راهنمای خرید کارواش خانگی

راهنمای خرید کارواش

در این مقاله می خواهیم به راهنمای خرید کارواش خانگی بپردازیم نکاتی درمورد وزن ، موتور کارواش و … تا شما با استفاده از آن بهترین کارواش را تهیه کنید.

همان طور که می دانید خرید کارواش خانگی مناسب با طول عمر بالا برای هر فرد خریدار مهم و ضروری می باشد. کارواش مورد نظر شما باید شامل ویژگی هایی باشد که پیشنهاد می شود با خواندن این مقاله اطلاعت لازم را جهت خرید کسب کنید .

راهنمای خرید کارواش خانگی
راهنمای خرید کارواش خانگی

چند نکته مهم درباره انتخاب و خرید کارواش خانگی مناسب (راهنمای خرید کارواش خانگی) :

نخستین و مهم ترین نکته ای که باید در هنگام خرید کارواش خانگی به آن توجه کنید، قیمت و ابعاد دستگاه مورد نظر شما می باشد.

1. وزن مناسب دستگاه :

یکی از راهنمای خرید کارواش خانگی وزن دستگاه است .باید این نکته را در نظر داشته باشید که اگر کارواش مد نظر شما قرار است در محیط های غیر صنعتی و بزرگ مورد استفاده شما قرار بگیرند، پس باید هم از وزن مناسبی برخوردار باشد و هم ابعاد و طراحی قابل قبولی جهت سهولت در امر جا به جایی داشته باشند.

2. طول کابل منبع تغذیه :

تقریبا تمام دستگاه های پمپاژ کننده دنیا با برق مستقیم شهری به کار می افتند که یکی از آن ها انواع کارواش ها هستند و در این میان، برای راحتی بیشتر کاربران در هنگام استفاده از کارواش های خانگی، و هم برای رفع دغدغه نبود پریز برق در برخی از مکان ها، این دستگاه ها از کابل بلند متصل کننده این نوع از دستگاه به منبع تغذیه مورد نیازشان برخوردار هستند که می تواند این دغدغه ها را برایتان تا حد قابل قبولی کاهش دهد.

3.موتور قدرتمند :

حتما توجه کنید که اگر قرار باشد شما برای شستشوی هر نقطه ای در محیط شخصی خودتان، چندین و چند بار از کارواش خانگی تان استفاده کنید، زمان زیادی را مصرف خواهید کرد و همچنین انرژی زیادی را نیز تلف خواهید کرد . پس بهتر است که در هنگام خرید یک کدام از این دستگاه پاکسازی کننده خانگی حتما به توان موتور به کار رفته در ساخت آن و همچنین قدرت پاشش آب از درون دستگاه به بیرون را مد نظر خود قرار دهید.

یکی از کارواش های باکیفیت و مناسب که دارای موتور بسیار قدرتمندی نیز می باشد کارواش کنزاکس مدل KPW-2140 می باشد.

راهنمای خرید کارواش خانگی

4.قابلیت استفاده از مواد شوینده :

این مورد هم برای بسیاری از خریداران محترم می تواند بسیار قابل توجه و مهم باشد. کارواش های خانگی امروزه از مدل ها و نوع های مختلفی برخوردار هستند که یک نوع از آن ها، کاروش هایی است که مخزن ترکیب نمودن مواد شوینده با آب را دارا می باشد که قطعا تنها می توان به هنگام شست و شوی یک خودرو و یا یک وسیله بسیار کثیف و آلوده متوجه این حُسن بزرگ به کار رفته در برخی از کارواش های خانگی شد.

5.برخورداری از حالت های مختلف شست و شو :

برخی از این دستگاه های پاک کننده خانگی یا کارواش از امکان پاشش آب و یا حتی مواد شوینده از داخل مخزن خود با حالت های مختلف شامل :

1- پاشش مستقیم و 2- پاشش های غیر مستقیم

این دو حالت تحت زوایای گوناگون برخوردار هستند که این قابلیت نیز می تواند برای بخش عمده ای از خریداران کارواش های خانگی مهم و قابل توجه به حساب آید.

6.قیمت نهایی دستگاه :

و اما مورد آخر که معمولا برای بخش بزرگی از خریداران ایرانی مهم تر از حتی کیفیت کلی محصول هم می باشد، قیمت مناسب آن است. قیمت کارواش های خانگی با توجه به امکانات و توان موتور و همچنین مسائل ظاهری دستگاه همچون : اندازه، طراحی، رنگ، وزن و … مشخص می شود و نباید همیشه برای خرید هر کدام از این دستگاه های پاک کننده خانگی فکر کنید که چون گران تر از مابقی کارواش های دیگر خانگی موجود در بازار است، پس از همه آن ها بهتر و با کیفیت تر است.

کارواش خانگی مورد نیاز خود را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید :

  1. کارواش آب گرم یا آب سرد :

دستگاه کارواش خانگی به طور کلی به دو دسته ی شوینده ی فشار قوی آب گرم و سرد دسته بندی شده و برحسب نیاز افراد انتخاب می شوند. کارواش های فشار قوی آب گرم بیشترین عملکرد خود را در زمینه تمیز کردن موتور و بخش های مختلف ماشین که به روغن و یا گریس آغشته شده اند نشان می‌ دهند.


افرادی که تمایل دارند خاک و گل و لای موجود در سطوح مختلف را پاک کرده و یا اقدام به لایه برداری رنگ کنند می توانند از کارواش فشار قوی آب سرد را انتخاب نمایند. اغلب کارواش های خانگی که توسط افراد خریداری می شوند از نوع آب سرد بوده و این قابلیت را دارند که با استفاده از مواد پاک کننده بیشترین کارایی را در امر نظافت داشته باشند.

2)کارواش چرخ‌دار یا بدون چرخ

توجه به مکان موردنظر جهت استفاده از کارواش خانگی نیز در انتخاب آن نقش بسزایی خواهد داشت. چنانچه لازم است دستگاه کارواش را به فضای دیگری جهت انجام نظافت انتقال دهید بهتر است از کارواش های خانگی چرخ دار استفاده کنید تا جابجایی و حمل آن ساده تر باشد. در بین انواع مختلف کارواش های خانگی مدل های سبک و چرخ دار نیز وجود دارد که براساس نیاز و محیط مورد استفاده می توان آن ها را انتخاب کرد.

3)کارواش برقی یا بنزینی

دستگاه کارواش خانگی  برقی که برای استفاده در داخل منزل انتخاب می شوند صدای کمتری را تولید میکند برخلاف کارواش بنزینی. کارواش های برقی هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند . کارواش های بنزینی برای کاربردهای سنگین ساخته می شوند. معمولا قدرت بیشتری از کارواش برقی دارند و برای انجام کار طولانی مدت مناسب هستند. کارواش بنزینی از آن جا که به برق نیاز ندارد قابلیت جابه جایی بیشتر دارد و در جاهایی که دسترسی به برق آسان نیست هم کاربرد دارد. اما باید توجه داشت که به علت مصارف کاملا صنعتی و قیمت بسیار بالاتر نسبت به کارواش های برقی ،این دسته از کارواش ها زیاد مرسوم نیستند.


جهت مشاهده انواع کارواش خانگی کلیک کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *