازه های 250 آمپر تا 600 آمپر در 415 ولت هستند.

جوشکار ترانسفورماتور به جوشکار این امکان را می دهد که با نزدیک کردن یا دور کردن سیم پیچ از سیم پیچ ثانویه، جریان خروجی را انتخاب کند. همچنین می تواند یک شنت مغناطیسی را به داخل و خارج از هسته ترانسفورماتور حرکت دهد. با استفاده از یک راکتور اشباع سری با رویکرد قابل تغییر به صورت سری با خروجی جریان ثانویه، یا فقط با اجازه دادن به جوشکار برای انتخاب ولتاژ خروجی با ضربه زدن روی سیم پیچ ثانویه ترانسفورماتور.

این وسایل به سبک ترانسفورماتور معمولاً مقرون به صرفه ترین هستند.

ویژگی های متمایز کننده

ویژگی خاص دستگاه جوش ترانسفورماتور این است که AC به الکترود اعمال می شود. به این معنی است که تبدیل فعال شده است. به همین دلیل پاشش فلز افزایش می یابد و این به نوبه خود بر کیفیت درز تأثیر می گذارد.کارایی ترانسفورماتور حدود 80٪ است زیرا بیشتر انرژی برای گرم کردن “آهن” دستگاه استفاده می شود. این دستگاه ها به یک خانواده تقسیم می شوند و جریانی تا 200 آمپر، حرفه ای و نیمه حرفه ای، حداکثر 300 آمپر و دیگری بیش از 300 آمپر تولید می کنند.

هنگامی که صحبت از استفاده از دستگاه در موقعیت های خانگی می شود، از جریان الکتریکی تک فاز 220 ولت استفاده می شود. با این حال، اکثر دستگاه های متخصص اغلب از جریان سه فاز 380 ولت استفاده می کنند.

قابلیت اطمینان

اکثر مردم در مورد قابلیت اطمینان یک جوشکار بحث می کنند. تقریباً یک قرن است که ماشین‌های جوشکاری ترانسفورماتور یک مطالعه و توسعه همه جانبه برای تولید ماشین‌های قابل اعتماد و محکم داشته‌اند، در حالی که جوشکاران اینورتر تنها 30 سال است که مورد توجه مشابهی قرار گرفته‌اند.

دستگاه های جوش ترانسفورماتور در مقایسه با بهترین جوشکارهای اینورتر قابل اعتمادتر هستند. با این حال، این شکاف در سال های اخیر به طور قابل توجهی کاهش یافته است. آن روزها در دهه 1990 که خرابی اینورتر باعث ایجاد کابوس می شد، از بین رفته است.

خرابی

کاربردهای متعددی مانند آلاینده های اضافی موجود در هوا و رطوبت بالا می تواند منجر به تخریب زودرس جوشکارهای اینورتر شود. تولیدکنندگان سعی کرده‌اند محصولاتی بسازند که در برابر مشکلات زیست‌محیطی خم شوند.

با این حال، آنها همیشه بیشتر مستعد شکست هستند. اگر دستگاه شما از کار بیفتد، تا زمانی که تعمیر نشود، نمی‌توانید از آن استفاده کنید. اما، این چگونه می‌تواند در عملکرد روزانه شما اختلال ایجاد کند؟ اگر فقط یک سرگرمی هستید، این کار پروژه های ضروری را متوقف نمی کند یا با درآمد شما تداخل نمی کند.

اگرچه دستگاه شما برای اجرای روان کسب و کار شما بسیار مهم است، شما باید تاثیر زمان خرابی را که خواهید داشت را در نظر بگیرید. اگر محیطی که در آن هستید به خرابی زودرس کمک می‌کند و خارج از کنترل شماست، بهتر است یک دستگاه قابل اعتمادتر داشته باشید که در مقایسه با دستگاه همه کاره‌ای که کار نمی‌کند ساده‌تر باشد.

در چنین حالتی، دستگاه جوش ترانسفورماتور بهترین گزینه است زیرا بادوام، قابل اعتماد است و اغلب از کار نمی افتد.

نکات مثبت و منفی اینورتر های جوشکاری

مثبت

هزینه اولیه کم است.

برای تعمیر مزرعه ایده آل است.

جوشکار بدون نیاز به تعمیر و نگهداری است.

هزینه های جاری نیز نسبتاً کم است.

بسیار قابل اعتماد است

منفی

مشتعل کردن قوس چالش برانگیز است.

به کاهش ولتاژ در شبکه حساس است.

اینورتر در مقابل ترانسفورماتور: کدام یک برای شما مناسب است؟

در حالی که دستگاه های جوش اینورتر نسبت به جوشکارهای ترانسفورماتور مزایایی دارند، ممکن است همه این مزایا برای شما مفید نباشد. انتخاب نهایی در نهایت به ترجیحات کاربر خلاصه می شود.

ما به شما همه چیز را داده ایم تا به شما کمک کنیم تا نیازهای خود را در نظر بگیرید و بفهمید چه چیزی برای شما مناسب است. همچنین، ما فهرستی از تفاوت‌های بین دستگاه‌های جوش اینورتر و ترانسفورماتور را با در نظر گرفتن عواملی مانند دوام، وزن، هزینه و موارد دیگر گردآوری کرده‌ایم.

دوام

به طور ذاتی، ترانسفورماتورها دارای چرخه کاری بالاتری هستند. بنابراین، از نظر تئوری، آنها می توانند کارهای سنگین بیشتری را نسبت به دستگاه های جوش اینورتر انجام دهند. در این مرحله، اینورترها در مغازه ها جدید هستند و بنابراین، دوام آنها نامشخص است.

در حال حاضر، ما دوام دستگاه های جوشکاری ترانسفورماتور را می دانیم زیرا آنها به اندازه کافی برای تجزیه و تحلیل و افزایش ماندگاری آنها مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال، فناوری اینورتر به طرز باورنکردنی جذاب است زیرا می توانید قدرت زیادی را در یک بسته کوچک سبک وزن قرار دهید.

هزینه

بحث طولانی مدتی در مورد قیمت گذاری بین اینورتر و جوشکار ترانسفورماتور وجود داشته است. بسیاری از دستگاه‌های جوشکاری ترانسفورماتور از نظر هزینه‌های اولیه مقرون به صرفه هستند.اما، در دراز مدت، یک جوشکار اینورتر باعث صرفه جویی زیادی در هزینه شما می شود. همه اینها به مرور زمان به قیمت تمام می شود. برای شروع، دستگاه های جوش اینورتر برق کمتری مصرف می کنند.

 اگرچه هزینه دقیق زیاده‌روی می‌شود، اما بسیاری از متخصصان موافق هستند که می‌توانید حدود 10 درصد در قبض برق خود صرفه‌جویی کنید.دستگاه های جوش اینورتر نیز به دلیل افزایش پایداری قوس، از مواد مصرفی و گاز جوش کمتری استفاده می کنند. با گذشت زمان، احمقانه نیست که بگوییم دستگاه های جوشکاری هزینه های خود را پرداخت می کنند.

وزن

در مقایسه با دستگاه های جوشکاری ترانسفورماتور، جوشکارهای اینورتر سبک وزن هستند. اندازه آنها حتی نصف چندین ماشین ترانسفورماتور است. اگر کارهای غیر متحرک را در یک منطقه بزرگ انجام می دهید، یک دستگاه جوش ترانسفورماتور بزرگ و سنگین مشکل ساز نخواهد بود.با این حال، اگر قصد دارید جوشکار خود را جابجا کنید یا اتاق محدود است، جوشکار اینورتر بهترین گزینه است.

ثبات و اثربخشی

در 50 سال گذشته، دستگاه های جوشکاری ترانسفورماتور راه طولانی را پیموده اند. با استفاده از یک دستگاه جوش با کیفیت ممتاز، می‌توانید به سطح کارایی جذابی دست پیدا کنید و در عین حال قوس نسبتاً پایداری را حفظ کنید.با این حال، در مقایسه با دستگاه های جوش اینورتر، چیزی نیست. اکثر جوشکارهای اینورتر دو برابر دستگاه های جوشکاری ترانسفورماتور کارایی دارند.

 به عنوان مثال، در مقایسه با یک جوشکار ترانسفورماتور، یک دستگاه جوش اینورتر از نصف آمپر برای بدست آوردن مقدار مشابهی ولت استفاده می کند.به همین دلیل، بیشتر جوشکارهای اینورتر می توانند با استفاده از یک سوکت معمولی خانه کار کنند و بنابراین، نیازی به خرید ژنراتور یا پلاگین بزرگ 220 ولت ندارید.برای مدت طولانی، دستگاه های جوش اینورتر از DC (جریان مستقیم) استفاده می کردند.

اگرچه آنها قوس پایدارتری نسبت به دستگاه های جوشکاری ترانسفورماتور DC معمولی داشتند، اما تنها یک گزینه برای جوشکارهای جریان متناوب در دسترس بود.امروزه جوشکارهای اینورتر می توانند از هر دو DC و AC استفاده کنند. و از آنجایی که جوشکارهای اینورتر موثرتر هستند، می توانند قوس پایدارتری ایجاد کنند. به همین دلیل، دستگاه های جوش اینورتر بهترین گزینه برای کارایی و پایداری هستند.

چرخه کار

به طور کلی، دستگاه‌های جوش اینورتر می‌توانند در نتیجه اندازه ترانسفورماتور به چرخه‌های کاری بسیار بالاتری دست یابند. اگرچه قطعات کوچکتر جوشکار اینورتر سریع گرم می شوند، اما می توان آنها را بسیار سریعتر و راحت تر خنک کرد.با این حال، در دستگاه جوشکاری های ترانسفورماتور سنتی، قطعات بسیار بزرگتر هستند و بنابراین، تمایل به حفظ گرما و زمان طولانی برای خنک شدن دارند.

معرفی و بررسی مدل های مختلف اینورتر جوشکاری ماکیتا

در این بخش به معرفی مدل های مختلف اینورتر جوشکاری شرکت ماکیتا و بررسی عملکرد این اینورتر های جوشکاری و تایین مناسب بودن هر دستگاه برای چه کاری می پردازیم.

اینورتر جوشکاری ماکیتا مدل MMA-300

اینورتری تک فاز که مدل جدیدی از اینورتری جوشکاری ماکیتا است.این اینورتر جوشکاری با ورودی220 ولتی و خروجی جریان جوش تا 300 آمپر گزینه خوبی برای کارهای تقریبا سنگین است،کیفیت جوش این دستگاه در جریان جوش 300 آمپر تقریبا 60 درصد است که کیفیت خوبی به شمار می آید.

همراه این اینورتر جوشکاری ماکیتا ماسک جوش کاری،کابل مثبت و منفی با طول  170 سانتی متر ارائه داده می شود،بدنه این دستگاه از استیل ضد زنگ تشکیل شده است.

اینورتر جوشکاری سبک و قابل حملی که دارای سیستم خنک کننده بادی و سیستم جوشکاری IGBT و یک تنطیم کننده (ولووم) باری تنظیم جریان جوش از بین 20 آمچر تا 300 آمپر و نمایشگر دیجیتال که جریان جوش در لحظه را نشان می دهد  و یک LED که نشان دهنده داغ شدن زیاد دستگاه است و وقتی که این LED روشن می شود خطر آسیب دستگاه را تهدید می کند.

برندماکیتا-Makita
مدلMMA-300
آمپر جریان دهی300 آمپر
سیستم جوشیIGBT
وزن4 کیلوگرم
نمایشگر دیحیتالدارد
اینورتر جوشکاری ماکیتا مدل MMA-300

اینورتر جوشکاری ماکیتا مدل ARC-950

اینورتری جدید از شرکت محبوب ماکیتا،این اینورتر جوشکاری ماکیتا به حساب اینورتری تک فاز است که با انرژی 220 ولتی برق شروع به کار می کند،این اینورتر ماکیتا توانایی تولید جریان جوش تا 950 آمپر را دارد.این اینورتر جوشکاری با وزن 6 کیلو گرم و ابعاد کوچکی که دارد دستگاهی قابل حمل به صورت ساده و با کیفیت است.

این اینورتر جوشکاری ماکیتا توانایی جوش الکترود 3 به صورت دائم و الکترود 4 به صورت مقطعی را دارد این دستگاه نیز دارای تکنولوژی جوش IGBT است،این اینورتر جوشکاری یک نمایشگر دیجیتال و دو تنظیم کننده(ولووم) دارد،این مدل در بازار کشور های خاورمیانه و بعضی کشور های آسیایی فروش بالایی دارد.

برندماکیتا-Makita
مدلARC-950
آمپر جریان دهی950 آمپر
سیستم جوشیIGBT
وزن6 کیلوگرم
نمایشگر دیحیتالدارد
اینورتر جوشکاری ماکیتا مدل ARC-950

اینورتر جوشکاری ماکیتا مدل MMA-400A

دستگاهی جدید از اینورتر های جوشکاری ماکیتا این مدل از برق شهری 220 ولتی تغذیه می کند و دستگاهی تک فاز است،این اینورتر جوشکاری ماکیتا از تکنولوژی اینورتر IGBT پیروی می کند به همین واسطه مصرف انرژی کمتری دارد و صدای کمتری نیز نسبت به مدل هایی که از تکنولوژی های قدیمی تر پیروی می کنند دارد.

این دستگاه با وزن 3 کیلوگرمی و ابعاد کوچکی که دارد به راحتی قابل حمل است. توان تولید جریان جوش تا 400 آمپر را دارد که این امکان را می دهد برای کارهای سبک و جوشکاری های خانگی،کشاورزی و تاسیساتی پیشنهاد می شود.از حصوصیات این اینورتر جوشکاری ماکیتا می توان به تکنولوژی صد چسبندگی و لغزش اشاره کرد،این اینورتر دارای دو تنظیم کننده(ولووم) و یک نمایشگر دیجیتال است.

برندماکیتا-Makita
مدلMMA-400A
آمپر جریان دهی400 آمپر
سیستم جوشیIGBT
وزن3 کیلوگرم
نمایشگر دیحیتالدارد
اینورتر جوشکاری ماکیتا مدل MMA-400A

اینورتر جوشکاری ماکیتا مدل MMA-350

یکی از اینورتر های جوشکاری پر طرفدار ماکیتا این مدل است که در خاورمیانه و آسیا با استقبال بی نظیری مواجه شده است و ماکیتا هنوز این مدل را تولید می کند،این اینورتر جوشکاری ماکیتا تک فاز است و با برق 220 ولتی شروع به کار می کند،این دستگاه توانایی تولید جریان جوش ار 20 آمپر تا 350 آمپر را دارد،در جریان جوش 350 آمپر کیفتی جوش تولیدی این دستگاه 60 درصد است و با کاهش جریان جوش کیفیت جوش تولیدی افزایش می یابد.

از خصوصیات به ویژه این دستاگه جوشکاری می توان به  بارهای زیادی از جوشکاری قوس الکتریکی را تحمل کنند،مصرف انرژی کم، وزن سبک با دسته برای جابجایی آسان،عملکرد پایدار، کار مداوم، جبران خودکار نوسانات ولتاژ،جوشکاری با کیفیت عالی، استخر ذوب عمیق، اثر قابل اعتماد،ساخت بدنه از جنس استیل صد زنگ عایق و حفاظت ازجریان بیش از حد و حفاظت از ولتاژبیش از حد اشاره کرد.

برندماکیتا-Makita
مدلMMA-350
آمپر جریان دهی350 آمپر
سیستم جوشیIGBT
وزن5 کیلوگرم
نمایشگر دیحیتالدارد
اینورتر جوشکاری ماکیتا مدل MMA-350

اینورتر جوشکاری ماکیتا مدل MMA-400

مدلی که استقبال زیادی از آن نشد ولی هنوز تولید می شود،این مدل به واسطه استقبال زیادی که از مدل قبلی یعنی MMA-350 شد مورد توجه قرار نگرفت ولی مدل مناسبی برای کارهای سبک و کمی صنعتی است.این مدل اینورتر جوشکاری ماکیتا تک فاز است و با تغذیه از انرژی 220 ولتی شروع به کار می کند.توان تولید جریان جوش از 20 آمپر تا 400 آمپر را دارد با تکنولوژی IGBT که دارد صدای کمتری نسبت به مدل های دیگر تولید می کند و توانایی جوش بهتر و سریع تر را دارد.

بدنه این اینورتر جوشکاری ماکیتا از عایق حرارتی کلاس F  ساخته شده است که توانایی تحمل حرارت تا دمای 155 درجه سانتی گراد را دارد.با وزن تقریبا 4 کیلوگرمی و ابعاد کوچکی که دارد به سادگی قابل حمل است،این اینورتر با موتور برق DC که دارد انرژی کمتری نسبت به مدل هایی که این موتور را ندارند مصرف می کند.

این اینورتر جوشکاری ماکیتا دارای یک تنظیم کننده(ولووم) برای تنظیم جریان جوش مناسب و یک نمایشگر دیجیتالی برای نمایش جریان جوش حال حاضر است.از خصوصیات این اینورتر جوشکاری ماکیتا می توان به طراحی ظاهری و ساختاری زیبا،ساختار ساده، تکنیک های عالی، میزان دوام، راندمان بالا و صرفه جویی در انرژی،تجهیزات حفاظتی در داخل برای جلوگیری از گرما، جریان بیش از حد، کمبود ولتاژ و غیره تنظیم شده اند تا از عملکرد ایمنی اطمینان حاصل شود،تجهیزات حفاظتی برای جلوگیری از کمبود فاز برق ورودی، کمبود ولتاژ و ولتاژ بیش از حد و قابلیت عملی قوی تنظیم شده اند،تجهیزات ایده آل برای جوش فولاد ضد زنگ، فولاد کربن، مس خالص (مس قرمز) اشاره کرد.

برندماکیتا-Makita
مدلMMA-400
آمپر جریان دهی400 آمپر
سیستم جوشیIGBT
وزن4 کیلوگرم
نمایشگر دیحیتالدارد
اینورتر جوشکاری ماکیتا مدل MMA-400

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *