کسب و کار در مناطق مرزی

مناطق مرزی:

وزیر کشور اخیرا برای ایجاد اشتغال و تولید در مناطق مرزی گام هایی برداشته اند. دولت برای بهبود شاخص‌های معیشتی مردم مناطق مرزی گفته اند: مردم و جوانان مناطق مرزی به جای استفاده از مشاغل کاذبی چون کولبری و… در مسیر مشارکت در تولید و صادرات کشور گام بردارند.

مناطق مرزی به دلیل موقعیت خوب جغرافیایی که دارند از نظر بین المللی دارای امتیازات مهمی هستند. یکی از این امتیازات در حوزه اقتصادی و صادرات است. به گفته کارشناسان اقتصادی اگر صادرات در مناطق مرزی رواج پیدا کندنه تنها باعث توسعه کشور که توسعه مناطق مرزنشین را هم در پی دارد.

برای صادرات از استان های مرز نشین ومناطق مرزی ما به دستگاهای تولیدی نیاز داریم

چند نمونه ازدستگاه های تولید و ارزان قیمت را ما برای شما جمع اوری کرده ایم و میتوانید انها را در ادامه ی مقاله مشاهده وبرسی کنید

1_گردوشکن صنعتی 40 کیلویی

گردوشکن برقی صنعتی 40 کیلویی سنجاب محصول جدید و کارآمد جهت شکستن انواع گردو با ظرفیت 40 کیلودر ساعت میباشد. این دستگاه مجهز به موتور قدرتمند و فکهای مخصوص جهت شکستن گردو میباشد.

باغداران و بنکداریهای پخش خشکبار می توانند از این دستگاه جهت مغز کردن گردو در کمترین زمان استفاده نمیایند. بدنه تمام فلزی در ابعادی مناسب موجب استفاده آسان از این دستکاه شده است. 

قبل از استفاده از دستگاه نسبت به سورت کردن گردو اقدام نمائید تاسرعت کار بیشتر شود. همچنین تجربه نشان داده است اگر گردو یک ساعت قبل از مغز شدن در آب بخیسانید در سرعت کار تاثیرمی گذارد. 

2_دستگاه روغن گیری پرس سرد

کالیبر ۱۸ وارداتی روغن گیر کنجد

روغنگیر آفتابگردان

روغنگیری سیاه دانه

روغن کشی بادام زمینی

روغنکشی کلزا

ظرفیت خروجی: 1.5 کیلوگرم در ساعت

قدرت موتور: 0.5 اسب بخار

برق مصرفی: تک فاز

وزن دستگاه: 8 کیلوگرم ظرفیت

ورودی: 3 کیلوگرم

دستگاه روغن گیری پرس سرد
دستگاه روغن گیری پرس سرد درمناطق مرزی

تکنولوژی پرس سرد از گرم سالمتر است، به دلیل اینکه دمای روغن پایین تر از 45 درجه است.
به دلیل کیفیت بالایی که در تهیه این روغن به کار رفته است، متخصصان به روغنی که از روش پرس سرد تولید میشود، روغن بکر نیز میگویند.لازم به ذکر است همه دستگاه های روغن گیری در بکردانه از این روش استفاده میکنند.

اگر شما هم دغدغه تهیه و مصرف روغن سالم دارید، دیگر نگران نباشید، دستگاه روغن گیر خانگی هم مشکل شما در تهیه و مصرف روغن خانگی را حل میکند و هم میتواند به منبع درآمدی برای شما تبدیل شود و در مغازه یا فروشگاه خود از آن استفاده کنید.

3_دستگاه خمیرپهن کن نان سنتی تیری در مناطق مرزی

افزایش سرعت و کیفیت

پهن کردن خمیر

افزایش سرعت و کیفیت پخت نان 

پهن کردن انواع خمیر در دو مرحله

کاربری آسان و … 

4_دستگاه تفت تخمه ۱۰ کیلویی در مناطق مرزی

طراحی اصولی قطعات و دقت در  بکار گیری  درست متعلقات  ، موجب تفت یکنواخت محصول و افزایش طول عمر دستگاه می شود. 

5_خشک کن میوه

ظرفیت ۵ کیلو گرم

بدنه دو جداره با عایق پشم سنگ و فومرنگ کوره ای الکترواستاتیک

برق تک فاز با حداقل مصرف انرژیسیستم کنترل هوشمند زمان،

دما ،رطوبت و شدت جریان هوا

قابل استفاده برای تمام محصولات غذایی و کشاورزی

هزینه طراحی و ساخت و اجرا و نگهداری و استفاده از این دستگاه ها بسیار بالاست و با توجه به سرعت بسیار پایین تولید به این روش، قیمت تمام شده محصولات نهایی بسیار بالاست. هزینه تمام شده محصول اگر بالا باشد قیمت فروش آن نیز بسیار بالا خواهد بود و در نتیجه بازار بسیار محدودی خواهد داشت.
در خشک کن های انجمادی خروج آب از میوه جات با استفاده از فرآیند تصعید یخ آب در فشار پایین انجام می شود و بافت میوه و سبزی آسیب کمتری دیده و محصول بهتر و با کیفیت تری تولید می شود

6_دستگاه کره گیردر مناطق مرزی

دستگاه کره گیر اکو بکردانه، دستگاهی زیبا و قدرتمند می باشد که برای آن دسته از مشتریانی که به دنبال قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول هستند، گزینه ای ایده آل می باشد. این دستگاه با قابلیت کره گیری 100 کیلوگرم در ساعت می تواند از انواع مغزیجات نظیر: بادام زمینی، گردو، بادام درختی، فندق، کنجد، پسته و پودر نارگیل کره گیری کند. این دستگاه با مجهز بودن به تیغه های دندانه دار گوه ای از جنس استیل سخت کاری شده کره خروجی نرم و با کیفیتی را به مشتری ارائه می دهد. 

ابعاد: 75*35*65 سانتی متر

ظرفیت ورودی: 100 کیلوگرم در ساعت

جنس بدنه: استیل

وزن دستگاه: 40 کیلوگرم

برقی مصرفی: تک فاز

نحوه کارکرد دستگاه تولیدی کره گیر:

معرفی دستگاه تولیدی کره گیر : به ماشین تولید دوغ یا کره می‌­گویند. این دستگاه از طریق سیستم همزن، که با نیروی گریز از مرکز کار می­‌کند، چربی­‌های موجود و مخلوط در ماست را از آن جدا می‌­کند. قسمت چربی که همان کره است در بالای ظرف انباشته شده و باقیمانده که مایع دوغ است در ظرف زیری جمع می­‌گردد.

با توجه به اینکه دستگاه‌های کره در ظرفیت‌های مختلف تولید می شوند، به همین دلیل موارد مصرف دستگاه کره گیر گسترده است و در مصارف خانگی، مصارف صنعتی با ظرفیت تولید زیاد و کارگاه‌های تولید محصولات لبنی با حجم متوسط، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

7_پاتیل پخت شیر و پروسس تانک و شیر سرد کن و شیر جوش

بدنه داخل و خارج استیل(ضد زنگ و پوسیدگی)

*دارای عایق بندی پشم سنگ

*قابلیت نصب اینورتر

*دارای مشعل و همزن تمام استیل

*دارای عایق کاری با دستگاه فوم تزریقی

*دارای موتور گیربکس دار بسیار قدرتمند

8_دستگاه پوستکن گردو و بادام

این دستگاه قابلیت پوست گیری گردو و بادام در عرض کمتر از 5 دقیقه را دارد و در 3 ظرفیت عرضه می گردد.موتور دستگاه پوستکن گردو و بادام در 2 مدل الکتریکی و بنزینی تولید وعرضه می شود.

9_دستگاه تولیدی درمناطق مرزی کلوچه شیرینی و بیسکویت مغزدار رومیزی

این دستگاه تولیدی که به صورت رومیزی طراحی شده است و دارای عملکرد اتوماتیکی می باشد و بدون دخالت نیروی انسانی مراحل پخت شیرینی را انجام می دهد. در ساختار این دستگاه از چندین مخزن استفاده شده است که دارای المنت می باشند. از جمله این مخزن ها می توان به مخزن خمیر، مخزن مغزی ها و مخزنی دیگر برای ذخیره ی مغز شکلات اشاره کرد. سه نوع اینورتر در این دستگاه وجود دارد که دو عدد آن برای کنترل وزن خمیر و از اینورتر دیگر برای کنترل وزن مغزی استفاده می کنند.

10_دستگاه تولیدی تقطیر و دستگاه عرق گیری

ظرفیت ورودی: 100 لیتر

ظرفیت خروجی: 15 لیتر

در هر پارت

نوع کندانسور: برقی

جنس مخزن: گرانیت

تعداد چفت: 4

11_دستگاه تولیدی آب گوجه گیری

دستگاه آب گوجه گیری، دستگاه رب گیری و گوجه صاف کن نیز نامیده میشود.دستگاه آب گوجه گیری چند کاره است و می تواند رب گوجه فرنگی ، آب انگور برای شیره ، رب انار ، سس فلفل قرمز ، لواشک و … را عین کارخانه آب گیری کرده و آماده پخت کند.دستگاه تماما استیل ضد زنگ و تک فاز یعنی قابل استفاده با برق خانگی و چرخدار، سیار و حمل آن سریع وآسان است. این دستگاه با ظرفیت 400 تا 500 کیلوگرم در ساعت ساخته میشود.

12_دستگاه تولیدی دوخت ریلی افقی

یکی دیگر از دستگاه هایی که برای کسب و کار در مناطق مرزی مفید است استفاده از دستگاه دوخت ریلی است که مزایای بسیاری دارد که میتواند به موارد زیر اشاره کرد:
مزایای دستگاه دوخت ریلی دوخت پلاستیک

    سرعت بالا در بسته بندی نسبت به دستگاه های دوخت پدالی و دستی
    قیمت مناسب نسبت به سایر دستگاه های دوخت اتوماتیک
    دارای سیستم تنظیم حرارت تا 300 درجه سانتیگراد
    برق و توان مصرفی پایین
    امکان جا به جایی راحت
    سرعت قابل تنظیم قسمت دوخت
    یکنواختی و استحکام دوخت

13_ دستگاه تولیدی فلافل زن در مناطق مرزی

ظرفیت تولید دستگاه های بزرگ تولید اتوماتیک فلافل:

همانطور که گفته شد، این دستگاه ها در 3 مدل با سه ظرفیت تولید مختلف ساخته میشوند. البته این ظرفیت تولید میتواند با توجه به مدت زمان تنظیم شده برای پخت فلافل ها تغییر کند.

مثلا زمانی که مدت زمان پخت فلافل ها 1 دقیقه تنظیم شده باشد، ظرفیت تولید دستگاه در بازه یک ساعت نسبت به زمانی که مدت زمان پخت 1.5 دقیقه تنظیم شده باشد، بیشتر خواهد بود.دستگاه مدل N1 با ابعاد 150*60*160 دارای ظرفیت تولید 1500 عدد فلافل در ساعت است.(اگر مدت زمان پخت 1 دقیقه باشد). و اگر مدت زمان پخت 1.5 دقیقه تنظیم شده باشد این دستگاه قادر به تولید 1000 عدد فلافل در ساعت خواهد بود.

ویژگی ها:

  • مصرف بهینه انرژی.
  • قابلیت تنظیم مدت زمان پخت.
  • قابلیت تولید فلافل نیم پز و تمام پز.
  • قابلیت نصب قالب‌های کتلت و ناگت و فلافل سوراخدار.
  • یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش.
 دستگاه تولیدی فلافل زن در مناطق مرزی
 دستگاه تولیدی فلافل زن در مناطق مرزی

مزایای فلافل زن

  • حجم بسیار پایین روغن مورد نیاز در سرخ کن که باعث صرفه جویی در مصرف برق/ گاز می‌شود.
  • قابلیت تنظیم مدت زمان پخت.
  • قابلیت تولید فلافل نیم پز و تمام پز.
  • قابلیت نصب قالب‌های کتلت و ناگت.
  • تمام استیل.
  • مجهز به کنتور شمارشگر تعداد فلافل تولید شده.
  • عدم سقوط مستقیم فلافل در روغن به منظور کاهش خرابی روغن.
  • شستشو آسان قطعات.

14_دستگاه اسلایسردر مناطق مرزی

اسلایسر وسیله ای کاربردری برای کسب و کار در مناطق مرزی است این دستگاه ها از معتبرترین برندهای ماشین آلات صنایع غذایی کشورهایی همچون ایتالیا، سوئد و تایوان هستند.

لازم به ذکر است که شرکت البرز ماشین کرج تولید کننده ی ماشین آلات صنعتی است و بجز این دستگاه (دستگاه اسلایسر میوه) تولید سایر ماشین آلات از ابتدا تا انتها در مجموعه البرز ماشین کرج انجام میشود.

دستگاه اسلایسر علاوه بر آشپزخانه های صنعتی، در کارگاه ها و کارخانه های تولید میوه خشک نیز کاربرد دارد. جالب است بدانید یکی از عوامل تولید محصول نهایی با کیفیت (میوه خشک با کیفیت) دستگاه اسلایسر مناسب است. دستگاه اسلایسر با برش مناسب، در نهایت محصولات یکنواختی به شما تحویل میدهد و این موضوع باعث میشود تا محصولات در هنگام فرآیند خشک شدن، یکنواخت خشک بشوند و محصول نهایی در داخل بسته بندی یکنواخت و زیبا باشد. از آنجایی که میوه خشک یک محصول نسبتا لوکس است، زیبایی ظاهری محصول در فروش و سودآوری شما تاثیر چشمگیزی دارد.

15_ سرخ کن رومیزی دو لگن

کاربرد و کارایی: سرخ کن رومیزی 2 لگن گازی، یکی از تجهیزات اصلی پخت غذا در رستوران ها و فست فودها است که برای سرخ کردن مرغ، قارچ، پیاز، سیب زمینی، فلافل، سمبوسه، سوسیس، هات داگ، میگو به کار گرفته می شود. از این سرخ کن نیمه صنعتی می توانید در فست فودها، فود کورت ها، رستوران ها، کافی شاپ ها و تالارهای پذیرایی یا کترینگ ها و آشپزخانه‌ های تهیه غذای خانگی استفاده کنید.

سرخ کن رومیزی دو لگن در مناطق مرزی
سرخ کن رومیزی دو لگن در مناطق مرزی

ماهیت دستگاه: سوخت مصرفی سرخ کن دو لگن صنعتی رومیزی، برای سرخ کردن مواد غذایی، گاز است و بسته به دسترسی اوپراتور می تواند از گاز شهری یا کپسولی استفاده کند.

16_دستگاه برگ چین برداشت گیاهان دارویی در مناطق مرزی

کاربرد دستگاه برگ چین در مناطق مرزی:برگ تک نفره پشتی

  • دستگاه برداشت گیاهان دارویی

برداشت گیاهان دارویی در سطح وسیع و زمان محدودی که جهت دستیابی به بالا‌ترین کیفیت وجود دارد استفاده از ماشین‌آلات برداشت را اجتناب‌ناپذیر می‌کند و در حال حاضر برداشت گیاهان دارویی با استفاده از نیروی انسانی انجام می‌شود که بالا بودن هزینه برداشت و افت کیفیت از محدودیت‌های اصلی آن می‌باشد. 

برگ چین چای تک نفره پشتی چیست؟
دستگاه برگ چین چای تک نفره پشتی یکی از دستگاه های پر کاربرد پرقدرت و سبک برای راحتی کار کشاورزان به وجود آورده است.
برگ چین چای تک نفره پشتی دستگاهی است که برای برداشت چای و برش برگ های تازه چای استفاده می شود.

دستگاه ساخته شده در کشور این قابلیت را دارا میباشد تا به طور همزمان سرعت برداشت بالا برده و بهترین کیفیت را تضمین نماید و در عین حال هزبنه تولید طیف وسیعی از گیاهان دارویی را کاهش دهد. 

17_دستگاه قوطی پرکن چهار توزین

کاربرد دستگاه قوطی پر کن در مناطق مرزی:

استفاده دستگاهدستگاه قوطی پرکن چهار توزین

  • این دستگاه در صنایع غذایی
  • پزشکی
  • صنایع شیمیایی
  • سخت افزاری
  • کشاورزی
  • محصولات محلی
  • محصولات بهداشتی و سایر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه مواد را منظم یا نامنظم با توزین اندازه گیری و داخل قوطی ها بسته بندی می‌کند.

دستگاه قوطی پرکن گرانول وزنی توانایی بسته بندی انواع مواد گرانولی شامل انواع حبوبات ، غلات ، خشکبار ، قند و شکر ، نمک ، تخمه ، پسته ، کشمش ، چای ، مواد شیمیایی گرانولی و … را در بسته هایی با لفاف پلاستیکی ، مقوایی ، فلزی و شیشه ای را دارد.

18_ماشین برش زیتون کاربردی در مناطق مرزی

ماشین برش زیتون SLI800 مناسب برش ورقه ای کردن زیتون به قطعات گرد با ضخامت قابل تغییر است که در خط زیتون یاخط فرآوری زیتون نیز کارایی دارد.دستگاه برش زیتون ، زیتون هسته گیری شده را به صورت ورقه ای برش می زند.

19_خردکن چهار کاره سبزی

مناسب خطوط تولید همچنین رستوران ها

این دستگاه دو بخش جداگانه دارد .بخش نخست برای خردکردن سبزیجات ریشه ای مانند هویج ، انبه ،شلغم ، سیب زمینی و غیره و بخش دوم بمنظور خرد کردن سبزیجاتی چون  کلم و پیاز به کار میرود.

در بخش دوم میتوان سبزیجات برگی را نیز خرد کرد.

با تعویض تیغه ها می توان سبزیجات ریشه ای را اسلایس ، خلال و یا بصورت نگینی خرد کرد.

سرعت تسمه و تیغه ها با کاهنده فرکانس تغییر می کند

20_دستگاه دوغ ساز

دستگاه دوغ ساز با دستگاه کف ساز دوغ که دستگاه دوغ زن دارای مخزن پنجاه لیتری بوده و با بدنه استیل شیر برقی شیشه نشکن طراحی گردیده است.

ویژگی دستگاه : سازه های مستحکم و جا به جایی اسان و سیستم شست و شو خودکار و بدنه تمام استیل و شیر برقی جهت تخلیه و ظاهرشکیل و زیبا

✔این دستگاه مناسب برای رستورانها ، کترینگ ها ، چلو کبابی ها ، فست فودها و کافی شاپ هاو مناطق مرزی
کارکرد جذاب و موثر در جذب مشتری
وظیفه این دستگاه تولید دوغ با شرایط خاص بدون مواد افزودنی و نگهدارنده است.

21_دستگاه آبگیری صنعتی

کاربرد دستگاه آبگیری صنعتی در مناطق مرزی: لیمو ، غوره ، نارنج ، انگور ، شیره جوانه گندم سمنو ، انار ، زرشک و …….

تمام فلز و آلمینیوم ، موتور تسمه ای ۳ اسب ۱۴۰۰ دور در دقیقه ، تک فاز ، پوسته چدنی
ظرفیت ساعتی ۵۰۰  الی  ۶۰۰ کیلو آب گیری
مطمئن. بادوام . پرقدرت.
قابل کارکرد با برق خانگی تک فاز.
موتور سه اسب بخار.
در رنگ ها و مدل های مختلف.
با دو خروجی جدا

ارسال به تمامی شهرها از طریق باربری
با قیمت مناسب

ابعاد :
عرض ۷۰ سانتیمتر ، ارتفاع ۱۱۸ سانتیمتر ، طول ۷۰ سانتیمتر و قطر دهنه ۴۳ سانتیمتر

ابگیری در مناطق مرزی
ابگیری در مناطق مرزی

نوشته های مشابه

‫18 دیدگاه ها

    1. مناطق مرزی به دلیل موقعیت خوب جغرافیایی که دارند از نظر بین المللی دارای امتیازات مهمی هستند. یکی از این امتیازات در حوزه اقتصادی و صادرات است. به گفته کارشناسان اقتصادی اگر صادرات در مناطق مرزی رواج پیدا کندنه تنها باعث توسعه کشور که توسعه مناطق مرزنشین را هم در پی دارد.

    1. گردوشکن برقی صنعتی 40 کیلویی سنجاب محصول جدید و کارآمد جهت شکستن انواع گردو با ظرفیت 40 کیلودر ساعت میباشد. این دستگاه مجهز به موتور قدرتمند و فکهای مخصوص جهت شکستن گردو میباشد.باغداران و بنکداریهای پخش خشکبار می توانند از این دستگاه جهت مغز کردن گردو در کمترین زمان استفاده نمیایند. بدنه تمام فلزی در ابعادی مناسب موجب استفاده آسان از این دستکاه شده است.

    1. 0.5 اسب بخار
      3 کیلوگرم
      ظرفیت ۵ کیلو گرم
      بدنه دو جداره با عایق پشم سنگ و فومرنگ کوره ای الکترواستاتیک
      برق تک فاز با حداقل مصرف انرژیسیستم کنترل هوشمند زمان،
      دما ،رطوبت و شدت جریان هوا

    1. دستگاه کره گیر اکو بکردانه، دستگاهی زیبا و قدرتمند می باشد که برای آن دسته از مشتریانی که به دنبال قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول هستند، گزینه ای ایده آل می باشد. این دستگاه با قابلیت کره گیری 100 کیلوگرم در ساعت می تواند از انواع مغزیجات نظیر: بادام زمینی، گردو، بادام درختی، فندق، کنجد، پسته و پودر نارگیل کره گیری کند.

    1. • مصرف بهینه انرژی.
      • قابلیت تنظیم مدت زمان پخت.
      • قابلیت تولید فلافل نیم پز و تمام پز.
      • قابلیت نصب قالب‌های کتلت و ناگت و فلافل سوراخدار.
      • یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش.

    1. برای سرخ کردن مرغ، قارچ، پیاز، سیب زمینی، فلافل، سمبوسه، سوسیس، هات داگ، میگو به کار گرفته می شود.

    1. به علت نوسانات دلار قیمت دقیق و ثابتی برای محصولات نیست
      برای اگاهی از قیمت محصولات به قسمت درخواست قیمت در سایت مراجعه کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *