معرفی یخساز سنکورSIM3500SS

معرفی یخسازسنکور SIM3500SS

مردم تصور می کنند که برای تهیه کردن یخ باید از یخچال فریزر استفاده کرد. اما می توان از روش های دیگری نیز برای تهیه ی یخ استفاده کرد. استفاده از دستگاه هایی مثل یخساز سنکور که کار اصلی آن ساختن یخ می باشد. با استفاده از این دستگاه شما به راحتی می توانید در راحت ترین حالت ممکن یخ زیادی را بتولید کنید.

معرفی یخساز سنکور مدل SIM 3500SS یکی از بهترین یخ سازهای موجود در بازار است.

دستگاه یخسازسنکورSIM3500SS با استفاده از دستگاه  یخساز سنکورSIM3500SSشما به راحتی می توانید در راحت ترین حالت ممکن یخ زیادی تولید کنید. یخساز سنکور مدل SIM 3050SS یکی از بهترین یخ سازهای موجود در بازار است.
با استفاده از دستگاه یخساز سنکورSIM3500SSشما به راحتی می توانید در راحت ترین حالت ممکن یخ زیادی تولید کنید. یخساز سنکور مدل SIM 3050SS یکی از بهترین یخ سازهای موجود در بازار است.

معرفی یخساز سنکور SIM3500SS

با استفاده از یخساز سنکور SIM3500SSمی توانید یخ کلاهی شکل کاملا شفاف و بدون هیچ حباب هوا را در کمترین زمان داشته باشید یا بطری آب و نوشابه را خنک کنید. این دستگاه دارای مخزن 1.9 لیتری است و هر بار توانایی درست کردن 9 مکعب یخ را دارد و می توانید بنابر نیاز خود تکه های یخ کوچک یا بزرگ را از این دستگاه بخواهید و اندازه تکه های یخ را مشخص کنید و سپس دکمه شروع را بزنید. بنابراین دیگر لازم نیست نگران نداشتن فریزر برای درست کردن و نگهداری یخ باشید. لازم به ذکر است که دسته این دستگاه جهت حمل کردن اسان و راحت تر، کاملا ارگونومیک طراحی شده است.

دیگر ویژگی های پیشرفته طراحی شده در یخساز سنکور SIM 3500SS:

با معرفی و نقد و بررسی یخساز سنکورSIM3500SS فرد به پیشرفته بودن آن اطمینان می کند. در مدت 9 دقیقه می تواند یخ را برای فرد آماده کند. از مزایای ارزشمند این دستگاه است که تکه های یخ هم اندازه و یکسان هستند. پس زیبایی و دیزاین به ویژگی های این محصول اضافه شدند.

یخساز سنکور SIM 3500SS دارای یک پنل از نوع LED می باشد. این پنل می تواند تنظیمات وارده را به نمایش بگذارد. کاربر با دیدن این صفحه نمایش می تواند از عملکرد دستگاه خود خبر داشته باشد. شرکت سنکور به همراه این یخساز یک دفترچه راهنما قرار داده است. کاربربا مطالعه ی آن می تواند از تمام عملکرد و ویژگی های این یخساز خبر داشته باشد.

زمانی که مخزن آب خالی شود این دستگاه به کاربر هشدار می دهد. با پایه های ضد لغزش امکان افتادن و لیز خوردن دستگاه کم می شود.

مشخصات معرفی یخ ساز سنکورSIM3500SS:

معرفی یخساز سنکورSIM3500SS

معرفی یخساز سنکور مدل SIM 3500SS یکی از قابلیت هایی که این یخساز دارد این است که دارای سرعت بالایی در تهیه کردن یخ می باشد. کاربر با استفاده از این دستگاه قادر خواهد بود که تنها با فشار دادن یک دکمه ی شروع مقدار زیادی یخ را تهیه کنید.

با یخساز سنکورSIM3500SS میتوانید تا مقدار ۱۲ کیلوگرم یخ را در روز تهیه کنید. توان این دستگاه ۱۰۵ وات و دارای حجم مخزن ۱.۹ لیتر می باشد. برای همین توان مصرفی دستگاه یخساز نیز کاملا پایین است و از لحاظ مصرف انرژی کم مصرف است.

یکی دیگر از ویژگی هایی که این دستگاه دارد این است که دارای حداکثرصدای ممکن است و همین ویژگی باعث خواهد شد تا بتوانید بدون دردسر از سنکور استفاده کنید.

یکی دیگر از ویژگی های این یخساز توقف اتوماتیک دستگاه به دلیل پر بودن مخزن آن است که باعث می شود خیال مصرف کننده راحت شود.

دستگاه یخساز سنکورSIM3500SSیخ ساز سنکور مدل SIM 3500SS یک وسیله مدرن با تکنولوژی های جدید است که در کمتر از 9 دقیقه تکه های یخ را برای مهمانی ها و سرو نوشیدنی های خنک آماده می کند
معرفی یخساز سنکور مدل SIM 3500SS یک وسیله مدرن با تکنولوژی های جدید است که در کمتر از 9 دقیقه تکه های یخ را برای مهمانی ها و سرو نوشیدنی های خنک آماده می کند

قابلیت های معرفی یخساز سنکورSIM3500SS:

طراحی ساده زیبا و منحصر به فرد
قابلیت تهیه ۱۲ کیلوگرم یخ در روز
دارای قابلیت توقف اتوماتیک دستگاه به دلیل پر شدن ظرفیت دستگاه
دارای کمترین صدای ممکن
مخزن آب با قابلیت جابجایی ۳۲۰ میلی لیتر
کاملا کم مصرف
حجم مخزن ۱.۹ لیتر
توان ۱۰۵ ولت
یخساز دارای ضمانت معتبر شرکتی می باشد

طراحی زیبا و ساختار استاندارد معرفی یخساز سنکور SIM 3500SS همراه با حمل راحت آن:

معرفی یخساز سنکور SIM 3500SS از طراحی و بدنه ای بسیار عالی بهره برده است. این دستگاه دارای بدنه ای مستطیلی می باشد. شکل بدنه باعث شده تا فضای زیادی را اشغال نکند و در هر گوشه ای به خوبی جای شود. همچنین رنگ بدنه کاملا یک دست از مشکی تهیه شده است. رنگ مشکی با هر نوع دکور و سلیقه ای می تواند هماهنگی پیدا کند. جنس بدنه ی دستگاه یخساز از پلاستیک فشرده ساخته شده که در برابر هر ضربه ای مقاومت دارد. در قسمت بالایی بدنه یخساز از صفحه نمایش و تعدادی دکمه وجود دارد که هر یک کاری را انجام می دهند.

یخ ساز سنکور SIM 3500SS می تواند در زمان های مختلفی به مصرف کننده کمک کند تا هر زمانی که مهمانی داردمی تواند توسط دستگاه یخساز سنکور SIM3500SS یک نوشیدنی خنک آماده کنید. در نتیجه پذیرایی عالی و بدون نقصی خواهید داشت.

معرفی دستگاه یخساز سنکورSIM3500SS

معرفی یخساز سنکور SIM3500SSمناسب برای خانه باغ، دفتر کار، مهمانی و غیره است تا از نوشیدنی خنک لذت ببرید. دستگاه یخساز سنکور SIM3500SS یخ نگهداری شده در داخل خود را به مدت 18 ساعت با کیفیت عالی حفظ می کند.مناسب برای RV ، قایق یا آشپزخانه های کوچک ، یخساز سنکور SIM3500SS است جمع و جور، قابل حمل و کار در هر نقطه است یک خروجی در دسترس وجود دارد

معرفی یخساز سنکور SIM3500SS با استفاده از این یخ ساز می توانید یخ کلاهی شکل کاملا شفاف و بدون حباب هوا را در کمترین زمان آماده کنید یا بطری آب و نوشابه را خنک کنید.
معرفی یخساز سنکور SIM3500SS با استفاده از این یخ ساز می توانید یخ کلاهی شکل کاملا شفاف و بدون حباب هوا را در کمترین زمان آماده کنید یا بطری آب و نوشابه را خنک کنید.

شما با خرید یخساز سنکور SIM 3500SS عالی همیشه یخ آماده را در اختیار خواهید داشت

ساختار یخساز سنکورSIM3500SS به گونه‌ای بوده که آب به طور مداوم در آن جریان دارد، پس شما می‌توانید از یخ های کلاه شکل و بدون حباب استفاده کنید و نوشیدنی های خنک و خوش طعم خود را با دستگاه یخساز سنکور نوش جان کنید.

استفاده کردن از یک محصول جدید که چیزی از آن نمی‌دانیم همیشه از مشکل های هر کاربری بوده. اما دستگاه یخساز سنکور این مشکل را برطرف کرده است.

برند سنکور یخسازسنکور SIM3500SS را به گونه‌ای طراحی کرده که شما می‌توانید شکل هر دکمه‌ای را ببینید و کامل بدانید که آن دکمه چه نقشی دارد. با کلیک یک دکمه یخساز سنکور SIM3500SS را روشن کنید و خیلی ساده اندازه دلخواه‌تان را برای تولید یخ انتخاب کنید.

شما می‌توانید دستگاه یخساز سنکورSIM3500SS را هرجا که می‌خواهید با خود ببرید، بدون هیچ دردسری!دستگاه یخساز سنکور SIM3500SS به راحتی در اتومبیل جا می‌شود و به دلیل کم وزن بودن آن و دسته ارگونومیکی می‌توانید به راحتی آن را جابجاوحمل کنید

اطلاعات تکمیلی درباره ی معرفی یخسازسنکورSIM3500SS:

قطعه های یخ در اندازه کوچک= وزن: ۴ گرم، ابعاد: ۱۶ * ۳۰ میلی‌متر
قطعه های یخ در انداه بزرگ= وزن: ۷ گرم، ابعاد: ۲۰ * ۳۰ میلی‌متر

سادگی کنترل در معرفی یخساز سنکورSIM3500SS

پس از روشن کردن دستگاه، فقط اندازه تکه های یخ را انتخاب کنید و این تنها کاری است که باید انجام دهید. سپس کاربعدی که باید انجام دهید این است که تنظیمات دستگاه را روی پنل LED را کنترل کنید. این عملیات با ایکون های تصویرکامل نشان داده می شود، که به عنوان مثال هشدار می دهد که عملیات تمام شده و سینی یخ پر است. در دستگاه با استفاده از ایکون، شما همچنین از عدم وجود آب در مخزن دستگاه آگاه خواهید شد. در دستگاه یخساز فقط آب اضافه کنید،

معرفی یخساز سنکورSIM3500SS تنظیمات روی پنل LED را کنترل کنید. این عملیات با ایکون های تصویرکامل نشان داده می شود،
معرفی یخساز سنکورSIM3500SS تنظیمات روی پنل LED را کنترل کنید. این عملیات با ایکون های تصویرکامل نشان داده می شود،

معرفی یخساز سنکور

دستورالعمل های عملیاتی دستگاه یخساز سنکور SIM3500SS حاوی دستورالعمل های اساسی است که بایدانجام شوند. لطفاً قبل از استفاده از دستگاه این دفترچه راهنما را به دقت بخوانید. تمام دستورالعمل های ایمنی و هشدار دهنده ی دستگاه را دنبال کنید و توصیه های داده شده را انجام دهید . دفترچه راهنما بخش قابل توجهی از دستگاه است و در صورت فروش یا جابجایی باید همراه با دستگاه تحویل داده می شود. کتابچه راهنمای رسمی Sencor را مطالعه کنید، جایی که دستورالعمل استفاده، نگهداری و سرویس دستگاه یخساز سنکور خود را خواهید دید. و فراموش نکنید – استفاده نادرست از دستگاه یخساز به طور قابل توجهی طول عمردستگاه را کاهش می دهد.

قسمتهای اصلی یخساز سنکور به صورت زیر می باشد :

قسمت های اصلی دستگاه یخساز سنکور SIM3500SS
قسمت های اصلی دستگاه یخساز

قسمت های اصلی دستگاه یخسازسنکور SIM3500SSشامل موارد زیر است:

معرفی یخساز سنکور

1-    درب یخساز
2-    پنجره شیشه ای درب یخساز
3-    کنترل پنل یخساز
4-    ورودی هوا
5-    قسمت زیرین یخساز
6-    واحد سازنده یخ

اقلام همراه دستگاه یخسازسنکورSIM3500SS:

دفترچه راهنمای استفاده از این دستگاه ظرف حمل یخ ، قاشق بزرگ حمل یخ

امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی یخساز در ماشین ظرفشویی :

قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی دستگاه یخساز در ماشین ظرفشویی

قیمت یخ ساز SIM 3500SS سنکور:

معرفی یخساز سنکور

هیچ فردی تمام پول خود را برای خرید یک وسیله خرج نخواهد کرد. معمولا خریدی لذت بخش است که فرد قدرت خرید آن را داشته باشد. یعنی متناسب با پول خود اقدام به تهیه و خرید کند. برند سنکور بسیار منصفانه با کاربران خود برخورد می کند. این شرکت بی نظیر، قیمت های مناسب را در نظر می گیرد. به همین دلیل خرید محصولات سنکور کار راحتی محسوب می شود. یخ ساز SIM 3500SS قیمت بسیار غیر قابل باور را دارد. این دستگاه با قیمت مناسب خود در بازار جهانی رکورد خرید و فروش را از آن خود کرده است.

معرفی یخساز سنکور
معرفی یخساز سنکور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *