موتور ویبراتور بنزینی روبین چیست؟

موتور ویبرراتور

موتور ویبراتور بنزینی روبین یکی از پرکاربرد ترین ماشین آلات   یکی از پر کاربرد ترین ماشین آلات ساختمانی در پروژه های عمرانی جهت ویبره بتن و خروج حباب های موتور ویبره بنزینی روبین می باشد  هوا موتور ویبراتور بنزینی روبین ساخت کشور ژاپن بوده و از شاسی مقاوم و مستحکم جهت جلوگیری از آسیب به موتور در هنگام ایجاد ارتعاش استفاده شده است.

هایپر صنعت فامکو تامین کننده و عرضه کننده انواع موتور ویبراتور بنزینی روبین ژاپن با قابلیت نصب شیلنگ ویبره از سایز 1 تا 2.5 اینچ به سراسر کشور می باشد.

موتور ویبراتور بنزینی انواع گوناگونی دارد و قابل ارائه در هایپر صنعت فامکو به شرح زیر است:

  • موتور ویبراتور بنزینی روبین با شاسی ثابت.
  • موتور ویبراتور بنزینی روبین با شاسی گردان.
  • موتور ویبره بنزینی روبین مشخصات خاصی دارد.

 مدل، مشخصات و کد فنی موتور ویبراتور بنزینی روبین شناسایی خواهد شد. برای هر مدل مشخصه های واحد، خاص و منحصر به فردی نسبت به مدل های دیگر وجود دارد.

 این تفاوت ممکن است، تنها مربوط به رنگ موتور یا ممکن است مربوط به تفاوت در روشن کردن یا دیگر مشخصه های مهم دیگر قرار داشته باشد

فروش موتور ویبراتور بنزینی Robin:

موتور ویبره بنزینی روبین یکی از پرکاربرد ترین ماشین آلات ساختمانی در پروژه های عمرانی جهت ویبره بتن و خروج حباب های هوا می باشد. موتور ویبراتور بنزینی روبین ساخت کشور ژاپن بوده و از شاسی مقاوم و مستحکم جهت جلوگیری از آسیب به موتور در هنگام ایجاد ارتعاش استفاده شده است.

هایپر صنعت فامکو تامین کننده و عرضه کننده انواع موتور ویبراتور بنزینی روبین ژاپن با قابلیت نصب شیلنگ ویبره از سایز 1 تا 2.5 اینچ به سراسر کشور می باشد. انواع موتور ویبراتور بنزینی روبین قابل ارائه در هایپر صنعت فامکو به شرح زیر است:

  • موتور ویبراتور بنزینی روبین با شاسی ثابت
  • موتور ویبراتور بنزینی روبین با شاسی گردان
  • کاتالوگ موتور ویبراتور بنزینی روبین

مشخصات فنی

مشخصات فنی موتور ویبره بنزینی روبین

موتور ویبراتور بنزینی روبین با مدل، مشخصات و کد فنی شناسایی می شود. برای هر مدل مشخصه های واحد، خاص و منحصر به فردی نسبت به مدل های دیگر وجود دارد.

 این تفاوت ممکن است، تنها مربوط به رنگ موتور یا  احتمال دارد مربوط به تفاوت در روشن کردن یا دیگر مشخصه های مهم دیگر نیز باشد.

بهترین گزینه برای انتخاب یک ویبراتور بنزینی با قابلیت اطمینان بالا ویبراتور بنزینی روبین می باشد.

 برای مصارف صنعتی و کشاورزی روبین سوبارو یک تولید کننده قدیمی و صاحب نام موتور های بنزینی می باشد.

موتور EY20 این شرکت ژاپنی با توان نامی ۵.۵ اسب بخار بهترین گزینه برای استفاده در موتور ویبراتور بنزینی می باشد.

  بهترین پیشنهاد برای پیمانکاران و شرکت های ساختمانی که بخواهند یک ویبراتور قابل اطمینان و با کیفیت داشته باشند، می تواند باشد.

البته قیمت این محصول در مقایسه با محصولات مشابه چینی بسیار بالا تر است ، ولی به همان اندازه هم از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

مدل EY20 ویبراتور بنزینی روبین ژاپن

ویبراتور بنزینی روبین ژاپن EY20 با بنزین کار می کند و موتور تک سیلندر بنزینی از برند روبین سوبارو ب همرا دارد.

  • کاربرد: ساختمانی
  • نوع ویبراتور: بنزینی
  • برند موتور: روبین
  • قدرت موتور: 5 اسب بخار
  • کشور سازنده: ژاپن

ویبراتور دستگاهی است ،که با تولید لرزه موجب خروج هوای محبوس  می شود و دستگاه مقاوم و محکم می شود. در ویبراتور بنزینی نیروی مکانیکی از طریق سوخت دستگاه که بنزین است تامین می شود.

انواع لوازم جانبی این دستگاه ساختمانی می توان به موتور های زیر شرح کرد:

  • شاسی، فلنچ، دوشاخه و پیچ و مهره

ویبراتور بنزینی روبین ژاپن مدل EY20

ویبراتور بنزینی روبین ژاپن EY20 همان گونه که از نامش پیداست ، به همراه بنزین کار می کند و موتور تک سیلندر بنزینی از برند روبین سوبارو نیز دارد ، این ویبراتور بنزینی روبین EY20 قدرت موتور 5 اسب بخار و سیلندر عمودی همراه دارد.

لوازم یدلی این ویبراتور بنزینی مخصوصا موتور روبین آن به آسانی  و با قیمت مناسب در بازار ایران یافت خواهند شد ، بنابراین در هنگام  استفاده از این ویبراتور و خدمات پس از فروش آن دچار هیچ گونه  مشکل نخواهید شد.

موتور ویبراتور بنزینی روبین EY20 دارای موتور با توان 5 اسب میباشد. جنس آلومینیوم بسیار محکم و قوی در بدنه این محصول ساخته شده است ، که بسیار مقاوم در برابر لرزشها قرار میگیرد.

از محبوبترین وسایل کار پیمانکاران  دستگاه ویبراتور بنزینی روبین می باشد.

تبدیل به یکی از ابزارهای اصلی جهت بتن ریزی در مقیاس های کوچک، متوسط و به خصوص پروژه های ساختمانسازی تبدیل شده است.

 این دسته از ویبراتورها همانند دریل عمل می کند، بدین روش  که در زمان  روشن کردن موتور بنزینی ،شیلنگ ویبره به حرکت در می آید و نیرو ارتعاشی را به سر شیلنگ منتقل می کند.

موتور ویبراتور
موتور ویبراتور

بررسی و مشاهده موتور ویبراتور بنزینی روبین EY20

 موتور ویبره بنزینی روبین یکی از کاربردی ترین انواع موتور ویبراتور   است . این نوع موتور ویبره بتن به آن علت که عدم نیاز به برق برای پروژه های بتن ریزی در مقیاس های کوچک و متوسط بسیار کارآیی دارند، و یکی از مناسب ترین گزینه ها جهت ویبره کردن بتن است.

 موتور ویبراتور بنزینی روبین EY20  قابلیت ساپورت شیلنگ ویبراتور در سایزهای 1، 1.5، 2 و 2.5 اینچ را دارا  می باشد ،و قدرت آن ها از موتور ویبراتور برقی بیشتر می باشد.

 استفاده از موتور ویبراتور بنزینی روبین EY20 برای مکان هایی که دسترسی ب برق ندارد توصیه میشود. قدرت بالای  موتور ویبراتور بنزینی روبین EY20 امکان استفاده از آن در پروژه های با حجم متوسط و بزرگ را فراهم می کند.

در مکان هایی که میزان رطوبت هوا بالا بوده و در صورت استفاده از موتور ویبره برقی خطر و احتمالا خط…

مزایای موتور ویبراتور

  • عدم نیاز به برق و بدون استفاده از برق
  • قدرت بیشتر و بالا موتور ویبره بنزینی نسبت به نوع برقی و توان خروجی بالا، که قابلیت ساپورت شیلنگ ویبراتور با قطرهای بالا را فراهم می کند.
  • ضربات همسان و هماهنگ موتور ویبره بنزینی باعث افزایش طول عمر شیلنگ ویبراتور در طول زمان می شود.

  موتور ویبراتور روبین دارای یک قاب فلزی محکم می باشد، که موتور را در برابر خطرات احتمالی و پر خطر ضربات به طور کامل محافظت می کند.

  کوپلینگ پیچی از جنس چدن در خروجی موتور ویبراتور، باعث ایجاد اتصالی جدانشدنی بین موتور ویبره بنزینی و شیلنگ ویبراتور می شود.

در مقایسه کردن صدای  موتور ویبراتور بنزینی روبین EY20  با موتورهای دیزل بسیار کمتر است و هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری آن بسیار پایین تر است.

موتور ویبراتور بنزینی روبین EY20 دارای مشخصات فنی می باشد از جمله:

  • حداکثر دور موتور 3600 دور در دقیقه می باشد و مجهز به سیستم استارت هندلی و سوخت رسانی کاربراتوری را دارد.

 یکی از مزیتهای ان : وزن سبک این موتور به حساب می اید که به آسانی  قابل جابه جای می باشد

حجب باک این موتور 4.6 لیتر و ظرفیت مخزن روغن 550 سی سی می باشد.

این موتور مجهز به سیستم خنک کننده هوا خنک است.

موتور ویبراتور بنزینی روبین EY20 مجهز به سنسور روغن است و در صورت کاهش و پایین آمدن روغن موتور را خاموش خواهد کرد  و تا زمانی که روغن موتور به مقدار لازم اضافه نشود  موتور روشن نخواهد شد.

شاسی مقاوم و مستحکم که در لرزشهای شدید مقاومت بالای دارا می باشد .

موتور ویبره، ویبراتور یا ویبره بدنه در صنایع گوناگون در بخش‌هایی که لازم است ،به لرزش و ارتعاش خود در می آید ، استفاده می‌شود.

اگر در بخشی از صنعت که ارتعاش چه در اندازه کوچک و چه در اندازه بزرگ و سنگین لازم  باشد، باید به این نوع از موتورها مراجعه نمود.

 این موتورها اغلب به عنوان موتور ویبره، موتور ارتعاشی، ویبراتور، الکترو ویبره یا ویبره بدنه شناخته می شوند.

موتور ویبره صنعتی یکی از نوع ویبراتورهای خارجی می باشد ؛ ویبراتور خارجی همان گونه که از اسمش پیداست ،دستگاهی می باشد، که به به طوری که یک ویبراتور داخلی مستقیما به داخل ماده مانند بتن یا حفره‌ها وارد می‌شود.

 موارد مصرف زیادی وجود دارد که در آن بکارگیری ویبراتور خارجی نسبت به ویبراتور داخلی مزایای زیادی دارد. برای م…

انواع موتور ویبره

به طور کلی ویبره‌های بدنه به دو دسته‌ی ویبره‌های برقی و ویبره‌های بادی تقسیم می‌شوند که کاربرد ویبره‌های برقی بسیار رایج‌ترمی باشد.

خصوصیات فنی موتور ویبره بنزینی روبین:

موتور ویبراتور بنزینی روبین با مدل، خصوصیات و کد فنی شناسایی می شود. برای هر مدل مشخصه های واحد، خاص و منحصر به فردی نسبت به مدل های دیگر نیز وجود دارد.

این تفاوت امکان دارد تنها مربوط به رنگ موتور یا امکان دارد مربوط به تفاوت در روشن کردن یا دیگر خصوصیات های مهم دیگر باشد.

به منظور شناسایی کد صحیح بخش خدمات، لازم است که خصوصیات و شماره کد موتور را تشخیص دهید. از خصوصیت ها و شماره کد مربوط به موتور را به عنوان کد محصول یاد می کنند.

یک برچسب شماره محول شبیه برچسب نشان داده شده در شکل زیر دارند که یکی از ملاک های تشخیص اصل بودن موتور می باشد.

عملکرد موتور ویبره بنزینی روبین

از عملکرد موتور ویبره بنزینی روبین عبارتند از:

ویبره بتن برای  خروج لایه های هوا در ساخت و ساز های عمرانی برای مثال  سقف، دیوار برشی و ستون

یکسان سازی ملات سیمانی و پایه سیمانی جهت افزایش تراکم دانه بندی

مزیت های موتور ویبراتور بنزینی روبین ژاپن:

  • دارای اندازه کوچک در عین کارآیی بالا
  • دارای سنسور قطع کن اتوماتیک در زمان کمبود روغن
  • دارای توان و خروجی بالا و مناسب برای اتصال شیلنگ
  • معرفی کمپانی سازنده موتور ویبراتور روبین

روبین (Robin) یک برند ژاپنی می باشد که به طور تخصصی و حرفه ایی در زمینه‌ی تولید ماشین‌آلات صنعتی مانند موتور و پمپ و ژنراتور کار می‌کند.

 در واقع این برند، زیر مجموعه‌ی شرکت بزرگ سوبارو می باشد و به همین علت به اسم «روبین سوبارو» نیز معروف شده است. شرکت روبین چندین دهه سابقه در تولید ادوات صنعتی دارد و به عنوان یکی از با کیفیت ترین  کمپانی‌های تولیدکننده‌ی انواع موتور و پمپ از جمله موتور ویبراتور شناخته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *