بهترین کسب و کار با 300 میلیون تومان

300 میلیون تومان رقم خوبی برای «شروع» کسب و کار در کشور ما است. البته پیش از شروع کار ، به همه چیز حسابی فکر کنید . در این یادداشت کوتاه تعداد زیادی ایده در حوزه‌ مختلف جمع‌آوری کرده‌ایم که همه آن‌ها را می‌توانید با حدود 300 میلیون انجام بدهید .

راه اندازی مشاغل سنتی ایرانی با 300 میلیون

راه اندازی مشاغل سنتی ایرانی با 300 میلیون
راه اندازی مشاغل سنتی ایرانی با 300 میلیون

 چند ایده برای راه اندازی کسب و کار با 300 میلیون تومان :

قالی‌بافی : شما می‌توانید قالی‌بافی را با یک دار در خانه شروع کنید. اما برای راه‌ انداختن یک کارگاه قالی‌بافی ، هزینه‌ها طبعا بیشتر است. دستمزد قالیبافان بر اساس گره محاسبه می‌شود ( از 3 تا 9 تومان ) و هزینه اجاره مکان از 20 میلیون تومان ( در شهرهای کوچک ) شروع می‌شود.

آشپزخانه (کیترینگ) : شاید این شغل کاملا ایرانی نباشد، اما میلیون‌ها کاربر ایرانی در روز دارد. در سال 1401 ، برای راه اندازی یک آشپزخانه غذای ایرانی باید یک مکان اجاره کنید ( از 20 تا 200 میلوین تومان ) و تعدادی پرسنل داشته باشید ( با حقوق ماهانه 6 الی 10 میلیون تومان ) و البته هزینه مواد غذایی را در نظر بگیرید . حداقل هزینه راه‌اندازی کیترینگ امسال حدود 150 میلیون تومان است ، پس برای راه اندازی کسب و کار با 300 میلیون تومان حتما این گزینه را در نظر بگیرید .

نانوایی سنتی : شاید بتوانیم سنتی‌ترین شغل این فهرست را نانوایی بدانیم . سنگک ، بربری و تافتون در همه شهرهای ایران مشتری دارند . برای راه اندازی نانوایی به حدود 100 تا 200 میلیون تومان بودجه نیاز دارید .

آش و حلیم ‌فروشی : آش فروشی مغازه چندان بزرگی نیاز ندارد و بیشترین هزینه آن مربوط به مواد اولیه و پرسنل است . شما می‌توانید با حدود 100 میلیون تومان ، مغازه آش و حلیم فروشی خودتان را تاسیس کنید .

گل‌فروشی : در هر محله‌ای که زندگی کنید ، احتمالا یکی دو گل‌فروشی نزدیک تان دارید . مغازه‎‌های گل‌فروشی همیشه و به همه مناسبت‌ها فروش دارند . برای شروع این کسب‌وکار باید یک مغازه (حتی کوچک) اجاره کنید و البته یک بودجه روزانه برای خرید گل ( محصولی که خیلی زود از بین می‎رود ) در نظر بگیرید . برای شروع کسب و کار گل‌فروشی‌تان ، به حدود 50 میلیون تومان نیاز دارید .

راه اندازی کسب و کار تولیدی با 300 میلیون تومان

راه اندازی کسب و کار تولیدی با 300 میلیون تومان
راه اندازی کسب و کار تولیدی با 300 میلیون تومان

تولیدی لباس : تولیدی لباس نیاز به تعدادی دوزنده ، چرخ‌های باکیفیت و البته یک مکان دارد . شاید بتوانید وسایل و تجهیزات را به صورت دست دوم بخرید ، اما دوزندگان شما باید باتجربه و بامهارت باشند ( حتی اگر با تعداد کم شروع کنید ) . برای شروع تولید لباس ، از 50 تا 70 میلیون تومان شروع کنید و به تدریج، هزینه های بیشتر را انجام بدهید .

تولیدی جعبه و پاکت کادو : شما می‌توانید حتی در خانه خودتان ، جعبه و پاکت کادو تولید کنید ، بعد چاپ و تزئین کنید و بفروشید . یا حتی جعبه را به صورت خام به برندهای مختلف بفرستید . برای شروع این کار به بیشتر از دو نیرو نیاز ندارید و اگر مکانی بخواهید ، باید پول پیش از 20 تا 30 میلیون تومان داشته باشید. کار را با دست شروع کرده و به مرور تجهیزاتی ( مثل دستگاه جعبه سازی که از 100 میلیون شروع می‌شود ) را بخرید .

تولید و پرورش گل و گیاه : در یک باغچه یا آلاچیق کوچک ، گل و گیاه‌های پرطرفدار خانگی پرورش بدهید و به همشهری‌های خود بفروشید . این کار نیاز به یک باغبان حرفه‌ای دارد ، اما بودجه اولیه برای خرید گیاه از 50 میلیون تومان بیشتر نیست ( گیاهان ساده و کوچک ) .

تولید کالای چرم : هزینه این کار نسبت به دیگر کارهای تولیدی به نسبت بالاست ( تولید انبوه حدود 100 میلیون تومان ) اما فروش کالای چرمی سود خیلی خوبی هم دارد . همچنین می‌توانید محصولاتی مثل کیف و کفش را در مراحل بعد، صادر کنید .

تولید عروسک پارچه‌ای : اگر ذوق و استعداد تولید عروسک را دارید ، می‎توانید این محصول را در اندازه‌های مختلف تولید کنید . برای شروع این کار باید حدود 50 میلیون تومان ( یک نفره ) داشته باشید و بعد به بقیه کارمندان خود حقوق‌های مختلف بدهید .

راه اندازی کسب و کار خدماتی با بودجه 300 میلیون

راه اندازی کسب و کار خدماتی با بودجه 300 میلیون
راه اندازی کسب و کار خدماتی با بودجه 300 میلیون

کسب و کارهای خدماتی می‌توانند هم نیازهای شهروندان را برطرف کنند و هم به شما به عنوان صاحبشان، سود برسانند.

خدمات نظافت : با داشتن چند نیرو و کسب مجوز ، می‌توانید به سادگی سرمایه خودتان را در یک شرکت نظافتی ایمن کنید . این شرکت‌ها در هر شهری خدمات می دهند و البته برای بسیاری از افراد شغل ایجاد می کنند .

تعمیرات و تاسیسات : در چنین کسب و کاری ، مهم است که نیروهای متخصص و ماهر استخدام کنید ، پس بیشتر بودجه شما برای یافتن و نگه داشتن چنین افرادی صرف خواهد شد . اما راه اندازی کسب و کار با 300 میلیون تومان در حوزه خدماتی چطور ممکن است ؟ حدود 20 تا 100 میلیون تومان را خرج اجاره و تجهیز دفتر کنید ، به نیروهایتان حقوق مکفی بدهید و حدود 30 الی 50 میلیون تومان را برای تبلیغات کنار بگذارید .

آرایش و زیبایی : یکی از پردرآمدترین شغل‌ها در هر شهر کوچک و بزرگی . شما می‌توانید با حدود 100 میلیون تومان تجهیزات آرایشگاهی بخرید ، با 100 میلیون تومان یک مکان را اجاره و آماده کنید و بقیه بودجه را برای حقوق و تبلیغات خرج کنید .

خدمات نگهداری از حیوانات خانگی : با چند تکنیسین دامپزشکی می‌توانید حیوانات خانگی شهروندان را نگهداری و از آن‌ها مراقبت کنید . خدماتی مثل اصلاح ، پانسیون و البته ارجاع به دامپزشک روز به روز در حال محبوب شدن هستند . حتی می‌توانید این کار را به صورت آنلاین انجام بدهید و از طریق وب‌سایتتان سفارش بگیرید .

خدمات رانندگی : در بسیاری از شهرها ( به ویژه شهرهای کوچک ) آژانس‌ها هنوز محبوبند . با 300 میلیون تومان می‌توانید یک مکان را تجهیز کنید و یکی دو راننده (برای شروع) به کار بگیرید .

راه اندازی کسب و کار اینترنتی

بسیاری از این روش‌ها ، حتی ارزان‌تر و ساده‌تر از راه اندازی کسب و کار با 300 میلیون تومان هستند .

تولید محتوا : برای تولید محتوا ابتدا به آموزش و بعد به پشت‌کار و تمرین نیاز دارید . برای شرکت در دوره‌های آموزشی از 1 تا 10 میلیون تومان بودجه نیاز دارید ، برای خریدن یک لپ تاپ از 10 تا 60 میلیون تومان و البته هزینه اینترنت روزانه را هم در نظر بگیرید .

ساختن یک گروه تبلیغاتی : تعدادی متخصص دیجیتال مارکتینگ ، تولید محتوا ، گرافیک و البته فروش را کنار هم جمع کنید و یک گروه ماهر تبلیغات آنلاین بسازید . حالا می‎‌توانید با دریافت پروژه‌های مختلف و سرمایه‌گذاری روی افراد و رسانه‌ها ، درآمد ایجاد کنید .

فروشگاه اینترنتی : این روزها می‌شود هر چیزی را بر بستر اینترنت فروخت . اگر فروشگاه تان در شبکه‌های اجتماعی فعال است ، به متخصص تولید محتوا ( ماهانه از 2 میلیون به بالا ) ، تبلیغات اینستاگرامی ( از حداقل 1 میلیون تومان ) و ادمین نیاز دارید . اگر وب‌سایت می‌سازید هم باید از 10 میلیون به بالا خرج طراحی آن کنید . هزینه تامین جنس را هم فراموش نکنید .

کانال یوتوب : یک موضوع مناسب پیدا کنید و برایش در یوتوب محتوا تولید کنید . برای شروع ِ کار باید میزان زیادی آموزش ببینید و بی‌محابا وارد نشوید ، بعد هم تجهیزاتی مثل بک گراند ، میکروفون و دکور بخرید . این کار را به راحتی می‎توانید از خانه شروع کنید .

تدریس اینترنتی : هر مهارتی که دارید را در اینترنت به بقیه آموزش بدهید ، از برنامه‌نویسی تا آشپزی . برای شروعِ کار ممکن است به هیچ پولی نیاز نداشته باشید اما به مرور باید برای خودتان تبلیغ کنید ، وب‌سایت بسازید و محتوای منظم و حرفه‎ای تولید کنید . همه این ها ممکن است 100 الی 150 میلیون برای شما هزینه داشته باشند .

راه اندازی کسب و کار با 300 میلیون تومان در خانه

آشپزخانه خانگی : کافی است آشپز ماهری باشید تا بتوانید در خانه خودتان، یک آشپزخانه کوچک راه‌ اندازی کنید و بعد کار را به محله و شهر گسترش بدهید . برای خرید تجهیزات و مواد اولیه حدود 50 میلیون نیاز دارید ، اما با بزرگ‌تر شدن کار هزینه هایتان بیشتر می شود .

طراحی جواهرات : یکی از بهترین ایده‌های راه اندازی کسب و کار با 300 میلیون تومان ، طراحی و ساخت جواهرات است. برای این کار باید ابتدا آموزش ببینید ( حدود 5 تا 50 میلیون تومان ) و بعد کار را در فضای امن خانه شروع کنید. محصولات تان با حاشیه سود بسیار بالا ( از 40 تا 100 درصد ) به فروش خواهند رسید .

تولید شمع : شمع‌سازی مهارتی ساده و کاربردی است که حتی آن را به صورت اینترنتی و در زمانی کوتاه یاد گرفت . تجهیزات و مواد را با 20 تا 50 میلیون تومان بخرید و بعد از محصولات تان عکس‌های خوب و حرفه‌ای بگیرید . حتی می‌توانید با بخشی از بودجه 300 میلیونی ، عکاس استخدام کنید . سپس در یک صفحه اینستاگرامی یا حتی وب‌سایت شخصی ، فروش را شروع کنید .

دوخت و دوز لباس : اگر خیاطی و بافتنی بلدید ، آرام آرام و با تعداد کم شروع به دوختن لباس برای مشتریان کنید . اگر می‌خواهید با بهترین کیفیت کارتان را انجام بدهید ، به حدود 50 میلیون تومان بودجه اولیه برای مواد و شروع تبلیغات نیاز دارید .

محصولات نوزادی : تا وقتی انسان‌ها هستند ، نوزادها هم به دنیا می‌آیند . اگر می توانید خیاطی کنید در خانه با بودجه‌ای نسبتا کم ( زیر 100 میلیون تومان ) محصولات نوزادی مثل لباس و ساک بیمارستان ، کلاه ، پستانک و… بسازید و به مادرها بفروشید .

راه اندازی کسب و کار در حوزه کشاورزی و دامداری با 300 میلیون

راه اندازی کسب و کار در حوزه کشاورزی و دامداری

پرورش قارچ : درآمد پرورش قارچ بالاست و البته مزرعه آن را تقریبا هر جای کشور می ‎شود تاسیس کرد . همین موضوع ، آن را به یکی از گزینه‌های علاقمندان به راه اندازی کسب و کار با 300 میلیون تومان تبدیل کرده است . برای راه اندازی یک سایت پرورش قارچ و خرید سم ، رطوبت ساز ، بذر و… به حدود 100 میلیون تومان در ابتدای راه نیاز دارید .

پرورش ماهی : برای داشتن یک استخر پرورش ماهی ، فضای زیاد و البته هزینه قابل توجهی نیاز است . زمین شما باید به آب ، برق و گاز دسترسی داشته باشد و نیروی کار باید تجربه کافی داشته باشد . 300 میلیون تومان برای شروع با یک سایت کوچک کافی است .

پرورش لیمو ترش : برای کاشت لیمو ترش به مساحت یک هکتار ، حدود 120 میلیون تومان هزینه اولیه و نزدیک به 30 میلیون تومان هزینه جاری ( در سال ) نیاز دارید . در کنار این مبلغ ، باید حقوق نیروها را هم در نظر بگیرید .

مرغ‌داری : شاید تصور کنید که مرغ‌داری نیاز به هزینه‌های میلیاردی دارد ، اما این کار ، یکی از ایده‌های راه اندازی کسب و کار با 300 میلیون تومان است . دولت برای تاسیس مرغ‎داری حدود 300 میلیون تومان وام اهدا می‌کند و هزینه‌های اولیه هم چیزی در حدود 200 میلیون تومان است .

راه اندازی فروشگاه آرایشی و بهداشتی 300 میلیون

راه اندازی فروشگاه آرایشی و بهداشتی 300 میلیون

حاشیه سود بالا ، قیمت تقریبا پایین ، بازار دائمی کالاهای آرایشی و بهداشتی فاکتورهای جذابی برای راه اندازی فروشگاه آرایشی و بهداشتی است . علاوه بر فروش دائمی در بعضی از مناسبت های خاص مثل بازار شب عید پیک بالای فروش را تجربه خواهید کردید که سود بالایی به همراه دارد .

در زمان شیوع کرونا ، رشد فروشگاه‌های آنلاین آرایشی و بهداشتی هم افزایش یافت که نسبت به راه اندازی فروشگاه فیزیکی هزینه کمتری هم می‌خواهد . البته باید بدانید که برای درآمدزایی باید زمان بیشتری برای فروشگاه انلاین خود نسبت به فروشگاه فیزیکی صرف کنید .

به گفته یکی از فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی ؛ به طور میانگین حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد سود برای فروش هر کالایی می‌توانید در نظر بگیرید که بسته به جایگاه مغازه و میزان تردد مشتری ها متفاوت است ؛ مثلا درمنطقه ای که ما کارمی‌کنیم روزانه بین ۵۰ تا ۶۰ نفر به فروشگاه ما مراجعه می‌کنند که ۸۰ درصد آنها خانم اند .

قبل از راه اندازی فروشگاه آرایشی و بهداشتی فیزیکی باید یک بیزنس پلن تهیه کنید و به موارد زیر پاسخ دهید :

۱. کالاهای خود را از چه عمده فروشی و به چه قیمتی می‌خواهید بخرید

۲. هزینه های (اجازه مکان، نیروی کار، تنوع اجناس، تبلیغات، مجوز، مالیات و نرم افزار، دکوراسیون مغازه، خرید دوباره محصولات پرفروش به صورت ماهیانه، تغیرات قیمت، قبض آب و برق) را باید محاسبه کنید.

۳. روش‌های تبلیغات کالاهای خود را بنویسید.

۴. اقداماتی که برای رسیدن به اهداف لازم است را مشخص کنید.

برای موفق شدن در این حوزه ، باید سعی کنید که روابط عمومی خوبی برای جذب مشتری داشته باشید و روابط کاری خود را با عمده فروشان و آرایشگرها گسترش دهید . برای متمایز شدن از رقیبانتان باید نیاز مشتری را پیدا کرده و مزیت رقابتی ایجاد کنید که این اطلاعات را با جست و جو در شبکه‌های اجتماعی و خواندن دیدگاه های مشتریان می‌توانید به دست آورید . همچنین هدیه و اشانتیون به مشتری حس خوبی می‌ دهد و احتمالا از شما باز هم خرید خواهد کرد .

راه اندازی کافی شاپ 300 میلیون

راه اندازی کافی شاپ 300 میلیون

شما می‌ توانید لوازم کافی شاپ را به صورت اینترنتی از یک بازار اینترنتی مثل B2wall خریداری کنید .

برای راه اندازی کافی شاپ که درآمد و حاشیه سود مناسبی هم دارد باید هزینه های تجهیزات و لوازم ضروری را بدانید که به شرح زیر است :

۱. هزینه اجاره یا خرید کافی شاپ

۲. هزینه دریافت مجوز

۳. دکوراسیون کافی شاپ

۴. هزینه آب و برق و گاز

۵. حقوق کارمندان

۶. تبلیغات و بازاریابی

۷. هزینه خرید تجهیزات کافی شاپ

۸. هزینه مربوط به منوی کافه

۹. خرید وسایل بازی و سرگرمی برای کافی شاپ

مهمترین تجهیزات مربوط به کافی شاپ شامل : بلندر و مخلوط کن صنعتی ، آبمیوه گیری صنعتی ، قهوه ساز ( دستگاه قهوه ساز صنعتی ، قهوه ساز کپسولی ) ، اسپرسوساز ، دستگاه کرپ ساز ، دستگاه شربت سردکن ، دستگاه بستنی ساز ، دستگاه پاپ کرن ساز ، دستگاه یخ در بهشت ، دستگاه ساندویچ ساز است .

بلندر و مخلوط کن صنعتی با 300 میلیون

دستگاه مخلوط کن که با نام بلندر نیز شناخته می‌شود ، یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات مورد استفاده در صنایع غذایی است که برای تولید آبمیوه‌ ها ، نوشیدنی‌ ها ، شیک‌ ها، اسموتی‌ ها و کوکتل‌ ها به کار می‌رود . در واقع بلندر یک همزن یا یک میکسر است که در دو نوع دستی و صنعتی تولید و به‌ فروش می‌رسد . از بلندر صنعتی برای مخلوط کردن ، پوره یا امولسیون کردن مواد‌ غذایی و سایر مواد استفاده می‌ شود .

دستگاه بلندر صنعتی و کافی شاپی همین طور که از نام آن معلوم است ، در کافی‌شاپ‌ ها کاربرد بالایی دارد و برای تهیه آبمیوه‌ ها ، نوشیدنی‌ ها ، شیک‌ ها و اسموتی‌ ها استفاده می‌ شود . علاوه بر این بلندر صنعتی از پرکاربرد ترین تجهیزات فست فود ها و رستوران‌ ها نیز به شمار می‌ آید که برای درست کردن انواع سس ، پوره و چاشنی‌ ها مختلف کاربرد دارد .

عملکرد دستگاه مخلوط کن یا بلندر به این صورت است که در مرحله اول پارچ روی یک موتور قرار می‌ گیرد و با چند دکمه که روی دستگاه مخلوط کن یا بلندر قرار گرفته است ، شروع به چرخش با دور بالا می‌ کند و با این عمل مواد داخل پارچ با یکدیگر ترکیب می شوند .

پارچ‌ ها شیشه‌ای بلندر صنعتی که معمولا نشکن هم هستند ، طوری ساخته شده‌ اند که برای بهره وری و سرعت میکس بیشتر ، مواد را به سمت تیغه‌ ها هدایت می‌ کند . بلندر صنعتی با میکس کردن همزمان مواد خشک و خیس قابلیت تهیه‌ خمیر را نیز برای شما می‌ دهد .

بلندر و مخلوط کن صنعتی با 300 میلیون

آبمیوه گیری صنعتی با 300 میلیون

دستگاه‌ ها آبمیوه گیری بسته به نوع میوه‌ که آبگیری می‌ کنند انواع مختلف دارد و عملکرد متفاوتی خواهد داشت . البته می‌ توان از هر یک از این دستگاه‌ ها برای آبگیری میوه‌ ها که تا حدودی مشابه یکدیگر هستند نیز استفاده کنید . برای مثال از دستگاه آب هویج گیری صنعتی غالبا برای آبگیری هویج استفاده می‌شود ، اما برای موارد مشابه از جمله کرفس ، سیب و حتی کیوی نیز کاربرد دارد . انواع دستگاه آبمیوه گیری صنعتی در مدل‌ رومیزی ، مدل ایستاده و یا مدل سلف سرویس در بازار تجهیزات کافی شاپ موجود هستند که در ظرفیت و اندازه‌ ها مختلف تولید می‌ شوند . برخی از انواع آبمیوه گیری صنعتی عبارت‌اند از :

دستگاه آب پرتقال گیری صنعتی ، دستگاه آب هویج گیری صنعتی ، دستگاه آب انار گیری اتوماتیک

دستگاه آب پرتقال گیری صنعتی

دستگاه آب پرتقال گیری یکی از دستگاه‌ ها است که در دو نوع خانگی و صنعتی تولید می‌ شود . نوع صنعتی دستگاه آب پرتقال گیری در ابعاد بزرگ‌ تری پاسخگوی حجم زیادی از انواع مرکبات است . امروزه مدل سلف سرویس دستگاه آب پرتقال گیری صنعتی در کنار مدل ایستاده و رومیزی آن بسیار پر فروش بوده و در اغلب آبمیوه‌ فروشی‌ ها و کافی شاپ‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد .

نحوه عملکرد این دستگاه تمام اتوماتیک است اما در حالت دستی این دستگاه ها نیز قابل تنظیم است . کافی است مرکبات از جمله پرتقال را داخل مخزن ورودی دستگاه بریزید تا در مدت زمان کم آب آن‌ ها توسط دستگاه گرفته بشود . علاوه بر پرتقال می‌ توان برای آبگیری انواع مرکبات از جمله لیمو شیرین ، لیمو ترش و گریپ فروت نیز از دستگاه آب پرتقال گیری صنعتی استفاده کنید . این دستگاه با ظرفیت حدود ۲۰ کیلوگرم ، می تواند به آبگیری ۴۰ عدد میوه در دقیقه است .

دستگاه آب پرتقال گیری صنعتی با 300 میلیون

دستگاه آب هویج گیری صنعتی

یکی دیگر از انواع دستگاه‌ ها آبمیوه گیری صنعتی که غالبا در بستنی فروشی‌ ها و آبمیوه‌ فروشی‌ ها کاربرد دارند ، دستگاه آب هویج گیری صنعتی است . با توجه به این که شستن و پوست کندن هویج و سپس آبگیری آن بسیار زمان می برد ، استفاده از این دستگاه آب هویج گیری صنعتی به افراد کمک می‌ کند تا بتوانند حجم زیادی هویج را خیلی سریع و بدون اتلاف وقت آبگیری کنند .

میزان بازدهی دستگاه‌ آب هویج گیری صنعتی به ظرفیت و قدرت موتور بستگی دارد . دستگاه‌ ها که با مخزن بزرگ و قدرت موتور ۲ تا ۳ اسب بخار توان بیشتری نسبت به نمونه‌ ها کوچک آن با قدرت موتور ۱ اسب بخار دارند . مصرف کنندگان می‌ توانند با توجه به نوع نیاز خود و البته بسته به هزینه‌ ی مصرفی‌ خودشان مناسب‌ ترین نوع را انتخاب کنند . علاوه بر این مدل‌ های مختلف دستگاه آب هویج گیری صنعتی از جمله مدل رومیزی و ایستاده نیز در بازار موجود است . هنگام خرید دستگاه آب هویج گیری باید به مواردی از قبیل زیر سرعت چرخش تیغه ، میزان برق مصرفی ، قدرت موتور ، ظرفیت مخزن و عملکرد دستگاه توجه کنید .

دستگاه آب هویج گیری صنعتی با 300 میلیون

دستگاه آب انار گیری اتوماتیک

دستگاه آب انار گیری اتوماتیک صنعتی دستگاهی چند کاره است که علاوه بر انار ، برای آبگیری انگور ، آبلیمو ، آبغوره و زرشک نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد . برای استفاده از کاربرد ها مختلف این دستگاه آب انار گیری اتوماتیک صنعتی کافی است توری دستگاه را عوض کرده و از حالت‌ ها مختلف دستگاه استفاده بکنید .

سیستم این دستگاه آب انار گیری اتوماتیک صنعتی و نحوه عملکرد این دستگاه به صورت ماردون پرس است و می تواند تفاله و آب میوه را از هم جدا بکند و آب با کیفیت را از خروجی جداگانه به شما تحویل بدهد . برق مصرفی این دستگاه آب انار گیری اتوماتیک صنعتی معمولا به صورت تک فاز بوده است و قادر است حداقل ۳۰۰ کیلو گرم میوه را در ساعت آبگیری کند .

ویژگی‌ های انواع دستگاه‌ های آبمیوه گیری صنعتی می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • تیغه‌ی کاسه‌ ای ( تیغه‌ی توری ) با کیفیت
  • بدنه‌ی استیل و مقاوم
  • شست‌ و شوی آسان تمام قطعات دستگاه ( به جز موتور )
  • موتور بسیار قوی
  • امکان استفاده‌ی مداوم و پیاپی بدون خرابی و یا داغ شدن دستگاه
  • طراحی فوق‌ العاده متناسب با ظرفیت بالای دستگاه
  • امکان تعمیر و تعویض آسان قطعات در صورت خراب شدن
دستگاه آب انار گیری اتوماتیک با 300 میلیون

قهوه ساز ( دستگاه قهوه ساز صنعتی ، قهوه ساز کپسولی ) با 300 میلیون

قهوه ساز های مختلفی که برای کار با برق یا بدون برق ساخته شده اند ، در انواع مدل مختلف موجود هستند ، بعضی فقط قهوه دم می کنند در حالی که بعضی دیگر به عنوان دم کن های چند منظوره با عملکرد های متعدد ساخته شده اند .

قهوه ساز های چند منظوره نه تنها قهوه سنتی دم می کنند ، بلکه ممکن است برای دم کردن قهوه اسپرسو ، لاته ، کاپوچینو و سایر نوشیدنی های مشابه نیز ساخته می شوند .

قهوه‌ ساز های تک منظوره ممکن است فقط از قابلمه‌ های اجاق گاز ، ظروف شیشه‌ ای دم‌آوری ، مثلا پرس قهوه فرانسوی ، یا دستگاه‌ های کاملاً برقی با ایستگاه‌ های دم کردن فنجان یا قابلمه تشکیل می شوند .

قهوه ساز قطره ای اجاق گاز ، اجاق‌ های اجاق گاز فقط برای تهیه قهوه یا چای با یک دستگاه پرکولاتور و سطل چکه‌ ای تنظیم شده‌ اند که در قابلمه قرار می‌ گیرد ، بنابراین می‌ توانید تفاله‌ های قهوه را در سبد نگه داشته در حالی که آب ته دیگ گرم می‌ شود و لوله تراوش‌ کننده را با فشار وارد می‌ کنید . سپس اجازه دهید تا از طریق زمین فیلتر شود ، زیرا به ته دیگ می چکد . 

ظروف شیشه ای دم کردن مانند پرس قهوه فرانسوی برای نگه داشتن زمین در کف ظرف ساخته شده است . آب داغ یا در حال جوش به ظرفی که زمین را نگه می دارد اضافه می شود و اجازه می دهد زمین به سمت بالای آب بالا بیاید .

قهوه ساز ( دستگاه قهوه ساز صنعتی ، قهوه ساز کپسولی ) با 300 میلیون

اسپرسوساز با 300 میلیون

لازم به ذکر است که اسپرسو ساز یک دستگاه قهوه ساز پایه است و فقط برای ساخت اسپرسو از آن استفاده نمی‌ شود . بسته به میزان حرارت آب و موارد دیگر می‌ توان برای ساخت قهوه‌ های دیگری مانند دوپیو نیز از آن استفاده کرد .

اسپرسو یک نوشیدنی اصلی ایتالیایی است که اکنون توسط دوست داران قهوه در سراسر جهان پذیرفته شده است . با بیرون آوردن یا بیرون آوردن مقدار کمی آب تقریباً در حال جوش تحت فشار از طریق دانه های ریز آسیاب شده قهوه دم کشیده می شود . محصول نهایی به عنوان “شات” شناخته می شود و دارای طعمی غنی و خامه ای است .

اسپرسو ها قوام بیشتری نسبت به قهوه فیلتر دارند و حاوی سطح بالاتری از کافئین هستند . آن ها همچنان دارای لایه هایی به نام قلب، بدن و کرم هستند.

نحوه کار با دستگاه اسپرسو

اسپرسو ساز را از قبل گرم می کنید

اگر در خانه اسپرسو درست می کنید ، دستگاه شما احتمالاً یک مخزن آب دارد که باید قبل از شروع کار پر بشود . هنگامی که آب کافی در مخزن وجود دارد ، دستگاه خود را روشن کنید . بیشتر مدل ها به طور خودکار آب را به دیگ می کشند و شروع به گرم کردن آن تا دمای مناسب می کنند . در حالی که به تهیه دانه های اسپرسوی خود ادامه می دهید ، بگذارید داغ شود .

قهوه خود را آسیاب و اندازه بگیرید .

قهوه تازه آسیاب شده بهترین نتیجه را خواهد داشت . به یاد داشته باشید که دانه های قهوه خود را ریز آسیاب کنید تا بافت حاصل شبیه جایی بین ماسه و پودر باشد . آسیاب قهوه حفره ای می تواند به تولید دانه هایی با اندازه یکنواخت تر برای استخراج یکنواخت کمک کند . بعضی از مدل ها دارای تنظیمات خاصی برای اسپرسو 300 میلیون هستند تا حدس و گمان را از فرآیند آسیاب کردن حذف کنند . درباره انواع آسیاب بیشتر بیاموزید تا بهترین آن را برای خود بیابید .

سبد فیلتر خود را انتخاب می کنید و زمینه ها را اضافه می کنید

بسته به مقدار اسپرسویی که می خواهید ، سبد فیلتر مورد نظر خود را انتخاب کنید . سبد فیلتر را در پورتا فیلتر فشار دهید تا در جای خود کلیک کند . قهوه ریز آسیاب شده را به سبد فیلتر اضافه کنید . در حالی که دوز دقیق به طراحی دستگاه اسپرسوساز 300 میلیون و اندازه سبد های فیلتر شما بستگی دارد .

اسپرسوساز با 300 میلیون

دستگاه کرپ ساز با 300 میلیون

این دستگاه ( crepe maker ) شامل یک صفحه دایره شکل است که خمیر نان روی آن به صورت نازک پهن می شود و به کمک ابزار صاف و نازک شده و پس از گذشت زمان و پخت خمیر کرپ آماده است .

این صفحه از چدن یا با روکش نچسب مثل تفلون ساخته شده است . لازم به ذکر است حرارت کرپ ساز 300 میلیون به صورت دستی قاب تنظیم است . البته برخی از مدل های کرپ ساز برقی مجهز به ترموستات هستند که در می تواند دمای تعریف شده را برای صفحه کرپ ساز حفظ کند .

کرپ ساز ها در دو نوع کرپ ساز برقی و کرپ ساز گازی شامل می شود .

1 – دستگاه کرپ ساز برقی در استفاده طولانی مدت از نظر مصرف انرژی مقرون به صرفه است و مزیت دیگر کرپ ساز برقی قابلیت حمل آن است که به راحتی در هر مکانی که برق وجود داشته باشد قابل استفاده است در حالی که مدل گازی آن نیازمند منبع گاز است . گاز مصرفی می تواند از لوله کشی شهری یا کپسول های گاز مایع تامین شود .

2 – کرپ ساز گازی نیز می تواند به سرعت گرم شدن و آماده شدن کرپ اشاره کرد که در مدت کوتاهی صفحه کرپ ساز گرم شده و پنکیک و کرپ را آماده می کند . هر دو مدل از کرپ ساز می توانند به صورت خانگی و یا صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد . با توجه به حجم استفاده حتما باید به کیفیت دستگاه ، جنس بدنه و جنس صفحه ها اشاره کرد .

علاوه بر تقسیم بندی بالا ، انواع کرپ ساز ها با 300 میلیون به نوع خانگی و صنعتی نیز قابل تقسیم بندی است . مدل های صنعتی که همگی یک صفحه بزرگ گرد هستند اما مدل های خانگی به چند دسته تقسیم می شوند .  در مورد جنس بدنه دستگاه هم می توان گفت کرپ ساز های صنعتی از استیل ساخته می شوند که بسیار مقاوم و با دوام است اما برخی از مدل های خانگی دارای بدنه پلاستیکی هستند .

دستگاه کرپ ساز با 300 میلیون

دستگاه شربت سرد کن با 300 میلیون

دستگاه خنک کننده‌ شربت یا شربت سرد کن دستگاهی است که برای مخلوط کردن و سرد نگه داشتن انواع نوشیدنی سرد مانند آبمیوه و شربت در طعم‌ های مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد . این دستگاه با عملکرد ساده یکی از مهم ترین تجهیزات کافی شاپ‌ ها ، رستوران‌ ها ، آبمیوه فروشی‌ ها ، هتل‌ ها و تالار های پذیرایی است و صاحبان این مشاغل می‌ توانند با ریختن شربت مورد نظر خود داخل مخزن این دستگاه ، آن را به خوبی مخلوط کرده و برای مدت زمان طولانی خنک نگه دارند .

به دستگاه شربت ساز  شناخته می‌ شود ، با توجه به این که دستگاه خنک کننده‌ شربت قابلیت مخلوط کردن مواد اولیه‌ی شربت ( به صورت دانه دار و یا ساده ) را نیز دارد . قطعات اصلی دستگاه شربت سرد کن با 300 میلیون ، یک صفحه‌ نگهدارنده ، یک یا دو مخزن شیشه‌ ای از جنس پلی کربنات نشکن و همچنین شیر تخلیه برای خروج شربت از داخل مخزن ، علاوه بر این ، دستگاه‌ ها شربت سرد کن غالبا به شکل همزن دار طراحی شده و از ته نشین شدن مواد شربت ، به ویژه شربت‌ های دانه دار مانند خاکشیر ، جلوگیری می‌ کند .

ویژگی‌ های دستگاه شربت سرد کن عبارت‌ اند از :

  • عملکرد بسیار کم صدا
  • تولید شده در ظرفیت‌ های مختلف بر اساس نیاز مشتری
  • بدنه‌ قابل شست‌ و شو از جنس استنلس استیل مرغوب
  • طراحی شده بر اساس استاندارد های بهداشتی
  • دارای پدال جهت تکان دادن مایعات داخل مخزن و جلوگیری از ته نشین شدن آن‌ ها
  • قابلیت تنظیم دما
  • عایق بندی شده جهت جلوگیری از نفوذ آب به داخل دستگاه
  • تولید شده در مدل‌ های گرم کن دار

انواع دستگاه شربت سرد کن با 300 میلیون :

1 – شربت سرد کن تک مخزن

دستگا‌ه‌ شربت سرد کن تک مخزن دستگاه‌ هایی هستند که تنها یک مخزن برای درست کردن شربت دارند . ظرفیت مخزن دستگاه‌ های شربت ساز تک مخزن با توجه به ابعاد و وزن دستگاه‌ ها متغیر بوده است و معمولا با گنجایش ۱۷، ۲۰ و ۵۰ لیتری تولید می‌ شوند .

دستگاه شربت سرد کن تک مخزن با 300 میلیون

2 – شربت سرد کن دو مخزن

دستگاه‌ شربت ساز با دارا بودن دو مخزن هر یک ان ها با گنجایش ۱۷ لیتر ( مجموعا ۳۴ لیتر ) ، حجم بیشتری از شربت را فراهم می‌ کنند . دستگاه شربت سرد کن دو مخزن در دو مدل همزن دار و یا فواره‌ ای در ظرفیت‌ های مختلف وجود دارد . همچنین این دستگاه‌ شربت سرد کن دو مخزن را می‌ توان در دو مدل پارویی و پمپی نیز تهیه کنید . با استفاده از این دستگاه شربت سرد کن دو مخزن می‌ توان دو نوع شربت مختلف با دو طعم متفاوت را داخل هر یک از مخزن‌ های دستگاه ریخته و به طور هم‌ زمان هر دو را خنک و آماده‌ سرو کرد .

دستگاه شربت سرد کن دو مخزن با 300 میلیون

3 – شربت سرد کن خمره‌ای

از آن جایی که مخزن این دستگاه شربت ساز به شکل گرد طراحی شده است ، به همین دلیل به نام شربت سرد کن خمره‌ای شناخته می‌ شوند . اغلب دستگاه‌ شربت سرد کن خمره‌ای به صورت همزن دار تولید شده اند و برای مخلوط و خنک کردن شربت‌ های دانه دار مناسب هست . این دستگاه به نام دستگاه شربت سرد کن هتلی در ظرفیت‌ های مختلف از جمله ۲۰ لیتری در اغلب هتل‌ ها ، کافی شاپ‌ ها ، رستوران‌ ها و تالار ها برای سرو نوشیدنی خنک مورد استفاده قرار می‌ گیرد .

دستگاه شربت سرد کن خمره‌ای با 300 میلیون

دستگاه بستنی ساز با 300 میلیون

دستگاه بستنی سازصنعتی از جمله دستگاه‌ هایی است که به وسیله‌ی آن می‌ توان مقادیر بالایی بستنی تولید کرد . دستگاه بستنی ساز صنعتی بهترین وسیله جهت استفاده در بستنی فروشی ها ، کافی شاپ ها ، کافه ها ، آبمیوه فروشی ها و … می باشد .

در تولید مخازن و بدنه دستگاه های بستنی ساز بهتر است از فلزی مرغوب و بهداشتی استفاده بشود ، به همین دلیل باید گفت استیل جزو فلزات استاندارد و بهداشتی است ، چرا که استیل فلزی زنگ نزن و ضد سایش بوده و با استفاده پی در پی از آن دچار استهلاک نمی شود ، در نتیجه می توان از آن بصورت طولانی مدت استفاده کرد ، همچنین استیل از خاصیت آهن ربایی برخوردار نیست و به راحتی قابل شستشو است .

طرز تهیه بستنی با بستنی ساز صنعتی با 300 میلیون

برای درست کردن بستنی به وسیله دستگاه بستنی ساز صنعتی حتما مواد لازم بستنی را براساس حجم دستگاه در داخل دستگاه بستنی ساز بریزید . شیری که در داخل دستگاه بستنی ساز ریخته می‌ شود تا دمای ۶۰ درجه سانتی گراد حرارت می‌ بیند و بعد از این مرحله است که مواد دیگر چون شکر ، خامه و وانیل که به عنوان مواد پایدار کننده هستند به محتویات بستنی اضافه می‌ شود . با افزودن این مواد به بستنی اجازه می‌ دهند تا دمای مواد به ۸۵ درجه سانتی گراد برسد و پس از این آن است که مایع را خنک و منجمد می‌ کنند تا بستنی تولید شود .

دستگاه با استفاده از جریان برق شروع به ترکیب مواد بستنی می کند و مواد اولیه را به شکلی خامه‌ ای و غلیظ با یکدیگر ترکیب می‌ کند . تمامی مواد بستنی باید به صورت کاملا نرم و یک دست تهیه بشود زیرا در کیفیت نهایی بستنی تاثیر می گذارد .

دستگاه بستنی ساز با 300 میلیون

انواع دستگاه بستنی ساز صنعتی با 300 میلیون

1 – بستنی ساز قیفی

یکی از پرطرفدارترین بستنی‌ جهان بستنی قیفی است . این نوع بستنی ترکیبی از نان بستنی و بستنی با انواع مختلف است . این نوع بستنی با استفاده از دستگاه بستنی قیفی تهیه می‌ شود . دستگاه‌ بستنی ساز قیفی دارای کمپرسور های مختلف با قدرت متفاوت هستند .

2 – بستنی ساز رولی

این نوع بستنی ساز همچنین به بستنی ساز کاردکی یا تایلندی نیز معروف است که به عنوان بستنی ارگانیک شناخته می‌ شود . دستگاه بستنی ساز رولی دارای سینی و کاردک است و با ریختن مایع بستنی بر روی سینی اقدام به ساخت بستنی می‌ کنند . با استفاده از این دستگاه انواع بستنی اسکوپی ، میوه ای ، جلاتو و سنتی نیز تهیه می‌ شود .

3 – بار سفت کن بستنی 

اگر علاقه به خوردن بستنی اسکوپی ، میوه ای ، جلاتو و سنتی دارید این نوع بستنی ها به وسیله‌ی دستگاه بار سفت کن تهیه می شود . این نوع دستگاه مخزنی با ظرفیت بالا دارد و بعد از ریختن مایع بستنی درون آن می‌ توان بستنی مورد نظر خود را به راحتی تولید کنید .

دستگاه پاپ کرن ساز یا دستگاه پفیلا ساز با 300 میلیون

دستگاه پاپ کرن ساز یا دستگاه پفیلا ساز دستگاهی است که برای پخت ذرت و تبدیل آن به پاپ کرن مورد استفاده قرار می‌ گیرد . عملکرد دستگاه پاپ کرن ساز یا دستگاه پفیلا ساز کاملا اتوماتیک و بهداشتی و بدون دخالت دست صورت می‌ گیرد ، امروزه از این دستگاه در فروشگاه‌ ها ، مغازه‌ ها و کافی شاپ‌ ها استفاده می‌ شود .

ظاهر زیبای دستگاه پاپ کرن ساز یا دستگاه پفیلا ساز از ورقه‌ های ضخیم استیل ضد زنگ است که نه تنها جلوه‌ ی خاصی به دستگاه داده ، بلکه طول عمر بالا و امکان شست‌ و شوی آسان آن را نیز فراهم کرده است . محفظه‌ ی دستگاه‌ پاپ کرن ساز یا دستگاه پفیلا ساز از جنس شیشه‌ نشکن و مقاوم بوده و می‌ توان تمام مراحل تبدیل ذرت به پاپ کورن را مشاهده کرد .

غالبا در کف دستگاه‌ های پاپ کرن ساز المنتی برقی برای گرم نگه داشتن پاپ کرن‌ ها بعد از آماده شدن ، تعبیه شده است . وجود سینی مخصوص در کف این دستگاه‌ ها باعث شده تا بتوان پاپ کرن‌ های آماده شده را به راحتی از داخل دستگاه خارج کنید . علاوه بر این ، سینی استیل کف این دستگاه‌ ها از کثیف شدن دستگاه جلوگیری می کند و به راحتی می‌ توانید آن را بشورید .

ویژگی‌ ها و مشخصات فنی دستگاه‌ پاپ کرن ساز با 300 میلیون عبارت است از :

  • امکان پخت و سرو انواع پاپ کرن در طعم‌ های مختلف از جمله نمکی ، کره‌ای ، کچاپ ، سرکه‌ای و سایر مزه‌ ها به درخواست مشتری
  • امکان استفاده از دستگاه در فضای باز
  • جنس بدنه‌ی مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی
  • افزایش راندمان کاری
  • قابل سفارش در ابعاد متنوع با ظرفیت‌ های مختلف
دستگاه پاپ کرن ساز یا دستگاه پفیلا ساز با 300 میلیون

انواع دستگاه پاپ کرن ساز یا دستگاه پفیلا ساز با 300 میلیون :

1 – دستگاه پاپ کرن ساز صنعتی کالسکه‌ ای

دستگاه پاپ کرن ساز صنعتی به شکل ایستاده در ابعاد بزرگتری نسبت به نمونه‌ های فروشگاهی و رومیزی تولید شده و قادر است حجم بیشتری پاپ کرن را در مدت زمان کمتر آماده کند . همچنین از آن جایی که ظاهر این مدل دستگاه‌ های پاپ کرن ساز شبیه به کالسکه است ، آن دستگاه را با اسم دستگاه پاپ کرن ساز کالسکه‌ای نیز شناخته می‌شوند .

ویژگی دستگاه پاپ کرن ساز صنعتی کالسکه‌ ای :

  • ابعاد ۹۴ * ۱۶۱ * ۵۵ سانتی متر
  • وزن ۴۶ کیلوگرم
  • کارکرد بسیار آسان بدون نیاز به تخصص و مهارت
  • دارای دو چرخ در قسمت زیر دستگاه به منظور جابه‌جایی آسان آن
  • قدرت ۱.۳ کیلو وات
دستگاه پاپ کرن ساز صنعتی کالسکه‌ ای با 300 میلیون

2 – دستگاه پاپ کرن ساز فروشگاهی

پاپ کرن ساز فروشگاهی نمونه‌ دیگری از انواع دستگاه‌ ها پفیلا ساز یا دستگاه پاپ کرن ساز است که به شکل رومیزی طراحی و تولید می‌ شوند . با توجه به ابعاد و شکل ظاهری این دستگاه ، پاپ کرن ساز فروشگاهی رومیزی فضای کمتری را نسبت به مدل‌ پاپ کرن ساز کالسکه‌ای صنعتی اشغال می‌ کند . وزن سبک و ابعاد کوچک دستگاه‌ پفیلا ساز یا دستگاه پاپ کرن ساز باعث شده تا بتوانید آن را به راحتی جابه‌جا بکنید و در محل مورد نظر خود قرار بدهید .

ویژگی دستگاه پاپ کرن ساز فروشگاهی :

  • ابعاد ۵۶ * ۴۲ * ۵۶  سانتی متر
  • وزن ۲۲ کیلوگرم
  • جنس بدنه‌ی استیل تمام تفلون قابل شست‌ و شو
  • امکان شست‌ و شو قطعات مختلف دستگاه در ماشین ظرفشویی
دستگاه پاپ کرن ساز فروشگاهی با 300 میلیون

دستگاه یخ در بهشت با 300 میلیون

یخ در بهشت ساز دستگاهی پرطرفدار و پرمصرف است که در فصل تابستان استفاده از آن افزایش پیدا می کند و فروش آن بالا می رود . یخ در بهشت ساز که به شربت سرد کن نیز معروف می‌ باشد ، یکی از دستگاه ها و تجهیزات مهم و ضروری کافی شاپ ها ، رستوران ها ، هتل ها ، فودکورت ها ، فست فود ها ، بستنی فروشی ها و آبمیوه فروشی ها است . در یخ در بهشت ساز می توان از میوه های مختلفی نظیر هندوانه ، طالبی ، پرتقال ، آلبالو ، بلوبری و … استفاده کرد .

جنس بدنه یخ در بهشت ساز معمولا استیل ضد زنگ می‌ باشد و مخزن آن از شیشه یا پلی کربنات نشکن و شفاف ساخته می‌ شود تا مشتری بتواند مایعات درون آن را مشاهده بکند . هر چه تعداد مخزن ها بیشتر باشد ، می‌ توان شربت و نوشیدنی بیشتری تولید و آماده کرد و در نتیجه یخ در بهشت بیشتری سرد و خنک می‌ شود .

انواع دستگاه یخ در بهشت با 300 میلیون :

1 – دستگاه یخ در بهشت تک مخزنه

دستگاه یخ در بهشت ساز تک مخزنه 10 لیتر ظرفیت و گنجایش دارد و وزن آن 25 کیلوگرم می باشد . این دستگاه 20 سانتی متر طول ، 47 سانتی متر عرض و 69 سانتی متر ارتفاع دارد .

دستگاه یخ در بهشت تک مخزنه با 300 میلیون

2 – دستگاه یخ در بهشت دو مخزنه

دستگاه یخ در بهشت ساز دو مخزنه دارای 20 لیتر ظرفیت می باشد و 37 کیلوگرم وزن دارد . این دستگاه 36 سانتی متر طول ، 47 سانتی متر عرض و 69 سانتی متر ارتفاع دارد .

دستگاه یخ در بهشت دو مخزنه با 300 میلیون

3 – دستگاه یخ در بهشت سه مخزنه

دستگاه یخ در بهشت ساز سه مخزنه 30 لیتر ظرفیت و گنجایش دارد و وزن آن معادل 49 کیلوگرم می باشد . این دستگاه 54 سانتی متر طول ، 47 سانتی متر عرض و 69 سانتی متر ارتفاع دارد .

دستگاه یخ در بهشت سه مخزنه با 300 میلیون

ویژگی های دستگاه یخ در بهشت با 300 میلیون :

  • از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه ساخته می شود .
  • بخش خارجی و بدنه آن از جنس استیل ضد زنگ ، عایق و رسانا می باشد .
  • اتصالات داخلی و محفظه درونی آن از استیل باکیفیت و مرغوب ساخته شده است .
  • مخزن آن از جنس شیشه نشکن و شفاف می باشد .
  • در برابر رطوبت ، زنگ زدگی ، شکستگی ، ترک خوردگی ، پوسیدگی ، واکنش های شیمیایی ، گرما و سرما کاملا مقاوم و دارای استحکام است .
  • سرما را به صورت یکنواخت در تمام مخزن پخش می کند .
  • یخ در بهشت دچار تغییر رنگ ، مزه و بو نمی شود .
  • قرار دادن آن بیرون از مغازه ، زیر نور مستقیم خورشید ، در معرض رطوبت و آب مشکلی ایجاد نمی کند .
  • از نوآوری و کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد .
  • دارای طراحی شیک و زیبایی است .
  • کم صدا ، بدون لرزش و به آرامی کار می کند .
  • مخزن آن ظرفیت بالایی دارد . اکثر مخزن ها از پلی کربنات تهیه می شوند و گنجایش 10 لیتری دارند .
  • دارای کارکرد و بازدهی بالایی می باشد و عملکرد خوبی دارد .
  • نوشیدنی و یخ در بهشت را به صورت اتوماتیک ، کاملا بهداشتی و بدون دخالت دست تولید می کند .
  • انرژی و برق کمی مصرف می کند .
  • با یک دستمال نم دار کاملا تمیز می شود و گرمای موتور آن از بدنه خارج می گردد .
  • شیر تعبیه شده در هر مخزن کاملا ضد چکه می باشد و یخ در بهشت را در لیوان ها به نرمی و آرامی خالی می کند .
  • می توان به راحتی مخزن و بدنه‌ بیرونی آن را شست و تمیز کرد .
  • نصب و کار کردن با آن بسیار راحت و آسان می باشد .
  • دارای عمر مفید بسیار طولانی می باشد .
  • می توان به راحتی مخازن تک جداره را به دو جداره تبدیل کرد تا از اتلاف انرژی و سرما جلوگیری شود .

کاربرد های دستگاه یخ در بهشت با 300 میلیون :

  • آبمیوه فروشی ها
  • بستنی فروشی ها
  • ویتامینه فروشی ها
  • فالوده فروشی ها
  • کافی شاپ ها
  • رستوران ها
  • سوپر مارکت ها
  • هتل ها
  • شرکت های دولتی و خصوصی

دستگاه ساندویج ساز یا دستگاه اسنک ساز با 300 میلیون

دستگاه ساندویچ ساز یا دستگاه اسنک ساز ، یک دستگاه برقی است که با کمک آن می توانید انواع ساندویچ‌ ها را در زمانی کوتاه بسازید . خیلی از کودکان بد غذا ، عاشق غذا های ساندویجی هستند و شما با کمک دستگاه ساندویچ ساز ، می‌ توانید خیلی راحت مواد مغذی را در دل نان بگذارید و در عرض چند دقیقه ، ساندویج مفید و سالم و گرم برای فرزند خود آماده کنید . 

دستگاه ساندویج ساز در حقیقت دو صفحه است که دو منبع حرارتی را در هر دو قسمت خود جای داده است . زمانی که نان تست یا وافل را در دل این دستگاه قرار می‌ دهید و دستگاه را بسته می کنید ، از دو طرف به آن فشار و گرما وارد می‌ شود و در عرض زمانی کوتاه ، ( نهایتا 10 دقیقه ) غذا حاضر می‌ شود .

ساندویج سازها به دو نوع می باشد . یکی دارای صفحات فوقانی و پایین است و دارای قالب های مربعی شکل است ، و ساندویج های معمولی در ان قرار می گیرد . هر کدام از صفحات که در این ساندویج ساز وجود دارد ، به هنگام قرار گرفتن ساندویج ، هر کدام از این صفحات باعث پشته شدن صفحاتی دیگر می شود و گاهی نیز صفحه بالا وزن می شود تا ضمن کبابی کردن ساندویج ، آن را فشرده  می کند .

اسنک ساز ها در دو نوع خانگی و صنعتی تولید می شوند . اسنک ساز های خانگی دارای ظاهری ظریف تر و زیبا تر هستند و به زیبایی آشپزخانه منزل تان کمک می کنند . اسنک ساز های صنعتی دارای ظاهری سخت تر و بدون زیبایی خاصی هستند .

نحوه کار با دستگاه ساندویج ساز یا دستگاه اسنک ساز

نحوه کار کردن این دستگاه به صورتی است که قبل از هر چیزی باید دستگاه را روشن کنید . پس از گرم و آماده شدن دستگاه ، می توانید مواد غذایی را که آماده کرده اید درون سینی های آن قرار داده و درب را ببندید . پس از گذشت مدت زمان لازم برای پختن مواد غذایی تان ، دستگاه را خاموش کنید و مواد را از داخل آن خارج می کنید . همچنین برای اینکه گرم و آماده شدن دستگاه برای پختن مواد غذایی برای شما قابل تشخیص باشد می توانید از لامپ خبر استفاده کنید .

تفاوت دستگاه اسنک ساز و دستگاه ساندویچ ساز با 300 میلیون

در واقع اسنک یک نوع ساندویچ است اما علت تفاوت در دستگاه ساندویچ ساز و دستگاه اسنک ساز صفحه داخلی آن ها است . صفحه داخل ساندویج ساز ها که به گریل نیز معروف هستند حالت خط دار است اما سطح داخلی اسنک ساز ها صاف می باشد . همچنین شکل مثلثی بودن اسنک ها نیز یکی از عامل های تفاوات این دو نوع ساندویچ است . 

انواع دستگاه ساندویج ساز یا دستگاه اسنک ساز با 300 میلیون :

  1. دستگاه ساندویچ ساز پننی ساز
  2. دستگاه ساندویچ ساز مثلثی
دستگاه ساندویج ساز یا دستگاه اسنک ساز با 300 میلیون

راه اندازی فروشگاه چرم فروشی با 300 میلیون

صنعت چرم سازی بسیار ساده و پرطرفدار است که هم به صورت فروشگاه فیزیکی و هم آنلاین می‌ توانید محصولات خود را بفروشید . از مزایای این کار می توان به سود دهی بسیار بالا و این که سود این کسب و کار دست خودمان است و فعالیت بدنی وسختی کار پایین می‌ توان اشاره کرد .

شما برای تهیه کالا های فروشگاه چرم خود می توانید از روش های زیر استفاده کنید :

۱. خرید محصول از عمده فروش

۲. خرید کالا از تولید کننده

۳. گرفتن نمایندگی فروش از شرکت های بزرگ

۴. تولید محصولات چرمی در خانه

۵. استفاده از سیستم همکاری در فروش

برای موفقیت در این شغل مثل هرشغل دیگری باید نقشه راه داشته باشید و برای نوشتن بیزنس پلن خود به پاسخ به سوال های زیر نیاز دارید :

۱. بررسی هزینه های راه اندازی

۲. تعیین بازار هدف خود

۳. نام گذاری برند خود

۴. هزینه های لازم برای تجارت آنلاین

۵. روش های بازاریابی و معرفی کالا های خود به مردم

شما اگر کالا های چرمی را خودتان تولید کرده و یا لوازمی را تعمیر می‌ کنید پس باید هزینه مواد و تجهیزاتی مثل چرخ خیاطی صنعتی ، ابزار های برش و الگو ها ، سوزن های چرم دوزی را به بیزنس پلن خود اضافه کنید . اگر تولید کننده هستید بیشتر هزینه های کسب و کارتان مربوط به مواد و کالا هاست و برای آنلاین بودن آن به هزینه های زیادی نیاز ندارید .

راه اندازی فروشگاه چرم فروشی 300 میلیون

چرخ خیاطی صنعتی با 300 میلیون

چرخ‌ های خیاطی بر اساس کاربرد مختلف به دو دسته صنعتی و خانگی طبقه‌ بندی می‌ شوند . چرخ خیاطی صنعتی از انواع چرخ‌ ها است که تخصصی هستند و هر دستگاه چرخ خیاطی مخصوص یک کار است . مثلا برخی از چرخ‌ های صنعتی فقط راسته‌ دوزی می‌ کنند و برخی دیگر فقط زیگزاگ می‌ زنند . از طرف دیگر ، چرخ‌ های خانگی برای استفاده خانگی است و به تجهیزات و دوخت‌ های مختلفی مجهز است اما برای دوخت و دوز در حجم کم مناسب‌ هستند .

چرخ‌ های صنعتی برای استفاده در کارگاه‌ ها و کارخانه تولید می‌ شوند و به دلیل اینکه باید دوخت و دوز های کاملا حرفه‌ ای انجام دهند ، قطعات و موتور آنها بسیار محکم و بادوام هستند .

انواع چرخ خیاطی صنعتی با 300 میلیون

چرخ خیاطی دارای صفحه کار تخت (Flat-bed)

این نوع چرخ خیاطی دارای میل‌ سوزن بلند و بسیار شبیه نوع استفاده شده در چرخ‌ های خیاطی خانگی است . از این نوع چرخ در کارگاه‌ های خیاطی برای دوختن دو تکه پارچه مسطح و دیگر کارهای آسان‌ استفاده می‌ شود .

چرخ خیاطی دارای صفحه کار تخت (Flat-bed) با 300 میلیون

چرخ خیاطی دارای صفحه کار استوانه‌ای (Cylinder Bed)

انواع چرخ حیاطی، استوانه‌ای
چرخ خیاطی دارای صفحه کار استوانه‌ای (Cylinder Bed) با 300 میلیون

صفحه کار این چرخ دقیقا برعکس مدل مسطح آن و به شکل استوانه است . آنها مجهز به استوانه‌ای باریک و افقی هستند و پارچه ، هنگام دوخت ، دور آن قرار می‌ گیرد . قطر این استوانه در چرخ‌ های مختلف معمولا فرق می‌ کند و از ۵ تا ۱۶ سانتی‌متر متغیر است . از این نوع چرخ‌ های خیاطی برای دوخت کفش هم استفاده می‌شود .

چرخ خیاطی Post-bed

انواع چرخ حیاطی، post-bed
چرخ خیاطی Post-bed با 300 میلیون

این نوع چرخ خیاطی درون میز خیاطی که به یک موتور خارجی مجهز است ، قرار می‌ گیرد . این چرخ‌ ها دارای ستونی عمودی هستند که روی صفحه کار تخت چرخ قرار دارد و طول آن از ۱۰ تا ۴۵ سانتی‌ متر متغیر است . ماسوره‌ ، ماکو و پارچه پیش‌ بر این چرخ درون این ستون عمودی قرار داد . این نوع چرخ مناسب متصل کردن علائم و نشانه‌ها روی لباس‌ها ، دوخت چکمه و دستکش است .

چرخ خیاطی بدون دسته (Off-the-arm)

انواع چرخ حیاطی، بدون دسته
چرخ خیاطی بدون دسته (Off-the-arm) با 300 میلیون

این نوع چرخ ، چندان رایج نیست و موقع دوخت ، پارچه باید در امتداد محور ستون افقی قرار گیرد . این چرخ برای دوخت‌ و دوز آستین‌ ها و سرشانه‌ های بدون درز مناسب است .

آشپزخانه صنعتی ؛ کترینگ با 300 میلیون

آشپزخانه صنعتی ؛ کترینگ با 300 میلیون

راه اندازی کترینگ از کار های پرفروش و سود بالا محسوب می شود که بهتراست قبل از راه اندازی هزینه ها و تجهیزات اصلی این کار را بدانید . هزینه های اصلی شامل لیست زیر است :

۱. طراحی منو غذا

۲. اجازه یا خرید مکان مناسب

۳. کسب مجوز ها

۴. تهیه تجهیزات کترینگ

۵. هزینه های حمل و نقل و دلیوری

۶. استخدام پرسنل با تجربه

۷. تامین کنندگان مواد اولیه غذایی

۸. بسته بندی غذا ها و تهیه ظروف مورد نیاز

پرکاربرد ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی شامل ؛ دستگاه کباب زن ، کباب پز ، چرخ گوشت صنعتی ، دستگاه آب میوه گیری صنعتی ، دستگاه گرم کن غذا ( وجود آن ها برای گرم رسیدن غذا به مشتری ضروری است ) ، اسلایسر ، دستگاه سبزی خرد کن صنعتی ( برای سرعت بخشیدن به کار ها ) ، دستگاه پوست کن ، دستگاه بخار پز صنعتی ، فر ( بعضی از غذا ها در کترینگ مثل مرغ تنوری ، اکبر جوجه و غیره به فر نیاز دارند ) است که جهت خرید آنلاین و مقایسه انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی می‌ توانید به سایت b2wall سر بزنید .

دستگاه کباب زن یا دستگاه کوبیده زن با 300 میلیون

دستگاه کباب زن یا دستگاه کوبیده زن جهت سیخ‌ گیری کباب بدون دخالت دست قابل استفاده می باشد و قابلیت تزریق گوشت به صورت اتوماتیک به داخل قالب را دارا است . دستگاه کباب‌ زن یا کباب‌ زنی که یکی از تجهیزات صنایع غذایی است برای سیخ‌ کردن انواع کباب کوبیده گوشت قرمز و مرغ استفاده می‌ شود .

کاربرد دستگاه کباب زن یا دستگاه کوبیده زن در صنایع غذایی و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی امکان دارد ، همچنین دارای دو نوع مدل هستند ؛ دستگاه کباب زن مدل رومیزی و دستگاه کباب زن مدل اتوماتیک وجود دارد .

1 – دستگاه كباب زن اتوماتيك یا دستگاه کباب زن رستوران با 300 میلیون

اندازه و وزن کباب با دستگاه کباب زن اتوماتیک می توانید تغییر بدهید و دیواره این نوع از دستگاه کباب زن از ورق های استیل پوشیده شده است و توان مصرفی موتور دستگاه کوبیده زن یا دستگاه کباب زن برابر ۱.۵ کیلووات در ساعت است . دستگاه کباب زن اتوماتیک دارای دو سنسور جهت افزایش دقت و ایمنی دستگاه دارد و هچنین مجهز به شمارشگر اتوماتیک و کلید قطع در مواقع اضطراری است .

معمولا المانی برای گرم نگه داشتن قالب روی دستگاه کباب زن اتوماتیک یا کباب زن برقی تعبیه شده است . سرعت سیخ گیری کباب برابر ۵۰۰ سیخ در ساعت است و در شرایط کاملا  بهداشتی کار می‌ کند . با استفاده از این دستگاه کوبیده زن یا دستگاه کباب زن برای کباب گیری سیخ هایی با عرض ۲ تا ۴ سانتی متر و  طول بیشتر از ۳۶ سانتی متر و بیشتر امکان پذیر است .

دستگاه كباب زن اتوماتيك یا دستگاه کباب زن رستوران با 300 میلیون

2 – دستگاه کباب زن دستی یا کباب زن خانگی با 300 میلیون

 کباب سیخ گیر نام دیگری از برای این کباب زن استفاده می‌ شود . کباب زن پلاستیکی و کباب زن دستی فلزی دو مدل این کباب زن است . کباب زن دستی فلزی بهترین نوع این وسیله است چرا که باعث می‌ شود دستگاه بوی گوشت به خود نگیرد و گوشت به دستگاه نچسبد .

کباب زن دستی مثل یک قالب آماده است که با قرار دادن سیخ درون محفظه آن و ریختن گوشت از بالای دستگاه ، آماده کار کردن می‌ شود . نوع برقی کباب زن دستی دارای یک المنت حرارتی است که باعث راحت پخش شدن گوشت می‌ شود .

دستگاه کباب زن دستی یا کباب زن خانگی با 300 میلیون

دستگاه کباب پز با 300 میلیون

با استفاده از کباب‌ پز می توانید به عنوان وسیله‌ ای که جایگاه مخصوص برای قرار گیری سیخ کباب در آن تعبیه شده ؛ می‌ توانید انواع گوشت قرمز ، مرغ ، ماهی ، سبزیجاتی مانند گوجه ، فلفل و … را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت کباب می کنید .

انواع دستگاه کباب پز

  • دستگاه کباب‌ پز ذغالی

کباب‌ پز ذغالی همین طور که از اسم آن پیدا است با ذغال یا چوب خشک کار می‌ کند و با توجه به دود زیادی که زمان طبخ کباب تولید می‌ کند گزینه مناسبی برای استفاده در فضای بسته نیست .

  • دستگاه کباب‌ پز برقی

چنین که قصد دارید در طبیعت کباب درست کنید توصیه می‌ کنیم این مدل کباب‌ پز را انتخاب نکنید زیرا با توجه به اسم آن دستگاه کباب‌ پز برقی با انرژی برق کار می‌ کند . اگر به دود و گرد‌ و غبار آلرژی دارید پیشنهاد ما به شما انتخاب کباب‌ پز برقی است .

  • دستگاه کباب‌ پز گازی

این مدل دستگاه کباب‌ پز گازی نیز مانند دستگاه کباب‌ پز برقی برای استفاده در فضا های بسته مانند آپارتمان ، انتخاب مناسبی است زیرا دود کمی تولید می‌ کند .

  • دستگاه کباب‌ پز تابشی

کباب‌ پزها که در رستوران‌ بزرگ مورد استفاده قرار می‌ گیرند کباب‌ پز تابشی هستند که با بیشترین سرعت تعداد زیادی کباب را آماده می‌ کنند.

  • دستگاه کباب‌ پز توکار

کباب‌ پز توکار برای تعبیه در آشپزخانه طراحی شده است و ضمن کاربردی که دارد به زیبایی آشپزخانه شما می‌ افزاید . اگر در خانه‌ای زندگی می‌ کنید که حیاط یا تراس ندارد این مدل کباب‌ پز مناسب است .

  • دستگاه کباب‌ پز سنگی

اگر به‌دنبال جذاب کردن دکوراسیون حیاط باغ ، ویلا یا تراس هستید نصب این مدل کباب‌ پز را به شما توصیه می‌ کنیم . کباب‌ پز سنگی با استفاده از سنگ‌ های تزئینی طراحی شده و تنوع بالایی در طرح و اندازه دارد .

  • باربیکیو

باربیکیو در انواع مختلف پایه بلند و کوتاه با جنس‌ ها مختلف برای استفاده در فضای باز مانند ویلا ، باغ ، تراس و… طراحی شده است . معمولا ابعاد باربیکو به‌گونه‌ای است که برای مهمانی‌ هایی با تعداد افراد زیاد هم کاربرد دارد .

  • دستگاه کباب‌ پز ایستاده و تاشو

هر دوی این مدل برای مسافرت انتخابی ایده‌آل هستند زیرا نیاز به فضای کمی دارند و به‌راحتی قابل استفاده در هر محیطی هستند . خرید این مدل کباب‌ پز ها از نظر اقتصادی بسیار مقرون به‌ صرفه است .

گلخانه صنعتی با 300 میلیون

گلخانه صنعتی با 300 میلیون

بازار محصولات کشاوررزی همیشه پر رونق است . راه اندازی گلخانه راهکاری جدید برای مقابله با مشکلاتی مثل کم آبی ، بدی آب و هوا و کنترل شرایط محیطی مانند دما ، رطوبت ، آفات و غیره است و بسیاری از محصولات کشاورزی را به شیوه گلخانه ای می توان تولید کرد .

مهم ترین تجهیزات برای راه اندازی گلخانه صنعتی شامل ؛ دستگاه رطوبت ساز ، ماشین کارنده بذر در سینی نشا ، ماشین گلدان پرکن اتوماتیک ، هیتر گلخانه ، ربات پیوند زن نشا ، ماشین خاک پرکن انواع کیسه کشت و گلدان ، دستگاه مه پاش ، دستگاه رطوبت ساز ، دستگاه کنترل دما و رطوبت ، کوره هوای گرم ، فن سیرکوله ، جت هیتر ، بخاری گلخانه ، کولر صنعتی ، اسکلت گلخانه ، پد سلولزی و غیره است . 

پرورش طیور و جوجه کشی با 300 میلیون

اگر به دنبال شغلی پرسود و پربازده با ریسک پایین هستید به شما شغل جوجه‌ کشی با دستگاه جوجه کشی صنعتی و نیمه صنعتی را پیشنهاد می‌ دهیم که با توجه به تقاضا و کشش بالای بازار برای تامین زنجیره غذایی گوشت سفید برای جوجه‌ های مرغ و گوشت مرغ و بقیه پرندگان ، سرمایه‌ گذاری مطمئنی خواهد بود .

پرورش طیور و جوجه کشی با 300 میلیون

لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای جوجه کشی شامل ؛ دستگاه جوجه کشی ، دانخوری دستی ، آبخوری دستی ، سیستم کنترل دستگاه جوجه کشی ، سبد هچر پلاستیکی ، شانه تخم مرغ ، دستگاه آسیاب صنعتی سیکلون دار ، دستگاه شستشوی اتوماتیک سبد ، سینی و غیره ، دستگاه پرکن مرغ،

دستگاه بیلر ، دستگاه فارم پکر ، دستگاه میکسر ، کولر خوراک دام ، رطوبت ساز دستگاه جوجه کشی ، راک و گاری دستگاه جوجه کشی صنعتی ، قفس مرغ تخم گذار ، پکیج مرغ داری ، هیتر کوره هوای گرم ، تابلو برق صنعتی مرغداری ، هواکش مرغداری ، ترموستات دیجیتالی جوجه کشی و غیره که می‌ توانید انواع مدل های این تجهیزات جوجه کشی را در سایت b2wall مشاهده و خریداری کنید .

مغازه الکتریکی با 300 میلیون

مغازه الکتریکی با 300 میلیون

اگر علاقه مند کار های فنی هستید و چند دوره در حوزه برق ساختمان گذرانده باشید می توانید از راه اندازی مغازه الکتریکی سود خوبی کسب کنید .

تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی مغازه الکتریکی به شکل زیر است :

۱. اجاره یا خرید مغازه در محل مناسب .

۲. هزینه مجوز کسب و کار .

۳. خرید لوازم برقی .

۴. تهیه و نصب دکور و قفسه و کابینت برای نگهداری لوازم برقی .

میزان سود و درآمد ماهیانه شما به میزان سرمایه و کامل بودن اجناس مغازه ، تعداد مشتری ، میزان گرفتن پروژه های عملی و میزان سود اجناس وابسته است .

هر چه قدر پروژه های برقی مثل روشنایی منازل را بگیرید مطمئنا درآمد شما به دو دلیل زیرافزایش پیدا می کند :

۱.     پورسانت مناسب از برق کار خواهید گرفت .

۲.     تجهیزات برقی بیشتری می فروشید .

میزان سود اجناس برقی از 10 درصد شروع شده و تا 30 درصد هم می رسد مثلا امکان دارد یک لامپ led 20 وات 40 هزار تومانی برای شما چیزی حدود 15 هزار تومان سود داشته باشد و فروش یک آیفون 8 میلیونی برای شما سود 500 هزار تومانی را به دنبال داشته باشد .

راه اندازی سوپرمارکت با 300 میلیون

راه اندازی سوپر مارکت با 300 میلیون

سود راه اندازی سوپر مارکت را می‌ توان به طور میانگین بین ۱۵ تا ۲۵ درصد در نظر گرفت و بسته به مدل کالا متفاوت است .

بیزنس پلن راه اندازی سوپر مارکت شامل موارد زیر است :

۱. بررسی هزینه های راه اندازی

۲. پیدا کردن بازار هدف

۳. تعیین کردن نام تجاری

۴. بررسی هزینه های راه اندازی سوپر مارکت آنلاین

۵. هزینه تبلیغات و بازاریابی

تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی سوپر مارکت شامل : یخچال ایستاده و ویترینی و بستنی ، قفسه بندی ، اجناس ، ترازو ، کارتخوان است . برای خرید اجناس می‌ توانید از بازار کلی فروشی های شهرتان ، از ویزیتور ها و بازاریاب‌ های شرکت‌ های مختلف خریداری کنید .

راه اندازی فروشگاه محصولات نوزادی با 300 میلیون

راه اندازی فروشگاه محصولات نوزادی با 300 میلیون

راه اندازی مغازه محصولات نوزادی جزو مشاغل با درآمد بالا و پرسود است . در این مغازه ها کلیه لوازم و وسایل تغذیه کودک ، سرویس خواب ، لباس و پوشاک و وسایل ایمنی نوزاد فروخته می‌شود .

هزینه تجهیزات راه اندازی مغازه سیسمونی شامل موارد زیر است :

۱. خرید یا اجازه مغازه در مکان مناسب

۲. دکوراسیون مغازه

۳. تنوع اجناس مغازه

۴. گرفتن مجوز

۵. تبلیغات و بازاریابی

۶. حقوق کارمندان

همچنین امروه فروش کالا های سیسمونی در اینترنت هم رواج پیدا کرده است که می‌ توانید از شبکه‌ های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام برای فروش کالا ها و پیدا کردن مشتری استفاده کنید .

راه اندازی مغازه پلاستیک فروشی با 300 میلیون

راه اندازی مغازه پلاستیک فروشی با 300 میلیون

کالا های پلاستیکی با توجه به قیمت مناسب آن ها و کاربردی بودنشان مدت زیادی است که در خانه ها و آشپزخانه های ما ایرانی ها پیدا می شود .

هزینه تجهیزات راه اندازی مغازه پلاستیک فروشی به شرح زیر است :

۱. خرید یا اجازه مغازه

۲. خرید تجهیزات مورد نیاز مغازه

۳. دریافت پروانه کسب

۴. هزینه دکور ، قفسه بندی و کارتخوان

۵. هزینه حمل بار خریداری شده

تجهیزات مغازه پلاستیکی را می‌ توانید از مراکز پخش و فروش لوازم پلاستیکی جنس بخرید زیرا قیمت کارخانه و مراکز پخش خیلی با هم تفاوت ندارند ولی اگر سرمایه زیادی برای اینکار اختصاص دادید ، می توانید از کارخانه و تولید کننده بخرید . یکی از بزرگترین مزایای مغازه پلاستیک فروشی این است که اجناس تاریخ انقصا ندارند و اگر در مدت معینی فروخته نشوند خراب نمی شوند . برای خرید اجناس ، متراژ مغازه و انبارتان را در نظر بگیرید و اجناس اضافی را در انبار ذخیره کنید و وقتی که جنسی را تمام کردید سریع از انبار جایگزین کنید .

فروشگاه عطر و ادکلن با 300 میلیون

فروشگاه عطر و ادکلن با 300 میلیون

هزینه‌ های مورد نیاز برای راه اندازی مغازه عطر و ادکلن فروشی به شرح زیر است :

۱. هزینه اجازه یا خرید مغازه

۲. خرید تجهیزات و لوازم

۳. هزینه دکوراسیون داخلی مغازه

۴. هزینه آب و برق و گاز

۵. حقوق پرسنل

سود فروش عطر و ادکلن و کالا های مشابه بسته به نوع محصول ( ایرانی و خارجی بودن ) ، از ۵۰ درصد شروع و تا بالای ۱۰۰ درصد هم می‌ رسد .

پس اگر با روش‌ های تبلیغاتی پربازده مشتریان خود را زیاد کنید ، به درآمد های میلیونی خواهید رسید . عموما ، درآمد تقریبی فروشگاه عطر و ادکلن روزانه بین ۷۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان می رسد .

راه‌اندازی فروشگاه لوازم‌ التحریر با 300 میلیون

راه‌اندازی فروشگاه لوازم‌ التحریر با 300 میلیون

امروزه فروشگاه های لوازم‌التحریر در کنار فروش لوازم‌ التحریر ، خدماتی مثل کپی ، سیمی کردن جزوات ، فنر زدن به کتاب‌ ها ، ابزار های طراحی برای پروژه‌ های مهندسی مثل معماری و عمران و غیره را هم به مشتریان ارائه می‌ دهند و از این راه هم می‌ توانید کسب درآمد کنید .

هزینه‌ های لازم برای راه اندازی فروشگاه لوازم‌ التحریر :

۱.     خرید یا اجاره مغازه در محل مناسب

۲.     هزینه استند و قفسه فروشگاهی

۳.     خرید دستگاه‌ ها و تجهیزات فروشگاه : دستگاه تکثیر یا کپی ، دستگاه فنر زن کتاب و جزوه ، دستگاه لیبل زن دی‌ وی‌ دی ، دستگاه تکثیر دی‌ وی‌ دی ، چند دستگاه کامپیوتر یا لب تاپ

 حاشیه سود لوازم‌ تحریر بین ۱۵ الی ۳۵ درصد برآورد می‌ شود که بسیار عالی است . البته بعضی از فروشندگان لوازم‌ التحریر با توجه به سیاست‌ های فروش از این حاشیه سود کم کرده و به حجم فروش روزانه خود تکیه می‌ کنند و از محل فروش بالاتر سود ماهیانه بسیار خوبی کسب می‌ کنند .

نوشته های مشابه

‫20 دیدگاه ها

    1. ۱. هزینه اجازه یا خرید مغازه
      ۲. خرید تجهیزات و لوازم
      ۳. هزینه دکوراسیون داخلی مغازه
      ۴. هزینه آب و برق و گاز
      ۵. حقوق پرسنل

    1. ۱. طراحی منو غذا
      ۲. اجازه یا خرید مکان مناسب
      ۳. کسب مجوز ها
      ۴. تهیه تجهیزات کترینگ
      ۵. هزینه های حمل و نقل و دلیوری
      ۶. استخدام پرسنل با تجربه
      ۷. تامین کنندگان مواد اولیه غذایی
      ۸. بسته بندی غذا ها و تهیه ظروف مورد نیاز

    1. دستگاه یخ در بهشت ساز سه مخزنه 30 لیتر ظرفیت و گنجایش دارد و وزن آن معادل 49 کیلوگرم می باشد . این دستگاه 54 سانتی متر طول ، 47 سانتی متر عرض و 69 سانتی متر ارتفاع دارد .

    1. 1 – دستگاه کرپ ساز برقی در استفاده طولانی مدت از نظر مصرف انرژی مقرون به صرفه است و مزیت دیگر کرپ ساز برقی قابلیت حمل آن است که به راحتی در هر مکانی که برق وجود داشته باشد قابل استفاده است در حالی که مدل گازی آن نیازمند منبع گاز است . گاز مصرفی می تواند از لوله کشی شهری یا کپسول های گاز مایع تامین شود .

    1. قهوه ساز های مختلفی که برای کار با برق یا بدون برق ساخته شده اند ، در انواع مدل مختلف موجود هستند ، بعضی فقط قهوه دم می کنند در حالی که بعضی دیگر به عنوان دم کن های چند منظوره با عملکرد های متعدد ساخته شده اند
      قهوه ساز های چند منظوره نه تنها قهوه سنتی دم می کنند ، بلکه ممکن است برای دم کردن قهوه اسپرسو ، لاته ، کاپوچینو و سایر نوشیدنی های مشابه نیز ساخته می شوند .

    1. • تیغه‌ی کاسه‌ ای ( تیغه‌ی توری ) با کیفیت
      • بدنه‌ی استیل و مقاوم
      • شست‌ و شوی آسان تمام قطعات دستگاه ( به جز موتور )
      • موتور بسیار قوی
      • امکان استفاده‌ی مداوم و پیاپی بدون خرابی و یا داغ شدن دستگاه
      • طراحی فوق‌ العاده متناسب با ظرفیت بالای دستگاه
      • امکان تعمیر و تعویض آسان قطعات در صورت خراب شدن

    1. • حاشیه سود بالا ، قیمت تقریبا پایین ، بازار دائمی کالاهای آرایشی و بهداشتی فاکتورهای جذابی برای راه اندازی فروشگاه آرایشی و بهداشتی است . علاوه بر فروش دائمی در بعضی از مناسبت های خاص مثل بازار شب عید پیک بالای فروش را تجربه خواهید کردید که سود بالایی به همراه دارد

    1. سلام b2wall را در گوگل سرچ کرده و از قسمت درخواست قیمت مشخصات خودرا ثبت کنید تا مشاوران با شما تماس بگیرند

    1. . هزینه اجاره یا خرید کافی شاپ
      • ۲. هزینه دریافت مجوز
      • ۳. دکوراسیون کافی شاپ
      • ۴. هزینه آب و برق و گاز
      • ۵. حقوق کارمندان
      • ۶. تبلیغات و بازاریابی
      • ۷. هزینه خرید تجهیزات کافی شاپ
      • ۸. هزینه مربوط به منوی کافه
      • ۹. خرید وسایل بازی و سرگرمی برای کافی شاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *