10 وبسایت برتر b2b درجهان

وبسایت برتر b2b درجهان:

از محبوب ترین سایت های b2b جهان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
علی بابا(Alibaba)، هند مارت(IndiaMART)،تجارت الکترونیک جهانی(eWorldTrade)، ساخت چین (Made-in-china)، منابع جهانی(Global Sources)،دروازه دی اچ (DHgate)،تجارت هند (TradeIndia)،پیشنهاد من (ioffer)، ای سی پلازا(ECplaza)، ای سی وی وی(ECVV)

10 وبسایت برتر b2b  درجهان

سایت های بازاریابی صنعتی  (B2B) در دهه گذشته بصورت چشمگیری  داشته  است. اگر با سایت های بازاریابی صنعتی شناخت کافی ندارید ، بازاریابی صنعتی وب سایتی است که به یک تجارت اجازه می دهد تا با تجارت دیگری معاملاتی انجام دهد. و از این فرایند کسب درآمد و سود نماید.

بازاریابی صنعتی  به معنای معمالات و داد و ستد بین بنگاه‌ها تجاری و تجار مثل تامین کنندگان با فروشندگان عمده، یا عمده فروشان با خرده فروشان می‌باشد. در تجارت بازاریابی صنعتی ، زنجیره ارزش هر محصول تا رسیدن به دست مشتری ، چندین بنگاه قرار دارند. هر بنگاهی ارزش به ارزش کالا افزوده و به بنگاه بعدی به فروش می رساند  این خرید و فروش‌ها را بازاریابی صنعتی  می نامند. در این مدل، معمولاً حجم معاملات و همچنین حجم مالی بسیار زیاد است.

کشور چین بیشترین رقم شرکت ها و سایت های بازاریابی صنعتی  در جهان دارد و پس از آن ایالات متحده ، هند و هنگ کنگ قرار دارند.

لازم است که بدانید در دهه  های گذشته در کشورمان  ایران سایت های بازاریابی صنعتی زیادی ظاهر و مورد استقبال جامعه  گرفته اند .

محبوبترین وب سایت های بازاریابی صنعتی یا B2B

علی بابا Alibaba

بهترین ومحبوب ترین  وب سایت بازاریابی صنعتی  جهان برای تجارت جهانی عمده فروشی است ، Alibaba وسیع ترین  بازار آنلاین B2B در جهان است. این سایت ابتدا ازکشور چین منشا گرفت ، پشتیبانی از بسیاری از زبان ها از جمله لهستانی ، ایتالیایی ، آلمانی ، ژاپنی و غیره است.

سایت علی بابا  در سال ۱۹۹۹ راه اندازی  و شروع به کار کرد  ولی هم اکنون وب سایت ها ی مانند Amazon و eBAY از پیشی  گرفته است  . سایت Alibaba  موفق به فروش ۱۷۰،۰۰۰ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۲ شد ، که بیشتر از ترکیب eBay و Amazon است . همچنین در حال حاضر میزبان بیش از ۳۵ میلیون کاربر می باشد .

ازمارک های معروف آن عبارت اند از : AliExpress  ، Alipay و Alibaba international.

تنها مشکلی که در این وب سایت برتر وجود دارد این است که برخی از شرکت ها صرفاً شرکت های واسطه و بازرگانی هستند و نه تولید کننده.

هند مارت IndiaMART

یک وب سایت تجارت الکترونیکی است که فروش صنعتی یا B2B و همچنین B2Cو C2C راارائه می کند. با نام تجاری اقتصاد هند INDIA MART بزرگترین  و معروفترین بازار آنلاین هندوستان است و بعد از Alibaba دومین وب سایت بزرگ بازاریابی صنعتی در جهان محسوب می شود. عملکرد آن در سال ۲۰۱۴ بیش از ۲۰۰ کرور معادل ۳۲ میلیون دلار است .

دینس آگوروال هندMART را به همراه InterMESH تأسیس کرد. این شرکت به عنوان یکی از بهترین وب سایت های بازاریابی صنعتی معروف  است که در حال حاضر بیشتر از دو هزار نیرو در شهرهای بزرگ هند دارد و در سال ۲۰۱۵ ، مدعی بود  که بیش از ۳ میلیون تأمین کننده در این وب سایت درج کرده است.

تجارت الکترونیک جهانی eWorldTrade

سایت eWorldTrade  یک سایت  جدیدی در بازریابی صنعتی  است که به سرعت معروف شد و شهرت جهانی پیدا کرد . این شرکت تابعه Reckon Media LLC ، است که رسانه های دیجیتال و خدمات فناوری ارائه می دهد ، که در ایالات متحده قراردارد . eWorldTrade  خود واحد عملیاتی خود را در سراسر جهان دارد.

تنها سایت بازاریابی صنعتی  است که در هنگام ثبت نام در آن ، کاربران از ۱۰ معامله و تراکنش رایگان برخودار است ویک سیاست فروش قوی و بزرگ برای مشاغل ها  بوده است ، و با این روش می توان رشد سریع آن در تنها چند سال مشاهده کرد. با این حال بسیاری از تولید کنندگان این کشور از چین هستند ، همچنین مشاغل های ایالات متحده ، هند ، مالزی و پاکستان با آن قرارداد همکاری دارند.

این پلتفرم برای پایین آوردن هزینه های خود واحد عملیاتی خود را در پاکستان قرار داده و به سبب این کار در آینده سود فراوانی خواهد برد. پایین ترین  نرخ عمده فروشی و تحویل سریع را می توان به راحتی از eWorldTrade توقع داشت .این وب سایت تحت تأثیر مشاغل کوچکتر و متوسطی قرار گرفته است که نتوانسته در بهترین وب سایت های بازاریابی صنعتی  که قبلاً شناخته شده در پاکستان بودند ، به رسمیت شناخته شوند. ۱۰ فروش رایگان اولیه در این سایت البته یک دلیل اصلی برای ثبت نام در اینجا است.

ساخت چین Made-in-China

ساخت چین یکی دیگر از محبوب ترین و بهترین وب سایت های بازاریابی صنعتی است. این وب سایت هم با تمرکز بر شرکت های قوی در تکنولوژی از کشور چین اداره می شود. این سایت یک پیشرو در صنعت تجارت الکترونیک است. تمام محصولات وکالاهای آنها یا در چین یا تایوان ساخته شده است. محصولات چینی در سال ۲۰۰۷ از طرف ایالات متحده ، کانادا ، استرالیا و اتحادیه اروپا شامل صدور فراخوانی و مرجوعی در طیف گسترده ای از کالاهای مصرفی چینی شدند که به این شرکت زیان بزرگی تحمیل شد .

با همه این موارد ، این وب سایت  یکی از موفق ترین وب سایت های جهان برای تجارت و فروش مشاغل است.

منابع جهانیGlobal Sources

Global Sources یک شرکت تابعه هونگ کونگ است که در GSOL  و NASDAQ ثبت شده است. گلوبال سورس یک شرکت نسبتا قدیمی است که در سال 1970 توسط Merle A. Hinrichs و C. Joseph Bendy با عنوان تجاری Trade Media Ltd ثبت گردید.

بیش از ۱ میلیون خریدار بین المللی در حال حاضر در زیر آن مستقر هستند. این سایت  یک استراتژی فروش باورنکردنیدربازاریابی صنعتی دارد و به همین خاطر است که زمان طولانی در ابن رقابت ها  مقاومت  داشته و هر روز به رشد خود اضاف می کند. در پایان سال ۲۰۱۲ درآمد این بازار آنلاین ۲۳۲ میلیون دلار بود.

نقطه قوت فروش این پلتفرم این است که کیفیت تولید کننده را تأیید ومورد اهمیت قرار می دهد ، خدماتی که شرکت های بسیار کم دیگر ارائه می دهند در راستای آن ، منابع جهانی همچنین نمایشگاه های تخصصی در سراسر جهان برگزار می کند که خریداران و تأمین کنندگان را در یک محیط با کیفیت رودرو می کند.

دروازه دی اچ DHgate

DHgate یک سایت پیش قدم در عمده فروشی محصولات چینی است که باید آن را امتحان کنید. این سایت یک رکورد کاملا اثبات شده در ارائه خدمات، محصولات با کیفیت و نرخ های پیشنهادی دارد که نمی توان نمونه ی آن را در جای دیگری مشاهده کرد. این سایت نیز مانند بیشتر سایت های معروف بازاریابی صنعتی  چینی است ولی از زبان انگلیسی پشتیبانی می کند.

همانند سایت  eWorldTrade، این سایت نیز خرید و فروش محصولات تولید شده از صاحبان کسب و کارهای کوچک ​​را آسان می کند. این سایت پرداخت های بین المللی با امنیت بالا و سرویس ارسال محصول را ارائه می دهد. اگر چه دفتر مرکزی آن در پکن واقع شده است ولی در سراسر نقاط جهان مانند ایالات متحده ی آمریکا ؛ امارات متحده ی عربی، فیلیپین و هند شعبه های فعال دارد.

 موسس آن یک خانم به نام دایان وانگ ( Diane Wang) یا همان موسس وب سایت joyo.com است. او همچنین مدیر بازاریابی سیستم های سیسکو می باشد. در سال 2018 این شرکت مدعی شد که بیش از 1.2 میلیون تولید کننده ی چینی و 10 میلیون خریدار از بیش از 200 کشور جهان دارد می باشد.

تجارت هند TradeIndia

چنانچه از نامش پیداست ، این یک  شرکت هندی است که دفتر مرکزی آن در دهلی نو قرار دارد. در حال حاضر بیش از ۳ میلیون کاربر ثبت شده دارد و به عنوان یکی از بهترین وب سایت های بازاریابی صنعتی در سطح جهان برای خرید محصولات تولید شده در هند و تجارت در سطح جهان خدمت می نماید. از دکوراسیون منزل ،کشاورزی گرفته تا ماشین آلات ، تجارت هند قطعاً این تجارت کالاهای زیادی را در خود گنجانده  است.

این شرکت  مخصوص مشاغل کوچک در هند است. که در سال ۱۹۹۶ تأسیس شد ، در بیش از ۳۵ شهر و بیش از ۱۲۰۰ کارمندونیرو دارد .این سایت دراصل به عنوان یک سرویس دایرکتوری آنلاین است که در تجارت جهانی و واردات و صادرات عمل می کند.

هم اکنون بیش از ۱۲،۰۰۰ زیر شاخه های محصول در این سایت وجود دارد. تجارت هند همزمان با حضور در صنعت بازاریابی صنعتی ، روخدادهایی را ترتیب داده است و همچنین به عنوان شریک برتر SME با Google در ارتباط بوده است.

پیشنهاد من iOffer

بازاری انلاینی شبیه آمازون و eBay که در آن می توانید تقریباً مانند شعار آن “مکانی برای خرید ، فروش و تجارت” هر چیزی را خرید وفروش کنید.

iOffer توسط استیون نریایوف ، یک شرکت بازرگانی آنلاین مستقر در سانفرانسیسکو است. در سال ۲۰۰۲ راه اندازی وشروع بکار کرد.

وب سایت iOffer از طریق مدعی شدن خود مبنی بر داشتن یک میلیون کاربر از جمله حدود ۷۵۰۰۰ فروشنده ، شهرت خود را به عنوان یکی از بهترین وب سایت های بازاریابی صنعتی  بدست آورد. از ویژگی های خاص در این سایت این است که امکان لیست بندی کالاهای رایگان را برای شما فراهم می سازدو فقط در زمان فروش و یا برای خدمات لیست بندی با حق بیمه ، آنها را شارژ می کند. تفاوت بین iOffer و eBay در این است که از نظر تقلب در خریدار و فروشنده از فروش با عدم رضایت پایینی  برخوردار می باشد.

ای سی پلازا ECplaza

با توجه به پیش قدم بودن  ، این شرکت  به شماره یک رهبری تجارت الکترونیک دربازارهای صنعتی دست یافته است که به بیش از ۱،۰۰۰،۰۰۰ عضو خدمات آنلاین و آفلاین ارائه می دهد.این سایت در سال ۱۹۹۶ توسط اینکیو پارک ایجاد شد و یک سکوی کره جنوبی می باشد.این شرکت احتمالا بهترین وب سایت بازاریابی صنعتی است که حاوی  تجارت ، کاتالوگ ، محصولات و فهرست های شرکت است. این وب سایت  زبان های کمی مانند انگلیسی ، چینی ، کره ای و ژاپنی را ارائه می کند.

ECplaza درسال های اخیر رشد کم اما مداوم وطولانی داشته و امروزه برای خود شبکه ای جهانی و شناخت برند عالی وبالایی ایجاد کرده است. ECplaza یک مرکز عمده فروشی آنلاین امن برای تجارت بین المللی می باشد.

ایی سی وی وی ECVV

از بهترین وب سایت های بازاریابی صنعتی  در جهان ، ECVV در سال ۲۰۰۳ با مأموریت برای تسهیل مفیدتروکارایی بالا تجارت جهانی تأسیس گردید.یکی از چندین شرکت از چینی که به یک استاد در تجارت الکترونیک دست یافت  و بر تجارت جهانی و فروش مشاغل مسلط شد . ECVV یک بستر بسیار معتبر برای خرید از آن است. این کار به خریداران جهانی اطلاعات فعلی و با کیفیت در مورد تأمین کنندگان و محصولات و بسته ها ارائه می دهد.

اولین پلت فرم خدمات نهایی خرید و فروش پایان در چین است و یک مروج مهم تجارت بین المللی است. حجم تجارت سالانه ECVV 5000 میلیون دلار تخمین زده شده است .

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. علی بابا(Alibaba)، هند مارت(IndiaMART)،تجارت الکترونیک جهانی(eWorldTrade)، ساخت چین (Made-in-china)، منابع جهانی(Global Sources)،دروازه دی اچ (DHgate)،تجارت هند (TradeIndia)،پیشنهاد من (ioffer)، ای سی پلازا(ECplaza)، ای سی وی وی(ECVV)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *