بسته بندی در منزل

شغل بسته بندی در منزل در زمینه‌های مختلف مانند مواد غذایی، حبوبات، خشکبار و پوشاک یکی از راه های کسب درآمد برای خانم های خانه دار، دانشجوها و افرادی است که  جویای کار در منزل هستند

بی تو وال،این امکان را فراهم نموده تا شما مشتریان گرامی با یک تماس تلفنی و مشاوره رایگان، محصول مورد نظر خود را تهیه نموده و در اسرع وقت، در هر کجای ایران که باشید آن را درب منزل دریافت نمایید، برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان بخش مشاوره فنی این محصول در ارتباط باشید.

چه محصولاتی را می‌توان در خانه بسته بندی کرد و به فروش رساند؟

محصولات بسیاری را می‌توان در منزل با توجه دستگاه بسته‌بندی که افراد در دسترس دارند بسته بندی کرد و تنوع در این زمینه بسیار بالا است و انتخاب به عهده‌ی صاحبان کسب و کار می‌باشد. امروزه علاوه بر محصولاتی مثل آب‌نبات و شکلات، قند و شکر، حبوبات و خشکبار را می‌توان به سادگی در خانه بسته بندی کرد. البته  شغل بسته بندی در منزل محدود به محصولات خوراکی نشده و می‌توان پوشاک و قطعات الکترونیکی را نیز در منزل بسته‌بندی کرد. در بسیاری از شهرهای ایران محصولاتی مانند خوراکی خشک، حبوبات و خشکبار، زعفران، ادویه‌های مختلف، میوه خشک و مواد غذایی و همچنین انواع چای، شیرینی و کیک را در منزل بسته‌بندی می‌کنند.

مزایای کار در منزل با بسته بندی حبوبات به شرح زیر می باشند:

1.برای شروع این کار سرمایه ی زیادی نیاز نمی باشد.

2.تنوع محصولات برای بسته بندی و فروش بسیار زیاد است.

3.محدودیت زمانی برای انجام بسته بندی در منزل وجود ندارد

4.در مقابل هزینه های اولیه و تلاشی که برای این کار می شود، سود چشمگیری دریافت می شود

داشتن کار همیگشی (بسته بندی در منزل)

کارهای این چنینی همیشگی هستند و خصوصا شما در کاری تخصص داشته باشید همیشه و تحت هر شرایطی برای شما کار هست. تخصص هم چیزی نیست که نتوانید بدستش آورید. شما هر کاری را یک الی دو سال انجام دهید در آن متخصص می شوید و از آن به بعد می توانید کارهای مشابه آن را بگیرید و انجام دهید. مثل عروسک سازی، بسته بندی، ساخت جعبه های تزئینی و غیره

1.سبزی خرد کن (بسته بندی در منزل)

با دستگاه سبزی خرد کن خانگی می‌توان میزان خرد شدن سبزی را تنظیم کرد و از کوفته شدن آن جلوگیری کرد. بسیاری از افراد از این دستگاه برای راه‌اندازی کسب و کار خانگی استفاده می‌کنند و یا تمایل دارند عمل خورد کردن سبزی را مطابق میل خود در منزل انجام دهند و از بهداشت آن مطمئن باشند. دستگاه سبزی خرد کن خانگی از جنس استیل است و قطعات آن به راحتی از هم جدا می‌شود

بعد از اینکه سبزیجات خرد شدند نوبت به بسته بندی برای تحویل به مشتری می‌رسد این بسته بندی‌ها می‌تواند به اشکال مختلف بسته بندی ساده مانند ریختن در ظروف یکبار مصرف، فشار دادن باز و چسباندن برچسبی با نام و آدرس تولید کننده محلی خود باشد اما آنچه در طرح توجیهی بسته بندی سبزیجات مهم است این است که بسته بندی خوب با توجه به مسائل بهداشتی تاثیر بسزایی در رضایت و درک مشتری از کیفیت و صحت خدمات این کسب و کار خواهد داشت علاوه بر این چنین بسته بندی مناسبی باعث ماندگاری سبزیجات و کاهش کیفیت آنها می‌شود

2. بسته بندی در منزل (لوازم التحریر)

با بسته بندی مداد رنگی، کتاب، نخ های رنگی، ماژیک و دفتر می توانید درآمد بسیار زیادی داشته باشید

3.بسته بندی در منزل (شکلات)

یکی از کسب و کارهای خانگی است که افراد زیادی امروزه مشغول به این کاری هستند. این شغل می تواند به عنوان شغل دوم برای خیلی از افراد مناسب باشد. انجام این کار خیلی راحت و بدون دردسر است، چون بسته بندی شکلات نیازی به شستن و یا گرفتن گرد  و خاک و پاک کردن ندارد. برای این کار در بازار فروش انواع شکلات های گوناگون ریز و درشت، ترش و شیرینی  وجود دارند که هر فرد می تواند با کمی ابتکار به خرج دادن اقدام به بسته بندی شیک و زیبایی از این محصول را نماید.

بسته بندی شکلات را معمولا در سینی های کاغذی و یا پلاستیکی قرار می دهند و یا از فویل های آلومینیومی هم برای این کار استفاده می کنند. یک روش دیگری که برای بسته بندی شکلات مورد استفاده قرار می گیرد و از نظر اقتصادی هم خیلی با صرفه است، بسته بندی شکلات در کیسه های پلاستیکی ساده می باشد

بسته بندی در منزل لوازم تحریر
بسته بندی در منزل لوازم تحریر

4.کار در منزل با بسته بندی دکمه

یکی دیگر از مشاغل دورکاری می باشد. کار بسته بندی دکمه در منزل به دلیل این که نیازی به مهارت و تخصص خاصی ندارد، افراد زیادی می توانند اقدام به این کار نمایند. بسته بندی دکمه مانند دیگر نمونه های کار در منزل با بسته بندی در کشور به وسیله ی افراد زیادی انجام می شود. انجام کار بسته بندی دکمه با توجه به این که نیازی به سرمایه ی زیاد آن چنانی ندارد، می تواند برای بانوان خانه دار، افراد بازنشسته و یا دانشجویان موجب ایجاد بستری مناسب برای کسب درآمد باشد.

بسته بندی دکمه به این صورت انجام می شود که نیروی جویای کار با استخدام شدن در شرکت های مربوطه، مکلف هستند که دکمه هایی که کارفرما در اختیار آن ها قرار می دهند را با توجه به رنگ و شکل و اندازه ی درخواستی بسته بندی نمایند

انجام این کار خیلی ساده و راحت بوده و هر فرد می تواند در یک مدت زمان مشخص، مقدار چشمگیری از دکمه ها را بسته بندی کند. کارفرما در زمان استخدام در ازای سرمایه و مواد اولیه ای که در اختیار کارجو قرار می دهد، سفته ضمانتی دریافت می کند. میزان درآمد بسته بندی دکمه در منزل بستگی به تعداد تولید هر بسته از دکمه ها دارد. به این صورت که، فردی که در منزل اقدام به بسته بندی دکمه ها می کند، با توجه به حجم کاری که انجام می دهد، درآمد کسب می کند.

در صورتی که قصد ورود به این شغل را به عنوان سرمایه گذار و یا کارفرما دارید، با داشتن سرمایه ای نه چندان زیاد می توانید مواد اولیه را به صورت عمده با قیمت مناسب خریداری کرده و با بسته بندی کردن آن ها محصولات خود را می توانید به فروش برسانید. از این راه می توانید به درآمد بالایی برسید

بسته بندی در منزل دکمه
بسته بندی در منزل دکمه

5. دستگاه های مربوط به بسته بندی خشکبار

همه ما علاقه بسیار ویژه ای به خشکبار داریم و به صورت نرمال یک یا چند نوع از آنها را در منزل داریم. خشکبار محدود به یک یا دو نوع از محصولات نمی شود و دامنه وسیعی از آنها را شامل می شود. حالا برای بسته بندی این دسته از مواد خوراکی از چه دستگاه بسته بندی مواد غذایی و یا بسته بندی در منزل باید استفاده کرد؟

برای بسته بندی خشکبار هم می‌توانید از یک پرکن حجمی برای پرکردن بسته‌ های نایلونی یا پاکتی به صورت نیمه اتوماتیک استفاده کنید. همچنین برای دوخت بسته‌ها می‌توانید انواع دستگاه دوخت ریلی و افقی را بکار ببرید. درصورتی که بسته طراحی شده شما به صورت شیرینگ است، مدل‌های مختلف دستگاه شیرینگ مواد غذایی با حجم کم و کارایی بالا، متناسب با نیاز شما وجود دارد.

شما می توانید از این دستگاه ها برای بسته بندی حبوبات در منزل نیز استفاده نمایید و انواع آنها را بسته بندی نمایید. این نکته را هم بگوییم که دستگاه بسته بندی حبوبات با خشکبار تقریبا یکی می باشد و استفاده ها و کارایی یکسانی دارند.

6.بسته‌ بندی در منزل (نخ رنگی)

در این کار شما می‌توانید به عنوان نیروی کار مشغول به کار شده و با مراحل کار آشنا شوید. در صورتی که توانایی مالی داشته باشید می‌توانید به مرور خودتان نخ قرقره‌های vنگی را خریداری کرده و بسته‌بندی کنید، برای فروش محصولاتتان باید بازاریابی کنید. این محصولات معمولا به آموزشگاه‌های خیاطی، فروشگاه‌های فروش لوازم خیاطی، خرازی‌های محلی و… فروخته می‌شوند.

در صورتی که فروش خوبی داشته باشید می‌توانید چند نفر را به عنوان نیروی کار استخدام کنید و کار خود را به این شکل گسترش دهید.

برای شروع باید نخ قرقره‌های رنگی را از تولید کننده‌ها با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تهیه کنید. رنگ‌های متنوع را در یک جعبه در کنار هم چیده و پک‌های آماده را برای فروش به فروشندگان مختلف ارایه کنید.

درآمد این کار با توجه به این که نسبت به سایر کارهای بسته‌بندی از زحمت کمتری برخوردار است کمتر خواهد بود. اما باید توجه داشته باشید که سرعت کار در این شغل بسیار بالا است، ضمن این که بریز بپاش زیادی نیز به همراه ندارد و می‌توانید ساعات مشخصی از روز را بدون دردسر به کار مشغول باشید و به درآمد برسید.

7.بسته بندی در منزل (ادویه جات)

اگر به دنبال ایجاد یک کسب و کار خانگی با درآمد بالا هستید،  بسته بندی ادویه جات در منزل یکی از گزینه های فوق العاده می باشد.

با افزایش سرعت زندگی مدرن، مصرف کنندگان به دنبال راحتی و  عملکرد بهتر در کارهای روزمره خود از جمله آشپزی هستند. در نتیجه، تقاضا برای ادویه های بسته بندی شده مدام در حال افزایش است . ادویه های بسته بندی شده دارای مزیت های زیادی مانند سهولت استفاده، ماندگاری طولانی تر و تضمین کیفیت و ایمنی هستند.

راه اندازی یک کسب و کار بسته بندی ادویه جات خانگی به سرمایه گذاری اولیه نسبتاً کمی در مقایسه با سایر سرمایه گذاری ها نیاز دارد. می‌توانید با تجهیزات اولیه بسته‌بندی شروع کنید و به تدریج با رشد کسب‌وکارتان، آن را افزایش دهید.
علاوه بر این، کار از خانه نیاز به اجاره یا خرید یک فضای تجاری جداگانه را  از بین می برد و هزینه های سربار را کاهش می دهد.

8.بسته بندی در منزل میوه خشک

برای اینکه بتوانید در منزل انواع میوه خشک و سبزیجات را با ظاهری شیک و مناسب به فروش برسانید می‌توانید از دستگاه میوه خشک کن خانگی با قیمت مناسب استفاده کنید. دستگاه پرکن رومیزی، دستگاه دوخت و دستگاه وکیوم خانگی برای انجام این کار مناسب هستند.

دستگاه دوخت می تواند به صورت رومیزی و با هزینه بسیار پایین تولید شود. این دستگاه دهانه پاکت شما را دوخت می زند و کاملا دستی است.

9.بسته بندی در منزل (ترشیجات)

ترشیجات انواع بسیار مختلفی دارد مثل (1.ترشی سیر 2. ترشی بادمجان 3.ترشی بامیه 4. ترشی مخلوط 5. ترشی پیاز و ….)و اسامی که در بالا ذکر شد دامنه کوچکی از انواع ترشیجات است. حتی تنوع ترشیجات با توجه به اینکه در کدام شهر هستید و چه عادات غذایی دارید، می تواند در انواع تند و شیرین و ترش دسته بندی شود. نکته قابل توجه این است که ترشیجات به مواد ترکیباتش محدود نیست و اگر هر ترکیبی را که امتحان کرده اید و مزه مطلوبی داشت را نیز می توانید به ترشیجات خانگیتان اضافه کنید.

نکته قابل توجه در تهیه ترشیجات، این است که بعد از این که کار آماده سازی اویه مواد (شستن، خرد کردن، اضافه کردن ادویه و …)، دانستن چگونگی اضافه کردن سرکه به کار است. معمولا اگر سرکه خالص را به ترشیجات اضافه کنید، ترشی آن خیلی زننده و ترشیجات مزه جالبی نخواهند داشت، بنابرین باید سرکه را با میزانی آب، گاها شکر یا انواع شیره های مختلف (خرما و انگور ) مخلوط کرد. ماندگاری ترشیجات در محیط های سرد و خنک بسیار بالاتر از محیط های گرم خواهد بود. پس در نگهداری ترشیجات این نکته را نیز لحاظ کنید.

کار در منزل با بسته بندی نیازی به سرمایه ی بالا نداشته و حتی به صورت دورکاری با استخدام در شرکت های مخصوص می توان به این شغل مشغول شد. این کار نیازی به اجاره ی مغازه نداشته و به راحتی می توان در خانه اقدام به بسته بندی انواع محصولات کرد.

اینجا کلیک کنید

نوشته های مشابه

‫18 دیدگاه ها

    1. محصولات بسیاری را می‌توان در منزل با توجه دستگاه بسته‌بندی که افراد در دسترس دارند بسته بندی کرد و تنوع در این زمینه بسیار بالا است و انتخاب به عهده‌ی صاحبان کسب و کار می‌باشد. امروزه علاوه بر محصولاتی مثل آب‌نبات و شکلات، قند و شکر، حبوبات و خشکبار را می‌توان به سادگی در خانه بسته بندی کرد.

    1. 1.برای شروع این کار سرمایه ی زیادی نیاز نمی باشد.
      2.تنوع محصولات برای بسته بندی و فروش بسیار زیاد است.
      3.محدودیت زمانی برای انجام بسته بندی در منزل وجود ندارد
      4.در مقابل هزینه های اولیه و تلاشی که برای این کار می شود، سود چشمگیری دریافت می شود

    1. با دستگاه سبزی خرد کن خانگی می‌توان میزان خرد شدن سبزی را تنظیم کرد و از کوفته شدن آن جلوگیری کرد. بسیاری از افراد از این دستگاه برای راه‌اندازی کسب و کار خانگی استفاده می‌کنند و یا تمایل دارند عمل خورد کردن سبزی را مطابق میل خود در منزل انجام دهند و از بهداشت آن مطمئن باشند. دستگاه سبزی خرد کن خانگی از جنس استیل است و قطعات آن به راحتی از هم جدا می‌شود

    1. بسته بندی شکلات را معمولا در سینی های کاغذی و یا پلاستیکی قرار می دهند و یا از فویل های آلومینیومی هم برای این کار استفاده می کنند. یک روش دیگری که برای بسته بندی شکلات مورد استفاده قرار می گیرد و از نظر اقتصادی هم خیلی با صرفه است، بسته بندی شکلات در کیسه های پلاستیکی ساده می باشد

    1. یکی دیگر از مشاغل دورکاری می باشد. کار بسته بندی دکمه در منزل به دلیل این که نیازی به مهارت و تخصص خاصی ندارد، افراد زیادی می توانند اقدام به این کار نمایند. بسته بندی دکمه مانند دیگر نمونه های کار در منزل با بسته بندی در کشور به وسیله ی افراد زیادی انجام می شود. انجام کار بسته بندی دکمه با توجه به این که نیازی به سرمایه ی زیاد آن چنانی ندارد، می تواند برای بانوان خانه دار، افراد بازنشسته و یا دانشجویان موجب ایجاد بستری مناسب برای کسب درآمد باشد.

    1. برای بسته بندی خشکبار هم می‌توانید از یک پرکن حجمی برای پرکردن بسته‌ های نایلونی یا پاکتی به صورت نیمه اتوماتیک استفاده کنید. همچنین برای دوخت بسته‌ها می‌توانید انواع دستگاه دوخت ریلی و افقی را بکار ببرید. درصورتی که بسته طراحی شده شما به صورت شیرینگ است، مدل‌های مختلف دستگاه شیرینگ مواد غذایی با حجم کم و کارایی بالا، متناسب با نیاز شما وجود دارد.

    1. برای شروع باید نخ قرقره‌های رنگی را از تولید کننده‌ها با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تهیه کنید. رنگ‌های متنوع را در یک جعبه در کنار هم چیده و پک‌های آماده را برای فروش به فروشندگان مختلف ارایه کنید.

    1. نکته قابل توجه در تهیه ترشیجات، این است که بعد از این که کار آماده سازی اویه مواد (شستن، خرد کردن، اضافه کردن ادویه و …)، دانستن چگونگی اضافه کردن سرکه به کار است. معمولا اگر سرکه خالص را به ترشیجات اضافه کنید، ترشی آن خیلی زننده و ترشیجات مزه جالبی نخواهند داشت، بنابرین باید سرکه را با میزانی آب، گاها شکر یا انواع شیره های مختلف (خرما و انگور ) مخلوط کرد.

    1. برای اینکه بتوانید در منزل انواع میوه خشک و سبزیجات را با ظاهری شیک و مناسب به فروش برسانید می‌توانید از دستگاه میوه خشک کن خانگی با قیمت مناسب استفاده کنید. دستگاه پرکن رومیزی، دستگاه دوخت و دستگاه وکیوم خانگی برای انجام این کار مناسب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *