بزرگترین دستگاه تزریق پلاستیک

دستگاه بورچ BU8600:

دستگاه BU6800 بورچ با نیروی قفل گیره 6800 تن و حجم تزریق افزون بر 100 کیلو گرم در هر ضربه بزرگترین دستگاه تزریق پلاستیک ساخته شده در قاره آسیا می باشد و دستاوردی بزرگ در صنعت ترزیق پلاستیک به حساب می اید.

ویژگی های بزرگترین دستگاه تزریق پلاستیک:

نیرو قفل گیره : 6800Ton
کورس گیره : 38000mm
ابعاد صفحات گیره : 3680mm3800 ابعاد داخل محورهای راهنما 2450mm2600
وزن تزریق (PS) : 100346 g
طول دستگاه 25m

برخی ویژگیهای سری BU:

1.واحد گیره :

در دستگاه تزریق پلاستیک بورچ Borche سری BU دو صفحه ای ، نیروی قفل گیره توسط چهار جک هیدرولیک نصب شده در پشت صفحه متحرک تهیه می گردد.
موقعیت هر چهار عدد پیستون جک های قفل گیره به صورت مستقل کنترل می شود این مسئله سبب تنظیم دقیق تر موقعیت قفل گیره می باشد.

میله های گیره بدون اینکه با تجهیزات آب بندی داخل جک های قفل گیره برخورد داشته باشند از داخل آنها عبور می کنند,به این ترتیب از خراب شدن قطعات آب بندی حساس جلوگیری میشود

نصب جک های قفل گیره در پشت صفحه متحرک سبب غیرفعال شدن وزن قالب و توازن هرچه بهتر صفحه متحرک در حرکت های آرام و تند گیره باز و گیره بسته می گردد.

استفاده از چهار جک مستقل نصب شده در پشت صفحه متحرک گیره دستگاه های سری BU یک طرح موفق و اثبات شده در کاربری های گوناگون در طول زمان است و موجبات توزیع یکسان نیروی قفل گیره را بین دو نیمه قالب (حتی در قالب های کهنه و فرسوده)فراهم می آورد.

سازش بهتر با قالب هایی که در چهار گوشه خود ضخامت یکسان ندارند.

هم محوری بهتر در قالب های با طول سمبه بسیار بلند ودر نتیجه تولید قطعات باضخامت یکنواخت و یکسان.

کورس گیره نا محدود

قالب گیری بزرگ

زیاد شدن عمر قالب

نصب چهار عدد جک گیره در پایان میله های راهنما سبب توزیع نیروی قفل گیره به شکل کاملا مساوی بر روی هر یک از چهار عدد میله های راهنمای دستگاه می گردد.

به این ترتیب از بارگذاری نامتوازن میله های گیره و احتمال شکست آنها جلو گیری به عمل می آید.

برخلاف دستگاه های سه صفحه ای قدیمی ,دستگاه های دو صفحه ای جدید کمبود کورس صفحه متحرک گیره را ندارند و نسبت به دستگاه های سه صفحه ای با تناژ یکسان ,کورس گیره این نوع دستگاه ها به طور قابل توجهی بیشتر می باشد.

دسترسی راحت برای تعمیرات و نگهداری.

کورس پران نامحدود.

2.واحد تزریق:

واحد تزریق دستگاه تزریق پلاستیک بورچ Borche سری BU بر روی محور های حرکت خطی مدرن و استاندارد صنعتی نصب شده است که حرکتی دقیق و نرم را با سایش کمتر میسر می سازد .
شاسی ریخته گری شده یکپارچه بستری مناسب را برای نصب ریل های حرکت خطی و استاندارد واحد تزریق فراهم کرده است.
پوشش حفاظتی نصب شده بر روی اجزا و قطعات متحرک واحد تزریق علاوه بر تهیه ایمنی کاربران امکان دسترسی راحت به قطعات حفاظت شده را نیز امکان پذیر کرده است.

استفاده از دو جک هیدرولیک متوازن در طرفین سیلندر تزریق ( به جای یک جک از زیر) حرکت بدون انحراف سیلندر و همگونی دقیق نازل با راهگاه ورودی قالب (اسپرو) را ضمانت کرده است .

در دستگاه های سری BU از هیترهای جدید مادون قرمز (nano infrared) به دلیل تلفات حرارتی کمتر, صرفه جویی در مصرف انرژی و عمر طولانی تر نسبت به هیترهای معمولی استفاده شده است

تقسیم بندی دستگاه های تزریق پلاستیک:

 سیلندرهای دستگاه تزریق پلاستیک بر اساس مواد دهی به سه گروه A, B, C دسته بندی می گردد. در این بین سری A کمترین مواد دهی و سری C بیشترین مواد دهی را دارد. شرکت های مختلف با توجه نیازمندی ها از یکی از سه نوع سیلندر استفاده کرده و ظرفیت تزریق دستگاه ها با تناژ گیره مشابه که توسط شرکت های مختلف ساخته می شود دارای ظرفیت واحد تزریق متفاوت با یکدیگر می باشند.

دستگاه تزریق پلاستیک 500 تن یا 2 کیلویی:

در نهایت دستگاه تزریق پلاستیک 500 تنی قادر به تولید بزرگترین سبدهای میوه و محصولات کشاورزی است. نام دیگر دستگاه تزریق 500 تنی یا 2 کیلویی دستگاه تولید سبد گوجه یا دستگاه تولید سبد کشاورزی می باشد. دستگاه تزریق 500 تنی قادر به تولید انواع مختلف قطعات پلاستیکی بوده و خرید این دستگاه می تواند باعث سودآوری قابل توجهی شود.

اگر شما قصد تولید تمام انواع سبدها را دارید باید چند دستگاه با ظرفیت های مختلف خریداری نموده به این دلیل که تولید قطعات کوچک با دستگاه بزرگ مقرون به صرفه نبوده و امکان آسیب به قالب سبدهای کوچک توسط دستگاههای تزریق پلاستیک بزرگ دارد. حداقل قدرت گیره ای که برای تولید محصولات پلاستیکی ۲ کیلویی می توان انتظار داشت ۵۰۰ تن می باشد. از این رو دستگاه تزریق ۵۰۰ تن همان دستگاه ۲ کیلویی خواهد بود.

دستگاه_تزریق 500 تن پر کاربرد را می توان برای تولید انواع سبد مرغی، سبد گوجه ای، سطل رنگ و روغن سایز بزرگ، قسمت های پلاستیکی انواع صندلی های دو تکه پلاستیکی فلزی، توالت فرنگی پلاستیکی و بسیاری دیگر از تحهیزات پلاستیکی صنعتی و خانگی بکار برد

درباره دستگاه تزریق سری BU:


دستگاه تزریق پلاستیک سریBU که اصطلاحا تحت عنوان ماشین های تزریق پلاستیک دو صفحه ای شناخته می شوند حاصل تحقیقات و همکاری شرکت بورچ و یک تیم طراحی اروپایی می باشد که توانسته است با دریافت افزون بر ده ها گواهی ثبت اختراع فنی به جایگاهی پیشرفته در بازار جهانی دست یابد.

دستگاه های سری BU در هماهنگی با استاندارد های Euromap دارای ساختاری مناسب و مستحکم در مکانیزم های گیره وتزریق بوده به نحوی که می تواند در بهترین شکل تضمین کننده نیاز صنایع مدرن امروزی به یک ماشین تزریق پلاستیک توانمند باشد.
پیش بینی می شود در آینده نه چندان دور به دلیل مزایای فنی غیر قابل انکار تمامی دستکاه های تزریق پلاستیک با ظریفت گیره 500تن و بزرگتر از نوع دو صفحه ای ساخته شوند .
امروزه دستگاه های تزریق پلاستیک دو صفحه ای به عنوان جایگزینی مناسب برای دستگاه های قدیمی سه صفحه ای مورد پذیرش عموم واقع شده و استفاده آن به سرعت درحال گسترش می باشد.

بزرگترین دستگاه تزریق پلاستیک
بزرگترین دستگاه تزریق پلاستیک در قاره آسیا

نوشته های مشابه

‫16 دیدگاه ها

    1. سیلندرهای دستگاه تزریق پلاستیک بر اساس مواد دهی به سه گروه A, B, C دسته بندی می گردد. در این بین سری A کمترین مواد دهی و سری C بیشترین مواد دهی را دارد. شرکت های مختلف با توجه نیازمندی ها از یکی از سه نوع سیلندر استفاده کرده و ظرفیت تزریق دستگاه ها با تناژ گیره مشابه که توسط شرکت های مختلف ساخته می شود دارای ظرفیت واحد تزریق متفاوت با یکدیگر می باشند.

    1. نیرو قفل گیره : 6800Ton
      کورس گیره : 38000mm
      ابعاد صفحات گیره : 3680mm3800 ابعاد داخل محورهای راهنما 2450mm2600
      وزن تزریق (PS) : 100346 g
      طول دستگاه 25m

    1. با سلام
      به علت نوسانات دلار قیمت دقیق و ثابتی برای محصولات نیست
      برای اگاهی از قیمت محصولات به قسمت درخواست قیمت در سایت مراجعه کنید 

    1. سلام b2wall را در گوگل سرچ کرده و از قسمت درخواست قیمت مشخصات خودرا ثبت کنید تا مشاوران با شما تماس بگیرند

    1. دستگاه BU6800 بورچ با نیروی قفل گیره 6800 تن و حجم تزریق افزون بر 100 کیلو گرم در هر ضربه بزرگترین دستگاه تزریق پلاستیک ساخته شده در قاره آسیا می باشد و دستاوردی بزرگ در صنعت ترزیق پلاستیک به حساب می اید.

    1. دستگاه تزریق پلاستیک سریBU که اصطلاحا تحت عنوان ماشین های تزریق پلاستیک دو صفحه ای شناخته می شوند حاصل تحقیقات و همکاری شرکت بورچ و یک تیم طراحی اروپایی می باشد که توانسته است با دریافت افزون بر ده ها گواهی ثبت اختراع فنی به جایگاهی پیشرفته در بازار جهانی دست یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *