تراکتور دوچرخ BCS 728

[supsystic-slider id=1 position=”center”]

برای حفاظت از خاک ، شخم زنی اصولی و کاهش عبور تراکتورها سنگین استفاده از کولتیواتور ها بسیار رایج است . مخصوصا اگر علف ها هرز با ریشه های پایدار در خاک روئیده باشند استفاده از کولتیواتور بهترین راه حل است . به همین دلیل تراکتور دوچرخ BCS 728 ایتالیا جایگزین ایده آل برای تراکتورها بزرگ و گاوآهن ها سنگین است . شخم زدن زمین با تراکتور دوچرخ BCS 728 عوامل مهمی است که در صرفه جویی نیروی انسانی و زمان کشاورزان است .

کاربرد تراکتور دوچرخ BCS 728 برای  خاک ورزی ثانویه و در نتیجه رویش یکنواخت گیاهان است . عوامل خاک ورزی در کولتیواتور تیغه شاخه های آن است که به وسیله یک شاسی به کولتیواتور متصل شده اند . تیغه ها تراکتور دوچرخ BCS 728 به صورت متقارن و در فاصله مساوی از هم قرار می گیرند . استفاده از تراکتور دوچرخ BCS 728 برای آسانی عملیات خاک ورزی ، بازدهی بیشتر و کاهش خسارت به ساختار خاک بسیار مقرون به صرفه تر است . تراکتور دوچرخ در زمین های سنگلاخی و مرطوب و پر علف نیز استفاده می شود .

تراتراکتور دوچرخ BCS 728 دارای منبع تغذیه هیدرواستاتیک است که به طور مداوم تغییر کرده که با دو فاصله سرعت ( آهسته / سریع ) قابل تنظیم است . این تراکتور دوچرخ BCS 728 با کاربری بسیار و استفاده آسان  به منظور خاک ورزی و شخم زنی و نگهداری از باغ ها و پرورش محصول ، ماشینی تمام عیار به شمار می رود . قدرت کشت بالای این محصول و توان بالای خاک ورزی با موتور دیزلی ۷ اسب  این مدل را به محصولی پرطرفدار تبدیل کرده است . یکی از ویژگی های ایمنی دستگاه سیستم ایمنی Power Safe بوده که دارای دیفرانسیل قفل بوده و آن را به دستگاهی ایمن تبدیل کرده است .

تراکتور دوچرخ BCS 728 به دلیل استفاده و آسانی استفاده ، هر نوع کاربری به خوبی انجام می دهد و می توانند توسط طیف وسیعی از کاربران استفاده شوند : از سرگرمی گرفته تا کشاورزان حرفه ای ، و از افراد گرفته تا نگهبانان فضای سبز .

کلاچ هیدرولیک Power Safe تراکتور دوچرخ BCS 728 ، ثبت اختراع شده و انحصاری برای گروه BCS است ، همچنین حداکثر قابلیت اطمینان ، راحتی و ایمنی کامل را برای اپراتور تضمین می کند . تراکتور دوچرخ می تواند در حالت های مختلف دروگر ، روتیواتور ، نهر کن ، گاو آهن ، چمن زن ، و چوب خرد کن کار کند . 

دروگر ( تراکتور ) دو چرخ BCS 728 یکی از تراکتور های دو چرخ محصول شرکت بی سی اس ایتالیا می باشد . با این دستگاه می توان تا عرض ۱۱۵ سانتی متر درو کرد . این مدل مجهز به منبع تغذیه هیدرواستاتیک می باشد  که به طور مداوم متغیر بوده که با دو فواصل سرعت ( آهسته / سریع ) قابل تنظیم است .

این تراکتور دوچرخ با کاربری بسیار و استفاده آسان  به منظور خاک ورزی و شخم زنی و نگهداری از باغ های و پرورش محصول ، ماشینی تمام عیار به شمار می رود . قدرت کشت بالا این محصول و توان بالا خاک ورزی با موتور دیزلی ۷ اسب  این مدل را به محصول پرطرفدار تبدیل کرده است .

تراکتور دوچرخ BCS 728 با تطبیق پذیری بالا این امکان را به شما می دهد که تمامی الزامات مربوط به خاک کاری ، مراقبت از باغ ها ، نگهداری سبزی ها ، چمن زنی بین ردیفی در تاکستان ها و باغ ها یا در مناطق غیر کشت و کار و در طول استفاده در زمستان در تمام طول سال برآورده شود .

تراکتور های دوچرخ BCS 728  به دلیل استفاده و سهولت استفاده ، هر نوع کاربری را به خوبی انجام می دهند و می توانند توسط طیف وسیعی از کاربران استفاده شوند : از سرگرمی گرفته تا کشاورزان حرفه ای ، و از افراد گرفته تا نگهبانان فضای سبز . کلاچ هیدرولیک Power Safe  این دستگاه ، ثبت اختراع شده و انحصاری برای گروه BCS است ، همچنین حداکثر قابلیت اطمینان ، راحتی و ایمنی کامل را برای اپراتور تضمین می کند .

تراکتور دوچرخ bcs 728 می تواند در حالت های مختلف دروگر ، روتیواتور ، نهر کن ، گاو آهن ، چمن زن ، و چوب خرد کن کار کند . عرض قابل شخم زنی با این کولتیواتور در بازه ۶۶ الی ۸۰ سانتی متر است و حداکثر عمق قابل اجرا توسط این تراکتور دو چرخ ۱۵ الی ۳۰ سانتی متر تخمین زده شده است .

مشخصات تراکتور دوچرخ
( دروگر ) تراکتور دوچرخ BCS 728

* مشخصات ( دروگر ) تراکتور دوچرخ BCS 728

برند ( شرکت سازنده ) : BCS

مدل : BCS 728

کاربری : تراکتور دوچرخ ، دروگر

موتور : دیزلی

قدرت موتور ( hp ) : 7 اسب بخار

عرض قابل اجرا رتیواتور ( سانتی متر ) : حداکثر 88 سانتی متر و حداقل 60 سانتی متر

عرض کار دروگر ( سانتی متر ) : حداکثر 115 سانتی متر و حداقل 100 سانتی متر

عمق شخم زنی ( سانتی متر ) : حداکثر 30 سانتی متر و حداقل 15 سانتی متر

تعداد دنده ها : 6 دنده ، 3 دنده جلو ،3 دنده عقب

توان شخم زنی ( متر مربع در ساعت ) : 800 متر مربع در ساعت

توان درو ( متر مربع در ساعت ) : 1400 متر مربع در ساعت

منبع توان : موتور بنزینی یا دیزلی

موتور بنزینی : FD170 , HONDA GX270 , HONDA GX200

موتور دیزلی : ANTOR 6LD400 , KD350 , KM178

ظرفیت باک ( لیتر ) : 6.5 لیتر

ترانسمیش : روغنی و خشک

کلاچ : مخروطی ، خشک

محور توان دهی ( P.T.O ) : مستقل ، 990 rmp

دسته و فرمان : چرخش جانبی و عمودی

حجم روغن موتور ( CC ) : 0.6 لیتر

انتقال قدرت : گیربکسی ( گیربکس صنعتی چدن ریخته گری شده )

نوع سوخت : بنزینی

نوع موتور : بنزینی / 4 زمانه / هوا خنک / تک سیلندر

کلاس : Advance

سایز چرخ : 8 * 400

وزن : 120 کیلو گرم

نوع استارت : هندلی ، الکتریکی

فرمان : فرمان ضد لرزش ، چند حالته با قابلیت چرخش عمودی و جانبی

توضیحات : محصولی پر قدرت از کشور ایتالیا ، امکان اتصال انواع ادوات دروگر ، روتیواتور ، خیش ، برف روب  و ….

* مشخصات فنی ( دروگر ) تراکتور دوچرخ BCS 728

  • تراکتور دوچرخ BCS 728 با پیشرانه دیزلی ۷ اسب
  • قابلیت مونتاژ سریع انواع ادوات خم زن و روتیواتور
  • دستگاه است همه کار برای انجام عملیات حفاری و شخم زنی و نهر کنی
  • قابلیت استفاده به عنوان برف روب و دروگر
  • کلاچ هیدرولیک با کنترل دستی
  • دارای استارت الکتریکی
  • فرمان ضد لرزش برگشت پذیر چند حالته
  • استفاده برای روتیواتور و دروگر و …
  • اجرای انواع عملیات خاک ورزی
  • قدرت بالای شخم زنی و مانوور پذیری بالا
  • دارای اینورتر جهت رانندگی سریع و ایمن
  • دستگاه سیستم ایمنی Power Safe بوده که دارای دیفرانسیل قفل بوده و آن را به دستگاهی ایمن تبدیل کرده است
قابلیت تراکتور دوچرخ
مشخصات فنی ( دروگر ) تراکتور دوچرخ BCS 728

* تعریف عمومی ( دروگر ) تراکتور دوچرخ BCS 728

  • دروگر ( تراکتور ) دوچرخ BCS 728 ایتالیا قابلیت مونتاژ با موتورهای بنزینی و دیزل از توان 5.5 تا 8.5 اسب بخار را دارا می باشند .
  • این دروگر ( تراکتور ) های دوچرخ با قابلیت تنظیم و چرخش دسته و فرمان تا 180 درجه به سمت چپ و راست به صورت کاملا ارگونومیک طراحی شده است .
  • تیلر ها ( دروگر ها ) دوچرخ بی سی اس ایتالیا مدل 728 دارای سیستم لرزش گیر حرکتی و صوتی جهت عدم لرزش و ثابت نگه داشتن دستگاه در زمان کار اپراتور تعبیه و طراحی شده است .
  • سرعت عمل چرخش دسته ، مانورپذیری فوق العاده ای به دروگر ( تراکتور ) دوچرخ BCS 728 داده است .
  • دسته قابل تنظیم و قابل چرخش تیلر دروگر ( تراکتور ) دوچرخ BCS 728 ، دستگاه را قادر می سازد تا در هر دو جهت جلویی و عقبی به راحتی کار کند .
  • با توجه به اینکه این دروگر ( تراکتور ) با سه سرعت ( 3 دنده ) رو به جلو گزینه بسیار مناسبی برای شخم زدن ، درو کردن ( علف چین ) ، نهرکنی و … درآوردن غده ی سیب زمینی از خاک مورد استفاده قرار می گیرد .
  • به صورت کلی دستگاه دروگر ( تراکتور ) BCS 728 یک دستگاه همه کاره می باشد که توسط کودکان و نوجوانان تا بزرگسالان، مرد و زن قابل به کارگیری می باشد.
  • همچنین از لحاظ قیمت و ادوات جلو سوار و عقب سوار از امکانات مناسبی برخوردار می باشد.
  • این مدل از دستگاه BCS صرفا جهت کار در ایران ، برای کشور ایران طراحی شده است.
تراکتور دوچرخ BCS 728

* انواع دروگر

دروگر ها علوفه در مدل های دو چرخ ، سه چرخ ، چهار چرخ و پشت تراکتوری تقسیم بندی می شوند . از دروگر های دو چرخ جهت برداشت علوفه در زمین های با مساحت کم استفاده می شود . دروگر ها سه چرخ و چهار چرخ جهت برداشت علوفه و یونجه در مزارعی که استفاده از تراکتور با محدودیت مواجه است ، بکار می روند . از دروگر ها یونجه چین سه چرخ و چهار چرخ نیز استفاده می شود . یونجه چین ها پشت تراکتوری هم در جهت برداشت مزارع یونجه با وسعت زیاد به کار می روند .

دروگر گندم چین دارای هد برداشت گندم و جو بوده که گندم و جو را پس از برداشت با نخ بافه بند ، بسته بندی می کند . به طور کلی دروگر ها از دو بخش موتور و واحد برش تشکیل شده اند . دو نوع موتور بنزینی و دیزلی در قدرت های ۵ تا ۱۲ اسب بخار بر روی دروگر ها نصب می شود .

عرض برش دروگر شانه ای با افزایش قدرت موتور بیشتر می شود . عرض برش در دروگر ها دو چرخ از ۶۶ تا ۱۳۵ سانتی متر تغییر می کند . همچنین قدرت موتور تیلر دروگر ، بین ۵ تا ۱۵ اسب بخار می باشد . از انواع دروگر با کاربری خاص می توان به دروگر یونجه ، برنج ، گندم چین و علف چین اشاره نموده است .

سرعت حرکت دستگاه ها دروگر با توجه به نوع گیربکس ، قدرت موتور و تعداد دنده ها آن ، از ۵ تا ۸ کیلومتر بر ساعت متغییر است . دروگر با موتور ها دیزلی در مزارع کشت غلات در مقیاس کوچک هزینه های کارگری را به طور قابل توجه ای کاهش داده و سرعت برداشت را بالا می برد .

* ویژگی های تراکتور دوچرخ BCS 728

1 – با 3 دنده رو به جلو جهت شخم زدن ، درو کردن علوفه ، نهرکن ، درآوردن غده سیب زمینی از خاک و … بسیار مناسب می باشد .

2 – دسته قابل تنظیم و چرخش ، دستگاه را قادر می سازد تا در هر دو جهت جلویی و عقبی به راحتی کار کند .

3 – سرعت عمل چرخش دسته و مانورپذیری فوق العاده از مزایا این تراکتور دوچرخ BCS 728 می باشد .

4 – مونتاژ این دروگر با موتور دیزلی امکان نصب انواع ادوات خاک ورزی و با موتور بنزینی دامنه گسترده ای از قدرت موتور را برای این تراکتور دو چرخ BCS 728 فراهم می کند .

5 – دستگاه تراکتور دوچرخ BCS 728 یک دستگاه همه کاره با کاربری آسان می باشد که کار با آن ، توسط نوجوانان تا بزرگسالان امکان پذیر می باشد .

6 – همچنین این تراکتور دوچرخ BCS 728 از لحاظ ادوات جلو سوار و عقب سوار از امکانات مناسبی برخوردار است .

7 – این دستگاه با استفاده از 3 سرعت مختلفی که دارد می تواند برای عملیات های کولتیواتور زنی ، شخم و نهر کنی نیز مورد استفاده قرار گیرد .

* قابلیت تراکتور دوچرخ BCS 728

– سیستم ترمز تراکتور دوچرخ نسل جدید بوده و عملیات قفل کردن هر دو چرخ همزمان رخ می دهد .

– این مدل در استفاده های بلند مدت و پیوسته آسیبی نمی بیند و داغ نمی کند .

– تراکتور دوچرخ مجهز به فرمان لرزش گیر بوده و چند حالته می باشد و امکان چرخش ارتفاعی و طرفین را دارد .

– تراکتور دوچرخ سه سرعته بوده و این ویژگی باعث شده برای انجام عملیات شخم زنی ، نهر کنی ، درآوردن غده سیب زمینی و … مورد استفاده قرار گیرد .

– عرض قابل شخم زنی با این کولتیواتور در بازه ۶۶ الی ۸۰ سانتی متر می باشد  .

– حداکثر عمق قابل اجرا توسط آن ۱۵ الی ۳۰ سانتی متر می باشد .

– این تراکتور دوچرخ قابلیت کار در حالت های مختلف دروگر ، روتیواتور ، نهر کن ، گاو آهن ، چمن زن ، و چوب خرد کن را دارد .

– مدل ۷۷۰ یکی از حرفه ای ترین تیلرها و تراکتور های دوچرخ این شرکت ایتالیایی به شمار می رود .

– در این مدل از دیفرانسل و ترمز مستقل به منظور مانور پذیری و کاربری بیشتر بهره گرفته شده است .

-قابلیت نصب تمام ادوات خاکورزی و کشاورزی

-ماشینی همه کاره در باغات و زمین های کشاورزی

لوازم تراکتور دوچرخ
قابلیت تراکتور دوچرخ BCS 728

* لوازم تراکتور دوچرخ BCS 728

1 ) موتور دروگر

این دستگاه از یک موتور دیزلی ۷ اسب بهره می برد .

جعبه دنده  این مدل دستگاه ۶ حالته بوده و دارای ۳ دنده جلو و ۳ دنده عقب می باشد . سرعت تعویض از دنده جلو به عقب و بالعکس در این مدل بسیار بالا است .

در این نوع تراکتورها از چرخ های بزرگ ۸ * ۴۰۰ استفاده می شود .

2 ) فرمان دروگر

دارای فرمان ضد لرزش و چند حالته می باشد . به این صورت که می توان ارتفاع را بر حسب قد راننده و به طرفین چرخاند .

همچنین چرخش ۱۸۰ درجه ای این مدل سبب می شود تا بتوان ادواتی نظیر دروگر را به جلوی دستگاه متصل کرده و از آن به عنوان دروگر استفاده کرد .

3 ) گیربکس

گیربکس تراکتور دوچرخ روغنی حرفه ای دارای چهارحالته می باشد . مدل گیربکس یک محور و مجهز به قطعه تقسیم دنده است . بدنه گیربکس از جنس آلومینیوم مقاوم و دنده های فولادی است . در این گیربکس کتابی ۳ دنده برای حرکت به جلو و ۳ دنده برای حرکت رو به عقب در نظر گرفته شده است . کلاچ خشک مخروطی نیز باعث تسهیل کارکرد بهتر دستگاه شده است .

* انواع موتور قابل نصب بر روی دروگر ( تراکتور ) BCS 728

  1. موتور هوندا تایلند با قدرت 6.5 اسب بخار بنزینی مدل Honda GX200

2 . موتور هوندا تایلند با قدرت 8.5 اسب بخار بنزینی مدل Honda GX270

3 . موتور کاما چین با قدرت 7 اسب بخار دیزلی مدل KAMA KM178

4 . موتورآنتور ترکیه با قدرت 8.5 اسب بخار دیزلی مدل Antor 6LD400

5 . موتور کوهلر ( لومباردینی ) با قدرت 6.1 اسب بخار دیزلی مدل KD350

* سایر الحاقیات قابل نصب بر روی ( تیلر ، دروگر ) تراکتور دوچرخ BCS 728

  • هد کولتیواتور ( شخم زن ) تیلر دوچرخ BCS 728 :
    • مجموعه کولتیواتور 66 سانتی متری
    • مجموعه کولتیواتور 80 سانتی متری
  • هد دروگری تیلر دوچرخ ( تراکتور دوچرخ ) BCS 728 :
    • کاتربار 100 سانتی متری – بدون ناخن
    • کاتربار LVB110 – ناخن دار – اسکیت کوچیک
    • کاتر بار LVB 115 – ناخن دار – اسکیت کوچک
    • کاتربار BCS115 – ناخن دار – اسکیت کوچک
  • ترانسمیشن تیلر دوچرخ ( تراکتور دوچرخ ) BCS 728 :
    • ترانسمیشن روغنی متفرقه ( ایرانی )
    • ترانسمیشن روغنی ایتالیایی
    • ترانسمیشن خشک ایتالیایی کاوردار
    • کاور محافظ ترانسمیشن طرح سولو
    • محافظ تیفه چپ و راست ( ست پاشنه 110 سانتی متر )

* ادوات الحاقی تراکتور دوچرخ BCS 728

  • گاوآهن دو طرفه

مهم ترین ادوات مورد استفاده برای خاک ورزی می باشد که به دو پیچ دور شافت خروجی تراکتور دوچرخ بسته می شود و برای انجام کار خود از قدرت کششی دستگاه استفاده می کند و وظیفه آن شخم زدن زمین را دارد . این گاو آهن از مدل دوطرفه بوده و پس از رسیدن به انتهای مسیر نیاز به برگشتن به نقطه شروع کار جهت ادامه شخم زنی نمی باشد و در همان انتهای مسیر با چرخش گاو آهن که با آزاد کردن ضامن و به طور دستی انجام می گردد ، فرایند شخم زنی از همان نقطه آخر و در مسیر برگشت ادامه می یابد . تیغه های گاو آهن پس از استفاده و فرسایش قابلیت تعویض را دارد .

گاوآهن دوطرفه
  • تریلی ( گاری )

همه مدل های تراکتور دوچرخ قابلیت اتصال تریلی برای حمل بار را دارد که به مالبند دستگاه بسته می شود و در ابعاد مختلف و مدل های صندلی دار و ساده تولید می شوند . تریلی ها بسته به قدرت تراکتور دو چرخ و اندازه خود تریلی قابلیت حمل بار از 300 کیلوگرم تا 1000 کیلوگرم را دارند .

تریلی ( گاری )
  • روتیواتور

یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین ادوات مورد استفاده در تراکتور های دوچرخ ، روتیواتور می باشد که از یک محور و تعدادی تیغه خم تشکیل شده است که به دور محور بسته شده اند و به شافت خروجی تراکتور دوچرخ بسته می شوند و به کمک نیروی محرکه گیربکس دستگاه می چرخند .

رو تیواتور

روتیواتور های موجود در بازار برای تراکتور دوچرخ BCS 728 ایتالیایی دو نوع می باشند :

  • روتیواتور SKN 80 CM

با تیغه های اروپایی و مونتاژ داخل که عرض کل دستگاه 80 سانتی متر می باشد و ارزان ترین و مناسب ترین روتیواتور برای تراکتور دوچرخ BCS 728 ایتالیایی در بازار است .

  • روتیواتور BCS 66 CM

ایتالیایی که کاملاً وارداتی از ایتالیا می باشد و عرض کار کمتر ، قیمت بالاتر و کیفیت بالاتری دارا خواهد بود .

  • دروگر( کاتربار )

از ادوات الحاقی مختص به تراکتور دوچرخ BCS 728 ایتالیایی است که برخلاف دروگر های تک کاره که از دستگاه خود جدا نمی شوند ، این الحاقی را می توان هنگام کار به دستگاه متصل کنید و پس از اتمام کار از دستگاه جدا کرد . وظیفه اصلی این دروگر ها کندن علف های هرز و یونجه می باشد . این الحاقی برای اتصال به دستگاه نیاز به یک واسطه دارد که به آن ترانسمیشن گفته می شود که وظیفه انتقال قدرت از گیربکس به هد را بر عهده دارد . ترانسمیشن در دو نوع روغنی و خشک وجود دارد که معمولاً از مدل روغنی به دلیل دوام بالاتر استفاده می شود .

دروگر ( کاتربار )
  • ترانسمیشن

ترانسمیشن واسطه اتصال شفت خروجی تراکتور ها دوچرخ و تیغه های دروگر است که کاور دروگر روی آن نصب می شود .

ترانسمیشن
  • نهر کن

برای ایجاد جوی یا شیار جهت آبیاری نیز استفاده می شود که به دو پیچ دور شافت خروجی تراکتور دوچرخ BCS 728 بسته می شود و برای انجام کار خود از قدرت کششی دستگاه استفاده می نماید .

نهر کن
  • هد چمن زن

این هد نیز به شافت خروجی دستگاه بسته می شود و وظیفه یک چمن زن را بدون هزینه اضافه برای خرید یک چمن زن کامل انجام می دهد . این الحاقی فعلاً در بازار کشورمان موجود نمی باشد .

هد چمن زن
  • هد علف خرد کن

این ادوات الحاقی نیز به شافت خروجی دستگاه بسته می شود و برای خرد کردن علف ها نیز استفاده می شود که در حال حاضر در ایران موجود نمی باشد .

هد علف خرد کن
  • هد برف روب

این هد نیز به شافت خروجی گیربکس تراکتور دوچرخ ایتالیایی بسته می شود و برای برف روبی و تمیز کردن مسیر از برف نیز استفاده می شود . در حال حاضر هد برف روب در بازار کشورمان موجود نمی باشد .

هد برف روب
  • هد جارو

این هد وسیله ای کارآمد برای تمیز کردن هر مسیر آسفالت یا بتونی می باشد که به شافت خروجی دستگاه بسته می شود ولی در حال حاضر در بازار موجود نمی باشد .

هد جارو رو
  • تیغه برف روب ( کودر وب )

وسیله ای کارآمد برای برف روبی در فصل زمستان و کود ریزی زیر درختان می باشد که به دو پیچ دور شافت خروجی تراکتور دوچرخ BCS 728 بسته می شود .

تیغه برف روب ( کودر وب )

* انواع هد دروگر تراکتور دوچرخ BCS 728

  • دروگر( کاتربار ) LVB 115 CM  ناخن دار

تیغه ها این مدل ساخت اروپا می باشد و مناسب ترین قیمت را در بین هد دروگرها دارد . وظیفه ناخن ها هدایت علوفه ، یونجه و گندم درو شده به قسمت میانی دروگر جهت جمع آوری راحت آن می باشد .

  • دروگر ( کاتربار ) BCS – 115 CM ایتالیایی ناخن دار

این هد کاملاً تولید شده در ایتالیا است که با کیفیت بسیار بالا و نسبتاً قیمت بالاتر موجود می باشد . وظیفه ناخن ها هدایت علوفه ، یونجه و گندم درو شده به قسمت میانی دروگر جهت جمع آوری راحت آن می باشد .

  • دروگر ( کاتربار ) BCS – 100 CM ایتالیایی

این هد نیز کاملاً تولید شده در ایتالیا است که کیفیت بالایی دارد و نسبت به مدل های دیگر عرض کار کمتری دارد .

* معایب ( دروگر دوچرخ ) تراکتور دوچرخ BCS 728 دیزلی

نداشتن قفل دیفرانسیل که در صورت داشتن امکان دور در جا ممکن می شد و کار کردن در دور درختان و چرخش را راحت تر می کرد .

* مزایای ( دروگر دوچرخ ) تراکتور دوچرخ BCS 728 دیزلی

  • داشتن گیربکس کارآمد با 3 دنده جلو و 3 دنده عقب
  • قابلیت انتخاب فرمان متحرک
  • امکان نصب همه ادوات الحاقی
  • داشتن مناسب ترین قیمت در بین همه مدل های تراکتور دوچرخ BCS 728 ایتالیایی

گاو آهن چیست؟

گاوآهن یکی از ابزارهای خاکورزی استکه برای کندن، بریدن، شکستن لایه خاک و برگرداندن آن مورد استفاده قرار می گیرد.

امتیاز کاربر: 0.55 ( 2 نتایج)

نوشته های مشابه

‫43 دیدگاه ها

    1. از تراکتور دوچرخ BCS 728 برای آسانی عملیات خاک ورزی ، بازدهی بیشتر و کاهش خسارت به ساختار خاک بسیار مقرون به صرفه تر است و زمین های سنگلاخی و مرطوب و پر علف نیز استفاده می شود .

    1. کاربرد تراکتور دوچرخ BCS 728 برای خاک ورزی ثانویه و در نتیجه رویش یکنواخت گیاهان است .

    1. یکی از ویژگی های ایمنی تراکتور BCS 728 دستگاه سیستم ایمنی Power Safe بوده که دارای دیفرانسیل قفل بوده و آن را به دستگاهی ایمن تبدیل کرده است .

    1. تراکتور دوچرخ BCS 728 می تواند در حالت های مختلف دروگر ، روتیواتور ، نهر کن ، گاو آهن ، چمن زن ، و چوب خرد کن کار کند .

    1. به علت نوسانات قیمت تراکتور دوچرخ برای دریافت اخرین قیمت روی محصول کلید کرده و درخواست قیمت بدهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *