فرغون موتوری یا همان فرغون بنزینی موتور هوندا GXV 160

آیا تا به حال نام فرغون موتوری را شنیده اید؟ فرغونی که علاوه بر حمل بار، یدک کش، برف روب، پاور لیفت و …. را باهم داشته باشد؟ با ما همراه باشید…

فرغون موتوری یا همان فرغون بنزینی

فرغون یکی از ابزارهای مورد نیاز و ضروری در زمینه های عمرانی، راه و ساختمانی، کشاورزی و … محسوب می شود. ابزاری است که از دیرباز تا کنون مورد استفاده قرار گرفته است. تفاوت منحصر به فرد فرغون های امروزی نسبت به نوع قدیمی، در تکنولوژی مورد استفاده در آن است. تکنولوژی که باعث شده تا کارها آسان تر، سریع تر و با دقت بیشتر انجام شود.

تاکنون به ابزاری فکر کرده اید که همه ی امکانات زیر را با هم داشته باشد؟! :

به نظر شما همچون وسیله ای تاکنون طراحی و تولید شده است؟؟!

بله 🙂

فروغون مونوری و مزایای آن-کارالودر

شرکت اسفنجرد یزد توانسته است فرغون موتوری با نام کارالودر را طراحی و به تولید برساند. ابزاری که باعث شده است تا کشاورزان، دامداران، صنعتگران ساختمانی و … فعالیت خود را صنعتی تر، مقرون به صرفه تر، سریع تر و با صرف زمان کمتر انجام دهند.

اجزای فرغون موتوری یا فرغون بنزینی:

  • جعبه (اتاق)
  • شاسی (استخوان بندی)
  • تسمه، نبشی، میلگرد، واشر (این اجزا جهت استحکام و بالا بردن فرغون می باشند)
  • سردسته
  • شفت(میاه محور)
  • چرخ کامل: رینگ ،بلبرینگ، تیوپ، تایر

انواع شاسی فرغون موتوری یا فرغون بنزینی

شاسی لوله ای: اسکلت بندی فرغون به شکل لوله­ای است و در فرغون­هایی با کیفیت بالا این لوله­ ها یک دست و یک سره هستند. این لوله­ ها از ضخامت ۰.۶ میل تا ۱/۵ میل در بازار وجود دارند.

شاسی پروفیلی فرغون موتوری: این نوع شاسی از شاسی لوله ای سنگین­ تر است و باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد چرا که شاسی یکی از مهم­ترین اجزا فرغون را تشکیل میدهد. اسکلت بندی این نوع  به شکل پروفیل است که به صورت یک سره در فرغون تولید میشود.

اجزا کامل چرخ فرغون موتوری یا فرغون بنزینی:

  • تایر
  • تیوپ
  • رینگ
  • بلبرینگ

هر کدام از اجزا مهم و کاربردی هستند و هر کدام مدل­های متنوعی را دارا هستند.چیزی که باعث نگهداری از چرخ میشود میل فرغون  است، که از میان دو واشر استاندارد در سایز ۲۰ میل رد می شود. هرچه بست این میل محکم تر باشد کار با آن ساده تر و راحتتر می شود. به همین دلیل میتوان گفت که سایز طول و قطر آن در فرغون نکته­ی مهمی است.

دلیل محبوبیت فرغون موتوری یا فرغون بنزینی:

فرغون ­های موتوری، چهار چرخ، یک موتور بنزینی هوندا وگیربکس دنده جلو به عقب و همینطور ظرفیت حمل باربیشتر از 300 کیلو گرم (8 برابر یک فرغون دستی) دارای هستند و میتواند انتخابی مناسب، قدرتمند و به صرفه باشد.
با فرغون­ های موتوری میتوانید بدون هیچ هزینه ای آجر، کیسه­ های سیمان، سنگ، ماسه و شن را به راحتی جابجا کنید و امکان ایجاد مشکل در حمل و جابجایی بار وجود ندارد.در کل به نوعی هزینه نیروی کار را کاهش داده اید و سرعت عملکرد خود را بالا برده اید.

کنترل بار و  باربری در زمین ­های ناهموار ، فضای باریک و راهروها و… با فرغون موتوری:

این دستگاه­ های قدرتمند علاوه بر توانایی ­های ذکر شده، توانایی و امکان عبور از درب یک خانه و اتاق را نیز دارند. به این صورت که در ساختمان سازی به سادگی می تواند در محیط یک خانه در حال ساخت مانور دهد  و میتوان گفت که این فرغون­ ها  به راحتی امکان بالا رفتن از شیب­ های تا 20 درجه را دارا هستند.

این فرغون موتوری دارای مشخصه های بسیاری است از جمله :

دارای موتور هوندا GXV 160توان 5.5 اسب بخار
گیربکس4 دنده
سرعت6 کیلومتر در ساعت
بالارفتن در سطوح شیبدار30 درجه
نصب تجهیزات و جابه جایی به آسانی
فرغون موتوری

برای مشاهده اطلاعات دقیق تر از جمله فیلم این محصول و یا حتی سفارش محصول می توانید گزینه مشاهده جزئیات محصول را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

‫10 دیدگاه ها

    1. شرکت اسفنجرد یزد توانسته است فرغون موتوری با نام کارالودر را طراحی و به تولید برساند. ابزاری که باعث شده است تا کشاورزان، دامداران، صنعتگران ساختمانی و … فعالیت خود را صنعتی تر، مقرون به صرفه تر، سریع تر و با صرف زمان کمتر انجام دهند.

    1. به علت نوسانات دلار قیمت دقیق و ثابتی برای محصولات نیست
      برای اگاهی از قیمت محصولات به قسمت درخواست قیمت در سایت مراجعه کنید 

    1. سلام b2wall را در گوگل سرچ کرده و از قسمت درخواست قیمت مشخصات خودرا ثبت کنید تا مشاوران با شما تماس بگیرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *